Alla kategorier Övrigt Västra Götaland Göteborg Mekonomenbutik Deltavägen

Deltavägen 4, 417 05 Göteborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Mekonomenbutik Deltavägen

• Stina S
    Stina S skrev om Mekonomenbutik Deltavägen
    Det var uppenbart direkt när vi kom in att kvinnan i personalen inte gillade våra barn. Anklagade dom för att slå på takboxarna vi tittade på när det var jag och min man som försökte öppna dom. Om takboxarna är låsta, kan dom då inte sätta upp en skylt som informerar om detta?!

När det tillsist var våran tur tjatade hon "har ni några frågor?". Nä vi ville bara titta och jämföra. Vilket vi inte kunde då hon inte nyckeln till en av takboxarna låg i lådan. Hon trodde nyckeln låg i någons ficka men gjorde inga som helst försök att få tag på nyckeln eller be om ursäkt.

Otrevligare personal får en leta länge efter... Jag sätter inte min fot på Mekonomen på Backaplan igen.
    2015-07-10 David R svarar Stina S
    Hej Stina!
    Mekonomen Billivet Backaplan är en Bilverkstad. Vi säljer inte takboxar och har inte heller några takboxar i kundmottagningen. Så ovan nämnda kritik har nog hamnat lite fel...
    Troligtvis är det Mekonomens butik på Backaplan som ni besökt och varit missnöjda med bemötandet. Jag har kontaktat butikschefen i berörd butik och gjort honom uppmärksam på hur ni upplevde bemötandet i butiken. Givetvis är han mycket mån om att alla kunder i sin butik är nöjda med mottagandet. Kontakta honom gärna då han får möjlighet att åtgärda de brister ni upplevt. Han heter Christian och nås på 031-235100 (butik) alt. backaplan@mekonomen.se
    M.V.H David, verkstadschef Mekonomen Billivet Backaplan.

Deltavägen 4, 417 05 Göteborg