Andreas Aspholme

Andreas Aspholme

Andreas Aspholme är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Andreas Aspholme har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Andreas Aspholme har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.7. Andreas Aspholme har haft 39 försäljningar sen 2022-10 och har tillfrågat 77% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-10 - 2023-09

84 omdömen om Andreas Aspholme

Sedan starten hos Reco 2018
Edvin O
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Södra Sunderbyn

Vi är väldigt nöjda! Bra bemötande, lugn och saklig. Allt gick väldigt snabbt och smidigt!

Linda S
Luleå

Han har ett trevligt bemötande, fötterna på jorden. Funnits tillgänglig för frågor, återkoppling helt okej. Sålt fastigheten han antog sig att sälja trots sommar och semestertider.

Ulla Marie L
Södra Sunderbyn

Bra på att lyssna in, samarbeta och samordna Handlingskraftig och kompetent Inger förtroende med sitt behagliga och lugna sätt

Linnea H
Luleå

Vi är supernöjda med Andreas! Han levde upp till alla våra förväntningar.

Lisbeth Irene A
Luleå

Andreas har ett trevligt och sympatiskt sätt som mäklare. Det har gått relativt fort med försäljningen av vårt hus och det är vi tacksam för. Har bara goda vitsord att ge om honom.

Ulrika M
Södra Sunderbyn

Vänligt och professionellt bemötande. Utmärkt återkoppling. Lättillgänglig och pålitlig. Skulle anlita honom igen.

Adam B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Bergviken

Mycket trevlig, lugn samt sansad mäklare.

Karl Mikael J
Luleå

Jag fick ett väldigt bra bemötande och kände stort förtroende för Andreas. Affären gick väldigt smidigt och jag känner mig nöjd med alla delar i förfarandet.

Sabina A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Centrum - Södra Hamn

Andreas gav ett proffessionellt intryck. Jag upplevde det som att han var mycket erfaren och gav bra råd.

Anna-Karin B
Centrum

Jag fick ett bra bemötande och snabb respons på mina frågor. Affären kunde avslutas på ett smidigt sätt.