Andreas Aspholme

Andreas Aspholme

Andreas Aspholme är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Andreas Aspholme har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Andreas Aspholme har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Aspholme har haft 54 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 57 Läs vad Andreas Aspholme

• köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Kallkällan
    2021-08-11
    Uppriktig och effektiv, lätt att jobba med.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Lövskatan
    2021-08-04
    Fick ett bra intryck av Andreas första gången vi sågs på en visning. Han är seriös och professionell samtidigt som han är väldigt trevlig och lättsam att prata med. Han är också lätt att kontakta och är väldigt engagerad. Utöver det så såg han potentialen i vår lägenhet som vi inte tyckte andra mäklare gjorde, och han hade rätt! Tack för ett bra jobb Andreas!
    2021-06-23
    Andreas hade ett trevligt bemötande och var väldigt hjälpsam. Däremot överskattade han hur mycket jag skulle kunna sälja min lägenhet för, samt skrev en ganska medioker text om min lägenhet. Han var en helt okej mäklare.
    • Björkskatan
    2021-06-17
    En lugn och trygg säljare som kändes ärlig och mån om säljaren och köparen, och inte bara göra sin vinst så stor som möjlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-06-16
    Lugn och sansad. Bra på att förklara och stötta i tänket och i försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2021-06-10
    Andreas är lugn och trevlig, hjälpsam, håller kontakten bra men ger framförallt ett väldigt väldigt gott intryck med sitt lugna, seriösa och trevliga bemötande.
    Kort sagt är både jag och min partner väldigt nöjd med Andreas som mäklare.
    2021-05-03
    Kan starkt rekommendera Andreas Aspholme som mäklare då han gjorde ett väldigt bra jobb med att få vår lägenhet såld. Kommunikativ, tydlig och kunnig - allt som behöveds helt enkelt. Superbra!
    2021-04-08
    Jag har fått hjälp med att skriva köpekonraktet av försäljning av hus. Har blivit mycket bra bemött.Har haft kontakt med 2 andra mäklare utan att fått den hjälp jag behövde, Andreas fixade det på en gång, mycket mycket nöjd.
    Kommer att rekommendera Svensk fastighetsförmedling till andra.
    Högsta betyg
    • Centrum
    2021-03-31
    Supernöjd! Att sälja med Andreas har känts tryggt och proffsigt hela vägen.
  • Ellinor V
    2021-01-26
    Sålde en villa i Gammelstad på ett snabbt och smidigt sätt, med ett över förväntan bra slutpris. Andreas var trevlig, inkännande, trygg och lättillgänglig, väldigt professionell. Högsta betyg!