Daniel Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 78 Läs vad Daniel Larsson

• Carin J
    Carin J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-07-11

Sinksundet
    Sålt ett åretrunt fritidshus. Mycket kunnig och optimistisk person, som ingav ett stort förtroende för oss som säljare. Jag kan inte komma på något negativt. Läs mer
  • Robert L sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-07-07

Gammelstad
    Engagerad och kunnig.
    Smidig och snabb hantering. Läs mer
  • Fredrik N sålde sin stuga med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-06-03

Kallax/Jaktviken
    Vi har har sålt ett fritidshus med Daniel Larsson som mäklare. Daniel har utfört uppdraget utmärkt och löpande informerat oss om hur försäljningsprocessen fortgått och även bra uppföljning efter visningar. Man får förtroende för Daniel. Vi kan rek. Daniel. Läs mer
  • Kent F sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-30

Björkskatan
    Trevlig och kunnig. Har ett bra bemötande. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Jonathan K köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-29

Lövskatan
    Köpte lägenhet i Luleå via Daniel. Från inledande kontakt till kontraktsskrivning har Daniel varit hjälpsam och snabb i sina handlingar. Läs mer
  • Stefan P köpte sin stuga med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-05-24

Mörön
    Påväg att köpa ett Fritidshus
    Mäklaren har skött sig bra
    Affären har hittills gått bra och nu är det bara tillträdet kvar och det borde gå bra Läs mer
  • Linnéa B köpte sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-04-16

Knöppelåsen - Skurholmen
    Köpt villa på knöppelåsen. Mycket bra bemötande av mäklaren. Fick hjälp med de frågor man hade och han hade förståelse för att man inte riktigt hade koll på allt. Allt som allt kändes det som att mäklaren gav oss bra med information och stöd i vårat köp. Läs mer
  • Ulf F köpte sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-04-05

Knöppelåsen - Skurholmen
    Han skötte vårt köp av ny bostad på ett smidigt sätt.
    🐣🐣🐣🐣(4 av 5) Läs mer
  • Martin D sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-15

Kronan
    Vi sålde vårt kedjehus med hjälp av Daniel. Han gav i jämförelse ett mycket bra pris, kontakten med Daniel är alltid enkel och snabb och hela kontakten gav ett stort förtroende. Daniel är också mycket bra på att förklara saker på ett enkelt sätt utan att vi behöver sätta oss in i allt själv.

Smidighet, enkelhet och tydlighet är bra ledord för att benämna Daniel och kontakten med honom. Läs mer
  • Jan H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-11

Centrum-Varvet
    Vi har köpt en liten lägenhet på annan ort än där vi bor. Daniel Larsson har har bemött oss mycket bra. Han har anpassat sig efter oss och våra möjligheter.
    Sammantaget är vi mycket nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Daniel Larsson