Patrik Blomstrand
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 19 Läs vad Patrik Blomstrand

• Linn A skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-20

Jag köpte en bil, Volvo V40 som min och min lilla familjs första gemensamma bil!
    Väldigt trevligt bemött. Fick ett alldeles för bra pris för att vara sant och säljaren var trevlig, tillmötesgående och hade svar på alla mina frågor.
    Mina förväntningar vid stora köp är dels att göra en bra affär, men bra service är A och O. En dålig upplevelse av service gör att jag hellre gör mitt köp hos en annan återförsäljare (de bilfirmor jag varit hos innan er, tex.)
    NI levde upp till mina förväntningar och jag är väldigt tacksam och nöjd.
    Sammanfattniningsvis har jag hittat en fantastisk bil som jag gärna kör, det var fantastiskt bra service och jag kommer prata varmt om er och rekommendera mina vänner när det är dags för dem att köpa bil!
    Kram från Linn!! Läs mer
    Andreas Berggren gillar detta
  • Mohamad K skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2020-03-18

Jag köpte VW golf och den var jättebra bil, allt fint och precis som jag vill inga problem. Företaget var ärligt. Lätt att kontakta, Patrik är en jätte snäll man, hjälpsam. Man har tur ibland, och jag är tursam. Läs mer
    2020-03-18 Patrik B svarar Mohamad K
    Tack Mohammad! Det du säger uppskattas verkligen! Vi ses till nästa gång och lycka till med eran nya fina Golf!
  • Hans J skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2020-02-22

Köpt en bil.
    Bra bemötande kändes seriösa och inga typ bilnasare.
    Hade inga förväntningar.
    Blev glad att dom var svenskar känns alltid bättre.

Bra killar som verkar satsa på att få företaget att växa.
    Sen hoppas man att bilen inte strular. Läs mer
  • Andreas K skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2020-01-30

En bilaffär där kunden återkommit de drygt 40 milen - för att man vet att det inte bara rör en bil... Människan hamnar även i fokus i form av utmärkt information, rekommendationer och en känsla av att säljaren vill skapa en kontakt där man även blir uppskattad och sedd.
    Ett ställe man återkommer till för att ta en fika, planera o drömma om nästa bil - och framförallt få känna sig välkommen för den man är.

Två färger - en Tro

💛🖤💛 Läs mer
    2020-02-12 Patrik B svarar Andreas K
    Wow! Tack Andreas! Riktigt kul att höra att du är nöjd med oss och din upplevelse här. Vi är glada att få förmedlat en bil åt dig, hoppas vi ses igen till nästa gång!
  • Stefan M skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2020-01-30

När jag skulle köpa min bil så hjälpte Patrik mig, han var jätte hjälpsam och förklarade bilen noggrant och fint. Jätte bra service och jätte trevlig kille, Jag var mycket nöjd med bemötande och tydlig information seriöst bemötande en jätte bra intryck. Läs mer
    2020-01-30 Patrik B svarar Stefan M
    Tack så mycket Stefan! Vi ses!
  • Ala H skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2020-01-29

Köpte en VW golf 2014
    Fick ett riktigt bra bemötande, väldigt tydlig och proffsig säljare! Vi kom överens om vissa saker och inga ändringar skedde!
    Kan verkligen rekommendera Moderna bil i Haninge 👍 Läs mer
    2020-01-29 Patrik B svarar Ala H
    Tack så mycket, det glädjer att höra att du är nöjd!
    Vi ses inför nästa bilaffär!

Patrik
  • Therese E skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2020-01-27

Mer än nöjd, & en riktig topp stjärna på service!! Läs mer
    2020-01-27 Patrik B svarar Therese E
    Tack Therese! Kul att höra att ni är nöjda med både oss och eran nya bil!

Patrik
    Patrik B gillar detta
  • Madleen H skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2020-01-16

Mycket trevligt bemötande! Tillmötesgående, serviceminded samt ytterst hjälpsamma och flexibla!
    Efter köp vissa funderingar kring motorbiljud, som jag fick snabb feedback på - m.a.o mycket fin uppföljning och service även efter avslutat köp!
    Känns tryggt att köpa bil här och jag skulle utan tvekan göra det igen!
    Moderna Bil Haninge och Patrik är definitivt värda de höga betyg som de har här på Reco! Läs mer
    2020-01-16 Patrik B svarar Madleen H
    Tack så mycket Madleen! Det var glädjande att få hjälpa er med att hitta ny bil. Tack!
  • Umran T skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2020-01-15

Bra upplevelse, ett bilköp som gick väldigt smidigt! Läs mer
    2020-01-16 Patrik B svarar Umran T
    Tack Umran och kul att höra att du är glad över din nya Mercedes!
  • Lennart L
    Lennart L skrev om Patrik Blomstrand en del av Moderna Bil Haninge

2019-12-27

Inköp av bil enligt önskemål.Bemött av Patrik Blomstrand på ett mycket positivt och kundorienterat sätt.I stort sett , trots att man Självklart alltid förhandlar om värde för Pengarna.
    På det stora hela alltid ett positivt möte säljare ...köpare. Jag återvände med den av mig inköpta bilen ifrån företaget efter 7 år och nöjd kund och det har börjat bra även denna gång.Tack! Läs mer
    2020-01-09 Patrik B svarar Lennart L
    Tack så mycket Lennart! Det var ett nöje att få göra affär med dig och vi är glada att ha dig som återkommande kund hos oss.

Vi ses! :)
Johan Lönnström