Merx Storage

Merx Storage

32 omdömen om Merx Storage

Mohammad M
Skrev om Merx Storage

Vi har hyrt ett förråd hos Merx. Bemöttandet av företaget var mycket bra och profssig, tjänsten vi har köpte varit över våra förväntan, mycket bra logistik med tillgång till stora hissar, det känns säkert och bra förvaringssystem på Merx.

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 708 omdömen 4.8 av 708 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Dennis R
Skrev om Merx Storage

Hyra av förråd. Fin uppföljning och jag skulla ge 5 om inte det var för att där inte fantas en storlek som passade mig. - Men som plåster fick jag 3 månader gratis, vilkat betydde mycket. - Tack!

Svar från Merx Storage

Tack Dennis för din recension! Det stämmer att vi har väldigt uppbokat just nu och därför saknar lediga förråd i alla storlekar. Som plåster på såren bygger vi fler förråd i detta nu så att urvalet blir större till nya kunder som söker förråd. Med vänlig hälsning, Merx Storage AB

Julia E
Skrev om Merx Storage

Smidigt och lätt trots att jag kom med mina saker till förrådet på söndag kväll när det var obemannat. Fått bra service hela vägen så är helnöjd!

Kenda T
Skrev om Merx Storage

Det var effektivt och trevligt att hyra hos er. Jag kommer absolut att rekommendera er till mina vänner. Tack för en jättebra service!

Anders N
Skrev om Merx Storage

Förvaringsutrymme i Göteborg. Har blivit bra bemött inga konstighetet. Vad jag fått stämmer bra med mina förväntningar. Sammanfattningsvis är jag nöjd.

Stephanie P
Skrev om Merx Storage

Smidigt, bra, tillgängligt, enkelt och trevlig kundservice

Benny S
Skrev om Merx Storage

Vi köpte lagerförvaring av vårt hem som såldes den 17 augusti Vårt nya boende får vi i mitten av februari Vi blev bra bemötta i deras lokaler på Manufakturgatan Vi hade inga förväntningar utan sökte förvaring av vårt bohag Tipset fick bi av vårt flyttbolag

Monica S
Skrev om Merx Storage

Sålde lantstället och ville spara alla mina konstnärsgrejer (dukar, stafflier, färger etc.) som inte fick plats hemma. Fick bra erbjudande från Merx om ett mindre förråd och ett positivt bemötande. Nu plockar jag hem lite i taget och har börjat måla igen. Men att ha detta förråd är en ventil till förvaring som jag inte har plats med hemma. Blir nog några månader till. Merx Storage motsvarar högt ställda förväntningar - lättillgängligt, rent och enkelt!

Gisele S
Skrev om Merx Storage

Hej! Min väninna köpte 6 månader tjänsten hos er och hon jättenöjd med er. Bra service, bra platsen eftersom hon/vi bor i Hisingens backa och det har underlätta henne mycket. Trevliga personal.

Blai R
Skrev om Merx Storage

Bra pris jämfort med andra, fantastiska mäniskor :)

Västsvenska Flyttbyrån AB

Proffsiga och tillmötesgående!

Magnus L

Hyrde förråd hos Merx Storage. Fräsch lokal och bra kundbemötande

Kiran B
Skrev om Merx Storage

Hyrt förråd sedan 2018! Det har varit ypperligt utmärkt bra på alla sätt och är ännu. Fantastiskt gott bemötande, otrolig service och support! Kommer varmt rekommendera er vidare! har inga förväntningar haft Det har varit bättre än jag kunnat föreställa mig. Framförallt i bemötande och bli sedd för de behov och den jag är. supernöjd!

Janos V
Skrev om Merx Storage

Jag har hyrt ett litet förråd hos Merx sedan 2018. De har bra priser och jag blev trevligt bemött vid bokningen. Ett minus dock är att det inte går att betala med autogiro, utan jag får en faktura via vanlig post varje månad och avgiften betalas sedan manuellt till ett BankGiro-nummer. (Jag har försökt, men bankens svar var att det inte går att fixa autogiro för ett BG-nummer då OCR-numret är olika från månad till månad och det kan tydligen inte autogiro hantera.) Trots detta rekommenderar jag företaget!

Svar från Merx Storage

Tack för din feedback. Vi jobbar på att göra det smidigare att betala och kommer att kontakta dig så snart vi har allt på plats. I nuläget kan man välja att ha en stående överföring så länge om man vill. Hör gärna av dig om du önskar det till info@merxstorage.se så får du vårt kontonummer och information om hur du går till väga. Med vänliga hälsningar, Ingela Merx Storage AB

Johan J
Skrev om Merx Storage

Jag hyrde ett mindre förråd. Jag fick ett proffsigt och tillmötesgående bemötande och personen jag fick träffa första gången var lätt att kommunicera med. Företaget har levt upp till mina förväntningar som var att på ett smidigt sätt kunna ha tillgång till förvaring.

Anders G
Skrev om Merx Storage

Hyra av ett förråd. Gjorde en bokning över internet och fick svar omedelbart. Praktiska detaljer löstes mycket smidigt på plats samma dag som bokningen gjordes. Bemötandet var fantastiskt bra, väldigt välkomnande och informativt. Mina förväntningar överträffades med råge allt ifrån hur det såg/ser ut på företaget, intrycket är ordning och reda. En säker förvaring, rent och snyggt i lokalerna.

Mats H
Skrev om Merx Storage

ENKELT OCH LÄTT OCH ETT TREVLIGT BEMÖTANDE.

Racine A
Skrev om Merx Storage

Väldigt enkel bokningsprocedur, fantastiskt bra personal och modern och fräsch anläggning. Kan inte bli bättre när det kommer till förvarning.

Ebba K
Skrev om Merx Storage

Vi har ett litet förråd. Det var det enda stället som hade så små förråd till en för utrymmet rimlig avgift. Vi betalar för att förvara sådant vi inte har plats för och som Vi behöver först om Några år. Vi hoppas att allt är bra med grejerna, vi har inte kikat till dem sedan vi lämnade in dem. Vi hoppas att företaget har koll... Vår upplevelse är att det är enkelt att betala och att vi får information om det är något viktigt på gång. Vi är nöjda.

Svar från Merx Storage

Tack Ebba! Ditt förråd och dina tillhörigheter står fortfarande i tryggt förvar här :-) Med vänlig hälsningar, Ingela Merx Storage AB

Marita F
Skrev om Merx Storage

Fungerade bra så det finns ingenting att klaga på!

Annette E
Skrev om Merx Storage

Smidigt vid bokning av förråd, fräscht, kommer in i området och till ens förråd på bra tider. Var och kikade efter ett par månader och nöjd att jag valde detta förråd. Kan rekommendera det.

Jonas E
Skrev om Merx Storage

Jättefina förråd, bra utrustade lokaler med två hissar av olika storlek och tillgång till vagnar att köra sina grejor på. Smart system med kodlås för att komma in i lokalerna.

Daniel H
Skrev om Merx Storage

Väldigt bra, uppfyller alla mina önskemål

Karin H
Skrev om Merx Storage

Hyr ett förråd av Merx storage för att jag upplever dem som enkla och smidiga att ha att göra med och de ger bra service.

Robert L
Skrev om Merx Storage

Bra priser, säkra förråd, bra öppettider och lätt att komma åt sitt förråd.

Jenny Kristina L
Skrev om Merx Storage

Förrådsförvaring. Enkelt och snabba mailsvar.

Katerina C
Skrev om Merx Storage

Förråd Omedelbart med alla information som man kunde behöva Fick info via nätet, tyckte att lokalen var prydlig och hyran på en bra pris, fick kontakt via mejl och beslutet var lätt att ta och skriva under kontraktet.

Marek M
Skrev om Merx Storage

Allt funkar utmärkt bra. Med det saknas autogiro

Svar från Merx Storage

Tack för din feedback. Vi jobbar på att göra det smidigare att betala och kommer att kontakta dig så snart vi har allt på plats. I nuläget kan man välja att ha en stående överföring så länge om man vill. Hör gärna av dig om du önskar det till info@merxstorage.se så får du alla detaljer. Med vänliga hälsningar, Ingela Merx Storage AB

Jochem G
Skrev om Merx Storage

*Hyrde ett förråd i centrala Göteborg för förvaring av möbler *Smidig bokningsprocess online och sedan personligt bemötande för hantering av avtal, nycklar m.m. *Bra priser för ett centralt läge och nytt skick på lokalerna *Enda förbättringspunkten gäller det praktiska med koder till lokalerna som jag tycker bättre kan skickas via sms

Svar från Merx Storage

Hej Jochem! Tack för din feedback. Vi håller på att förbättra hela den processen så snart kommer det att bli mycket smidigare både vad gäller bokning och betalning. Med vänliga hälsningar, Ingela Merx Storage AB

Francois H
Skrev om Merx Storage

Bra service. Över all förväntning!

Per A

Förrådsservice, Mycket bra, Ja, Utmärkt

Mohammad A
Skrev om Merx Storage

I am supper satisfied with your services but the only thing I have been looking forward to having is E-invoices or e-faktura. Everyone has it nowadays and why not you.

Svar från Merx Storage

Thank you for your feedback Mohammad. We are actually working on changing that and will have it available shortly. As soon as it it available we will let everyone know.