Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå!

Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring.

Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus mitt ute i de lugna norrlandsskogarna kan våra mäklare här på kontoret garanterat hjälpa dig. Vi kan branschen och bostadsmarknaden till punkt och pricka. Kontakta oss så hjälper vi dig till det bästa boendet!

Läs vad 412 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• 2020-02-13

Anita S skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Taina har lotsat oss väl i försäljningen av vår villa! Taina har funnits då vi behövt svar och vi har känt oss omhändertagna. Läs mer
    2020-02-17 Taina H svarar Anita S
    Vilka fina ord! Stort tack för omdömet och för att jag fick förtroendet att lotsa er i försäljningen. Jag önskar er all lycka i er nya bostad!
  • 2020-02-05

Eva E skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag har köpt en lägenhet på Mjölkuddsvägen 259. Emma bemötte oss på ett jättebra sätt. Trevlig och jordnära men samtidigt proffsig. Hon försökte aldrig pressa på oss nån lägenhet. Otroligt hjälpsam och inte högfärdig,
    Hon gjorde så att man kände sig bekväm och även om hon nu försöte sälja lägenheter åt oss så var hon ändå otromigt hjälpsam fast vi var köpre, man kände att hon ville att vi också skulle vara nöjda och inte bara säljaren.
    Hon får 5 stjärnor av 5 möjliga. Läs mer
  • 2020-02-01

Maria L skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt villa
    Daniel har bemött oss bra och varit kontaktbar alla dygnets timmar oavsett veckodag. Han har återkopplar efter alla visningar och gett bra tips och råd under försäljningsprocessen.

Har anlitat Daniel flera gånger tidigare och kommer rekommendera honom till vänner och bekanta. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-01

Patrik Ö skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt villa
    Trevlig mäklare som skötte allt och ordnade allt som efterfrågades. Lätt att få tag på och ringer alltid upp Läs mer
  • 2020-01-22

Ulf Åke S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har både köpt nytt hus och sålt vårat gamla hus via Emma.
    Bra kontakt, snabb återkoppling, bra råd
    Kan varmt rekommendera Emma Läs mer
  • 2020-01-20

Johanna B skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt kedjehus via Emma Holm.
    Snabb återkoppling, pålitlig, trevligt bemötande. Vi är super nöjda. Läs mer
  • 2020-01-15

Kristoffer N skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en villa med hjälp av Andreas.

Otroligt professionellt bemötande, rak och tydligt med tankar och förväntningar.

Vi förväntade oss en bra återkoppling vilket vi fick och försäljningen gick mycket fortare än vi tänkt oss.

Rekommenderar Andreas! Läs mer
  • 2020-01-13

KENNET L skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Inget engangemang, säljaren fick visa oss objektet samt bifoga besiktningsprotokoll. Felaktigheter i objektbeskrivningen. Dock har bemötandet från kollegorna Andreas Aspholme och Emma Holm varit utomordentliga och de får full pott 👍 Läs mer
  • Eva Mia P

2019-12-29

Eva Mia P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt lägenhet i Luleå med Emma som mäklare. Kan varmt rekommendera henne till både köpare och säljare! En proffsig, trevlig och lyhörd mäklare som höll mig uppdaterad hela tiden om läget. Kände mig trygg att låta henne sköta om affären! Tack Emma! Läs mer
  • 2019-12-21

Mats E skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Väldigt professionell, har hanterat försäljningen av huset på ett mycket bra sätt. Daniel ger ett personligt bemötande och gav bra tips och tydliga svar på alla frågor som rörde försäljningen. Läs mer
  • 2019-12-20

Johannes L skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en villa. Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Daniel höll oss uppdaterade hela tiden vilket vi uppskattade.
    Väldigt nöjda kunder. Läs mer
  • 2019-12-18

Maria S skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket engagerad och bra hjälp hela vägen under försäljningen, alltifrån styling inför fotografering och visning, till besiktningar, kontraktskrivning och kontakt med bank. Köpet blev klart innan vi ens han lägga ut huset till försäljning offentligt, kan knappast bli bättre. Som bonus fick vi den köpeskilling vi önskade! Läs mer
  • 2019-12-16

Jimmie S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte en bostadsrätt på 95 kvadrat i eftertraktat läge.
    Vårat första intryck av Emma var högst positivt. Trevlig, professionell och flyttade runt i hennes schema för att passa oss!
    Under visningen var hon glad, trevlig och men dessutom kändes ärlig och öppen, vilket kändes tryggt för oss !

10/10 säger Jimmie och Maria Läs mer
  • 2019-12-12

Henrik B skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Lågt engagemang, dålig återkoppling men samtidigt ödmjuk kring sina brister när det väl kom till kritan Läs mer
  • 2019-12-09

Isabel S skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jätteduktig, men kan bli bättre på att återkomma/ge info på utlovad tid eller återkoppla och meddela att det dröjer. Läs mer
  • 2019-12-07

Jan Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bra intresse och feedback av mäklaren.
    Jag köpte en lägenhet och är nöjd. Läs mer
  • 2019-12-06

Rebecca B skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har köpt ett hus och får hjälp att sälja våran lägenhet, jätte bra bemötande Läs mer
  • 2019-12-05

Sussi N skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålde en villa och Daniel var en toppenmäklare! Han är en riktigt engagerad och trevlig. Det är ordning och reda och han är håller en dialog med både kunder och säljare med snabba återkopplingar. Läs mer
  • 2019-12-05

Jan-olov T skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt bostadsrätt, Daniel var mycket professionell och hjälpsam, kände mig trygg i affären med Daniel och alla andra inblandade på Svensk fastighetsförmedling både i Luleå och Gällivare. Varma rekommendationer/Janne Läs mer
  • 2019-11-30

Birgitta O skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Bostadsrätt.
    Mycket trevligt sätt.
    Daniel levde upp till våra förväntningar. Från första till senaste träffen har det varit positiva och informativa träffar. Läs mer
  • Henric G

2019-11-26

Henric G skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket kompetent mäklare som gjorde sitt jobb och mycket därtill. Vi var ständigt uppdaterade med vad som hänt och hur processen skulle gå till när vi sålde vår bostad. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-11-25

Inger A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Snabb handläggning och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-21

Erik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Fantastik och snabb återkoppling. Bra och tydlig kommunikation före, under och efter budgivning. Läs mer
  • 2019-11-21

Holme B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket trevlig och duktig mäklare som ser till kundens bästa! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-11-06

Ida A skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt en bostadsrätt. Emma uppfattade vi som trevlig, bra att ha och göra med. Snabb på att återkomma. Lättsam. Läs mer
    2020-02-18 Emma H svarar Ida A
    Tack Ida för era värmande ord! Grattis till en fin lägenhet. Hälsa Rasmus så syns vi på tillträdesdagen. Hälsningar Emma
  • Håkan W

2019-11-05

Håkan W skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi är hemskt nöjda med hanteringen av försäljningen av vår villa. Full pott i allt från bemötande till visningar och budgivning. Läs mer
  • 2019-11-04

Stina S skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt lägenhet. Emma har varit proffsig och engagerad genom hela processen. Hon har alltid informerat oss om nästa steg och guidat oss när vi funderat på vad som passar oss bäst, därför har vi känt oss delaktiga i vår försäljning. Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-02-18 Emma H svarar Stina S
    Hjärtligt tack Stina för fina ord, det har varit ett nöje att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet! Hälsningar Emma
  • 2019-11-04

Birgit A skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vid försäljningen av mammas bostadsrätt har allt hittills skett på ett mycket smidigt sätt. Läs mer
    2019-11-12 Emma H svarar Birgit A
    Tack för ert förtroende Birgit! Jag uppskattar att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Vi ses ju snart igen i samband med tillträdet. Allt gott! Hälsningar Emma
  • 2019-11-01

Kristofer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Tycker inte mäklaren gav ett seriöst intryck. Han gick igenom kontraktet först efter vi skrivit på. Det var inte tydliga instruktioner inför möten osv. Kommer inte rekommendera. Läs mer
    2019-11-04 Petter L svarar Kristofer G
    Hej Kristofer. Tråkigt att du tycker att instruktionen var otydlig. Min tanke är att man får läsa igenom kontraktet först själva, för att sedan få genomgången av mig. Nu var ni snabba på att skriva på innan jag hunnit dit. Jag får ta åt mig av kritiken och vara tydligare nästa gång! Hoppas ni kommer trivas bra på nya adressen.
  • 2019-10-31

Tor K skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig, personlig och professionell. Tydlig med information. Husköp Läs mer
  • 2019-10-29

Torsten W skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har sålt vårt hus på Bergnäset. Det var inget lätt beslut att ta., då vi bott i huset i över 50 år
    Daniel har med sin kunskap och erfarenhet lotsat oss framåt i affären
    Han har på ett kunnigt och handfast sätt hjälpt oss i försäljningsprocessen
    Vi är glada och tacksamma att vårt gamla hus fått nya ägare med hjälp av Daniel Larsson och Svensk Fastighetsförmedling.
    Med vänlig hälsning Bibbi och Torsten Wiklund Läs mer
  • 2019-10-24

Pelle J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Förväntningarna var att få huset sålt hyfsat snabbt och till ett visst pris, eftersom detta var vad som kommunicerades av mäklaren. Huset blev förvisso sålt, men det tog väldigt lång tid och priset blev hundratusentals kronor lägre än vi tänkt. Känslan var också att mäklaren knappt jobbade med försäljningen av vårt hus under första halvåret. Läs mer
    2019-10-24 Sabina H svarar Pelle J
    Hej Pelle, tack för att du tog dig tid att skriva en reco. Jag förstår er situation, varken ni eller jag kunde påverka detta mer än vi gjort, marknadens utveckling från det ni köpte till tiden då ni sålde var såklart ingen fördel. Svensk fastighetsförmedling satsade rejält på marknadsföringen av er bostad och jag gjorde allt i min makt. Jag är ledsen att det inte räckte till.
    Jag tillsammans med SF Luleå gjorde allt vi kunde för er. Jag önskar er allt gott, ni är välkomna att kontakta mig närsomhelst. Med vänlig hälsning, Sabina
  • 2019-10-24

Johan Agne D skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Mycket lugn och med ett trevligt bemötande. Kunnig och engagerad. Läs mer
  • 2019-10-23

Roland F skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt bostadsrätt
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande!
    Han levde mer än väl upp till förväntni garna - kunnig och ambitiös, snabba återkopplingar och ett trevligt sätt!
    Daniel ger ett gediget och seriöst intryck utan att det blir högtravande och tråkigt!🙂 Läs mer
  • 2019-10-22

Veronica E skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Service utöver det förväntade. Läs mer
  • 2019-10-22

Veronica N skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Hjälpsam, proffsig och kunnig. Läs mer
  • 2019-10-21

Erika F skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Trevlig, organiserad, toppenmäklare :) Läs mer
    2019-10-22 Emma H svarar Erika F
    Tack Erika, vad roligt att ni är nöjda. Det är en superfin lägenhet som ni har köpt! Vi syns på tillträdet. Hälsningar Emma
  • 2019-10-21

Erika P skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi köpte ett radhus med Emma som mäklare och sålde därefter även vår lägenhet genom henne. Vi är toppennöjda! Läs mer
    2019-10-22 Emma H svarar Erika P
    Tack Erika och Erik för fina ord. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya bostad! Hoppas ni har firat ordentligt för både försäljning och köp! Vi syns på tillträdet. Hälsningar Emma
  • 2019-10-20

Roger M skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Andreas har skött försäljningen av vår bostadsrätt
    på ett ärligt och klanderfritt sätt Läs mer
  • 2019-10-19

Hans H skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en villa i Gammelstad. Bra bemötande av mäklaren men jag har inte någonting att jämföra med förutom en mäklare på länförsäkringar som var så usel att han fått sparken. Läs mer
    2019-10-22 Emma H svarar Hans H
    Tack Hans för er rekommendation. Vi hörs av framöver när det närmar sig tillträde! Hälsningar Emma
  • 2019-10-19

Karin H skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma Holm på Svenska fastighetsförnedling i Luleå hjälpte oss att sälja vår villa i Gammelstad. Vi är MYCKET nöjda med vårt samarbete med Emma! Hon är proffsig, trevlig och mycket smidig att ha att göra med. Hon var dessutom hjälpsam utöver vad jag förväntade mig, något som var toppen då jag inte bor i Luleå själv.
    Jag kan rekommendera Emma starkt! Läs mer
  • 2019-10-13

Pernilla R skrev om Emma Holm en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Emma sålde min lägenhet och är mycket nöjd! Lyhörd, engagerad, kunnig & tillgänglig. Det kändes tryggt genom hela försäljningen.
    Duktig och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar! Läs mer
    2019-10-22 Emma H svarar Pernilla R
    Wow, tack Pernilla för de fina orden! Tack för förtroendet, har varit roligt att få hjälpa er med försäljningen. Allt gott! Hälsningar Emma
  • 2019-10-10

Eva A skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Har bara goda erfarenheter av Taina en jättetrevlig mäklare som lyssnar och gör sitt allra bästa för kunden. Läs mer
    2019-10-11 Taina H svarar Eva A
    Vad glad jag blir över att ha fått hjälpa dig i denna affär och att höra att du är nöjd! Jag hoppas att du ska trivas i din nya bostad.
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation!
    Sabina H gillar detta
  • 2019-10-09

Hillevi P skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Som köpare fick jag ett tryggt och stabilt intryck. Raka och ärliga svar på frågor. Läs mer
  • 2019-10-09

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    sålt bostad
    mycket bra bemötande
    förväntningarna blev införlivade

Lite sämre var överlämningen till hennes arbetskollega när hon gick på semester. Läs mer
    2019-10-12 Sabina H svarar Anna S
    Tack Anna för din rekommendation och feedback! Hoppas allt är fint med dig. Med vänlig hälsning, Sabina
    Sabina H gillar detta
  • Rosmarie Ö

2019-10-08

Rosmarie Ö skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt en etta i centrala Luleå. Fint mycket bra hjälp, proffesionellt och snabbt bemötande. Alltid positiv attityd och trevlig. Läs mer
  • 2019-10-08

Bo Greger H skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Sålt mitt hus.

En bra och öppen dialog. Läs mer
    2019-10-08 Taina H svarar Bo Greger H
    Tack för din rekommendation, Greger! Vi hade ett bra samarbete och jag ser fram emot att hjälpa er i överlämnandet av huset.
    Önskar dig allt gott!
  • 2019-10-08

Mats S skrev om Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Köpt och sålt bostadsrätt
    Trevligt och korrekt bemötande
    Raka och klara besked vid budgivningarna både vid köp och sälj
    Ska sälja ytterligare en bostad inom ett par år, kontaktar nog samma mäklare igen. Läs mer
  • 2019-10-07

Inger L skrev om Taina Helme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Jag blev bemött bra. Sålt ett radhus. Förutsätter att kontakten inte är riktigt klar förrän hon även hjälpt mig med deklarationen Läs mer
    2019-10-08 Taina H svarar Inger L
    Tack för ditt fina omdöme, Inger! Vi kommer ha kontakt inför tillträdet och sedan även med deklarationen som jag gärna hjälper till med.
    Vi hörs av när det närmar sig.
  • 2019-10-02

Denis P skrev om Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    Vi har köpt ett hus. Mäklaren är professionell och redo att svara på frågor. Läs mer
    2019-10-03 Daniel J svarar Denis P
    Tackar för den fina rekommendationen, hoppas att ni trivs i ert nya hus

Kungsgatan 28, 972 31 Luleå