Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Ring 0371-79 90 00 www.mekonomen.se

Välkommen till Mekonomen Bilverkstad Gislaved! På Eneströmsgatan 7 i Gislaved hittar du Mekonomen Bilverkstad Gislaved. Vi hjälper dig att reparera och serva din bil. Våra tekniker och bilmekaniker är professionella och har lång erfarenhet inom branschen. Tjänster: Däckhotell, fleetverkstad, hjulinställning, släcka tvåor...

353 omdömen om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Hans-Göran J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Jag är nöjd. Inget att klaga på. Bra pris och trevligt bemötande.

Speedy Bilservice Falkenberg
4.8/5 i betyg av 710 omdömen 4.8 av 710 omdömen

Väldigt professionell, trevlig och hjälpsam! Uppriktig utan att vara dömande och gav bilen lite extra piff på köpet (smörjde dörrarna bland

Iouri I
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Lämnade in min bil för byte av stötdämparfjäder , jag är nöjd med arbete och bemötande .

Anders B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Bra bemötande, kunde möta mitt behov av att ha bilen färdig vid en viss tid

Speedy Bilservice Lindome
4.8/5 i betyg av 315 omdömen 4.8 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Snabb professionell service. Trevligt bemötande. Rekommenderas verkligen.

Torbjörn H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Kanonservice från inlämning till avhämtning. Bra service att ombesiktiga bilen så den är klar att köra. Rekommenderas varmt !

Liselotte A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Trevlig personal! Väldigt tillmötedgående, tog ingen tid slls

Carolina T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Så glad att ni kunde ta in bilen samt ett stort plus att den blev klar lite snabbare. Barnen uppskattade det till max

Van T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Allt va bra toppen! Jag är nöjd med allt. Ni jobba jätte snabb och säkert

Irene J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Mycket trevlig personal och lugn miljö.Bra service.

Hans K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Jag lämnade bilen 07på morgonen fick ett sms kl 11,30 när bilen var klar det gick mycket smidigt

Cml A

Väldigt trevlig personal och servicen är 10 av 10

Rune N
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Som kun för första gången är jag nöjd med mottagandet och arbetets utförande.

Sven-Olof A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Det var bra inga problem alls Det gick bra och snabbt

Emma L
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Allt fungerade helt tillfredsställande.

Ifeanyi O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

My car was fixed on schedule.

Simon H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Snabb och smidig service samt bra pris

Inga J

Bra service och tillgänglighet

Jan Åke Christer M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Bra och snabb service och bra utlämning!

Henrik J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Allt var mycket bra och felet blev fixat

Carola H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Gick snabbt, bra service, trevlig personal

Tommy A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

En bra upplevelse som funkade perfekt Offerten stämde med slutsumman och all funkade bra inga konstigheter alls Snabbt och smidigt

Peter O
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Jättebra bemötande av samtliga inblandade medarbetare. Rent och fräscht i butiken, i ”vänthörnan”, och vid kaffemaskinen. Transparent och förtroendeingivande när jag fick träffa mekanikern som hade undersökt min bil och prata med honom. Det kändes seriöst och tryggt.

Thania Andr E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Trevlig personal och bra bemötande. Fick mitt problem fixad och bra rekommendationer inför nästa bokning då det hittades ytterligare ett fel. Tack för hjälpen.

Yonas H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

jag är mycket nöjd med min upplevelse hos Mekonomen Bilverkstad i Gislaved och skulle varmt rekommendera dem till någon som är i behov av en pålitlig och professionell bilverkstad

Jan-Åke B
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Däckbyte vinter till sommardäck korrekt bemötande snabbt utfört arbete Jag är mycket belåten

Leif K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

En bra och trevlig bemötande meddelande på telefon

Hanna J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Jag hade beställt nya däck. När jag hämtade bilen visade det sig att de nya däcken inte kommit och att man bara bytt från vinter- till sommardäck. De hade glömt ringa och säga det till mig. Det ställde till mycket bekymmer iom att jag var tvungen att ta ledigt från jobbet.

Svar från Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Hej Hanna. Jag får be om ursäkt för denna händelse och se över vad som gick fel i kommunikationen så det inte inträffar igen, Tack för ditt svar ! Med vänlig hälsning Niclas Axelsson

Caroline J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

De hade inte min bokning i systemet när jag kom, andra gången detta händer, men det löser sig ändå 😇 Gick väldigt snabbt, personalen var trevlig!

Nils H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Snabbt. Professionellt. Allt fungerade felfritt.

Hans S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Missade min bil så jag fick vänta en dag extra och åka lånebil. Men tillmötesgående personal.

Hans H
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Bra bemötande ,god service till humana priser.Lämnat mina bilar hos er och alltid varit nöjd .

Szidonia T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Alltid lika trevligt bemötande!

Karin Margareta L

Hej på Er! Vänligt bemötande och tillmötesgående 😊

André L

Mycket bra service Trevlig personal Kan varmt rekommendera denna firma

Annika P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Det var ett helt ok bemötande treblig personal

Eva F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Alltid fin service och känner mig nöjd med besöket hos Mekonomen. MvhA.Freijd

Johan P
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Så grymma! Alltid tillmötesgående och vänliga!

Sune J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Hjulskifte. Snabbt o bra. .

Rebecca T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Personal på Mekonomen i Gislaved alltid bemötta mig med ett leende, de är hjälpsamma och kunniga. Lämnade in min bil för lagning och undersökning. Fick bilen tillbaka och svar till alla mina frågor. De kunde även ta hand av felet de hittade under undersökningen på plats utan krångel eller lång väntetid.

Emma E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Jag fick jättebra service, mycket gott bemötande även om personalen hade mycket att stå i. Det gick snabbt och smidigt.

Felix D
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Trevligt personal. Men just nu så fungerar bilen sämre än innan reparationen. Får se hur dom löser detta

Svar från Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Hej Felix. Vi beklagar missnöjet efter första besöket hos oss. Men vi hoppas verkligen att du blev nöjd efter andra besöket? Vi jobbar ständigt på att förbättra vår kvalité och vi tar till oss detta. Tack för ert svar! Mvh Niclas Axelsson

Åsa Marina A
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Snabbt smidigt trevlig personal.

Lars F
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Jättebra bemötande och bra service trevlig personal

Marie Elisabet J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

- Alltid trevligt bemötande! - Snabba med att ge tid för t.ex däckbyte eller annan service - Har bra koll på produkter och reservdelar, och får bra svar på vilket som passar bäst till vad - Alltid svar på alla frågor

Jörgen Wyrtz K

Snabbt service & trevliga personal

Eva J
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Bra och trevligt bemött!!! Jag kommer tillbaka!

Bengt K
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Trevligt bemötande. Däckbyte utfört till belåtenhet.

Gert T
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Alltig trevlig personal när man ringer, lätt att få hjälp. Lätt att få tider. Snabbt utförande. Bra!

Maud E
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Skiftade till sommardäck. Fick offert på byte av bromsskivor och belägg när de såg att de var dåliga

Simon M
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Oerhört bra hjälp, hjälpsamma, trevliga och väldigt serviceminded! 👍 Rekommenderas starkt att göra era besök här.

Per-ola S
Skrev om Mekonomen Bilverkstad Gislaved

Mycket trevligt bemötande. De förstod mitt problem och löste det snabbt och smidigt. Mycket nöjd med besöket.