Sandra Kluwetasch

Sandra Kluwetasch

Sandra Kluwetasch är mäklare på MOHV Luleå

Sandra Kluwetasch har varit registrerad mäklare sedan 2011-11. Sandra Kluwetasch har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 62 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Kluwetasch har haft 48 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 62 Läs vad Sandra Kluwetasch

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    • Mjölkudden
    2021-06-13
    Trevlig
    Hon var hjälpsam och gjorde hel processen enkel
  • sålde en tomt med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    • Ersnäs
    2021-06-12
    Snabb hantering när köpparen bestämde sig för köp och ett mycket trevligt bemötande. Lycka till med komande affärer Sandra.
    • Mjölkudden
    2021-06-09
    Sålt min första lägenhet med tjejerna på MOHV, jättebra upplevelse! Det har varit tryggt från början till slut. De har tagit hand om allting, vilket har underlättat för mig som inte har erfarenhet från detta sedan tidigare. Absolut inget att klaga på!
    • Bergnäset
    2021-06-09
    Sålde min lägenhet med hjälp av Sandra. Hon tog till vara på alla intressenter och uppdaterade mig om läget löpande. Lätt att nå och svarade på frågor även på kvällstid. Trevlig och engagerad mäklare som jag gärna anlitar igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    • Kyrkbyn
    2021-05-12
    Jag har köpt en bostad via Sandra och jag är jätte nöjd med henne som mäklare. Jag kände att jag kunde fråga om råd och att hon var ärlig och hjälpsam. Kändes som hon hade ett bra bemötande till både mig som köpare och till säljaren.
    • Klintbacken
    2021-03-09
    Vi har både köpt och sålt vår lägenhet med Sandra och vi tycker hon är trevlig, professionell och väldigt kunnig. De är trygg och roligt att göra bostadsaffär med Sandra.

De mest fantastiska är att hon lyckades sälja vår lägenhet (som låg på kommande) samma dag vi köpte vårt hus. Bättre mäklare kan man inte ha!
  • Erika H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    • Svartöstaden
    2021-03-04
    Sandra är både proffsig och en kunnig mäklare.
    Hon har sålt både min bostadsrätt och mina föräldrars hus.
    • Klintbacken
    2021-03-03
    Har både köpt och sålt lägenhet med Sandra som mäklare och har bara positiva intryck. Professionell i sitt yrke med en härlig personlighet och väldigt tydlig i sin kommunikation.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    • Södra Sunderbyn
    2021-03-01
    Sålt villa i Södra Sunderbyn
    Fick förtroende för Sandra vid första kontakten.
    Sandra och Emma var hjälpsamma med förberedelserna inför fotografering och visning.
    Fantastiskt bra arbete och engagemang genom hela säljprocessen
    Sandra är trevlig, positiv och professionell.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
    • Södra Sunderbyn
    2021-02-26
    Har köpt en bostad via Sandra (och Johanna) och fått otroligt bra bemötande hela vägen. Att vi dessutom kunde skriva under kontraktet på kontoret i Umeå fast vi köpt i Luleå var ju helt fantastiskt ordnat. Professionell, trevlig och lösningsorienterad. Bara en positiv upplevelse.