Andreas Aspholme
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 30 Läs vad Andreas Aspholme

• Jens J köpte sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-20

Luleå
    Andreas ligger i när det gäller affärer. Han har ett bra bemötande och sätter kunden i focus Läs mer
  • Mattias R köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-09

Luleå
    Köpte min första bostad, förklarade allt i kontraktet mycket bra, och snabbt gick det! 😁 Läs mer
  • Kristoffer N sålde sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-01-15

Norra Sunderbyn
    Sålde en villa med hjälp av Andreas.

Otroligt professionellt bemötande, rak och tydligt med tankar och förväntningar.

Vi förväntade oss en bra återkoppling vilket vi fick och försäljningen gick mycket fortare än vi tänkt oss.

Rekommenderar Andreas! Läs mer
  • Rebecca B sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-06

Porsön
    Vi har köpt ett hus och får hjälp att sälja våran lägenhet, jätte bra bemötande Läs mer
  • Roger M sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-20

Centrum
    Andreas har skött försäljningen av vår bostadsrätt
    på ett ärligt och klanderfritt sätt Läs mer
  • Rosmarie Ö
    Rosmarie Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-08

Luleå
    Sålt en etta i centrala Luleå. Fint mycket bra hjälp, proffesionellt och snabbt bemötande. Alltid positiv attityd och trevlig. Läs mer
  • Mats S köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-08

Köpt och sålt bostadsrätt
    Trevligt och korrekt bemötande
    Raka och klara besked vid budgivningarna både vid köp och sälj
    Ska sälja ytterligare en bostad inom ett par år, kontaktar nog samma mäklare igen. Läs mer
  • Margaretha B köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-02

Luleå
    Köpt en bostadsrätt via Andreas. Kunnig mäklare som skötte hela försäljningen på ett mycket bra och seriöst sätt. Läs mer
    2019-10-02 Andreas A svarar Margaretha B
    Tack Margaretha för din fina rekommendation. Hoppas att ni trivs i lägenheten.

Med vänlig hälsning/Andreas
  • Kenth J köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-01

Köpt lgh. Trevlig och saklig. Mycket bra mäklare som tar han om kunden, Läs mer
    2019-10-02 Andreas A svarar Kenth J
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation.

• Zandra H
    Zandra H sålde sitt hus med hjälp av Andreas Aspholme en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-10-01

Luleå
    Han gör det lilla extra och han är en trevlig, vettig person! Läs mer
    2019-10-02 Andreas A svarar Zandra H
    Tack Zandra för fina ord och ett bra samarbete.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Daniel Larsson