MF Rör AB

Solna strandväg 34, 171 54 Solna — Visa karta

MF Rör AB utför alla typer av installationer, service och reparationer inom VVS. I företaget finns alla nödvändiga utbildningar och sammantaget hela 60 års erfarenhet av VVS-branschen! Vi har även konsulter i bolaget som kan hjälpa er med uppdrag vi normalt sett inte åtar oss. Välkommen att kontakta oss för mer information.

Läs vad 9 kunder tycker om MF Rör AB

• Johanna G
    Johanna G skrev om MF Rör AB
    Kunniga, pålitliga, höll tidplan och budget (t o m under!). Rekommenderas varmt!
  • Ingvar M
    Ingvar M skrev om MF Rör AB
    Ombyggnad av lokal till lägenhet, mycket bra service och bemötande
  • Jörgen L
    Jörgen L skrev om MF Rör AB
    Trevligt bemötande och hantverks mässigt utförande
  • Dan P
    Dan P skrev om MF Rör AB
    Har anlitat MF Rör för alla VVS-arbeten under en totalrenovering av vår lägenhet vilket innebar flytt av både kök och badrum.

Installationerna ser mycket bra ut och arbetet utfördes inom rimlig tid och till rimlig kostnad (arbetet gjordes på löpande räkning). De var lätta att få tag i och var tillmötesgående när vi behövde akuta insatser. Extra plus för mycket väl specad faktura.

Kort sagt, inga som helst konstigheter och vi kommer anlita dem igen om vi behöver VVS-arbeten gjorda. Rekommenderas!
  • Igor M
    Igor M skrev om MF Rör AB
    Helt grymma, finns inte bättre, fantastiskt service, ännu bättre resultat! Svarar alltid, återkopplar i tid, håller det de lovar, professionellt resultat.
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om MF Rör AB
    Mycket serviceinriktade och duktiga.
  • Leif W
    Bra , snabba och tillförlitliga
  • Gun W
    Gun W skrev om MF Rör AB
    Enastående bra!
    Företaget är pålitligt, kommunicerar snabbt, återkopplar, kommer snabbt, åtgärdar, återkopplar igen. Rekommenderas varmt. Bästa Vvs-företag jag anlitat. Tack! / Gun W

Solna strandväg 34, 171 54 Solna