Sandra Kluwetasch
Registrerad mäklare sedan 2011-11-14
Aktiv på Reco.se sedan 2019-06-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 34 Läs vad Sandra Kluwetasch

• Johan E sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

2020-07-28

3:a
    Sålde vår lägenhet i centrum via Sandra och hade den ute via ”Snart här”. Innan dess var vi även på visningar som Sandra hade. Under hela processen var Sandra på tårna, gav frekvent uppdateringar och svar på frågor samt var väldigt service minded. Vi fick även utomordentlig hjälp med husen vi var spekulanter på. Rekommenderar Sandra stark! Läs mer
  • Göran S sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

2020-07-23

2:a
    Örnäset
    Vi har köpt en trea och sålt en tvåa.
    Väldigt trevligt och professionellt bemötande.
    Vi hade inga speciella förväntningar.
    Vi är mycket nöjda med all professionell hjälp vid både köp och försäljning av lägenheterna. Läs mer
  • Mikael Roland Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

2020-06-28

4:a
    Kronan
    Sålde vår lägenhet, vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Thomas L sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

2020-06-26

Centrum
    Duktig intresserad kunnig
    Sammanfattat
    FANTASTISK 🤗 Läs mer
  • Jörgen O köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

2020-06-26

Centrum
    Jätte nöjd bra förklaring på allt Läs mer
  • Jonas Alexander B köpte sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

Mjölkudden
    Mycket bra. Trevligt och professionellt bemötande.
    Rekommenderas Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Jonas Alexander B
    Tack för en fin rekommendation Jonas! Vi ses vid tillträdet! :) Mvh, Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Inger Linda B sålde sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

Björsbyn
    Ställde upp för försäljningen alla tider på dygnet och jag upplevde att vi arbetade som ett team, jag fick löpande information och Sandra höll sina löften om tider för leverans och återkoppling varje gång. Jag hade dock önskat att jag hade varit mer involverad i presentationen av bostaden. Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Inger Linda B
    Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation Linda! Och tack för ett väldigt bra samarbete! Vi var ett väldigt bra team! :) Glad Sommar! Mvh, Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Kerstin Jenny Maria A sålde sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

Mjölkudden
    Trevlig, väldigt kunnig och gav en trygg bild av hela processen. Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Kerstin Jenny Maria A
    Tack för rekommendationen! Glad Sommar! Mvh, Sandra
  • Erik G köpte sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

2020-05-16

Björsbyn
    Köpt villa.
    Sandra var troligt professionell och trevlig. Mycket bra bemötande på alla sätt och vis. Allt gick snabbt och smidigt. Har bara gott att säga. Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Erik G
    Tack för en värmande rekommendation! Hoppas ni får en fin sommar i ert nya och fina hus! :) Mvh, Sandra
    Sandra K gillar detta
  • Stefan Amir Armas A sålde sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå

2020-05-16

Mjölkudden
    Jag har sålt en villa via Sandra. Hon är otroligt hjälpsam och professionell, sätter mig som kund i centrum.

Hon översteg alla mina förväntningar och kommer garanterat använda henne igen. Läs mer
    2020-06-17 Sandra K svarar Stefan Amir Armas A
    Tack för en fin rekommendation Stefan! Den värmer! Mvh, Sandra