Merx Storage

Manufakturgatan 5, 417 07 Göteborg — Visa karta

Läs vad 29 kunder tycker om Merx Storage

• 2020-10-08

Kenda T skrev om Merx Storage
    Det var effektivt och trevligt att hyra hos er. Jag kommer absolut att rekommendera er till mina vänner. Tack för en jättebra service! Läs mer
  • 2020-09-30

Anders N skrev om Merx Storage
    Förvaringsutrymme i Göteborg.
    Har blivit bra bemött inga konstighetet.
    Vad jag fått stämmer bra med mina förväntningar.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd. Läs mer
  • Stephanie P

2020-09-30

Stephanie P skrev om Merx Storage
    Smidigt, bra, tillgängligt, enkelt och trevlig kundservice Läs mer
  • 2020-09-28

Benny S skrev om Merx Storage
    Vi köpte lagerförvaring av vårt hem som såldes den 17 augusti
    Vårt nya boende får vi i mitten av februari
    Vi blev bra bemötta i deras lokaler på Manufakturgatan
    Vi hade inga förväntningar utan sökte förvaring av vårt bohag
    Tipset fick bi av vårt flyttbolag Läs mer
  • Monica S

2020-09-28

Monica S skrev om Merx Storage
    Sålde lantstället och ville spara alla mina konstnärsgrejer (dukar, stafflier, färger etc.) som inte fick plats hemma.
    Fick bra erbjudande från Merx om ett mindre förråd och ett positivt bemötande.
    Nu plockar jag hem lite i taget och har börjat måla igen.
    Men att ha detta förråd är en ventil till förvaring som jag inte har plats med hemma. Blir nog några månader till.
    Merx Storage motsvarar högt ställda förväntningar - lättillgängligt, rent och enkelt! Läs mer
  • Gisele S

2020-09-25

Gisele S skrev om Merx Storage
    Hej! Min väninna köpte 6 månader tjänsten hos er och hon jättenöjd med er. Bra service, bra platsen eftersom hon/vi bor i Hisingens backa och det har underlätta henne mycket. Trevliga personal. Läs mer
  • 2020-09-23

Västsvenska Flyttbyrån AB skrev om Merx Storage
    Proffsiga och tillmötesgående! Läs mer
  • 2020-09-22

Magnus L skrev om Merx Storage
    Hyrde förråd hos Merx Storage.
    Fräsch lokal och bra kundbemötande Läs mer

Kiran B skrev om Merx Storage
    Hyrt förråd sedan 2018!
    Det har varit ypperligt utmärkt bra på alla sätt och är ännu. Fantastiskt gott bemötande, otrolig service och support!
    Kommer varmt rekommendera er vidare!

har inga förväntningar haft
    Det har varit bättre än jag kunnat föreställa mig. Framförallt i bemötande och bli sedd för de behov och den jag är.

supernöjd! Läs mer

Janos V skrev om Merx Storage
    Jag har hyrt ett litet förråd hos Merx sedan 2018. De har bra priser och jag blev trevligt bemött vid bokningen.

Ett minus dock är att det inte går att betala med autogiro, utan jag får en faktura via vanlig post varje månad och avgiften betalas sedan manuellt till ett BankGiro-nummer.
    (Jag har försökt, men bankens svar var att det inte går att fixa autogiro för ett BG-nummer då OCR-numret är olika från månad till månad och det kan tydligen inte autogiro hantera.)

Trots detta rekommenderar jag företaget! Läs mer
    2020-09-21 Merx Storage svarar Janos V
    Tack för din feedback. Vi jobbar på att göra det smidigare att betala och kommer att kontakta dig så snart vi har allt på plats. I nuläget kan man välja att ha en stående överföring så länge om man vill. Hör gärna av dig om du önskar det till info@merxstorage.se så får du vårt kontonummer och information om hur du går till väga.

Johan J skrev om Merx Storage
    Jag hyrde ett mindre förråd.
    Jag fick ett proffsigt och tillmötesgående bemötande och personen jag fick träffa första gången var lätt att kommunicera med.
    Företaget har levt upp till mina förväntningar som var att på ett smidigt sätt kunna ha tillgång till förvaring. Läs mer
  • Anders G

2020-09-21

Anders G skrev om Merx Storage
    Hyra av ett förråd.
    Gjorde en bokning över internet och fick svar omedelbart. Praktiska detaljer löstes mycket smidigt på plats samma dag som bokningen gjordes. Bemötandet var fantastiskt bra, väldigt välkomnande och informativt. Mina förväntningar överträffades med råge allt ifrån hur det såg/ser ut på företaget, intrycket är ordning och reda. En säker förvaring, rent och snyggt i lokalerna. Läs mer

Mats H skrev om Merx Storage
    ENKELT OCH LÄTT OCH ETT TREVLIGT BEMÖTANDE. Läs mer

Racine A skrev om Merx Storage
    Väldigt enkel bokningsprocedur, fantastiskt bra personal och modern och fräsch anläggning. Kan inte bli bättre när det kommer till förvarning. Läs mer

Ebba K skrev om Merx Storage
    Vi har ett litet förråd. Det var det enda stället som hade så små förråd till en för utrymmet rimlig avgift. Vi betalar för att förvara sådant vi inte har plats för och som
    Vi behöver först om
    Några år. Vi hoppas att allt är bra med grejerna, vi har inte kikat till dem sedan vi lämnade in dem. Vi hoppas att företaget har koll...

Vår upplevelse är att det är enkelt att betala och att vi får information om det är något viktigt på gång. Vi är nöjda. Läs mer
    2020-09-21 Merx Storage svarar Ebba K
    Tack Ebba! Ditt förråd och dina tillhörigheter står fortfarande i tryggt förvar här :-)

Med vänlig hälsningar,

Marita F skrev om Merx Storage
    Fungerade bra så det finns ingenting att klaga på! Läs mer

Annette E skrev om Merx Storage
    Smidigt vid bokning av förråd, fräscht, kommer in i området och till ens förråd på bra tider. Var och kikade efter ett par månader och nöjd att jag valde detta förråd. Kan rekommendera det. Läs mer

Jonas E skrev om Merx Storage
    Jättefina förråd, bra utrustade lokaler med två hissar av olika storlek och tillgång till vagnar att köra sina grejor på. Smart system med kodlås för att komma in i lokalerna. Läs mer

Daniel H skrev om Merx Storage
    Väldigt bra, uppfyller alla mina önskemål Läs mer
  • 2020-09-19

Karin H skrev om Merx Storage
    Hyr ett förråd av Merx storage för att jag upplever dem som enkla och smidiga att ha att göra med och de ger bra service. Läs mer
  • 2020-09-19

Robert L skrev om Merx Storage
    Bra priser, säkra förråd, bra öppettider och lätt att komma åt sitt förråd. Läs mer

Jenny Kristina L skrev om Merx Storage
    Förrådsförvaring. Enkelt och snabba mailsvar. Läs mer

Katerina C skrev om Merx Storage
    Förråd
    Omedelbart med alla information som man kunde behöva

Fick info via nätet, tyckte att lokalen var prydlig och hyran på en bra pris, fick kontakt via mejl och beslutet var lätt att ta och skriva under kontraktet. Läs mer

Marek M skrev om Merx Storage
    Allt funkar utmärkt bra. Med det saknas autogiro Läs mer
    2020-09-19 Merx Storage svarar Marek M
    Tack för din feedback. Vi jobbar på att göra det smidigare att betala och kommer att kontakta dig så snart vi har allt på plats. I nuläget kan man välja att ha en stående överföring så länge om man vill. Hör gärna av dig om du önskar det till info@merxstorage.se så får du alla detaljer.

Jochem G skrev om Merx Storage
    *Hyrde ett förråd i centrala Göteborg för förvaring av möbler
    *Smidig bokningsprocess online och sedan personligt bemötande för hantering av avtal, nycklar m.m.
    *Bra priser för ett centralt läge och nytt skick på lokalerna
    *Enda förbättringspunkten gäller det praktiska med koder till lokalerna som jag tycker bättre kan skickas via sms Läs mer
    2020-09-18 Merx Storage svarar Jochem G
    Hej Jochem! Tack för din feedback. Vi håller på att förbättra hela den processen så snart kommer det att bli mycket smidigare både vad gäller bokning och betalning.

Francois H skrev om Merx Storage
    Bra service. Över all förväntning! Läs mer

Per A skrev om Merx Storage
    Förrådsservice, Mycket bra, Ja, Utmärkt Läs mer

Mohammad A skrev om Merx Storage
    I am supper satisfied with your services but the only thing I have been looking forward to having is E-invoices or e-faktura.
    Everyone has it nowadays and why not you. Läs mer
    2020-09-18 Merx Storage svarar Mohammad A
    Thank you for your feedback Mohammad. We are actually working on changing that and will have it available shortly. As soon as it it available we will let everyone know.

Manufakturgatan 5, 417 07 Göteborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte