Hans Andersson

Hans Andersson

Hans Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Hans Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1998-06. Hans Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.7. Hans Andersson har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

44 omdömen om Hans Andersson

Sedan starten hos Reco 2020
Tommy B
Sålde sitt hus med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Råneå

Jag vet vem hans är så han har fått lägga upp försäljningen av huset.att det är lite trögare nu visste vi om men vi har aldrig varit oroliga.och som hans sa . Det kommer att bli sålt.Och så blev det.mvh.Tommy

Svar från Hans Andersson

Tack Tommy! Betyder mycket för mig!

Riitta B
Råneå

Professionell, Hans höll oss uppdaterade under hela försäljningen och svarade alltid på våra samtal och frågor.

Svar från Hans Andersson

Tack! Betyder mycket för mig och mitt fortsatta jobb!

Mona B
Sålde sin stuga med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Råneå

Hans utförde ett mycket bra och systematiskt arbete. Informerade oss säljare under hela processen. Tydlighet i vad som gällde för oss som säljare men även för köparen. Vi rekommenderar Hans som mäklare.

Svar från Hans Andersson

Hej Mona! Tack för skryt! Betyder mycket!

Anita T
Råneå

Vi har bara beröm att ge för hans hjälp och arbete vid husförsäljningen vi kände även hans far som var kamrer på Handelsbanken i Råneå.

Svar från Hans Andersson

Tack för skryt Anita! Det betyder mycket för mig!

Ann C
Råneå

Bra bemötande och framförallt var Hans Andersson väldigt tillgänglig! Fick snabbt svar när jag kontaktade honom och han kunde med kort varsel komma förbi huset på Hovslagarevägen.

Malin H

Hans agerande på husvisningen var inte professionellt, inte påläst om objektet och angav felaktigheter om bostaden. Har sedan varit svår att få kontakt med för att få bekräftelse kring bla. tidsbokning för kontraktskrivning.

Lars D
Köpte sin bostad med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Råneå

Trevlig och förtroendeingivande. Upplevdes som mycket kunnig. Hade otroligt bra koll på de frågor vi hade. Motsvarade med råge våra högt ställda förväntningar.

Patrik E
Niemisel

Mycket nöjd med allt! Försäljningen gick smidigt och bra återkoppling under processen.

Thomas E
Sålde sin bostad med hjälp av Hans Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Råneå

Trevligt bemötande samt saklig och bra hjälp. Rekommenderas varmt!

Pontus F
Luleå

Trevligt bemötande och hjälpsam med allt. Mycket nöjd med Svenska fastighetsförmedling.