Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Svensk Fastighetsförmedling Luleå

• BadgeNineYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling Luleå! Letar du mäklare här i Luleå? Vi på Svensk Fastighetsförmedling har koll på läget här i norr. Vi vet exakt var du ska bo för att ha de bästa skolorna, kommunikationerna och möjligheterna häromkring. Oavsett om du är ute efter en villa, ett radhus eller kanske ett litet fritidshus...

843 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Aarne N
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Råneå

Mäklaren Andreas gjorde ett professionellt och bra jobb. Andreas blev den tredje mäklaren hos Svensk fast som fick uppdraget att ta vid efter två andra mäklare, varav mäklaren nummer två slutade och gick i pension samt den första mäklaren som ursprungligen fick uppdraget tyvärr gjorde bort sig fullständigt.

Christoffer V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Örnäset

Trevlig kunnig professionell mäklare som mycket väl svarat upp mot de förväntningar jag haft vid en försäljning! Rekommenderar honom starkt vid försäljning/köp

Svar från Marcus Johansson

Tack för ditt fina omdöme, värmet mycket!

Thomas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Luleå

Ödmjuk och saklig framtoning. Skapar förtroende hos både köpare och säljare.

Dan I
Centrum

Marcus var lätt att ha att göra med. Tilltalande upplägg på processen. I våra ögon genomfördes affären extremt snabbt. Prisförväntningarna uppnåddes. Alltid tillgänglig. Vi rekommenderar honom till andra kunder, både köp som sälj.

Svar från Marcus Johansson

Tack Dan för ett gott samarbete och ditt fina omdöme!

Sara E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Bergviken

Trevlig och i helhet bra. Men kan bli bättre på att kommunicera vad som händer och bli mer aktiv i och engagerad. Ibland fick vi ringa och höra vad som händer.

Jakob V
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Luleå

Andreas är lätt att prata med. Med sitt lugna sätt upplevdes processen aldrig stressig. Processen löpte smidigt.

Tove L
Centrum

Det kändes lugnt och tryggt att sälja vår lägenhet med Marcus. Lätt att ha att göra med och kom med goda råd genom hela processen. Rekommenderas!

Svar från Marcus Johansson

Tack för ditt omdöme och tack för ett jättebra samarbete med er försäljning. Bra förutsättningar ger goda resultat!

Erica V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Centrum

Proffsig genom hela processen. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Marcus Johansson

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Tvekar inte en sekund på att ni kommer trivas i er nya bostad!

Simon V
Centrum

Väldigt bra att ha och göra med. Skulle absolut anlitat Marcus igen!

Svar från Marcus Johansson

Tack så mycket, återkommande kunder är det betyget som värmer mest!

Anita M
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Bergnäset

Mycket trevligt bemötande, glad och positiv. Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar. Snabb och smidig affär. Rekommenderar verkligen Marcus och Svensk Fastighetsförmedling Luleå.

Svar från Marcus Johansson

Supertack för ditt fina omdöme! Trevligt att få samarbeta med er i både köp och säljläget.

Daniel L
Sålde sin bostad med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Luleå

Proffesionell, effektiv och resultatinriktad. Min upplevelse är att Andreas Aspholme är en av Luleås absolut bästa mäklare.

Tobias F
Södra Sunderbyn

Lugn, proffsig och mycket trevlig.

Anita M
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Gammelstad

Mycket trevlig, glad o positiv. Ingav ett mycket professionellt intryck

Svar från Marcus Johansson

Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme och jättekul att läsa att ni är nöjda!

Johannes F
Skurholmen

Utmärkt. Har inga klagomål och blev trevligt bemött. Fick snabbt tydliga svar på frågor, samt information om bostadsköpet.

Svar från Marcus Johansson

Tack Johannes för ditt omdöme, hoppas du ska trivas bra i din nya lägenhet!

Hampus R
Skurholmen

5 av 5 Mycket bra rakt igenom

Svar från Marcus Johansson

Tackar så mycket för ditt omdöme, värmer gott!

Jonas A
Burströmska

Proffsigt från första till sista stund!

Svar från Marcus Johansson

Tack för ett smidigt samarbete!

Åsa W
Luleå

Andreas är en otroligt bra mäklare som agerar väldigt professionellt. Han är lugn och saklig.

Ingemar R
Luleå

Jag är mycket nöjd med att ha fått hjälp av Andreas med försäljningen av villan.Han känns jordnära och jag uppfattar honom som en positiv ,pålitlig och tillmötesgående person.

Malin E
Centrum

Proffsigt bemötande. Lugn och trygg. Kändes väldigt tryggt att sälja vår lägenhet med Marcus. Kommer rekommendera honom till vänner och bekanta som ska sälja!

Svar från Marcus Johansson

Superkul att höra, tack för ditt betyg!

Markus S
Centrum

Proffsigt bemötande och ett seriöst intryck från start till mål, rekommenderar Marcus och kommer sannolikt be honom ta hand om min kommande lägenhetsförsäljning.

Svar från Marcus Johansson

Tack för omdömet! Att få fortsatt förtroende i nästa affär är alltid det bästa betyget, jag hjälper gärna till!

Erik J
Centrum

Vi är enormt nöjda med Marcus. Lugn, trygg, proffsig i hela processen. Rekommenderas varmt.

Svar från Marcus Johansson

Supertack för ert förtroende, väldigt tacksamt att få arbeta med någon som litar helt på ens råd i processen.

Ann-Caroline H
Kronanbacken

Marcus var engagerad och trevlig. Lättsam och professionell med säljprocessen vilket resulterade i en riktigt bra och snabb försäljning.

Svar från Marcus Johansson

Tack Ann-Caroline! Lycka till på ert nya äventyr.

Sara E
Kronanbacken

Bra, trevligt bemötande. Processen gick väldigt fort med snabba beslut men Marcus var tillgänglig för frågor och funderingar hela tiden.

Svar från Marcus Johansson

Tack för ert omdöme, tvekar inte en sekund på att ni kommer trivas i den där fantastiska lägenheten!

Benjamin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Centrum

professionell och hjälpsam genom hela processen.

Simona A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Luleå

Mycket bra och snabb och reko.

Karin Å
Kyrkbyn

Marcus är trevlig, påläst och tillgänglig i hela processen med att köpa hus. Alla rätt!

Svar från Marcus Johansson

Tack så mycket, väldigt roligt att få hjälpa till i ert husköp!

Lars O
Luleå

Trevlig o tillmötesgående ung man. Har inget att klaga på.

Marita S
Bergnäset

Trevligt bemötande, tillgänglig och gjorde så det blev en smidig affär!

Svar från Marcus Johansson

Tack för ditt omdöme, betyder mycket!

Inger L
Bergnäset

Alltid nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och så även denna gång med Marcus. Lätt att få kontakt med och gott bemötande.

Svar från Marcus Johansson

Tack för ditt omdöme och roligt att du ännu en gång är nöjd med oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Henny B
Bergviken

Blev bemött bra, snabb kommunikation och han löste visning av lägenhet snabbt efter förfrågan. Jag tycker också han förklarade det mesta med tydlighet. Dock lite snabb på att boka in för underskrift, jag hann som inte ens tänka. Men det löste sig senare genom att jag bad om extra tid. Med det sagt så var det bra.

Magnus N
Östermalm

Ett mycket professionellt bemötande. Tillgänglig och löpande uppdateringar. Daniel är genuin och hade rimliga mål med försäljningen kopplat till slut pris. Över min förväntan gick försäljningen och jag är otroligt nöjd med mäklaren.

Tommy B
Sålde sitt hus med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Råneå

Jag vet vem hans är så han har fått lägga upp försäljningen av huset.att det är lite trögare nu visste vi om men vi har aldrig varit oroliga.och som hans sa . Det kommer att bli sålt.Och så blev det.mvh.Tommy

Svar från Hans Andersson

Tack Tommy! Betyder mycket för mig!

Daniel J
Luleå

Bollkänsla, hörde snabbt av sig och satte upp en snabb affär för ett speciellt objekt som både vi och säljarna var nöjda med! Stark rek.

Svar från Marcus Johansson

Tack så mycket, värmer gott att höra!

Riitta B
Råneå

Professionell, Hans höll oss uppdaterade under hela försäljningen och svarade alltid på våra samtal och frågor.

Svar från Hans Andersson

Tack! Betyder mycket för mig och mitt fortsatta jobb!

Ann-Kathrin R
Sålde sin stuga med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Alhamn

Super bra mäklare, han har förklarat det jag inte har förstått, gjort det bästa för mig som säljare. Tagit sig tid för mig.

Svar från Marcus Johansson

Tack Ann-Kathrin och tack för förtroendet att få hjälpa till med att sälja din stuga, jättekul att du är nöjd med mitt arbete.

Victor P
Köpte sin bostad med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Sandnäset - Bälinge

Haft Marcus som mäklare på vårat hus och kändes bra att vi även kunde köpa detta hus av honom då jag har stort förtroende för honom. Han är ärlig och påläst. Rekommenderar honom starkt

Svar från Marcus Johansson

Tack för omdömet! Känns väldigt kul att ni äntligen hittat er gårdsdröm.

Mona B
Sålde sin stuga med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Råneå

Hans utförde ett mycket bra och systematiskt arbete. Informerade oss säljare under hela processen. Tydlighet i vad som gällde för oss som säljare men även för köparen. Vi rekommenderar Hans som mäklare.

Svar från Hans Andersson

Hej Mona! Tack för skryt! Betyder mycket!

Felix F
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Luleå

Han var serviceminded, svarade och återkopplade. Han gjorde det jag förväntar mig av en mäklare, jobbar aktivt för sin kund mot intressenter.

Edvin O
Södra Sunderbyn

Vi är väldigt nöjda! Bra bemötande, lugn och saklig. Allt gick väldigt snabbt och smidigt!

Linda S
Luleå

Han har ett trevligt bemötande, fötterna på jorden. Funnits tillgänglig för frågor, återkoppling helt okej. Sålt fastigheten han antog sig att sälja trots sommar och semestertider.

Peter F
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Seriös, lugn och förtroendeingivande

Jk Larsson Fastigheter L
Sålde sitt hus med hjälp av
Brändön

Kunnig och serviceinriktad. Jag kände mig trygg med DL. Fick för mig att köparen kände likadant

Sofia S
Centrum-Varvet

Lugn, tillbakadragen, alert, lyhörd, mycket påläst om allt vad gäller lägenheten, huset, renoveringar, garage osv mycket behaglig mäklare!!!

Svar från Marcus Johansson

Tack så mycket för ditt enormt fina omdöme och kul att du är nöjd. Det tar jag med mig in i fredagsfeelingen!

Simon M
Centrum-Varvet

Mycket professionell och trevligt! Gjorde verkligen de där lilla extra för att för att få min lägenhet såld till ett bra pris trots att bostadsmarknaden ser ut som den gör just nu!

Svar från Marcus Johansson

Tack för ditt fina omdöme, lycka till i ert nya boende!

Ulla Marie L
Södra Sunderbyn

Bra på att lyssna in, samarbeta och samordna Handlingskraftig och kompetent Inger förtroende med sitt behagliga och lugna sätt

Thomas J
Björkskatan

Snabb återkoppling, bra kund focus, proffsigt utfört.

Svar från Marcus Johansson

Tack Thomas, kul att ni är nöjda och tack för förtroendet att få hjälpa till med era försäljningar.

Thomas J
Luleå

Bra kundfocus, snabba återkopplingar och ett proffsigt upplägg.

Linnea H
Luleå

Vi är supernöjda med Andreas! Han levde upp till alla våra förväntningar.

Elin B
Rutvik

Har under vårat letande efter en ny bostad sprungit på en heldel visningar och det bästa bemötandet har jag fått från Daniel. Väldigt informativ, lyhörd och duktig. Kände mig trygg under hela processen. 5/5 toast och kommer definitivt anlita Daniel i framtiden. Supernöjd!

Anita T
Råneå

Vi har bara beröm att ge för hans hjälp och arbete vid husförsäljningen vi kände även hans far som var kamrer på Handelsbanken i Råneå.

Svar från Hans Andersson

Tack för skryt Anita! Det betyder mycket för mig!