MF Rör AB

MF Rör AB

www.mfror.com

För oss på MF Rör är inga VVS-jobb för små eller för stora. Det är viktigt för oss att du blir nöjd och vi jobbar alltid efter dina behov och önskemål. Vi utför alla typer av VVS-arbeten, allt från nyinstallation, om- och tillbyggnad, badrumsrenovering och stambyten till att installera värmepump eller bara byta packning i...

11 omdömen om MF Rör AB

Sedan starten hos Reco 2013

Anna Margareta S

Så oerhört hjälpsam, kunnig, lösningsorienterad och vänlig personal - rekommenderar starkt!

GUN W
Skrev om MF Rör AB

Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och pris. Förra året gjorde vi ett stambyte i en källare i vårt andra hus. Även den gången supernöjda. Tack!

Johanna G
Skrev om MF Rör AB

Kunniga, pålitliga, höll tidplan och budget (t o m under!). Rekommenderas varmt!

Ingvar M
Skrev om MF Rör AB

Ombyggnad av lokal till lägenhet, mycket bra service och bemötande

Jörgen L
Skrev om MF Rör AB

Trevligt bemötande och hantverks mässigt utförande

Dan P
Skrev om MF Rör AB

Har anlitat MF Rör för alla VVS-arbeten under en totalrenovering av vår lägenhet vilket innebar flytt av både kök och badrum. Installationerna ser mycket bra ut och arbetet utfördes inom rimlig tid och till rimlig kostnad (arbetet gjordes på löpande räkning). De var lätta att få tag i och var tillmötesgående när vi behövde akuta insatser. Extra plus för mycket väl specad faktura. Kort sagt, inga som helst konstigheter och vi kommer anlita dem igen om vi behöver VVS-arbeten gjorda. Rekommenderas!

Igor M
Skrev om MF Rör AB

Helt grymma, finns inte bättre, fantastiskt service, ännu bättre resultat! Svarar alltid, återkopplar i tid, håller det de lovar, professionellt resultat.

Christoffer H
Skrev om MF Rör AB

Mycket serviceinriktade och duktiga.

Leif W

Tillmötesgående, korrekta och snabba

Michael H

Bra , snabba och tillförlitliga

GUN W
Skrev om MF Rör AB

Enastående bra! Företaget är pålitligt, kommunicerar snabbt, återkopplar, kommer snabbt, åtgärdar, återkopplar igen. Rekommenderas varmt. Bästa Vvs-företag jag anlitat. Tack! / Gun W