Angelica Engman

Angelica Engman

Angelica Engman är mäklare på MOHV Luleå

Angelica Engman har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Angelica Engman har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelica Engman har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

40 omdömen om Angelica Engman

Sven E
Köpte sin stuga med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Kallax

Trevlig. Hör av sig när man ringt 👍

Veronica S
Sålde sin stuga med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Kallax

Angelica är en driven och engagerad mäklare utöver det vanliga. Hon är inte rädd för att göra det där lilla extra för en lyckad och smidig försäljning för både köpare och säljare. Trots rådande bostadsmarknad lyssnade hon till mina högt uppsatta mål och har aldrig visat på uppgivenhet, tvärtom. Angelica är väldigt lyhörd och trevlig i sitt bemötande och har varit mycket professionell samt tillgänglig genom hela processen. Jag är väldigt nöjd med Angelica som min utvalda mäklare och kan rekommendera henne starkt!

Joakim Bengt Magnus Tomas F
Sålde sitt hus med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Mjölkudden

Toppen bemötande och kommunikation

Viktoria S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Varvet

Bemötandet från Angelica var exceptionellt trevligt och professionellt. Hon överträffade våra förväntningar genom att hålla oss väl informerade genom hela försäljningsprocessen. Mäklaren var alltid tillgänglig och visade stor kompetens i sitt arbete. Sammantaget var vår upplevelse av försäljningen mycket positiv, och vi är mycket nöjda med Angelicas insatser."

Sara H
Varvet

Trevlig och bra på att svara på frågor om fastigheten som visades

Britt-Inger V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Centrum

Angelica är en mycket trevlig, duktig o professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera

Alexander Sven Erik B
Sålde sitt hus med hjälp av Angelica Engman en del av MOHV Luleå
Hällbacken

Snabb response och höll oss bra uppdaterade. Gav lite glädjesiffror ang vad vårt hus skulle kunna säljas för men i övrigt inget att klaga på.

Eva B
Centrum

Tycker att Angelika skötts sitt uppdrag på ett utmärkt sätt.

Karin N
Centrum

Bra bemötande. Helt ok info och svar på frågor. Mycket trevlig!

Alma B
Gültzauudden

Jag fick ett bra bemötande & hjälp med en snabb affär precis som jag ville så mina förväntningar uppfylldes!