Andreas Aspholme
Registrerad mäklare sedan 2018-07-05
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Andreas Aspholme

• Oskar L sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-08-03

2:a
    Västra Skurholmen - Centrum
    Levde upp till mina förväntningar men inte mer än så.
    Fick det jag önskade mig! Läs mer
  • Peter T köpte sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-24

Mjölkudden/Guldkusten
    Andreas gör sitt jobb bra!

Han är trevlig mot kunder och bestämd när det gäller...!
    Ett beteende som jag uppskattar.

Från en glad kund! Läs mer
  • Carina L sålde sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-17

Luleå
    Vi har just sålt vårt hus och Andreas har varit proffsig och engagerad. Vid tankar och funderingar har han varit ett bra bollplank. Har bara positiva saker att säga! Läs mer
  • Sofia A sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-15

3:a
    Luleå
    Jag var nervös inför att sälja min bostadsrätt med tanke på rådande omständigheter men Andreas gjorde ett kanonjobb med att få den såld! Kunnig, informativ och pålitlig. Han gav dessutom bra återkoppling vilket jag verkligen uppskattade. Läs mer
  • Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-12

Klintbacken - Bergviken
    Sålde vår lägenhet. Vi tycker Andreas hade ett proffesionellt bemötande från början till slut .
    Kunnig, kom med bra råd lugn, trygg och engagerad. Vi är väldigt nöjda och skulle starkt rekommendera honom ! Läs mer
  • Tommy L köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-12

Klintbacken - Bergviken
    Mycket nöjd! Köpte bostadsrätt! Läs mer
  • Eilert F
    Eilert F köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-04-29

3:a
    Örnäset
    Köpt en 3:a på Kronogårdsringen i Luleå.
    Proffesionellt och bra bemötande vid visning och affär.
    (Inget hysteriskt säljarsnack, tack och lov).
    Mäklaren neutral vid säljare/köparens olika önskemål.
    Mina förväntningar på bostadsköpet levde mäklaren upp till (hittills, bostadsaffären är ännu inte helt avslutad).
    Enda negativa intrycket är att mäklaren inte verkar ha kontaktat ordf. för husets förening i någon högre grad. Där fick jag själv sköta kontakten. Läs mer
  • Peter M sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-04-23

Luleå
    Bra intryck vid första kontakten.
    Han levde upp till våra förväntningar.
    Proffsig,trevlig lugn och hade svar på alla våra frågor. Läs mer
  • Jens J köpte sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-20

Luleå
    Andreas ligger i när det gäller affärer. Han har ett bra bemötande och sätter kunden i focus Läs mer
  • Mattias R köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-09

2:a
    Luleå
    Köpte min första bostad, förklarade allt i kontraktet mycket bra, och snabbt gick det! 😁 Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Daniel Larsson