MF Rör AB

Solna strandväg 34, 171 54 Solna — Visa karta

4.6 i betyg av av 10 omdömen

För oss på MF Rör är inga VVS-jobb för små eller för stora. Det är viktigt för oss att du blir nöjd och vi jobbar alltid efter dina behov och önskemål.

Vi utför alla typer av VVS-arbeten, allt från nyinstallation, om- och tillbyggnad, badrumsrenovering och stambyten till att installera värmepump eller bara byta packning i en kran. Vi är riktigt duktiga på felsökning och reparation av värmesystem och golvvärme och har även goda erfarenheter av den typen av installationer. De produkter vi använder och säljer är av hög kvalitet från välkända leverantörer.

Välkommen till oss på MF Rör!

Läs vad 10 kunder tycker om MF Rör AB

• GUN W

2020-01-23

GUN W skrev om MF Rör AB
    Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och pris. Förra året gjorde vi ett stambyte i en källare i vårt andra hus. Även den gången supernöjda. Tack! Läs mer
    Moderna bad / Badrumsfixaren
    4.7 / 5 i betyg — 48 omdömen
    Badge2019
    "Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon"
  • 2015-12-25

Johanna G skrev om MF Rör AB
    Kunniga, pålitliga, höll tidplan och budget (t o m under!). Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ingvar M

2015-12-24

Ingvar M skrev om MF Rör AB
    Ombyggnad av lokal till lägenhet, mycket bra service och bemötande Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 137 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • 2015-12-23

Jörgen L skrev om MF Rör AB
    Trevligt bemötande och hantverks mässigt utförande Läs mer
  • 2015-12-23

Dan P skrev om MF Rör AB
    Har anlitat MF Rör för alla VVS-arbeten under en totalrenovering av vår lägenhet vilket innebar flytt av både kök och badrum.

Installationerna ser mycket bra ut och arbetet utfördes inom rimlig tid och till rimlig kostnad (arbetet gjordes på löpande räkning). De var lätta att få tag i och var tillmötesgående när vi behövde akuta insatser. Extra plus för mycket väl specad faktura.

Kort sagt, inga som helst konstigheter och vi kommer anlita dem igen om vi behöver VVS-arbeten gjorda. Rekommenderas! Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 58 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2015-10-02

Igor M skrev om MF Rör AB
    Helt grymma, finns inte bättre, fantastiskt service, ännu bättre resultat! Svarar alltid, återkopplar i tid, håller det de lovar, professionellt resultat. Läs mer
  • Christoffer H

2013-05-22

Christoffer H skrev om MF Rör AB
    Mycket serviceinriktade och duktiga. Läs mer
    M5 BYGG AB
    4.8 / 5 i betyg — 104 omdömen
    Badge2019
    "M5 renoverade mitt badrum från 90-talet. Jag kunde inte vara nöjdare! Under hela renoveringen hade jag kontakt med arbetsledare David som åt"
  • 2013-04-15

Leif W skrev om MF Rör AB
    Tillmötesgående, korrekta och snabba Läs mer
  • Michael H

2013-04-11

Michael H skrev om MF Rör AB
    Bra , snabba och tillförlitliga Läs mer
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • GUN W

2012-11-22

GUN W skrev om MF Rör AB
    Enastående bra!
    Företaget är pålitligt, kommunicerar snabbt, återkopplar, kommer snabbt, åtgärdar, återkopplar igen. Rekommenderas varmt. Bästa Vvs-företag jag anlitat. Tack! / Gun W Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Solna:

Annica H Annica H tycker: