MOHV Luleå

MOHV Luleå

Välkommen till ett av Sveriges trendigaste och trevligaste mäklarkontor - MOHV Luleå!

Vi säljer bostäder i Luleå med omnejd och har kommit att bli ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna med vår höga kvalitet och kreativa profil. Våra kompetenta och engagerade mäklare träffar dig gärna för ett förutsättningslöst möte där vi går igenom en potentiell försäljning.

Är du nyfiken på vad din bostad kan vara värd? Värdera din bostad helt kostnadsfritt med oss på MOHV Luleå. Vill du sälja din gamla bostad i Bergviken, Hertsön, Gäddvik, Svartöstaden, Notviken, Karlsvik, Kallax, Bensbyn. Kontakta någon av våra duktiga mäklare så hjälper de dig på vägen mot en bra försäljning.

Läs vad 190 kunder tycker om MOHV Luleå 2

• köpte sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    2022-01-11
    Mycket bra bemött, tydlig och bra information!
    2022-01-04
    Försäljningen gick ungefär som förväntat. Gav ett bra första intryck. Mailkontakten kunde varit ännu lite bättre för att ge högsta betyg.
    2022-01-02
    Sandra har ett mycket trevligt sätt och är mycket behaglig att ha med att göra.
    Arbetar med ett mycket stort engagemang och är mycket kommunikativ.
    2021-12-31
    Stort engagemang av mäklaren, bra återkoppling under resans gång till försäljning, Inger stort förtroende och kunskap- en mycket bra mäklare, som både ger råd och lyssnar på mig som lagt försäljningsuppdraget.
    • Björkskatan
    2021-12-31
    Trevlig och hjälpsam, men lite svår att nå ibland.
    2021-12-17
    Emma var trevlig och tillmötesgående. Vi befann oss på annan ort och Emma hjälpte oss att ordna med det som behövde göras inför försäljningen.
    • Sunderbyn
    2021-12-14
    Emma är mycket skicklig på sitt jobb. Duktig på att ge råd hur man möblerar lägenheten inför fotografering och ger stöttning till den som är lite harig inför försäljning. Att sälja sitt hem kan vara lite läskigt men Emma gjorde det hela enkelt. Tack vare Emma blev min lägenhet såld på nolltid till ett bra pris vilket gjorde att jag kunde uppfylla min dröm och köpa en lägenhet i stan istället. Emma är också rak och tydlig i sin kommunikation och dessutom väldigt trevlig.
    2021-11-30
    Vi blev trevligt bemötta. Sandra är professionell och lätt att prata med. Vi fick bra råd och fick ett bra pris och försäljningen gick snabbt. Vi är så nöjda.
    2021-11-25
    Luleås bästa mäklare! Vi kände oss trygga genom hela processen och är väldigt nöjda med försäljningen. Vi fick bra information och tydlig kommunikation hela vägen. Skulle definitivt rekommendera Emma till alla jag känner!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    Emma var trevlig.
    Jag hade förväntningar att Emma skulle ha gett fullständig information hur budgivningen sker. Vi hade en budgivning som skulle ha avslutats på fredag 19/11 kl. 9:30. När tiden gick ut och vi var den sista budgivare fick vi veta att tiden var bara en "ungefärlig avslut" på budgivningen. Hon skulle kolla med alla budgivare i fall någon av dem skulle lämna ytterligare bud. Det ledde till att budgivningen gick vidare trots tidigare överenskommelsen och priset gick upp ytterligare. Det känns inte korrekt att ändra förutsättningarna utan att informera alla parter. När jag ifrågasatte hennes agerande upplevde henne kort i ton och irriterad. Vi ville verkligen köpa bostaden, det var helt onödigt att känna oss lurade tills slut.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    2021-11-24
    Har inte varit den som hållit kontakten men min upplevelse är att Emma haft ett mycket bra bemötande och har guidat och hjälpt oss på ett bra sätt genom hela processen. Hon har helt klart mött upp våra förväntningar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    Bra bemötande.
    Bra kommunikation.
    2021-11-10
    Proffsigt och bra bemötande från första till sista mötet! Sandra är en förtroendeingivande mäklare, det har känts tryggt genom hela säljprocessen. Bra att bolla tankar och funderingar med, och de tips och råd vi fick var mycket användbara.
    2021-11-08
    Proffsigt bemötande!
    Förväntningarna var att det skulle bli en snabb och smidig affär.
    Har bara goda ord om Sandra! Snabb, smidig, seriös och mycket kunnig. vi kan varmt rekommendera Sandra! Vi är mycket nöjda över att ha sålt vår bostad via Sandra och MOHV
    2021-11-08
    Sandras bemötande har varit trevligt och professionellt.
    När jag bad om en extra visning ordnades det smidigt.
    När jag har ställt frågor har jag fått svar inom någon timme.
    Kontraktsskrivningen var också professionellt hanterad.
    De förväntningar jag hade på mäklaren har infriats!
    2021-11-05
    Helt fantastisk! Från de små detaljerna till helheten i försäljningen. Sandra har tryggt och framgångsrikt lotsat oss igenom varje steg. Dessutom med riktigt bra resultat!
    2021-11-03
    På visningen fick vi ett bra förtroende för Sandra. Under förloppet har hon varit lyhörd och agerat proffsigt. Vi kan absolut rekommendera henne och Mohv Luleå. Ett tips till byrån, hemsidan kan förbättras.
    2021-11-01
    - Proffsig
    - Förtroendeingivande från första mötet
    - Lyhörd för mina önskemål
    - Gav tydlig och lättförståelig information
    - Förmåga att uppfatta mitt objekts essence
    och att beskriva det på optimalt sätt - Respektfull i alla avseenden
    - Behagligt och lagom personligt bemötande
    - Värdefulla tips för styling
    - Snabb återkoppling under hela processen
  • köpte sin stuga med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    • Siknäs
    2021-10-27
    Enkel och smidig affär trots att vi befann oss på olika orter.
  • Björn H
    2021-10-25
    Efter att ha varit på flertal visningar där Emma varit mäklare och hon visat utmärkt bemötande, lyhördhet och öppen kommunikation från start kändes det som en självklarhet att sälja med Emma!
    Vi lade stor tillit till henne vid försäljningen och Emma var rak och tydlig med alla steg i säljprocessen.
    Mer än nöjda med insatsen, och kan varmt rekommendera Emma!
    2021-10-25
    En glad och trevlig mäklare som var väl förberedd samt kunnig.
    • Kallkällan
    2021-10-18
    Kan varmt rekommendera Sandra, då hon tog hand om vår lägenhetsförsäljning på ett proffesionellt och effektivt sätt.
    • Södra Sunderbyn
    2021-10-15
    I vår affär var det snabba ryck som gällde, Emma levererade inte bara snabb annons, men även en köpare, bra pris och kontrakt på nolltid. Vår lägenhet såldes på mindre är 48h när annons gick ut.

Emma höll en hög nivå men var lätt att prata med och vi fick alltid bra svar på våra frågor.
    • Kronan
    2021-10-13
    Vi hade Emma som mäklare när vi sålde våran bostadsrätt. Hon hade stenkoll från dag 1 och lyssnade på oss hur vi ville att det skulle gå till vid försäljningen.
    Rekommenderar henne starkt till andra som går i tankarna att sälja sin bostad.
    • Mjölkudden/Munkeberg
    2021-10-05
    Emma is a very polite person and it's easy to communicate with her.
    • Björkskatan
    2021-10-05
    Trevligt bemötande, lätt att arbeta med och skruvar upp tempot vid behov! Snabb och enkel affär utan några konstigheter.
  • köpte sin stuga med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    • Furufjärden/Bodön
    2021-10-04
    Mycket bra och proffsigt bemötande
  • sålde sin stuga med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    • Siknäs
    2021-09-25
    Trevligt bemötande och smidig säljprocess.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    2021-09-24
    Väldigt kunnig mäklare, väldigt trevlig
    2021-09-23
    Jag fick ett mycket gott bemötande under visningen, det fanns ett stort intresse att marknadsföra objektet för mig som kund. När budgivningen blev klar kontaktades jag direkt och kontrakt skrevs samma dag. Kände mig mycket väl bemött på mäklarkontoret och Sandra förklarade allt som ingick i dokumentet för kontraktsskrivning.
    Jag har bara positivt att säga om Sandra. Hon har gjort ett fantastiskt jobb.
  • Ulf B
    2021-09-21
    Emma gav ett mycket seriöst och strukturerat intryck under hela säljprocessen. Vi uppskattar hennes tydliga råd om hur lägenheten bör möbleras för bästa intryck. Vid fotografering och inför visning justerade hon ytterligare (med vårt samtycke), vilket vi tycker blev jättebra. Mycket professionellt! Vi upplever också att Emma varit väldigt engagerad i att snabbt fånga upp intressenter dialog med dessa. Lägenhet såld innan visning. Emmas återkoppling har varit bra, och hon har varit lätt att få tag på. Vi är supernöjda med Emma och att vi valde henne som mäklare. Vi tillfrågade totalt fyra mäklare innan vi valde henne.
    • Lövskatan
    2021-09-20
    Väldigt lättsamt och proffsigt. Snabba svar och lyhörd vid funderingar. Ingen tröskel att ta upp funderingar och diskussioner med.
    • Kallkällan
    2021-09-20
    Engagerad och kunnig mäklare affären gick smidigt trots lite unika förhållanden
    2021-09-20
    Johanna är mycket trevlig o påläst mäklare kan sin sak långt ut i fingerspetsarna samt lättsam med glimten i ögat vill starkt rekommendera henne.
    2021-09-20
    Glad, trevlig och kunnig. Hjälpte mig igenom processen på ett bra sätt
    • Mjölkudden/Munkeberg
    2021-09-20
    Allt kring försäljningen av min lägenhet fungerade hur bra som helst. Är jättenöjd och kan varmt rekommendera Johanna och Sandra på Mohv Luleå till andra!
  • Alexander M
    • Burströmska
    2021-09-13
    Emma är en fantastisk mäklare i personlighet och professionalitet.
    Om någonting inte går enligt planen i försäljningen kan hon snabbt gå över till "plan b" och lösa alla tänkbara scenarion.

Hon besvarar även alla funderingar man har i försäljningen tydligt, vilket är bra när man säljer sin första bostad.

Jag visste att Emma var bra när jag valde henne som mäklare, men hon var mer än den - unik i det hon gör!

Tusen tack Emma och lycka till med kommande objekt!
    2021-09-03
    Genom hela processen upplevde vi Emma som väldigt lyhörd, lugn och metodisk. Hon har på ett bra sätt förklarat sin sälj-strategi för oss och gett goda råd från starten.
  • sålde sin stuga med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    • Kallax/Kallaxön
    2021-09-03
    Emma var väldigt trevlig och försökte ta hänsyn till alla våra krav. Allt gick väldigt bra och vi lyckades sälja huset strax efter visning. Vi rekommenderar henne och hennes kollegor, de gör ett fantastiskt jobb.
    • Örnäset
    2021-08-31
    Väldigt bra bemötande.
    Levde upp till och över förväntningarna.
    I helhet väldigt nöjd
    2021-08-28
    Bra bemötande, tagit sig tid för oss när vi haft funderingar, inte bara om försäljningen av vår lägenhet, utan även när vi har hittat objekt som vi haft funderingar på och behövt ett bollplank annat än den mäklare som säljer.
    2021-08-27
    Bra tydlig information, snyggt presenterat
    2021-08-26
    Glad, trevlig, professionell, pålitlig.
    2021-08-26
    Allt gick smidigt till, vi är nöjda!
    2021-08-20
    Bra bemötande.
    Ger ett professionellt intryck.
    • Gammelstad
    2021-08-19
    Lättsam, familjär och proffsig! Kan verkligen rekommendera Sandra. Hon har även förmågan att beskriva objektet på ett målande och härligt sätt vilket underlättar för dem som ska köpa.
  • 2021-08-18
    Supertrevlig, snabb återkoppling och visar ett stort engagemang. Rekommenderar starkt.
    2021-08-17
    Emma har under hela processen varit professionell, tillmötesgående och arbetsam. Vi rekommenderar henne starkt!
    2021-08-11
    Otroligt proffsigt bemötande och hon fixade allt👍
    Finns bara bra saker att säga om Emma.
  • köpte sin stuga med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    • Furufjärden/Bodön