Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 564 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-06-23
    Andreas hade ett trevligt bemötande och var väldigt hjälpsam. Däremot överskattade han hur mycket jag skulle kunna sälja min lägenhet för, samt skrev en ganska medioker text om min lägenhet. Han var en helt okej mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Rörbäck
    2021-06-22
    En otroligt positiv och trevlig person som bemöter en med en sån glädje att man blir glad. Svarar informativt på frågor och ställer följdfrågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Björkskatan
    2021-06-17
    En lugn och trygg säljare som kändes ärlig och mån om säljaren och köparen, och inte bara göra sin vinst så stor som möjlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-06-16
    Lugn och sansad. Bra på att förklara och stötta i tänket och i försäljning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-06-13
    Okej okej okej okej okej okej okej okej okej okej okej okej
  • köpte sin bostad med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Vitå
    2021-06-10
    Rutinerad mäklare med god kännedom om objekt, bygd och omständigheter
    Hej! Tack för skryt! Det värmer! Vi ses! Hans Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-06-10
    Andreas är lugn och trevlig, hjälpsam, håller kontakten bra men ger framförallt ett väldigt väldigt gott intryck med sitt lugna, seriösa och trevliga bemötande.
    Kort sagt är både jag och min partner väldigt nöjd med Andreas som mäklare.
  • sålde sin bostad med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-06-04
    Försäljning av Vitåvägen88.
    Hans är metodisk, lugn , saklig, effektiv och proffsig.
    Helt nöjd med hans jobb.
    Tack för skryt! Bra att få omdömen! Vi hörs! Hans Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Alvik
    Köpt lgh samt sålt hus
    Bra bemötande och stort engagemang
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-06-02
    Köp av lägenhet gick kanon, inget strul alls.
    • Alvik
    2021-06-02
    Vi har köpt bostadsrätt samt sålt villa fastighet via SF.
    Jag blir alltid bra bemött av Daniel som har uppfyllt våra förväntningar med service och återkopplingar.
    Försäljningen drog ut på tiden men det beror inte på mäklaren utan på Anticimex. Hur de hanterar sitt uppdrag för en besiktning bla stickhål behöver de verkligen vara så stora?? fula lagningar i trägolv, ifrågasätter handläggarens byggnadskompetens samt att det noterades en del antaganden utan att veta fakta och som heller inte var relevanta etc
    Kommer att anlita SF igen om vi flyttar fler gånger.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Centrum-Varvet
    2021-05-30
    Vi är nöjda med assistent mäklaren Marcus Johansson och Daniel Larsson som fixade noggrann utmärkt i ordning genom budet, visningar och kontaktar med olika budet och snygga bildens och bra beskrivningen.
    Vi fick skrivit på kontrakten och diskuterat i allt.
    Det var snabbt sålt i vårt lägenhet.
    Vi tackar för det!
    2021-05-29
    Vi kontaktade Daniel Larsson på Svensk Fastighetsförmedling i Luleå för att sälja vårt hus.

Daniel har fullt focus på köpare och säljare i varje detalj. Han är ödmjuk, och kan ta människor på ett bra sätt.

En försäljning och ett köp är ett av de största beslut man tar i livet, och då vill man känna sig trygg med tidsplan osv. Daniel ger kontinuerlig feedback om hur försäljningen och köpet fortskrider.

Vi kan varmt rekommendera Daniel Larson till Ert köp eller försäljning

Daniel Larsson är ett "proffs"

Hälsar
    Nicklas och Anna-Karin Henriksson
    2021-05-27
    Fixade extravisning så at hela familjen kunde komma med
  • sålde sin stuga med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-05-26
    Allt funkade jättebra, mycket professionellt hanterat !
    • Hertsön
    2021-05-22
    Både köpt och sålt Bostad av Daniel, proffsigt bemötande och service
    Ser kunden och känns personlig och prioriterande samtidigt som man känner hans erfarenhet och expertis för affären så känns det tryggt för mig som kund , fast jag förstår att han har många kunder i luften på samma gång .

Vi är mycket nöjd
    //Magnus & Sanna
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Svartöstaden
    2021-05-20
    Köpt villa i Luleå.
    Mkt trevligt bemött, ärlig och sympatisk, stundtals lite svår att få tag i.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-05-07
    Har sålt en anrik 1800-tals timrad bostadsfastighet. Mäklaren Hans Anderssons råd, information och bemötande under hela processen, har har varit utmärkt och helt uppfyllt våra förväntningar. Vi är således mycket nöjda med försäljningen.
    2021-05-07
    Vi har köpt en bostadsrätt och sedan sålt vår tidigare bostadsrätt. Daniel är mycket professionell. Dessutom en trevlig och sympatisk person. Försäljningen av vår bostadsrätt från första kontakt och fotografering fram till kontraktskrivning löstes snabbt och effektivt. Resultatet, d v s det försäljningsbelopp vi fick, överträffade vår förväntan. Daniel Larsson och Svensk Fastighetsförmedling i Luleå kan vi verkligen rekommendera.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Prostvägen 13 Råneå

Bra och professionellt bemötande
    2021-05-03
    Kan starkt rekommendera Andreas Aspholme som mäklare då han gjorde ett väldigt bra jobb med att få vår lägenhet såld. Kommunikativ, tydlig och kunnig - allt som behöveds helt enkelt. Superbra!
    2021-04-08
    Jag har fått hjälp med att skriva köpekonraktet av försäljning av hus. Har blivit mycket bra bemött.Har haft kontakt med 2 andra mäklare utan att fått den hjälp jag behövde, Andreas fixade det på en gång, mycket mycket nöjd.
    Kommer att rekommendera Svensk fastighetsförmedling till andra.
    Högsta betyg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-04-05
    Sålt brf Luleå, Timmermansgatan i Luleå.
    Bra, trevligt bemötande. Bra tillgänlig.
    2021-03-31
    Supernöjd! Att sälja med Andreas har känts tryggt och proffsigt hela vägen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-03-29
    Efter önskemål från mig snabb handläggning.
    Är köpare i detta fall
    2021-03-28
    Mycket kunnig och engagerad vid vår försäljning.
    Kan verkligt rekommendera denna mäklare!
    2021-03-22
    Tack Daniel Larsson för att du var så engagerad under försäljningen av min villa i Gammelstad. Det märks att du är mycket erfaren och har hög kompetens inom området, jag kände stort förtroende under försäljningens samtliga steg.

Jag kan varmt rekommendera Daniel som mäklare.
    • Knöppelåsen - Skurholmen
    2021-03-21
    Daniel har på ett fantastiskt bra sätt skött försäljningen av vårt hus på ett professionellt och trevligt sätt. Vi kan varmt rekommendera Daniel,bättre bemötande och service kan man inte få.
    • Knöppelåsen - Skurholmen
    2021-03-21
    Köpt hus i Luleå. Daniel var mycket hjälpsam och trevlig vilket gjorde att detta blev en väldigt smidig affär.
    2021-03-11
    Daniel är proffsig, lyhörd och mycket kompetent. Försäljningen gick snabbt och smidigt med ett resultat högt över vad jag hoppats på.
    • Bergviken
    2021-03-08
    Lägenhet 4a, bra bemötande och väldigt hjälpsam.
    • Östermalm
    2021-02-26
    Daniel fick i uppdrag att sälja min lägenhet .
    Han utförde jobbet väldigt proffsigt och bra
    Jag rekommenderar honom gärna till andra.
    2021-02-25
    - köpt lägenhet i centrum av Luleå.
    - Daniel skötte alla kontakter proffsigt.
    - Mitt omdöme av Daniels handläggning är faktiskt över förväntan.
    • Antnäs
    2021-02-12
    Daniel har hjälpt oss i vårat första husköp. Vi har fått all den hjälp vi behövt, snabb och trevlig service. Lättsam att prata med, enkel att nå och återkommer alltid som överenskommen. Han har gjort det lilla extra för att se till att även vi som köpare är väldigt nöjda. Stor guldstjärna till Daniel.
    2021-02-09
    Har sålt en bostadsrätt i Luleå. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Mycket professionellt skött.
    Tackar för den fina rekommendationen och tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen. Daniel Johansson
  • sålde sin stuga med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-02-07
    Hon sålde våran stuga Utmärkt
    Stort tack för din rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av din stuga! Ha en fin vårvinter! Vänliga hälsningar, Taina Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Klintbacken
    2021-01-31
    Sålt bostadsrätt med hjälp av Daniel.
    Affären gick snabbt och smidigt, och Daniel höll en tät dialog under hela processen.
    • Gällivare
    2021-01-29
    Vi har sålt ett fritidshus på Dundret. Blev väldigt bra bemött, tillgänglig, bra kunskap, många egna idéer och kontakter, han har god lokalkännedom om området. Han hanterade alla frågor för oss och köparen på ett mycket bra sätt. Kan bara rekommendera han till alla som vill sälja en fastighet. Finns inget mer att önska av en mäklare!
  • Ellinor V
    2021-01-26
    Sålde en villa i Gammelstad på ett snabbt och smidigt sätt, med ett över förväntan bra slutpris. Andreas var trevlig, inkännande, trygg och lättillgänglig, väldigt professionell. Högsta betyg!
    • Lövskatan
    2021-01-12
    Bostadsrätt. Sålt. Bra bemötande. Proffsigt. Snabb och smidig försäljning.
    • Kronan
    2021-01-09
    Köpt bostad .
    Trevlig mäklare, flexibel
  • Ellinor V
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Kronanbacken
    2021-01-08
    Väldigt professionell mäklare, lugn, trygg och supertrevlig. Högsta betyg!
    Stort tack för betyget och för de snälla orden! Jag hoppas att du ska trivas i ditt nya hem. Vi hörs av inför tillträdet. Önskar dig en härlig start på veckan! Vänliga hälsningar, Taina Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Rutvik
    2020-12-26
    En mycket trevlig och driven mäklare
    2020-12-18
    Han sålde vår lägenhet i Luleå centrum. Andreas gav ett bra intryck, lugn och saklig i sin framtoning och hängiven uppdraget. Han levde upp till våra förväntningar på vad en mäklare ska göra.
    Med det sagt så kan jag varmt rekommendera Andreas
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Björkskatan
    2020-12-12
    Insatslägenhet, bra bemötande, förväntningarna var att mäklaren skulle sköta allt. Det gjorde hon! Hon svarade snabbt på mina frågor. Hon var tydlig och presenterade försäljningen på ett bra sätt.
    2020-12-10
    Vi köpte trevligt hus av Hans, blev fint bemötta och det kändes tryggt och reko med honom i hela affären
    2020-12-09
    Sålt en villa
    Mycket bra bemötande
    Fick mera pengar än beräknat
  • sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2020-12-09
    Sålt en villa Emma har hela tiden varit tillgänglig och snabb med allt som har gjorts toppbetyg!
    2020-12-05
    • Köpt en villa.
    • Vi blev bemötta på ett trevligt och professionellt sätt.
    • Bra, korrekt info och upplysningar.
    • Bara positivt.
    2020-12-04
    Daniel är kunnig och saklig och skötte försäljningen av min villa i Sunderbyn på ett proffsigt sätt.