Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 513 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• Johan B

2020-11-27

Johan B skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel Johansson har sålt min villa i Gammelstad. Han har skött uppdraget mycket bra i alla delar och överträffat de förväntningar jag haft på en mäklare. Jag och min fru är mycket tacksamma för Daniel Johanssons proffsiga hantering av försäljningsuppdraget och rekommenderar alla som ska sälja sitt hus eller lägenhet att använda honom. Läs mer
  • 2020-11-26

Göran S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en villa
    Daniel är mycket erfaren mäklare som ger tips och råd inför försäljningen.
    Han är mycket effektiv och det resulterade i en smidig lösning med försäljningsprocessen. Läs mer
  • Thomas J

2020-11-25

Thomas J skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt hus i en by. Mäklaren har hållit bra kontakt under förloppet och skött affären bra.
    Trevligt och personligt bemötande. Läs mer
  • 2020-11-25

Ingemar S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har köpt lägenhet och har blivit bra bemött. Därför får han sälja vår lägenhet Läs mer
  • 2020-11-24

Niklas K skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt fritidshus och Daniel har varit mycket hjälpsam, snabb o tillmötesgående. Bara positivt. Läs mer
  • 2020-11-21

Anna-karin G skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Naturligt trevligt bemötande. Det kändes lättsamt att göra affär. Fick snabbt och enkelt återkoppling och hjäp då jag tog kontakt. Läs mer
  • 2020-11-16

Sandra U skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt hus via dessa. Trevligt bemötande & tydlig. Läs mer
  • 2020-11-16

David M skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Daniel.

Daniel har varit väldigt serviceinriktad och jag har fått en positiv upplevelse av säljprocessen. Alltid positiv och snabb på att svara mig när jag hade funderingar via telefonsamtal eller sms. Läs mer
  • 2020-11-14

Kristina A skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lugn, Trevlig och noggrann i samband med köp av fritidshus. Levde upp tio våra förväntningar på en mäklare. Läs mer
  • 2020-11-12

Karin L skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde vårt fritidshus och med tanke på den kemiska lukten som uppstått i fastigheten är vi nöjda med Emmas medverkan i försäljningen. Däremot är vi inte helt nöjda med att det inte kom upp på Hemnet. Många kanske missade budgivningen.
    Stort tack till Emma för god bemötande
    och Emmas trevliga sätt att kommunicera
    med oss. Läs mer
  • 2020-11-05

Marita J skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt vårt fritidshus via Daniel och tycker att han gjort ett bra arbete med trevligt bemötande men tycker dock att det hade kunnat vara lite bättre återkoppling om hur visningar och budgivning gått till. Kanske det är normalt att man har mindre sällan återkoppling men vi hade önskat lite tätare. Annars bra utfört även om affären inte är klar ännu. Läs mer
  • 2020-11-03

Staffan S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt Svartöbrinken 1k. Försäljningspris 12,3% högre än utgångspris.
    Enbart positiva erfarenheter av Andreas under hela processen, från första mötet till avslut. Andreas har mycket god förmåga att lyssna/känna av kundens önskemål samt ge professionella råd i syfte att nå bästa resultat. Vi kommer att varmt rekommendera Andreas som mäklare för vänner och bekanta som har för avsikt att sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-11-03

Peter C skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Proaktivt och professionellt bemötande Läs mer
  • 2020-11-02

Christina J skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt mammas gårdsställe på landet genom Taina Helme. Underbar mäklare! Seriös , fick förtroende för henne direkt. Affären gick över förväntan snabbt och smidigt. Bra återkoppling hela tiden. Kan varmt rekommendera Taina ! Läs mer
    2020-11-05 Taina H svarar Christina J
    Tack för de fina orden! Och stort tack för förtroendet och det goda samarbetet. Jag är glad att jag fått förmedla det fina gårdsstället.
    Vi hörs av framöver inför tillträdet!
  • 2020-10-31

Göran F skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    sålt bostadsrätt. Mycket bra bemötande, god kunskap om försäljning av lägenhet, trevlig och lättsam. jag rekommenderar gärna Daniel till mina bekanta som ska sälja eller köpa lägenhet/fastighet. Läs mer
  • 2020-10-30

Peder S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en ny bostadsrätt samt att jag gett Daniel i uppdrag att sälja vår villa.
    Mycket bra bemötande
    Allt känns mycket bra fram tills nu dock är det fortfarande en del kvar innan samtliga affärer är klar.
    Jag kan varmt rekommendera Daniel Läs mer
  • 2020-10-29

Karin F skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevligt, seriöst och proffsigt bemötande. Fick återkoppling och uppföljning kontinuerligt vilket gjorde oss trygga när vi sålde vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-10-24

Per A skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Professionell mäklare och oerhört hjälpsam med allt. Har gett oss en trygghet i vårt livs största köp. Tack Daniel! Läs mer
  • 2020-10-20

Frederic O skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lättsam personlighet och lätt att ha med och göra. Bra återkopplingstid. Läs mer
  • 2020-10-19

Susanne S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket nöjd , tyckte han var proffsig och påläst. Bra återkoppling under försäljningen av en bostadsrätt på ankarkronan. Läs mer
  • Michaela E

2020-10-15

Michaela E skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt min bostad med hjälp av Daniel Larsson, som levde upp till alla förväntningar! Trevlig, kunnig, ärlig och väldigt engagerad. Rekommenderar starkt att ta hjälp av Daniel med din bostadsaffär! Läs mer

Peter K skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Andreas tog hand om försäljningen av vår lägenhet. Från första mötet till avslut har Andreas varit kunnig, svarat på frågor, gett förslag och skött hela processen professionellt. Läs mer

Roger J skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en lägenhet tillsammans med sonen och Andreas agerande kändes korrekt och professionellt.
    Upplevelsen var bra och allt kändes seriöst. Läs mer

Chris N skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma har hjälpt oss vid försäljning av våran bostadsrätt och även vid köp av vår villa, både försäljningen och köpet av villan gick väldigt snabbt och smidigt.
    Vi har alltid fått ett bra bemötande av Emma, väldigt proffsig mäklare!

Kan varmt rekommendera Emma till alla som funderar på att sälja! Läs mer
  • 2020-10-09

Nicklas E skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Kan varmt rekommendera Daniel. Läs mer
  • 2020-10-08

Lillemor A skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lyhörd och kompetent. Motsvarade våra förväntningar Läs mer
  • 2020-10-06

Jenny H skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt mammas villa som avlidit.Taina har till 100% varit angagerad.Fått bra info om vad som hänt under försäljningen.
    Helt enkelt en jätte trevlig och bra mäklare! Läs mer
    2020-10-26 Taina H svarar Jenny H
    Stort tack för din rekommendation! Vi fick till en smidig affär tillsammans och ni gjorde ett jättebra jobb inför fotografering och visning.
    Vi ses på tillträdet. Ha det gott!

Roger N skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Taina hade hand om kontraktskrivningen på lägenheten som vi köpt. Mycket professionell och väldigt trevlig. Totalt sett en mycket angenäm upplevelse. Läs mer
    2020-10-26 Taina H svarar Roger N
    Tack Roger för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Roligt at höra att ni är nöjda och jag ser fram emot att träffa er vid tillträdet. Allt gott!

Britt Marie G skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har köpt en 3a på Kungsgatan 32, vån 5 i Luleå av Svensk Fastighetsförmedling

Kontraktskrivandet av köpet sköttes av Taina Helme . Det sköttes mycket professionellt och gick väldigt smidigt till trots alla papper som skulle läsas igenom och skrivas under.

Vi är mycket nöjda med hela köpet.

Roger Norén
    BrittMarie Gustavsson Läs mer
    2020-10-26 Taina H svarar Britt Marie G
    Tack för din rekommendation! Vad härligt att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet.

Jonas H skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mkt bra bemötande rakt igenom.
    Engagerad och kompetent.
    Trevlig och kunnig i sitt bemötande med köpare.
    Nöjd med resultatet och hur affären genomfördes från intag till avslut.
    Tack! Läs mer
    2020-10-07 Taina H svarar Jonas H
    Jonas, hjärtligt tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation!
    Det gläder mig att du är nöjd med försäljningen och jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Tack för förtroendet!

Monica J skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har nu under corona tid varit angelägen om att sälja min bostad före februari 2021 då jag ska flytta in i en annan bostadsrätt. Det har varit mycket oro från min sida att inte få sålt och inte få det pris jag önskat Daniel har varit lugn,professionell och mycket trygg. Nu är affären i hamn och jag är mycket nöjd. Läs mer

Leif M skrev om Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Kunnig! En bra fastighetsmäklare. Rekommenderas. Läs mer

Elisabeth S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köper bostadsrätt via SF samt säljer fastighet via SF
    Daniel är alltid glad positiv och vänlig och mån om att ta hand om sina kunder på ett bra sätt
    Daniel levde upp till mina förväntningar Läs mer

Olof L skrev om Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde mitt fritidshus genom svensk fastighetsförmedling Råneå och
    mäklaren gav ett varmt och trevligt bemötande och det viktigaste av allt var att man kände trygghet i sin bostadsaffär Läs mer
  • 2020-10-02

Jan Mikael S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde min lägenhet på Mjölkudds vägen som jag renoverat inför
    detta. Daniel gjorde ett bra arbete med objektbeskrivning
    presentation och visning av lägenheten.
    Lägenheten såldes snabbt och jag kan varmt rekommendera
    Daniel till andra som ska sälja sin bostad.
    Mvh: Mikael Sandberg Läs mer

Inga-lisa B skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel hjälpte till att sälja vår skärgårdstuga och visade på stor kunskap och hög servicenivå genom hela processen. Läs mer

Richard J skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Daniel är suverän att ha att göra med. Han har ett proffsigt och personligt bemötande och är mycket kompetent. Jag kan varmt rekommendera hans tjänster. Läs mer

Sofia E skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Daniel Larsson på Svensk Fastighetsförmedling Luleå. Jättetrevlig mäklare. Han är bra på att återkoppla, hade en bra plan på upplägget inför försäljning. Vill verkligen rekommendera honom, skulle lätt anlita honom för framtida försäljningar! Läs mer
  • 2020-09-23

Carina G skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma sålde mitt hus snabbt och smidigt. Jag har fått bra information hela vägen och hon har tålmodigt svarat på mina funderingar.
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande! Kan verkligen rekommendera Emma och Svensk Fast. Läs mer
  • 2020-09-17

Hampus M skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är jättenöjda med Emma som mäklare. Försäljningen av våran lägenhet gick smidigt. Läs mer
  • 2020-09-04

Ulrica Ö skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag sålde min villa snabbt och smidigt med hjälp av Emm Holm.
    Trevlig, glad och positivt bemötande! Läs mer
  • 2020-09-04

Marianne L skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har flyttat många gånger. Både inom och utom landet. Av alla mäklare jag mött har Emma varit den i särklass smidigaste att samarbeta med. Huset, ett gammalt slitet, som förmodades bli svårsålt, såldes på en vecka. Dessutom till ett pris över förväntan. Kan ärligt rekommendera Emma. Varmt tack!
    Marianne Larsson Läs mer
  • 2020-09-03

Diana Q skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har såklart stora förväntningar i stort på svensk.fast, då det anses att ni är de främsta i er bransch.
    Av Andreas har jag som säljare blivit bra bemött då han visat stort engagemang i förberedande/under pågående försäljning samt efteråt. Läs mer
  • 2020-08-31

Joakim H skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en bostadsrätt. Blev bra bemött och fick bra beskrivet via telefon bostaden innan jag var och kollade på den. Förväntningarna var en trevliga person som vet det som behövs vetas om bostaden och föreningen. Tyckte han skötte det klockrent. Läs mer
  • 2020-08-26

Torbjörn E skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jätteduktig och trevlig mäklare. Gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • 2020-08-21

Johan H skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket smidig affär och hög service under tiden. Läs mer
  • 2020-08-05

Jenny H skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt lägenhet. Väldigt trevlig och ärlig mäklare. Dock så upplevde jag att det var tack vare mina egna ansträngningar/initiativ som lägenheten till sist blev såld. Läs mer
  • 2020-08-04

Mikkel K skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde 50 kvm lägenhet, snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-08-10 Taina H svarar Mikkel K
    Tack för din rekommendation, Mikkel. Jag är glad att jag fått hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Önskar dig all lycka till framöver!
  • Andreas W

2020-08-04

Andreas W skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Förjävla skön mäklare! Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-08-03

Oskar L skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Levde upp till mina förväntningar men inte mer än så.
    Fick det jag önskade mig! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte