Läs vad 47 Läs vad Andreas Aspholme

• 2021-01-12
    Bostadsrätt. Sålt. Bra bemötande. Proffsigt. Snabb och smidig försäljning.
    Patrik J
    • 55.0 m²
    • Lövskatan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
  • 2020-12-18
    Han sålde vår lägenhet i Luleå centrum. Andreas gav ett bra intryck, lugn och saklig i sin framtoning och hängiven uppdraget. Han levde upp till våra förväntningar på vad en mäklare ska göra.
    Med det sagt så kan jag varmt rekommendera Andreas
    Thomas E
    • 55.5 m²
    • Centrum
  • 2020-11-03
    Sålt Svartöbrinken 1k. Försäljningspris 12,3% högre än utgångspris.
    Enbart positiva erfarenheter av Andreas under hela processen, från första mötet till avslut. Andreas har mycket god förmåga att lyssna/känna av kundens önskemål samt ge professionella råd i syfte att nå bästa resultat. Vi kommer att varmt rekommendera Andreas som mäklare för vänner och bekanta som har för avsikt att sälja sin bostad.
    Staffan S
    • 180.0 m²
    • Luleå
    sålde sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
  • 2020-11-03
    Proaktivt och professionellt bemötande
    Peter C
    • 180.0 m²
    • Luleå
    köpte sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
  • 2020-10-19
    Mycket nöjd , tyckte han var proffsig och påläst. Bra återkoppling under försäljningen av en bostadsrätt på ankarkronan.
    Susanne S
    • 3:a
    • 90.5 m²
    • Mjölkudden/Ankarkronan
  • 2020-10-14
    Andreas tog hand om försäljningen av vår lägenhet. Från första mötet till avslut har Andreas varit kunnig, svarat på frågor, gett förslag och skött hela processen professionellt.
    Peter K
    • 41.0 m²
    • Mjölkudden - Munkeberg
  • 2020-10-14
    Köpt en lägenhet tillsammans med sonen och Andreas agerande kändes korrekt och professionellt.
    Upplevelsen var bra och allt kändes seriöst.
    Roger J
    • 41.0 m²
    • Mjölkudden - Munkeberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
  • 2020-09-03
    Jag har såklart stora förväntningar i stort på svensk.fast, då det anses att ni är de främsta i er bransch.
    Av Andreas har jag som säljare blivit bra bemött då han visat stort engagemang i förberedande/under pågående försäljning samt efteråt.
    Diana Q
    • 45.5 m²
  • 2020-08-31
    Köpt en bostadsrätt. Blev bra bemött och fick bra beskrivet via telefon bostaden innan jag var och kollade på den. Förväntningarna var en trevliga person som vet det som behövs vetas om bostaden och föreningen. Tyckte han skötte det klockrent.
    Joakim H
    • 45.5 m²
  • 2020-08-03
    Levde upp till mina förväntningar men inte mer än så.
    Fick det jag önskade mig!
    Oskar L
    • 53.5 m²
    • Västra Skurholmen - Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte