Emma Holm

Emma Holm

Emma Holm är mäklare på MOHV Luleå

Emma Holm har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Emma Holm har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Holm har haft 25 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 31 Läs vad Emma Holm

• Södra Sunderbyn
    2021-10-15
    I vår affär var det snabba ryck som gällde, Emma levererade inte bara snabb annons, men även en köpare, bra pris och kontrakt på nolltid. Vår lägenhet såldes på mindre är 48h när annons gick ut.

Emma höll en hög nivå men var lätt att prata med och vi fick alltid bra svar på våra frågor.
    • Kronan
    2021-10-13
    Vi hade Emma som mäklare när vi sålde våran bostadsrätt. Hon hade stenkoll från dag 1 och lyssnade på oss hur vi ville att det skulle gå till vid försäljningen.
    Rekommenderar henne starkt till andra som går i tankarna att sälja sin bostad.
    • Mjölkudden/Munkeberg
    2021-10-05
    Emma is a very polite person and it's easy to communicate with her.
    • Björkskatan
    2021-10-05
    Trevligt bemötande, lätt att arbeta med och skruvar upp tempot vid behov! Snabb och enkel affär utan några konstigheter.
  • köpte sin stuga med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    • Furufjärden/Bodön
    2021-10-04
    Mycket bra och proffsigt bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    • Porsön
    2021-09-24
    Väldigt kunnig mäklare, väldigt trevlig
  • Ulf B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    • Centrum
    2021-09-21
    Emma gav ett mycket seriöst och strukturerat intryck under hela säljprocessen. Vi uppskattar hennes tydliga råd om hur lägenheten bör möbleras för bästa intryck. Vid fotografering och inför visning justerade hon ytterligare (med vårt samtycke), vilket vi tycker blev jättebra. Mycket professionellt! Vi upplever också att Emma varit väldigt engagerad i att snabbt fånga upp intressenter dialog med dessa. Lägenhet såld innan visning. Emmas återkoppling har varit bra, och hon har varit lätt att få tag på. Vi är supernöjda med Emma och att vi valde henne som mäklare. Vi tillfrågade totalt fyra mäklare innan vi valde henne.
  • Alexander M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    • Burströmska
    2021-09-13
    Emma är en fantastisk mäklare i personlighet och professionalitet.
    Om någonting inte går enligt planen i försäljningen kan hon snabbt gå över till "plan b" och lösa alla tänkbara scenarion.

Hon besvarar även alla funderingar man har i försäljningen tydligt, vilket är bra när man säljer sin första bostad.

Jag visste att Emma var bra när jag valde henne som mäklare, men hon var mer än den - unik i det hon gör!

Tusen tack Emma och lycka till med kommande objekt!
    • Östermalm
    2021-09-03
    Genom hela processen upplevde vi Emma som väldigt lyhörd, lugn och metodisk. Hon har på ett bra sätt förklarat sin sälj-strategi för oss och gett goda råd från starten.
  • sålde sin stuga med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    • Kallax/Kallaxön
    2021-09-03
    Emma var väldigt trevlig och försökte ta hänsyn till alla våra krav. Allt gick väldigt bra och vi lyckades sälja huset strax efter visning. Vi rekommenderar henne och hennes kollegor, de gör ett fantastiskt jobb.