Emma Holm

Emma Holm

Emma Holm är mäklare på MOHV Luleå

Emma Holm har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Emma Holm har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Holm har haft 47 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 64 Läs vad Emma Holm

• Porsön
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket nöjd med MOHV och Emma som visade stort engagemang och positivitet. Med sitt personliga, raka och tydliga sätt kände vi oss trygga med hennes kunnande genom hela försäljningsprocessen i alla steg. Kan varmt rekommendera Emma och MOHV.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    • Porsön
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Lyhörd och hjälpsam.
    • Kallkällan
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vår upplevelse av försäljning av lägenheten var fantastiskt. Professionell och kunnig mäklare som uppfyllde alla våra krav.
    • Kallkällan
    2022-06-14 Verifierad kund
    Fick ett väldigt bra första bemötande av Emma. Hon hade koll på läget och hjälpte oss med allt vi hade funderingar över. Allt gick väldigt snabbt och smidigt vi behövde inte oroa oss över något. Hade bra förväntningar på Emma när hon skulle sälja lägenheten, men trodde att det skulle ta längre tid och va svårare att få ut så pass mycket för lägenheten i dagsläget. Men hon lyckades sälja den snabbt och smidigt för ett riktigt bra pris. Är väldigt nöjd med Emma som mäklare och kan starkt rekommendera hon.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    2022-06-03 Verifierad kund
    Toppen mäklare med bra koll och hjälper till med det som behövs!
    • Centrum
    2022-06-02 Verifierad kund
    Emma är en fantastisk mäklare. Hon lyssnar, kommer med tips och idéer, bollar frågor och tankar med en och lugnar en i stressen av en försäljning. Hade efter första mötet med henne höga förväntningar och hon levererade ännu högre! Rekommenderar starkt 🤍
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    2022-06-01 Verifierad kund
    Emma var supertrevlig, supereffektiv och väldigt bra. Är supernöjd och kan varmt rekommendera henne till andra som vill sälja eller köpa hus
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
    2022-06-01 Verifierad kund
    Emma levererade från början till slut. Vi ville ha en snabb affär utan tveksamheter och detta fixade Emma galant. Bra återkoppling och helt transparent process. mycket nöjda.
    • Hällbacken
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och engagerad mäklare. Smidig och snabb försäljning!
    • Centrum
    2022-04-25 Verifierad kund
    Duktig positiv och engagerad. Ambitiös och snabb att åtekoppla.