Miguru Media AB

Husumsgränd 32, 122 43 Enskede — Visa karta

Miguru säljer yogamattor, yogaväskor, yogafilmer, yogakläder, yogaböcker, yogamusik och
meditationskuddar online. Vi arbetar med de bästa varumärkena som Manduka, Sun Salutation,
Stolt Clothing, Nytta Design, Sat Nam osv. Vi väljer produkter som har producerats med hänsyn till
människor och miljö.

Vi som arbetar med Miguru är själva hängivna yogis. Fråga oss gärna om råd när du ska välja
yogamatta eller meditationskudde.

Läs vad 10 kunder tycker om Miguru Media AB

• Hanna O
    Hanna O skrev om Miguru Media AB
    Bra service! Läs mer
  • Annica
    Annica skrev om Miguru Media AB
    Jag har handlat flera gånger från miguru.se och har bara bra erfarenheter. Mitt sammanfattande omdöme blir: supersnabba leveranser och bra kvalitetsvaror till rimligt pris.

Är helnöjd med min Manduka Black Mat Pro yogamatta, den var en investering! Har köpt en yogaväska och en handduk från Manduka på miguru.se, även de av mycket bra kvalitet.

Det är trevligt att surfa in på miguru.se som har en informativ hemsida om yoga- och meditationsrelaterade ämnen. Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Miguru Media AB
    Var ute efter dvd qi gong för nybörjare. Googlade och fick upp miguru.
    Beställde och fick leverat hem. Fungerar mycket bra. Läs mer
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Miguru Media AB
    Fantastiska varor och underbar service! Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Miguru Media AB
  • Ella L
    Ella L skrev om Miguru Media AB
    Jättebra service, billigast på set jag ville ha, bytte färgval på det jag beställt, inga problem. Varan kom jättesnabbt. Läs mer
    2012-05-08 Urban L svarar Ella L
    Härligt att du är nöjd. Vi försöker alltid skicka samma dag som beställningen kommer in.
  • elwira k
    elwira k skrev om Miguru Media AB
    Inga problem med att genomföra köpet. Bra urval av produkter. Läs mer
  • Carola N
    Carola N skrev om Miguru Media AB
    Snabba. Bra kvalitet på kläder. Skulle handla mer om priset var något lägre. Läs mer
    2012-05-08 Urban L svarar Carola N
    Tyvärr kostar kvalitét, men det brukar bli billigast i längden. Kolla in vårt ny klädmärke Drop of Mindfulness som är billigare än Stolt Clothing.
  • Anki H
    Anki H skrev om Miguru Media AB
    Har inte haft jättemyck kontakt, men den kontakt som varit har jag inget att anmärka på. Läs mer
  • Angela B
    Angela B skrev om Miguru Media AB
    Jag fick mycket bra service när jag beställde varor på Miguru. Produkten höll hög kvalitet och jag är mycket nöjd, kommer absolut att använda mig av deras tjänster i framtiden. Läs mer
    2012-05-08 Urban L svarar Angela B
    Om det är något du saknar i butiken så är det bara att höra av sig.

Bästa företagen inom dator i Stockholm:

Tommie S Tommie S tycker:
“Bred kompetens. Mycket god för...” Läs mer