Miguru Media AB

Husumsgränd 32, 122 43 Enskede — Visa karta

Miguru säljer yogamattor, yogaväskor, yogafilmer, yogakläder, yogaböcker, yogamusik och
meditationskuddar online. Vi arbetar med de bästa varumärkena som Manduka, Sun Salutation,
Stolt Clothing, Nytta Design, Sat Nam osv. Vi väljer produkter som har producerats med hänsyn till
människor och miljö.

Vi som arbetar med Miguru är själva hängivna yogis. Fråga oss gärna om råd när du ska välja
yogamatta eller meditationskudde.
Årstavägen 29, 12052, Stockholm
Anders N:
Mycket trevligt bemötande och kompetent personal. Väldigt snabb reparation och bra meddelande när den var klar. Går nåt annat sönder så komm...

Företag inom dator nära Miguru Media AB:

Årstavägen 29, Stockholm
Vi erbjuder fast pris! Läs mer ›
Anders N:

Strandbergsgatan 61, Stockholm
Välkommen! Läs mer ›
O. Haag Vent-kontroll:
Jag kunde inte ladda in gratisversionen av windows 10 i min dator, Köpte en ned- laddningsbar usb från webbhallen men det fungerade inte he...

Läs vad 10 kunder tycker om Miguru Media AB

• Hanna O
    Hanna O skrev om Miguru Media AB
    Bra service!
  • Annica
    Annica skrev om Miguru Media AB
    Jag har handlat flera gånger från miguru.se och har bara bra erfarenheter. Mitt sammanfattande omdöme blir: supersnabba leveranser och bra kvalitetsvaror till rimligt pris.

Är helnöjd med min Manduka Black Mat Pro yogamatta, den var en investering! Har köpt en yogaväska och en handduk från Manduka på miguru.se, även de av mycket bra kvalitet.

Det är trevligt att surfa in på miguru.se som har en informativ hemsida om yoga- och meditationsrelaterade ämnen.
  • Göran A
    Göran A skrev om Miguru Media AB
    Var ute efter dvd qi gong för nybörjare. Googlade och fick upp miguru.
    Beställde och fick leverat hem. Fungerar mycket bra.
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Miguru Media AB
    Fantastiska varor och underbar service!
  • Erika B
    Erika B skrev om Miguru Media AB
  • Ella L
    Ella L skrev om Miguru Media AB
    Jättebra service, billigast på set jag ville ha, bytte färgval på det jag beställt, inga problem. Varan kom jättesnabbt.
    2012-05-08 Urban L svarar Ella L
    Härligt att du är nöjd. Vi försöker alltid skicka samma dag som beställningen kommer in.
  • elwira k
    elwira k skrev om Miguru Media AB
    Inga problem med att genomföra köpet. Bra urval av produkter.
  • Carola N
    Carola N skrev om Miguru Media AB
    Snabba. Bra kvalitet på kläder. Skulle handla mer om priset var något lägre.
    2012-05-08 Urban L svarar Carola N
    Tyvärr kostar kvalitét, men det brukar bli billigast i längden. Kolla in vårt ny klädmärke Drop of Mindfulness som är billigare än Stolt Clothing.
  • Anki H
    Anki H skrev om Miguru Media AB
    Har inte haft jättemyck kontakt, men den kontakt som varit har jag inget att anmärka på.
  • Angela B
    Angela B skrev om Miguru Media AB
    Jag fick mycket bra service när jag beställde varor på Miguru. Produkten höll hög kvalitet och jag är mycket nöjd, kommer absolut att använda mig av deras tjänster i framtiden.
    2012-05-08 Urban L svarar Angela B
    Om det är något du saknar i butiken så är det bara att höra av sig.

Husumsgränd 32, 122 43 Enskede