Sandra Kluwetasch är mäklare på MOHV Luleå

Sandra Kluwetasch har varit registrerad mäklare sedan 2011-11. Sandra Kluwetasch har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Kluwetasch har haft 47 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 43 Läs vad Sandra Kluwetasch

• 2020-11-09
    Sålt Majorsgatan 23 Trevligt bemötande men förväntningarna om ett bra slutpris infriades inte. Fastigheten såldes för 2.775 och grannhuset för 3.150. Grannhuset hade repat mer men inte så att det motiverar en prisskilnad på 375 000. Det är en generell uppfattning att det är bättre att sälja på hösten enligt andra mäklare jag kontaktat i efterhand. Mohv hade inte ett förslag på när det var bäst att sälja, när jag frågade initialt, för att få råd. Enligt mäklaren finns det ingen period som är bättre än någon annan period, det upplever jag var en felaktig uppfattning.
    Stina A
    • 102.0 m²
    • Lulsundet
  • 2020-10-12
    Sålt vår hästgård via MOHV. Väldigt seriös och alltid väldigt bra påläst och noggran. Vår relativt långa säljprocess till trots alltid positiv och såg hela tiden nya möjligheter. En fröjd att ha med henne och MIOHV att göra!
    Niclas J
    • 215.0 m²
    • Gäddvik
  • 2020-10-04
    Sandra fick förtroende att sälja vår villa i Gammelstad och lyckades med bravur! Vi är supernöjda med hennes engagemang, lugn, erfarenhet och goda råd under en försäljning i lagom takt. Våra förväntningar uppnåddes och överträffades och vi skulle gärna anlita Sandra igen!
    Hans Johan Robert J
    • 170.0 m²
    • Gammelstad
    sålde sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Tack så mycket för en fin rekommendation Robert & Gunnel! Och tack för ett väldigt bra samarbete! Lycka till med ert nya drömhus! Mvh, Sandra

• 2020-09-20
    Vi har sålt en bostadsrätt. Tog kontakt med Sandra då vi tidigare haft med henne att göra och varit nöjda och även denna gång funkade försäljningen mycket bra.
    Patrik E
    • 2:a
    • 60.0 m²
    • Lulsundsberget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Tack Patrik för värmande ord! Så kul att ni valde att återkomma till mig! Hoppas att Hanna kommer trivas bra i sin nya stad! Mvh, Sandra

• 2020-09-19
    Sålde min bostadsrätt ( 1a). Snabb försäljning och superduktiga och proffsiga mäklare från början till slutat av försäljningsprocessen. Rekommenderas verkligen!
    Sven J
    • 1:a
    • 40.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Tack Sven för en fin rekommendation! Och lycka till med ditt nya liv i Grekland! Mvh, Sandra & Johanna

• 2020-09-11
    We sold our beloved house in Luleå together with Sandra. After the difficult decision to sell our house,we made contact with Sandra and she was very understanding as to our thoughts and what we expected ,especially in regards to the price to sell. After a few open house, Sandra found us a buyer willing to pay the price we were hoping for. All in all, Sandra was very professional in her approach and would gladly do business with her again. Kind regards Lindsay Kelly
    Lindsay K
    • 86.0 m²
    • Örnäset
    sålde sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Tack för en fin rekommendation Lindsay! Det har varit trevligt att samarbeta med er! :) Mvh, Sandra

• 2020-09-10
    Jättetrevlig med ett Superbra bemötande, även lätt tillgänglig och vid minsta lilla fundering så var återkopplingen superbra! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️!
    Maja L
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Björkskatan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Tack Maja för att du tagit dig tid att lämna denna rekommendation! Den värmde! Nu ser vi fram emot tillträdet av er nya lägenhet! :) Mvh, Sandra

• 2020-08-26
    Villa försäljning Smart trevlig skitsnygg Synd bara att man är 40/50 år för Gammal Mvh edvina
    Klas Edvin A
    • 120.0 m²
    • Svartöstaden
  • 2020-08-21
    Bostadsrätt. Mkt bra bemötande. Förväntningarna väl uppfyllda! Hon visste hur man väntade ut marknaden. Vid hennes klartecken blev det affär direkt.
    Anna Greta Ö
    • 2:a
    • 56.5 m²
    Tack så mycket för en värmande rekommendation! Allt gott till er! Mvh, Sandra

• 2020-07-28
    Sålde vår lägenhet i centrum via Sandra och hade den ute via ”Snart här”. Innan dess var vi även på visningar som Sandra hade. Under hela processen var Sandra på tårna, gav frekvent uppdateringar och svar på frågor samt var väldigt service minded. Vi fick även utomordentlig hjälp med husen vi var spekulanter på. Rekommenderar Sandra stark!
    Johan E
    • 3:a
    • 108.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    Tack Johan och Elin för era fina ord! Försäljningen av lägenheten gick verkligen snabbt och smidigt när det väl var dags att "trycka på knappen" :) Och så kul att ni äntligen har hittat ert drömhus! Mvh, Sandra

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte