MOHV Luleå

MOHV Luleå

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till ett av Sveriges trendigaste och trevligaste mäklarkontor - MOHV Luleå! Vi säljer bostäder i Luleå med omnejd och har kommit att bli ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna med vår höga kvalitet och kreativa profil. Våra kompetenta och engagerade mäklare träffar dig gärna för ett förutsättningslöst...

390 omdömen om MOHV Luleå

Sedan starten hos Reco 2019

Angelica N
Örnäset

Snabb, bra lokalkännedom och positiv.

Niclas H
Bergviken

Mycket professionell och god service av Sandra.

Charlie B
Centrum

Jag fick ett väldigt professionellt bemötande av Emma. Jag kan verkligen rekommendera henne till andra!

Rebecka G
Björkskatan

Sandra är en duktig och engeagerad mäklare.

Simon L
Björkskatan

Mycket bra upplevelse! Trevlig, professionell. Kontinuerlig kontakt. Magkänslan var bra redan från första början. - Simon

Sven E
Köpte sin stuga med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Kallax

Trevlig. Hör av sig när man ringt 👍

Veronica S
Sålde sin stuga med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Kallax

Angelica är en driven och engagerad mäklare utöver det vanliga. Hon är inte rädd för att göra det där lilla extra för en lyckad och smidig försäljning för både köpare och säljare. Trots rådande bostadsmarknad lyssnade hon till mina högt uppsatta mål och har aldrig visat på uppgivenhet, tvärtom. Angelica är väldigt lyhörd och trevlig i sitt bemötande och har varit mycket professionell samt tillgänglig genom hela processen. Jag är väldigt nöjd med Angelica som min utvalda mäklare och kan rekommendera henne starkt!

Johanna R
Centrum

Professionellt bemötande, det kändes tryggt genom hela processen. För mig var det av stor vikt att få tips på hur händelseförloppet ser ut och hur jag kunde förbereda mig inför en kommande försäljning.

Anastasía L
Börjelslandet

Fint bemötande, svarade alltid snabbt på våra frågor och när hon inte kunde svara själv sökte hon redan på någon som kunde. Hon var även flexibel gällande tider. Toppen mäklare helt enkelt, vi har kännt oss trygga hela vägen.

Kristiina W
Kyrkbyn

Trevligt, professionellt sätt. Träffa saklig person, och det var hon. Positiv.

Paula V
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
Hertsön

Jättebra bemötande och ger känsla av trygghet. Rekommenderar varm!:)

Ingrid Anna Carola S
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
Hertsön

Emma är så lugn och lyhörd, väldigt hjälpsam vid frågor och bra på att ta sig tid att förklara, helt enkelt bara jättebra och duktig.

Joakim Bengt Magnus Tomas F
Mjölkudden

Toppen bemötande och kommunikation

Viktoria S
Varvet

Bemötandet från Angelica var exceptionellt trevligt och professionellt. Hon överträffade våra förväntningar genom att hålla oss väl informerade genom hela försäljningsprocessen. Mäklaren var alltid tillgänglig och visade stor kompetens i sitt arbete. Sammantaget var vår upplevelse av försäljningen mycket positiv, och vi är mycket nöjda med Angelicas insatser."

Sara H
Varvet

Trevlig och bra på att svara på frågor om fastigheten som visades

Britt-Inger V
Centrum

Angelica är en mycket trevlig, duktig o professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera

Alexander Sven Erik B
Hällbacken

Snabb response och höll oss bra uppdaterade. Gav lite glädjesiffror ang vad vårt hus skulle kunna säljas för men i övrigt inget att klaga på.

Linus A
Hertsön

Grundlig, påläst och agerar snabbt. Tydlig kommunikation, vi är mycket nöjda med hur hon hanterade vår affär.

Fredrik G
Björkskatan

Vissa kommunikationsbekymmer i början men det gick till sig.

Joakim O
Björkskatan

Bra bemötande och snabb kontakt mellan mäklare och kund :)

Eva B
Centrum

Tycker att Angelika skötts sitt uppdrag på ett utmärkt sätt.

Karin N
Centrum

Bra bemötande. Helt ok info och svar på frågor. Mycket trevlig!

Charlotte Å
Västra Skurholmen

Trevlig och tillmötesgående! Kändes tryggt att ha Sandra som mäklare :)

Sanne N
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
Södra Sunderbyn

Jättenöjd med valet av mäklare! Sandra har ett fint bemötande och bra förståelse för både säljare och köpare. Proffsig och enkel att samarbeta med.

Ellen S
Södra Sunderbyn

Sandra var väldigt tillmötesgående och trevlig. Tillsammans med Sandra och säljarna fick vi en väldigt smidig affär!

Malin D
Skurholmen

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Hon kunde svara upp på frågor kring lägenheten och genomförandet av köpet. Hon har "hållit mig i handen" genom hela processen. Rekommenderar henne varmt och det är henne jag kommer kontakta för eventuella framtida bostadsaffärer.

Alma B
Gültzauudden

Jag fick ett bra bemötande & hjälp med en snabb affär precis som jag ville så mina förväntningar uppfylldes!

Cecilia Jenny Marie C
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
Lerbäcken

Vi anlitade Sandra för att sälja vårat hus och har varit väldigt nöjda med att ha henne som mäklare! Sandra är väldigt trevlig, tillmötesgående och flexibel. Hon är professionell och lugn, vilket gör att vi som säljare har känt oss trygga genom hela processen. Kan varmt rekommendera Sandra och MOVH!

Cecilia Jenny Marie C
Köpte sitt hus med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Brändön

Angelica har varit en väldigt bra mäklare när vi köpte vårat hus. Alltid trevlig och tillmötesgående samt mån om att processen skulle flyta på smidigt för alla inblandade. Angelica har genom hela affären varit engagerad, hjälpsam och professionell!

Isra H
Björkskatan

En duktig och trevlig mäklare och jättebra service :)

Thomas Å
Köpte sitt hus med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Bensbyn

Väldigt lyhörd och snabb i kommunikationen. Hon går den "extra milen".

Emma A
Björkskatan

Angelica är väldigt trevlig, har ett proffesionellt bemötande, duktig på återkoppling och har väldigt gott tålamod och är alltid positiv och optimistisk! Fantastiskt stöd under vår försäljning!

Ingrid Margareta L
Sålde sin stuga med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Jämtö-Avan

Engagerad, positiv och har gett bra information under hela försäljningen.

Fredrik V
Köpte sin stuga med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
Långviken/Pultvik

Bra bemötande rakt genom. Kan rekommendera henne😀

Karolina F
Björkskatan

Hon rattar, styr och återkopplar. Ger tips och gör mer än vad som jag anser är hennes jobb. Så evigt tacksam för all hjälp i en ganska svår situation. Hon har också hjärtat på rätt ställe!

Curt Vibjörn L
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
Björsbyn

Jätte trevlig glad och lättsam gjorde ett bra jobb vid våran försäljning.

Patrick M
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
Lerbäcken

Emma is fantastic. She constantly goes above and beyond with help and advice. She shows a genuine will to help her clients. I would recommend her to anyone wishing to sell their property in the future.

Tilde E
Gültzauudden

Supertrevlig mäklare med värdefulla kontakter. Fick hjälp genom hela proceduren av renovering och försäljning. Angelica uppfyllde förväntningarna jag hade utifrån min bild av MOHV.

Karl Göran E
Sålde sin stuga med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
Rörbäck

Glad trevlig och professionellt sätt. snabb försäljning. Kan bara ge positiva omdömen

Monica J
Västra Skurholmen

Sandra är driven och samtidigt lyhörd. Kände mig trygg under hela processen. Kan verkligen rekommendera henne både gällande försäljning och köp.

Owe R
Porsön

Jag har en bristande erfarenhet av att anlita en mäklare, men det här överträffade mina förväntningar. Emma var snabb med att ge information och involverade mig i utformningen av annonsen. Allt dokumenterades på ett professionellt sätt. Snabb information vid budgivningen, både till mig, men även mellan budgivarna. Det bidrog till en snabb process. Rekommenderar starkt EMMA, hon är ” topp notch ”.

Susanna P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå

Högsta betyg till Emma, mycket hjälpsam och superproffsig. Snabb återkoppling och bra kommunikation.

Hans Ove Göran Å
Brändön

Engagerad och härligt bemötande. Ger snabbt återkoppling på frågor.

Anna-Karin K
Bensbyn

Snabb kontakt och återkoppling. Effektiv i sitt arbetssätt. Trevlig och intresserad av sina kunder.

Martin Kennet J
Sålde sitt hus med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå

Äntligen en mäklare som gör vad hon kan för att både köpare och säljare skall bli nöjd. Har bara ett råd, anlita henne som mäklare då blir det bra!

Charlotte M
Bergviken

Angelica visar stort engagemang och är tillgänglig och tillmötesgående.

Madeleine Å
Köpte sin stuga med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
Hertsön

Bemötandet var trevligt och vänligt. Inget alls att klaga på där. Informationen vi har fått längs vägen har känts bra och seriös även om vissa delar har saknats (t ex vanliga driftskostnader för kolonilotten utöver arrendekostnad och medlemsavgift i koloniträdgårdsföreningen). De uppgifterna har tydligen inte gått att få fram av någon anledning. Men är sannolikt låga. Efter betalning av handpenningen och viss väntan på att något mer skulle hända (info om hur och när resten skulle ske) visade det sig blott ca en vecka innan...

Lars R
Centrum

Angelica var trevlig, glad och hjälpsam samt lätt att ha att göra med och har genomfört affären på ett professionellt sätt.

Sara A
Bergviken

Trevlig, förstående och tydlig genom hela processen!

Lars Anton Mikael Å
Brändön

Snabb, trevlig, professionell. Positiv kontrast till andra erfarenheter av mäklare. Allt jag kunnat önska.