Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 688 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Centrum-Varvet
    2022-09-24 Verifierad kund
    Marcus var mycket proffsig och har rutin att sälja i vårt område. Han var tydlig med att han alltid var möjlig att nå för frågor och funderingar. Vilket han också visade på. Jag rekommenderar Marcus till alla som ska sälja!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Önskar er lycka till med er långa flytt. Marcus Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Mjölkudden
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande av mäklaren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Centrum-Varvet
    2022-09-14 Verifierad kund
    Proffsigt och informativt samt snabb service

Att få korrekt och bra information vilket jag också fick
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2022-09-08 Verifierad kund
    Marcus är en trevlig och väldigt serviceinriktad mäklare som förmedlad och tagit oss igenom affären på bästa sätt. Även haft kontakt utanför kontorstid och helg. Snabbt smidigt och enkelt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Väldigt kul att höra att ni är nöjda och grattis till en otroligt fin lägenhet! Marcus Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Hertsön
    2022-09-07 Verifierad kund
    Mkt kunnig och trevlig. Hög tillgänglighet vid frågor, fortlöpande information. Vi är jättenöjda och har rekommenderat honom till bekanta som också ska sälja.
    Mycket kul att bli rekommenderad till era bekanta så jag får hänga i området ett tag till! Tack för era fina ord, det är det viktigaste för mig så då är jag också nöjd. Marcus Johansson
    • Mjölkudden
    2022-09-06 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med Daniel som vår mäklare. Han lotsade oss igenom vår försäljning på ett mycket professionellt sätt. Lugn, kunnig och lyhörd! Tack!!
    • Bredviken
    2022-09-04 Verifierad kund
    Ödmjukt bemötande, lyssnade in mina behov o stöttade därefter.Tillgänglig o återkopplade snabbt. Vägledde mig på ett tryggt sätt genom hela husaffären.
    Tack för ditt mycket fina omdöme och tack för att jag fick ditt förtroende att förmedla din fastighet. jättekul att läsa att du uppskattar mitt arbete. Marcus Johansson
    2022-09-01 Verifierad kund
    Hej! Daniel har varit en utmärkt mäklare, lyssnat på mina önskemål i hela processen, gett snabb återkoppling när jag har kontaktat han, trevligt bemötande och väldigt trevlig och positiv person. Han levde upp till mina förväntningar och behov under perioden.
    Kan varmt rekommendera han som mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2022-08-29 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kompetent och allmänt bra att ha att göra med
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Sundom
    2022-08-28 Verifierad kund
    Daniel har skött sitt uppdrag exemplariskt!

Ambitiös, noggrann och tydlig i sin kommunikation.

Försäljningen drog ut en aning i tid pga förändrad konjuktur men vi var aldrig oroliga, Daniel har hela tiden hållit oss informerade och hoppfulla under processen till lämplig köpare dök upp.

Kan varmt rekommendera Daniel till alla som vill ha en duktig och kunnig mäklare.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Positiv med trevligt bemötande. Aktiv och beredd att lägga ned arbete på att hitta rätt köpare, vilket ledde till ett försäljningspris långt över förväntan.
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd! Väldigt stolt och glad att jag fick förtroendet av dig att hjälpa till med försäljningen av en otroligt fin fastighet. Marcus Johansson
    • Sundom
    2022-08-20 Verifierad kund
    Kompetent och duktig! Gav aldrig upp trots trög marknad. Höll oss informerade så fort det hände något och gick i mål med affären. Rekomenderar verkligen Daniel vidare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevlig, saklig, ambitiös och kunnig!
    Det känns bra att anlita en lokal mäklare från orten som kan sin sak.
    Hans visade stort engagemang genom hela försäljningen vi har stort förtroende för han
    Huset såldes i raketfart och vi är mycket nöjda! Vi kan varmt rekommendera att välja Hans som mäklare!
  • köpte sitt hus med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2022-08-15 Verifierad kund
    Snabba svar på mina frågor om fastigheten.
    Det han inte visste tog han reda på.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Bra bemötande genom köpeprocessen.
    Tack Adam!
    Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
    Marcus Johansson
    • Centrum - Södra Hamn
    2022-08-08 Verifierad kund
    Bra, seriöst, kunnigt, bemötande.
    Allt har flutit på bra.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Inte helt lätt att nå annars ok. Trevlig.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta och Hans visade stort engagemang under hela försäljningsprocessen.
    Vår mäklare hade stor erfarenhet och kännedom så vi förväntade oss ett bra arbete.
    2022-08-02 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande vid signering. Unik kunskap om det objekt vi skulle sälja.
    Utfallet över förväntan, i dessa lite skakiga tider.
    Fortsatt support/guidning gällande flytt och städbolag.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2022-07-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Ordning o reda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2022-07-12 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med och tydlig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2022-07-01 Verifierad kund
    Trevlig och bra engagemang under hela säljprocessen.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Har ”bollsinne”. Kanske lite virrig. Troligen lite för många bollar i luften. I det stora hela nöjd med hans sätt att hantera situationen.
  • sålde sin stuga med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Alhamn
    2022-06-24 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd. Jag har framfört mina önskemål och tillsammans har vi bestämt strategin.
    • Kronan
    2022-06-23 Verifierad kund
    Väl bemött, bra information, bra återkoppling under resan
    • Kronan
    2022-06-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av kunnig mäklare.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Daniel är en mäklare som är duktig på att lyssna in uppdragsgivens skiftande önskemål för att sen omsätta i praktiken. En smidig mäklare som värderar kommunikation som en självklar förutsättning inför och under en försäljning.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevlig och bra bemötande, bra återkoppling.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, upplevdes kunnig.
    Sympatisk och lung. Viktiga egenskaper vid husaffärer.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vi har träffats Marcus på visningen. Mycket bra bemötande. Proffesinell. Har svarat på frågor som vi hade och vi har fått även stöd via telefonen när vi hade funderingar och extra frågor.
    Vid avtal underskrifning var mycket efektiv och förklarade allt som vi behövdes att veta. Har kompleterat uppgifterna efteråt och meddelat oss telefonledes. Vi känt trygghet vid Marcus ledningen i hela processen!
    Väldigt kul att höra att ni uppskattar min hjälp och engagemang, hoppas verkligen att ni ska trivas i lägenheten och på era nya utmaningar i skolan och arbetet. Marcus Johansson
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare på alla sätt och vis
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jordnära, , förtroendeingivande, god relation både med säljare och köpare.
  • köpte sin stuga med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Strömsund
    2022-05-11 Verifierad kund
    Det gick enkelt och smidigt på visningen
    och i övrigt under affären.
    Så jag är nöjd.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda. Daniel var kunnig, engagerad & trevlig.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Vi rekommenderar Daniel till alla som vill ha en proffsig mäklare. Otroligt trevlig, kreativ, flexibel, tillgänglig, positiv, kunnig och service inriktad.
    Vi alla i familjen upplevde att han var rätt person vi kontaktade. Han är mycket bra på att se hela bilden och snabb för att ta rätt beslut i rätt tid.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2022-05-08 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling alltid tillgänglig.
    • Antnäs
    2022-05-04 Verifierad kund
    Marcus var väldigt engagerad, kunnig och ingav stort förtroende! Om vi någonsin ska sälja igen skulle jag inte tveka att anlita honom igen! 😁
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme! Det var extra roligt att få förmedla er bostad hemma i byn. Marcus Johansson
    2022-05-04 Verifierad kund
    Snabbt o smidig försäljning trevligt bemötande
    Tack för ditt omdöme och ert förtroende! Marcus Johansson
    • Antnäs
    2022-05-02 Verifierad kund
    Markus är trevlig och hjälpsam, han gjorde vårat husköp enkelt och smidigt. En utav de bästa mäklarna i Luleå!
    Gud va roligt att höra! Tack så mycket, jag hoppas att ni ska trivas bland elljusspåren i Sörbyarna. Marcus Johansson
    2022-04-30 Verifierad kund
    Marcus var väldigt trevlig och trygg! Mycket duktig och kompetent
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och tack för att ni varit så hjälpsamma och haft en bra kommunikation under försäljningen! Marcus Johansson
    2022-04-22 Verifierad kund
    Den bästa mäklaren jag haft att göra med!
    Tack så hemskt mycket och kul att du är nöjd! Marcus Johansson
    • Örnäset
    2022-04-18 Verifierad kund
    Blev bra och proffisionellt bemött.
    Ett stort plus i betyg
    • Hertsön
    2022-04-04 Verifierad kund
    Efter den första kontakten med Daniel och besöket hos oss i villan som var mycket trevlig och han övertygade oss att de inte var något problem att få villan såld för att den var väl underhållen
    Vi är nöjda med uppdraget.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Han var så trevlig! Hade svar på det mesta och det han inte visst tog han reda på och kontaktade mig. Vi är supernöjda med honom!
    2022-03-28 Verifierad kund
    Lugn, proffsig och han överträffade alla våra förväntningar. Fått bra information och återkoppling.
    Kan verkligen rekommendera Andreas.
    • Kallkällan
    2022-03-25 Verifierad kund
    Bra bemötande. Alla förväntningar blev uppfyllda.
    Tack för ert förtroende och omdöme. Kul att ni också känner er nöjda med försäljningen! Marcus Johansson
    2022-03-15 Verifierad kund
    kunnig och serviceinriktad mäklare som tog hand om affären på ett mycket bra sätt.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Daniel memötte oss professionellt, uppfyllde våra förväntningar, snabb på återkoppling.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Bra genomgång. Enkelt att boka tid för syn och bra kommunikation under köpet. Blir kanon när det är klart.
  • sålde sin bostad med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Karlsvik
    2022-03-01 Verifierad kund
    Daniel är glad och trevlig, gick lite trögt med försäljningen men han löste det med bravur.
    Vi är väldigt nöjda med hur det löste sig.
    Behöver vi mäklare igen så anlitar vi Daniel.