MOHV Luleå

Storgatan 50 D, 927 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till ett av Sveriges trendigaste och trevligaste mäklarkontor - MOHV Luleå!

Vi säljer bostäder i Luleå med omnejd och har kommit att bli ett tydligt alternativ till de traditionella mäklarkedjorna med vår höga kvalitet och kreativa profil. Våra kompetenta och engagerade mäklare träffar dig gärna för ett förutsättningslöst möte där vi går igenom en potentiell försäljning.

Är du nyfiken på vad din bostad kan vara värd? Värdera din bostad helt kostnadsfritt med oss på MOHV Luleå. Vill du sälja din gamla bostad i Bergviken, Hertsön, Gäddvik, Svartöstaden, Notviken, Karlsvik, Kallax, Bensbyn. Kontakta någon av våra duktiga mäklare så hjälper de dig på vägen mot en bra försäljning.

Läs vad 74 kunder tycker om MOHV Luleå

• 2020-11-27

Erik G skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Sålt villa. Professionell, trevlig. Bra bemötande. Läs mer
  • 2020-11-26

Erik G skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Johanna sålde vårat hus på nolltid.
    trevlig och snäll :)
    Även Sandra och fotografen ska ha beröm för deras bemötande och omhändertagande.
    Kommer inte att tveka om jag vill sälja ett hus till i framtiden.
    Ha en fin dag och ta hand om er.

Med vänlig hälsning //Erik Läs mer
  • 2020-11-26

Anette L skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Köpt en villa. Upplevde mäklaren som duktig och seriös. Svarade på alla våra frågor och tog reda på det hon inte visste på förhand. Alltid trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-11-09

Stina A skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålt Majorsgatan 23
    Trevligt bemötande men förväntningarna om ett bra slutpris infriades inte. Fastigheten såldes för 2.775 och grannhuset för 3.150. Grannhuset hade repat mer men inte så att det motiverar en prisskilnad på 375 000. Det är en generell uppfattning att det är bättre att sälja på hösten enligt andra mäklare jag kontaktat i efterhand. Mohv hade inte ett förslag på när det var bäst att sälja, när jag frågade initialt, för att få råd. Enligt mäklaren finns det ingen period som är bättre än någon annan period, det upplever jag var en felaktig uppfattning. Läs mer
  • 2020-11-04

Markus P skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Mycket professionell process och dialog hela vägen från första kontakt till avslut. Beaktansvärt engagemang och en mycket trevlig ton i samtalen. Kan inte önska något mer och kan bara lämna de allra bästa rekommendationerna. Läs mer
  • 2020-10-27

Niklas O skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Köpt en bostad, man har ju inte så mycket kontakt med mäklaren men den kontakten vi haft har än så länge funkat klockrent Läs mer
  • 2020-10-25

Petri L skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Sålt radhus.
    Hade egentligen inga förväntningar förutom att vi ville det skulle flyta på så snabbt som möjligt. Vi har fått ett väldigt bra bemötande och känsla av ett proffsigt utfört säljjobb som Johanna verkligen levde upp till. Läs mer
  • 2020-10-12

Niclas J skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålt vår hästgård via MOHV. Väldigt seriös och alltid väldigt bra påläst och noggran. Vår relativt långa säljprocess till trots alltid positiv och såg hela tiden nya möjligheter.
    En fröjd att ha med henne och MIOHV att göra! Läs mer
  • Ellinor R

2020-10-08

Ellinor R skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Vi kontaktade flera mäklare innan vi bestämde oss för Movh i Luleå.
    Johanna och Sandra gav ett tryggt, proffesionellt och trevligt första intryck med deras upplägg och goda samarbete.

Johanna Andersson har genom hela processen varit en klippa, proffsig, otroligt kunnig inom sitt yrke och lyhörd för våra önskemål dessutom mycket bra återkoppling vilket har uppskattats enormt.
    Hon har ett fint bemötande gentemot sina kunder och har dessutom glimten i ögat vilket har gjort det hela mycket lättare.

Vi kan varmt rekommendera Johanna Andersson på Movh i Luleå till alla som går i hussäljartankar. Läs mer
    2020-10-12 Johanna A svarar Ellinor R
    Tusen tack Ellinor för värmande ord! Jag och Sandra tackar ödmjukast för förtroendet!
  • 2020-10-06

Malin K skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Köpt en villa, Johanna var superproffsig och trevlig Läs mer
    2020-10-12 Johanna A svarar Malin K
    Tack Malin, hoppas ni kommer trivas i huset!
  • 2020-10-04

Hans Johan Robert J skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sandra fick förtroende att sälja vår villa i Gammelstad och lyckades med bravur! Vi är supernöjda med hennes engagemang, lugn, erfarenhet och goda råd under en försäljning i lagom takt. Våra förväntningar uppnåddes och överträffades och vi skulle gärna anlita Sandra igen! Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Hans Johan Robert J
    Tack så mycket för en fin rekommendation Robert & Gunnel! Och tack för ett väldigt bra samarbete! Lycka till med ert nya drömhus! Mvh, Sandra
  • 2020-09-20

Patrik E skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Tog kontakt med Sandra då vi tidigare haft med henne att göra och varit nöjda och även denna gång funkade försäljningen mycket bra. Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Patrik E
    Tack Patrik för värmande ord! Så kul att ni valde att återkomma till mig! Hoppas att Hanna kommer trivas bra i sin nya stad! Mvh, Sandra
  • 2020-09-19

Sven J skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålde min bostadsrätt ( 1a). Snabb försäljning och superduktiga och proffsiga mäklare från början till slutat av försäljningsprocessen. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Sven J
    Tack Sven för en fin rekommendation! Och lycka till med ditt nya liv i Grekland! Mvh, Sandra & Johanna
  • 2020-09-11

Lindsay K skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    We sold our beloved house in Luleå together with Sandra. After the difficult decision to sell our house,we made contact with Sandra and she was very understanding as to our thoughts and what we expected ,especially in regards to the price to sell.
    After a few open house, Sandra found us a buyer willing to pay the price we were hoping for.
    All in all, Sandra was very professional in her approach and would gladly do business with her again.
    Kind regards
    Lindsay Kelly Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Lindsay K
    Tack för en fin rekommendation Lindsay! Det har varit trevligt att samarbeta med er! :) Mvh, Sandra
  • 2020-09-10

Maja L skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Jättetrevlig med ett Superbra bemötande, även lätt tillgänglig och vid minsta lilla fundering så var återkopplingen superbra!
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️! Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Maja L
    Tack Maja för att du tagit dig tid att lämna denna rekommendation! Den värmde! Nu ser vi fram emot tillträdet av er nya lägenhet! :) Mvh, Sandra
  • 2020-09-04

Anna-karin P skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Vi köpte bostad genom ombud. det ordnades på ett bra sätt. Allt har hittills avlöpt till belåtenhet. Läs mer
  • 2020-08-26

Gammal
    Mvh edvina Läs mer
  • 2020-08-21

Anna Greta Ö skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Bostadsrätt. Mkt bra bemötande. Förväntningarna väl uppfyllda! Hon visste hur man väntade ut marknaden. Vid hennes klartecken blev det affär direkt. Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Anna Greta Ö
    Tack så mycket för en värmande rekommendation! Allt gott till er! Mvh, Sandra
  • 2020-08-09

Jessica H skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Vi sålde vår lägenhet med Johanna och Sandra. Vi fick ett mycket gott intryck redan när jag skickade iväg ett mail om att vi ville sälja. Johanna ringde snabbt upp och ställde mycket frågor om lägenheten och de kom snart på ett hembesök. Vi fick uppfattningen om att de verkligen var motiverade att göra ett bra jobb vilket de också gjorde (rekordförsäljning mitt i semestertider) Dessutom är båda två väldigt härliga! Läs mer
    2020-08-13 Johanna A svarar Jessica H
    Tack för ert förtroende och möjligheten att få hjälpa er! Önskar er all lycka till i ert nya hem!
  • 2020-07-29

Hans-ulrik S skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Vi har sålt en bostadsrätt, ny renoverad och fin.
    Vi har fått ett vänligt och proffesionellt bemötande. Vi har som säljare känt oss trygga under hela resan.
    Johanna och MOHV kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-08-13 Johanna A svarar Hans-ulrik S
    Tack Hans-Ulrik med familj för dessa fina ord!
  • 2020-07-28

Johan E skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålde vår lägenhet i centrum via Sandra och hade den ute via ”Snart här”. Innan dess var vi även på visningar som Sandra hade. Under hela processen var Sandra på tårna, gav frekvent uppdateringar och svar på frågor samt var väldigt service minded. Vi fick även utomordentlig hjälp med husen vi var spekulanter på. Rekommenderar Sandra stark! Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Johan E
    Tack Johan och Elin för era fina ord! Försäljningen av lägenheten gick verkligen snabbt och smidigt när det väl var dags att "trycka på knappen" :) Och så kul att ni äntligen har hittat ert drömhus! Mvh, Sandra
  • 2020-07-23

Göran S skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Vi har köpt en trea och sålt en tvåa.
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande.
    Vi hade inga speciella förväntningar.
    Vi är mycket nöjda med all professionell hjälp vid både köp och försäljning av lägenheterna. Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Göran S
    Tack för er fina rekommendation! Hoppas ni kommer trivas bra i Svartöstaden! Allt gott till er! Mvh, Sandra
  • 2020-06-28

Mikael Roland Ö skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålde vår lägenhet, vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Mikael Roland Ö
    Tack för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • 2020-06-26

Thomas L skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Duktig intresserad kunnig
    Sammanfattat
    FANTASTISK 🤗 Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Thomas L
    TACK Thomas för din fina rekommendation! Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig! Och så bra det blev! :) Lycka till med allt på andra sidan kommungränsen! Mvh, Sandra
  • 2020-06-26

Jörgen O skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Jätte nöjd bra förklaring på allt Läs mer
    2020-10-12 Sandra K svarar Jörgen O
    Tack Jörgen! Hoppas ni trivs bra i "storstan" och er nya fina lägenhet! Mvh, Sandra
  • 2020-06-25

Kasper T skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Väldigt trevligt och kunnig! Haft svar på alla frågor och funderingar som vi har haft. Det har varit ett väldigt smidigt köp. Läs mer
    2020-08-13 Johanna A svarar Kasper T
    Tack så mycket Kasper och Elsa! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
    Kasper T, Johanna A gillar detta
  • 2020-06-11

Mattias B skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-06-10

Emma A skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Vi sålde vår lägenhet i Karlsvik med hjälp av Johanna. Vi kan varmt rekommendera henne. Johanna är superbra, engagerad och tydlig. Ska vi sälja något igen är det Johanna vi kommer kontakta. Läs mer
    2020-08-13 Johanna A svarar Emma A
    Tack så mycket Emma! Hoppas ni snart hittar ert nya drömboende!
  • 2020-06-10

Christoffer E skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Johanna hjälpte mig att sälja min lägenhet i Svartöstaden. Hon ingav förtroende redan under vårt första möte. Inkännande, effektiv, kunnig och lätt att ha att göra med. Jag kände under hela försäljningsprocessen att Johanna gjorde vad hon kunde för att få till en rättvis och bra affär. Jag kan verklige rekommendera Johanna och MOVH för mäklaruppdrag. Läs mer
    2020-08-13 Johanna A svarar Christoffer E
    Tack Christoffer för möjligheten att få hjälpa till med din försäljning!
  • 2020-06-05

Ove V skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Har sålt ett hus och blev bemött av en riktigt professionell mäklare som tog försäljningen på ett seriöst sätt. Som säljare kändes de tryggt och säljaren gav ett bra intryck och levde verkligen till det också. Så min försäljning blev över förväntan. kan bara lyfta på hatten och säga - Bra jobbat och du är en duktig säljare som kommer och lyckas bra med din fortsatta karriär inom yrket. Läs mer
    2020-08-13 Johanna A svarar Ove V
    Tusen tack Ove & Heléne för dessa värmande ord!
  • 2020-06-01

Anders Å skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Har sålt min 2:a i Luleå till ett högre pris än jag trodde p.g.a coronakrisen. Tycker att mäklaren har uppträtt mycket proffsigt och skulle absolut rekommendera Johanna till andra. Trodde inte att jag skulle få ut mitt pris p.g.a allt negativt om bostadsmarknaden som alla tidningar skriver om men hon lyckades. Läs mer
    2020-08-13 Johanna A svarar Anders Å
    Tack för omdömet och förtroendet att få hjälpa till med din försäljning Anders!
  • 2020-06-01

Heléne S skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Vi har sålt en villa.
    Mkt bra kundbemötande.
    Det kändes jobbigt för oss att ta 1:a steget till försäljning
    men Johanna var behjälplig hela vägen.
    Med hennes hjälp gick det smidigt.
    Vi kommer också att anlita henne för värdering på vårat
    sommarhus.
    Vi verkligen rekommendera henne för att få förtroende att
    sälja din bostad. Läs mer
    2020-08-13 Johanna A svarar Heléne S
    Tack Heléne för era fina ord och möjligheten att få hjälpa er att sälja er bostad!
  • 2020-05-29

Erika B skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Johanna har hjälpt oss genom köpesprocessen på ett mycket bra sätt under rådande Coronavirus/covid -19 där vi inte har kunnat resa till Luleå i någon större omfattning.
    Johanna är tydlig, serviceminded och duktig på att hålla ihop processen. Läs mer
  • 2020-05-28

Erik F skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Köpte en bostadsrätt, Johanna var väldigt hjälpsam och med alla delar och svarar på alla frågor jag haft. Då det var min första gång köpa så kunde jag få all hjälp och lite därtill i stegen från visning till köp. Läs mer

Jonas Alexander B skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Mycket bra. Trevligt och professionellt bemötande.
    Rekommenderas Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Jonas Alexander B
    Tack för en fin rekommendation Jonas! Vi ses vid tillträdet! :) Mvh, Sandra

Inger Linda B skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Ställde upp för försäljningen alla tider på dygnet och jag upplevde att vi arbetade som ett team, jag fick löpande information och Sandra höll sina löften om tider för leverans och återkoppling varje gång. Jag hade dock önskat att jag hade varit mer involverad i presentationen av bostaden. Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Inger Linda B
    Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation Linda! Och tack för ett väldigt bra samarbete! Vi var ett väldigt bra team! :) Glad Sommar! Mvh, Sandra

Kerstin Jenny Maria A skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Trevlig, väldigt kunnig och gav en trygg bild av hela processen. Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Kerstin Jenny Maria A
    Tack för rekommendationen! Glad Sommar! Mvh, Sandra
  • 2020-05-16

Erik G skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Köpt villa.
    Sandra var troligt professionell och trevlig. Mycket bra bemötande på alla sätt och vis. Allt gick snabbt och smidigt. Har bara gott att säga. Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Erik G
    Tack för en värmande rekommendation! Hoppas ni får en fin sommar i ert nya och fina hus! :) Mvh, Sandra
  • 2020-05-16

Stefan Amir Armas A skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Jag har sålt en villa via Sandra. Hon är otroligt hjälpsam och professionell, sätter mig som kund i centrum.

Hon översteg alla mina förväntningar och kommer garanterat använda henne igen. Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Stefan Amir Armas A
    Tack för en fin rekommendation Stefan! Den värmer! Mvh, Sandra
  • 2020-05-11

Kermen P skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Jag sålt en bostadsrätt. Fick ett professionellt bemötande av Johanna. Alla förväntningar som jag hade, har Johanna levt upp till dem. Jag fick det pris som jag förväntade och är jätte nöjd med allt. Läs mer
  • 2020-05-11

Konstantinos G skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Jag har sålt en bostadsrätt och blev bemött professionellt av Johanna, som visste exakt vad det behövs för att sälja en bostad. Alla förväntningar som jag hade var genomförts. Jag fick det pris som jag önskade utan flera visningar och förberedelser till dom. Jag tycker att Johanna gjort ett fantastiskt arbete tillsammans med MOHV Luleå. Läs mer
  • 2020-05-03

Torbjörn A skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Det fungerade bra under dom omständigheter som dök upp i Sverige och världen med Corona virus, det vart ganska skakig marknad. Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Torbjörn A
    Tack för din rekommendation Torbjörn! Mvh, Sandra
  • 2020-03-29

Alexander K skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Bostadsrätt

Bra kommunikation Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Alexander K
    Tack för din rekommendation Alexander! Hoppas du trivs bra i Umeå! :) Mvh, Sandra
  • 2020-03-13

Maria P skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sålde en bostadsrätt.
    Proffsig, trevlig och kunnig!
    Kommer absolut anlita Sandra igen, rekommenderar varmt :) Läs mer
    2020-03-19 Sandra K svarar Maria P
    Tack Maria för en fin rekommendation! Och lycka till som husägare! 😊 Vi ses på tillträdet! Mvh, Sandra
  • 2020-03-09

Lars Andreas L skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sandra sålde våran villa är riktigt nöjd med hela processen från fotografering till försäljning

Kan starkt rekommendera Sandra till andra som ska sälja sin bostad, bästa mäklaren i Luleå. Läs mer
    2020-03-19 Sandra K svarar Lars Andreas L
    Vilka värmande ord! Tack för en fin rekommendation men också för ett väldigt bra samarbete! 🙂 Mvh, Sandra
  • 2020-03-04

Kim Linda Benita E skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Sålde ett hus via Johanna, snabb och smidig affär som tog endast fem dagar!
    Johanna är en väldigt varm och glad person, hon är snabb i tanke och ser inga hinder, bara lösningar! Efter att ha sålt 4 egendomar innan denna så hade vi höga förväntningar vilket Johanna infriade! När mäklaren är taggad så blir man själv taggad och tycker det är kul att sälja 😂👍 Läs mer
  • 2020-03-02

John Yngve Emanuel E skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Kände ett driv när ja träffade Johanna första gången, hon upplevde min känsla. Vi kom överens o la ut huset, det var sålt innan visning o vi är jätte nöjda med pris. Hon svarar eller ringer upp så fort hon har tid o svarat på dom frågor vi haft.
    Hade lätt anlitat Johanna igen om ja ska sälja något. Läs mer
  • 2020-02-29

Åsa L skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Effektiv, tydlig, ödmjuk och framåt! Läs mer
    2020-03-19 Sandra K svarar Åsa L
    Tack för rekommendationen Åsa! Mvh, Sandra
  • 2020-02-21

Bo Inge N skrev om Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Sandra skötte sitt uppdrag med bravur proffsigt bemötande och bra upplägg kan verkligen rekommendera Sandra Läs mer
    2020-02-24 Sandra K svarar Bo Inge N
    Tack så mycket för en fin rekommendation! Mvh, Sandra
  • Pia Susanne Y

2020-02-18

Pia Susanne Y skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Att få Johanna som mäklare betydde mycket för oss som kunder. Samtidigt som hon gav ett personligt bemötande, där vi som kunder kände oss sedda och viktiga, så gav hon även utrymme för oss att själva se, känna in och fundera över objektet. Bemötandet var professionellt med en tydlighet där vi fick svar på de frågor vi funderade över. Läs mer
    2020-03-02 Johanna A svarar Pia Susanne Y
    Tack Susanne & Åsa för samarbetet med er!
    Johanna A gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte