Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 467 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• 2020-08-05

Jenny H skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt lägenhet. Väldigt trevlig och ärlig mäklare. Dock så upplevde jag att det var tack vare mina egna ansträngningar/initiativ som lägenheten till sist blev såld. Läs mer
  • 2020-08-04

Mikkel K skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde 50 kvm lägenhet, snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-08-10 Taina H svarar Mikkel K
    Tack för din rekommendation, Mikkel. Jag är glad att jag fått hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Önskar dig all lycka till framöver!
  • Andreas W

2020-08-04

Andreas W skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Förjävla skön mäklare! Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-08-03

Oskar L skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Levde upp till mina förväntningar men inte mer än så.
    Fick det jag önskade mig! Läs mer
  • 2020-08-03

Teija J skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    genomgående mycket bra service och bemötande, fick även tips om att kunna anlita en inredare vilket vi gjorde och som bidrog säkerligen till ett ökat intresse för vårt hus.
    en enda sak som jag vill skicka med är att eftersom vi försökte sälja huset en lång tid så är det otroligt viktigt med snabb återkoppling. vissa gånger tyckte vi att det tog för lång tid.
    jag kan verkligen rekommendera Daniel J men även hans kollega Daniel L.
    önskar er en fortsatt fin sommar och höst!
    Teija Läs mer
  • 2020-07-31

Anton P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har precis köpt min första lägenhet, en 1:a som jag ska bo i när jag ska börja plugga i Luleå. Väldigt bra bemötande, svarar på dem frågor jag haft, samt svarar väldigt snabbt. Har ingenting negativt att säga, allt jag har velat vet har jag fått svar på. Läs mer
  • 2020-07-29

Viktor R skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag och min sambo köpte vårat hus av Emma. Vi blev väl bemötta och fick bra svar på våra frågor. Därefter sålde Emma min lägenhet på rekordtid och vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-07-17

Lars S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpte och sålde bostad med hjälp av Daniel, trevligt och professionellt bemötande. Jag är nöjd! Läs mer
  • Carin J

2020-07-11

Carin J skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt ett åretrunt fritidshus. Mycket kunnig och optimistisk person, som ingav ett stort förtroende för oss som säljare. Jag kan inte komma på något negativt. Läs mer
  • 2020-07-10

Suzanne J skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    En bostadsrätt denna gång. Vi har i släkten vänt oss till Daniel flera gånger och kommer jobba vidare tillsammans.
    Daniel är en bra mäklare med följande egenskaper:

Seriös
    Ödmjuk
    Nyfiken på människor
    Kommer med idéer och förbättringsförslag inför försäljning
    Håller det han lovar Läs mer
  • 2020-07-07

Katarina E skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag köpte en liten stuga av Taina och fick mycket fin service både under köpet och även efter, jag kommer gärna att vända mig till Taina om jag ska sälja nån bostad i framtiden.
    Hon svarade mer än väl upp till förväntningarna jag hade av en mäklare. Läs mer
    2020-08-10 Taina H svarar Katarina E
    Jag tackar ödmjukast för din rekommendation och hoppas att du ska trivas med stugan. Hör av dig om du har några funderingar framöver.
  • 2020-07-07

Robert L skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Engagerad och kunnig.
    Smidig och snabb hantering. Läs mer

Lena N skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en 2:a centralt i Luleå. Taina väldigt trevlig och intresserad. Tyckte dock att när intresset för lägenheten blev lägre än förväntad att intresset falnade något.
    Men i stort sett bra intryck, helst från början
    / Lena Läs mer
    2020-07-02 Taina H svarar Lena N
    Hej Lena,
    Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation!
    Jag håller med om att vi hade ett bättre intresse från spekulanter i början av försäljningen och jag jobbade hårt för att vi skulle få ett bra slutresultat även efter att vi annonserat bredare, trots att det initiala intresset svalnat.

Christina N skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en lägenhet två rum och kök
    Hon känns kunnig, och påläst gav ett seriöst intryck. Läs mer
    2020-07-02 Taina H svarar Christina N
    Stort tack för förtroendet i försäljningen av lägenheten och tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi ses på tillträdet.

Kristina E skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde vårt hus med Emma som mäklare. Vi har varit väldigt nöjda under hela resans gång. Emma har hela tiden kommit med goda råd, hållit oss uppdaterade och återkopplat snabbt efter visningar. Hon är professionell och engagerad, dessutom är hon väldigt trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-06-25

Birgitta E skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt sommarstuga ... Mycket trevlig o kompetent mäklare Läs mer
    2020-07-02 Taina H svarar Birgitta E
    Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation! Det har varit riktigt roligt att hjälpa er med försäljningen av er stuga.
    Sköt om er så hörs vi av framöver!
    Vänliga hälsningar,
    Taina
  • 2020-06-25

Ann-sofi S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma hjälpte mig att sälja mitt hus. Hon är väldigt engagerad, effektiv och kunnig. Jag kan verkligen rekommendera henne 😊 Läs mer
  • 2020-06-24

Peter T skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Andreas gör sitt jobb bra!

Han är trevlig mot kunder och bestämd när det gäller...!
    Ett beteende som jag uppskattar.

Från en glad kund! Läs mer
  • 2020-06-22

Gretel Ann-christin L skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mitt under Corona pandemi och allt strul som följde har Emma med stort tålamod hjälpt oss att sälja vår mors lägenhet. Smidigt och snabbt, tack👍 Läs mer
  • 2020-06-22

Sophie A skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har köpt ett hus genom Emma. Hon har hela tiden bemött oss på ett trevligt och proffsigt sätt. Emma har hållit oss uppdaterade och varit tillmötesgående. Hon har motsvarat de förväntningar vi hade på en mäklare så vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-06-20

Sandra L skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpte en tvåa på Bergviken via Emma. Ville ha en smidig affär med snabbt tillträde och Emma fixade allt. Supernöjd med Emma som mäklare! :) Läs mer
  • 2020-06-17

Carina L skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har just sålt vårt hus och Andreas har varit proffsig och engagerad. Vid tankar och funderingar har han varit ett bra bollplank. Har bara positiva saker att säga! Läs mer
  • 2020-06-03

Fredrik N skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har har sålt ett fritidshus med Daniel Larsson som mäklare. Daniel har utfört uppdraget utmärkt och löpande informerat oss om hur försäljningsprocessen fortgått och även bra uppföljning efter visningar. Man får förtroende för Daniel. Vi kan rek. Daniel. Läs mer
  • KARIN Y

2020-06-02

KARIN Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Andreas är väldigt lugn och saklig, har ett mycket professionellt bemötande, svarat på alla mina många sms och förfrågningar väldigt snabbt. Rekommenderas varmt från en mycket nöjd köpare. Läs mer
  • 2020-05-30

Kent F skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig och kunnig. Har ett bra bemötande. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2020-05-29

Jonathan K skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpte lägenhet i Luleå via Daniel. Från inledande kontakt till kontraktsskrivning har Daniel varit hjälpsam och snabb i sina handlingar. Läs mer
  • 2020-05-24

Stefan P skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Påväg att köpa ett Fritidshus
    Mäklaren har skött sig bra
    Affären har hittills gått bra och nu är det bara tillträdet kvar och det borde gå bra Läs mer
  • 2020-05-20

Ehsan E skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jg har sålt min lägenhet (bostadsrätt).
    En kompis, som hade redan varit kund hos Fastighetsförmedling /Taina, rekommenderade.
    mäklaren levade upp nästan alla förväntningar.
    om jag har ngt fundering ang. köp/sälj, skulle jag återkomma till och fråga Taina om det, säkert. Läs mer
    2020-05-26 Taina H svarar Ehsan E
    Stort tack för din rekommendation, Ehsan!
    Det gläder mig att du är nöjd och jag hoppas kunna vara till hjälp framöver.
    Önskar dig allt gott!
  • Annelie E

2020-05-20

Annelie E skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Inger ett lugn och har ett väldigt proffsigt bemötande, det känns tryggt för oss som kunder!
    Vi har sålt en villa.
    Våra förväntningar infriades! Läs mer
    2020-05-26 Taina H svarar Annelie E
    Tack för att ni tog er tid att skriva en så fin recension!
    Det har varit ett nöje att hjälpa er i försäljningen och skönt att se att ni fick utdelning för allt jobb vi lagt ned.
    Hoppas att ni ska trivas i er nya bostad.
  • 2020-05-19

Fabienne M skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt ett hus.
    Bra kontakt och snabb återkoppling! Väldigt tillmötesgående, trevlig och flexibel.

Vi kan varmt rekommendera Emma.
    Tack för allt! 5 stjärnor :) Läs mer
  • 2020-05-15

Sofia A skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag var nervös inför att sälja min bostadsrätt med tanke på rådande omständigheter men Andreas gjorde ett kanonjobb med att få den såld! Kunnig, informativ och pålitlig. Han gav dessutom bra återkoppling vilket jag verkligen uppskattade. Läs mer
  • Ali H

2020-05-12

Ali H skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    We are very happy to have Taina as broker. She is so helpful and she answered our questions promptly and comprehensively. We recommend her to everyone that wants to sell his/her property or to buy a property from her. Läs mer
    2020-05-13 Taina H svarar Ali H
    Thank you for your kind words and for taking the time to write a review!
    It's been my pleasure helping you sell your apartment and finding a new home and I wish you many happy years in the new house!
    Kind regards, Taina
  • 2020-05-12

Johan N skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde vår lägenhet. Vi tycker Andreas hade ett proffesionellt bemötande från början till slut .
    Kunnig, kom med bra råd lugn, trygg och engagerad. Vi är väldigt nöjda och skulle starkt rekommendera honom ! Läs mer
  • 2020-05-12

Tommy L skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket nöjd! Köpte bostadsrätt! Läs mer
  • 2020-05-04

André N skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt gott bemötande. Upplevde att Taina var genuint intresserad och det kändes att vi hade hittat rätt mäklare direkt. Läs mer
    2020-05-08 Taina H svarar André N
    Stort tack för de fina orden, André! Vi har haft ett bra samarbete och ni har gjort ett riktigt bra jobb inför fotografering och visning.
    Vi ses på tillträdet!
  • Fredrik S

2020-05-01

Fredrik S skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en gård i Luleå, jättebra bemötande och hade hon inte svaret på mina frågor så ordnade hon det
    👍👍 Läs mer
    2020-05-08 Taina H svarar Fredrik S
    Tack Fredrik, för den fina rekommendationen! Jag är glad att jag fått hjälpa er i köpet och hoppas att ni får många fina år på gården. Vi ses på tillträdet.
  • 2020-04-29

Roger H skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har sålt en lägenhet, en 2:a.
    Emma inger ett stort förtroende vid första mötet och håller det genom hela försäljningen. Hon är mycket bra på att hålla kontakten och uppdaterar vad som händer under försäljningens gång.
    Mina förväntningar var inte så höga med tanke på tidigare kontakter med olika mäklare, men Emma fick mej att ändra på min syn av mäklare.
    En bra affär, snabbt beslut om visningar, bra uppdateringar och ett snabbt avslut.
    Tack Emma! Läs mer
  • Eilert F

2020-04-29

Eilert F skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en 3:a på Kronogårdsringen i Luleå.
    Proffesionellt och bra bemötande vid visning och affär.
    (Inget hysteriskt säljarsnack, tack och lov).
    Mäklaren neutral vid säljare/köparens olika önskemål.
    Mina förväntningar på bostadsköpet levde mäklaren upp till (hittills, bostadsaffären är ännu inte helt avslutad).
    Enda negativa intrycket är att mäklaren inte verkar ha kontaktat ordf. för husets förening i någon högre grad. Där fick jag själv sköta kontakten. Läs mer
  • 2020-04-23

Peter M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra intryck vid första kontakten.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Proffsig,trevlig lugn och hade svar på alla våra frågor. Läs mer
  • 2020-04-22

Sven Linus S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lyckades på ett snabbt, smidigt och professionellt sätt få säljare och köpare att komma överens. Läs mer
  • 2020-04-16

Linnéa B skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt villa på knöppelåsen. Mycket bra bemötande av mäklaren. Fick hjälp med de frågor man hade och han hade förståelse för att man inte riktigt hade koll på allt. Allt som allt kändes det som att mäklaren gav oss bra med information och stöd i vårat köp. Läs mer
  • 2020-04-06

Margareta S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt en lägenhet i Luleå.

Emma har på ett proffsigt sätt hjälpt oss med bostadsförsäljningen. Ett trevligt bemötande och snabba uppdateringar.

Vår förväntning var att få lägenheten såld till ett rimligt pris.
    Mycket proffesionellt har Emma hjälpt oss med detta.

Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2020-04-27 Emma H svarar Margareta S
    Varmt tack Margareta för er jättefina recension! Jag vill tacka för förtroendet och för ett gott samarbete.

• 2020-04-05

Ulf F skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Han skötte vårt köp av ny bostad på ett smidigt sätt.
    🐣🐣🐣🐣(4 av 5) Läs mer
  • 2020-04-03

Mattias B skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt tillmötesgående, proffsig , seriös och trevlig. Läs mer
    2020-04-27 Emma H svarar Mattias B
    Tack för de fina orden Mattias och Lova! Stort grattis till ert köp, kul att ni är nöjda!

• 2020-04-03

Carin C skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi fick stort förtroende för Taina. Hon tog hand om försäljningen på ett utmärkt sätt. Återkopplade till oss efter varje kontakt med intressenterna. Vi rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-04-07 Taina H svarar Carin C
    Stort tack för er rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er i försäljningen. Vi har haft ett gott samarbete och det har varit ett nöje att få förmedla er bostad. Önskar er all lycka till framöver.
  • 2020-04-02

Anna C skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Försäljning av bostadsrätt. Taina har hela tiden trott på goda möjligheter trots coronatider.
    Flera visningar ledde fram till budgivning där slutpriset blev lite bättre än det vi diskuterat tillsammans.
    Personligen ger Taina ett vänligt och serviceinriktat intryck! Läs mer
    2020-04-07 Taina H svarar Anna C
    Tack, Anna, för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Det har varit en fröjd att få förmedla din bostadsrätt och det glädjer mig att ni är såpass nöjda med mitt arbete.
    Önskar dig allt gott!
  • 2020-03-31

Emma R skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag sålde min bostadsrätt på mjölkudden 245. Jag blev varmt bemött av Taina och hon utstrålar lugn och vart otroligt hjälpfull och underbar att arbeta med. Hon levde upp till alla mina förväntningar och jag skulle absolut i framtiden kunna anställa henne igen. Jag är väldigt nöjd med min mäklare och jag kände att jag kunde fråga om allt och att hon alltid fanns tillhands inom allt. Fantastisk mäklare! Läs mer
    2020-04-07 Taina H svarar Emma R
    Stort tack för att jag fått förtroendet att förmedla din bostadsrätt och för att du tagit tiden att skriva ett omdöme. Det har varit kul att jobba med dig och din fina lägenhet och jag är säker på att köparna kommer att trivas i den. Önskar dig all lycka till och ser fram emot att samarbeta med dig igen!
  • 2020-03-20

Jens J skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Andreas ligger i när det gäller affärer. Han har ett bra bemötande och sätter kunden i focus Läs mer
  • 2020-03-16

Maria N skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt en lägenhet. Snabb & smidig affär. Mycket bra kontakt.Mäkkaren löste situationen smidigt då hon kände sig lite förkyld i coronatider. Hon meddelade detta direkt på morgonen några timmar innan min pappa (81 år) skulle skriva på för köp av lägenhet. Allt togs per telefon & han fick skriva på hemma. Utan risk för ev smitta. Toppen! Läs mer
    2020-04-27 Emma H svarar Maria N
    Hjärtligt tack Maria och Sixten för era fina ord, det värmer! Ser fram emot ett gott samarbete framöver.

• 2020-03-15

Martin D skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi sålde vårt kedjehus med hjälp av Daniel. Han gav i jämförelse ett mycket bra pris, kontakten med Daniel är alltid enkel och snabb och hela kontakten gav ett stort förtroende. Daniel är också mycket bra på att förklara saker på ett enkelt sätt utan att vi behöver sätta oss in i allt själv.

Smidighet, enkelhet och tydlighet är bra ledord för att benämna Daniel och kontakten med honom. Läs mer

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå