MOHV Luleå

Storgatan 50 D, 927 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till ett av Sveriges trendigaste och trevligaste mäklarkontor - MOHV Luleå!

Vi säljer bostäder i Luleå med omnejd och har kommit att bli ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna med vår höga kvalitet och kreativa profil. Våra kompetenta och engagerade mäklare träffar dig gärna för ett förutsättningslöst möte där vi går igenom en potentiell försäljning.

Är du nyfiken på vad din bostad kan vara värd? Värdera din bostad helt kostnadsfritt med oss på MOHV Luleå. Vill du sälja din gamla bostad i Bergviken, Hertsön, Gäddvik, Svartöstaden, Notviken, Karlsvik, Kallax, Bensbyn. Kontakta någon av våra duktiga mäklare så hjälper de dig på vägen mot en bra försäljning.

Läs vad 32 kunder tycker om MOHV Luleå

• 2020-03-29

Alexander K skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Bostadsrätt

Bra kommunikation Läs mer
  • 2020-03-13

Maria P skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålde en bostadsrätt.
    Proffsig, trevlig och kunnig!
    Kommer absolut anlita Sandra igen, rekommenderar varmt :) Läs mer
    2020-03-19 Sandra K svarar Maria P
    Tack Maria för en fin rekommendation! Och lycka till som husägare! 😊 Vi ses på tillträdet! Mvh, Sandra
  • 2020-03-09

Lars Andreas L skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sandra sålde våran villa är riktigt nöjd med hela processen från fotografering till försäljning

Kan starkt rekommendera Sandra till andra som ska sälja sin bostad, bästa mäklaren i Luleå. Läs mer
    2020-03-19 Sandra K svarar Lars Andreas L
    Vilka värmande ord! Tack för en fin rekommendation men också för ett väldigt bra samarbete! 🙂 Mvh, Sandra
  • 2020-03-04

Kim Linda Benita E skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Sålde ett hus via Johanna, snabb och smidig affär som tog endast fem dagar!
    Johanna är en väldigt varm och glad person, hon är snabb i tanke och ser inga hinder, bara lösningar! Efter att ha sålt 4 egendomar innan denna så hade vi höga förväntningar vilket Johanna infriade! När mäklaren är taggad så blir man själv taggad och tycker det är kul att sälja 😂👍 Läs mer
  • 2020-03-02

John Yngve Emanuel E skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Kände ett driv när ja träffade Johanna första gången, hon upplevde min känsla. Vi kom överens o la ut huset, det var sålt innan visning o vi är jätte nöjda med pris. Hon svarar eller ringer upp så fort hon har tid o svarat på dom frågor vi haft.
    Hade lätt anlitat Johanna igen om ja ska sälja något. Läs mer
  • 2020-02-29

Åsa L skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Effektiv, tydlig, ödmjuk och framåt! Läs mer
    2020-03-19 Sandra K svarar Åsa L
    Tack för rekommendationen Åsa! Mvh, Sandra
  • 2020-02-21

Bo Inge N skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sandra skötte sitt uppdrag med bravur proffsigt bemötande och bra upplägg kan verkligen rekommendera Sandra Läs mer
    2020-02-24 Sandra K svarar Bo Inge N
    Tack så mycket för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • Pia Susanne Y

2020-02-18

Pia Susanne Y skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Att få Johanna som mäklare betydde mycket för oss som kunder. Samtidigt som hon gav ett personligt bemötande, där vi som kunder kände oss sedda och viktiga, så gav hon även utrymme för oss att själva se, känna in och fundera över objektet. Bemötandet var professionellt med en tydlighet där vi fick svar på de frågor vi funderade över. Läs mer
    2020-03-02 Johanna A svarar Pia Susanne Y
    Tack Susanne & Åsa för samarbetet med er!
    Johanna A gillar detta
  • 2020-02-17

Dan S skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Ersnäs 15:20
    Mycket seriöst bemötande.
    Mäklaren mycket kunnig och ansvarfull.
    Kändes tryggt att låta Sandra sköta försäljningen.
    Högsta betyg!
    Vi kommer definitivt anlita Sandra igen! Läs mer
    2020-02-24 Sandra K svarar Dan S
    Tack så mycket för så fina ord! Och tack för ett väldigt gott samarbete! Mvh, Sandra
  • 2020-02-15

Mirja V skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Hade inte kunnat få en bättre mäklare än Johanna när jag skulle sälja min bostadsrätt! Välj Johanna som din mäklare om du vill ha en trygg, outtröttligt positiv och driven mäklare. Hon håller dig informerad, regelbundet uppdaterad och framförallt tillgänglig för både dig som säljare och för spekulanter under hela processen! Johanna är lösningsfokuserad och gör det där lilla extra som du inte trodde att en mäklare skulle göra, vilket för min och köparens del blev helt avgörande för att det skulle kunna bli en affär överhuvudtaget. Läs mer
    2020-03-02 Johanna A svarar Mirja V
    Tusen tack för förtroendet Mirja!
    Johanna A gillar detta
  • 2020-01-20

Emma K skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Vi köpte hus samt sålde vår lägenhet med Sandra.
    Vi är super nöjda! Sandra är en toppen mäklare och vi kan verkligen rekommendera henne! Tusen tack! Läs mer
    2020-02-03 Sandra K svarar Emma K
    Tack för en fin rekommendation Emma! Nu får vi se fram emot tillträdet på nya huset! :) Mvh, Sandra
  • 2020-01-19

Kristina D skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Jag/vi har sålt en lägenhet, är mycket nöjda med Sandra som mäklare. Under hela säljprocessen har vi blivit bemötta på ett professionellt sätt. Hon har ingett ett lugn och hela tiden varit positiv när vi har talats vid. Förväntningarna vi hade var att få lägenheten såld, och Sandra sålde den. Hon har också skött all pappersexercis vid försäljningen, vilket också var en förväntan. Anlitar gärna Sandra igen. Läs mer
    2020-02-03 Sandra K svarar Kristina D
    Tack för fina ord Kicki! Mvh, Sandra
  • 2019-12-08

EMANUEL A skrev om MOHV Luleå
    Sålde lgh med Sandra. Mycket snabb service och professionellt bemötande. Lgh såld till över utgångspris innan visning. Sandra är mycket trevlig! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-12-20 Sandra K svarar EMANUEL A
    Tack så mycket för en fin rekommendation Emanuel! Mvh, Sandra
  • 2019-11-04

Nils Anders S skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Mycket proffsigt och ett bra bemötande. Läs mer
    2019-11-22 Sandra K svarar Nils Anders S
    Tack Nils för en värmande rekommendation! Nu ser vi fram emot tillträdet av ert nya fina hus! :) Och kul att jag även fick förtroendet att hjälpa er med lägenhetsförsäljningen :) Mvh, Sandra
  • 2019-11-04

Tony Jonas K skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Mycket engagerad och jordnära mäklare, en sådan man precis önskar när man ska köpa/sälja något värdefullt. Vi är mycket nöjda med hela processen som helhet. Läs mer
    2019-11-22 Sandra K svarar Tony Jonas K
    Tack Jonas för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • 2019-10-25

Karl Simon L skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Vi fick ett dåligt intryck av mäklaren, som ev köpare. Svarar inte på telefonsamtal och ringer inte upp, svar på sms tar lång tid. Ett lite oprofessionellt intryck helt enkelt. Läs mer
    2019-10-28 Sandra K svarar Karl Simon L
    Hej Karl! Tack för att du tagit dig tid att lämna en Reco. Då min kollega hastigt gick bort har jag haft det lite körigt den senaste tiden och jag ber om ursäkt för om återkopplingen inte har varit den ni förväntade er. Jag tar med mig det i framtiden. Lycka till i letandet efter en ny bostad! Mvh, Sandra
  • Anders Ö

2019-10-07

Anders Ö skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålde en bostadsrätt. Hon var jätte trevlig och gjorde ett grymt bra jobb Läs mer
    2019-10-28 Sandra K svarar Anders Ö
    Tack för en fin rekommendation Anders! Mvh, Sandra
  • 2019-09-22

Eva Marianne M skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Mycket proffsig, bra bemötande, lyckat slutresultat! Läs mer
    2019-10-07 Sandra K svarar Eva Marianne M
    Tack så mycket för din rekommendation Marianne! Mvh, Sandra
  • 2019-09-20

Per Eric K skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Proffsigt
    Gav tid till köparna att ställa sina konstiga frågor till säljare o mäklare
    Under mötet Läs mer
    2019-10-07 Sandra K svarar Per Eric K
    Tack Per för din rekommendation! För mig är det självklart att man som köpare måste få tid till att ställa sina "konstiga" frågor till säljaren och jag blir glad över att det är uppskattat :) Mötet för kontraktskrivningen är ju även det första tillfället som köpare och säljare får träffa varandra, och det brukar finnas mycket att prata och fråga om :) Välkommen tillbaka till byn! Mvh, Sandra
  • Carl Matthias H

2019-09-20

Carl Matthias H skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Jag har sålt mitt hus via MOHV, mycket bra bemötande och kontakt med dom.
    Väldigt nöjda av helheten och hur dom arbetar. Läs mer
    2019-10-07 Sandra K svarar Carl Matthias H
    Tack så mycket Matthias! Fina ord som värmer! Mvh, Sandra
  • 2019-09-05

Lisa Ö skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Har bara bra saker att säga, här har ni en toppen Mäklare. Läs mer
    2019-10-07 Sandra K svarar Lisa Ö
    Tack för en fin rekommendation Lisa! Mvh, Sandra
  • 2019-08-28

Carl Robin F skrev om MOHV Luleå
    sålde mitt hus utanför en by utan bekymmer. han var snabb effektiv och rakt på sak! inget krångel och inget gorm! Läs mer
  • 2019-08-19

Pär Johan K skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålde huset via Sandra och MOHV. Proffsigt agerande från start till slut! Jätte nöjd 😁 Läs mer
    2019-10-07 Sandra K svarar Pär Johan K
    Hej Pär! Kul att höra! :) Tack för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • 2019-08-12

Jan S skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Hej

Sandra sålde våran bostadsrätt och gjorde ett toppenjobb, proffsigt med god känsla för den aktuella marknaden som gällde för försäljningstillfället.

Vi är mycket nöjda / Jan Sandberg Läs mer
    2019-10-07 Sandra K svarar Jan S
    Tack Janne för en värmande rekommendation! Hoppas att ni trivs bra i huset! :) Mvh, Sandra
  • 2019-08-08

Annika N skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sandra har sålt vår lägenhet. Det var lätt att diskutera med Sandra hon är jordnära och ärlig vilket vi uppskattar. Sandra var bra att rådgöra med glad och positiv och var bra på att lyssna på våra frågor och kunde ge oss bra tips. Hon hade erfarenhet som blev värdefull i vår affär.

Vår önskan var i första hand att sälja snabbt, vilket uppfylldes tack vara Sandras arbete. Vi värdesätter den ärliga dialogen med mäklaren (utan en massa tomprat). Sandra har gjort ett fantastiskt jobb med vår lägenhet, vi är supernöjda. Läs mer
    2019-10-07 Sandra K svarar Annika N
    Tack Annika för att du tagit dig tid att lämna en sån fin rekommendation, jag blir jätteglad! Hoppas ni trivs i huset! :) Mvh, Sandra
  • 2019-07-28

Tina K skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålde en lägenhet genom Mohv, allt gick smidigt och bra och Sandra gav mig all information jag behövde och hade svar på alla frågor. Riktigt proffsigt och bra bemötande! Läs mer
    2019-08-20 Sandra K svarar Tina K
    Tack så mycket Tina för fina och värmande ord! Mvh, Sandra
  • 2019-07-27

Berit J skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålt min bostadsrätt.
    Ett professionellt, intresserat och engagerat bemötande.
    Bra återkopplingar och samtal.
    Skulle gärna anlita Sandra på MOHV fler gånger. Läs mer
    2019-08-20 Sandra K svarar Berit J
    Tack så mycket för din fina rekommendation Berit! Mvh, Sandra
  • 2019-07-25

Jesper B skrev om MOHV Luleå
    Sålt en lägenhet i Luleå. Upplevdes professionellt, bra och enkel. "Raka rör".

Inget dåligt att säga om det, affären gjordes tillsammans med god kommunikation och målmedvetenhet. Läs mer
    2019-07-25 MOHV Luleå svarar Jesper B
    Hej Jesper. Kul att Du känner Dig nöjd. Michael
  • 2019-07-24

Rasmus Ö skrev om MOHV Luleå
    Bra och snabba svar via mail och telefon. Trevligt bemötande i stort Läs mer
    2019-07-25 MOHV Luleå svarar Rasmus Ö
    Hej. Kul att Ni är nöjda. Ni kommer nog att stortrivas i Ert nya, fina hus. Michael
  • 2019-07-18

Sebastian Y skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Väldigt bra och trevlig mäklare 5 av 5 från oss Läs mer
    2019-10-07 Sandra K svarar Sebastian Y
    Tack för din rekommendation Sebastian! Hoppas ni trivs bra med villalivet! Och lycka till med familjen! :) Mvh, Sandra
  • 2019-06-28

Gunnel R skrev om MOHV Luleå
    Försäljning av bostadsrätt i Luleå. Trevligt bemötande, tjänstvillig och kunnig. Läs mer
    2019-06-28 MOHV Luleå svarar Gunnel R
    Hej. Tack för Ert fina omdöme. Michael
  • 2019-06-15

Ulrika B skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Jag har köpt lägenhet & Sandra var en otroligt trevlig & tillmötes gående.
    Kan varmt rekommendera henne, Läs mer
    2019-06-17 Sandra K svarar Ulrika B
    Tack så mycket Ulrika för en fin rekommendation! Hoppas du får en härlig sommar! :) Mvh, Sandra
Sandra Kluwetasch
Johanna Andersson