Daniel Larsson
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 71 Läs vad Daniel Larsson

• Ulf F köpte sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-04-05

Knöppelåsen - Skurholmen
    Han skötte vårt köp av ny bostad på ett smidigt sätt.
    🐣🐣🐣🐣(4 av 5) Läs mer
  • Martin D sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-15

Kronan
    Vi sålde vårt kedjehus med hjälp av Daniel. Han gav i jämförelse ett mycket bra pris, kontakten med Daniel är alltid enkel och snabb och hela kontakten gav ett stort förtroende. Daniel är också mycket bra på att förklara saker på ett enkelt sätt utan att vi behöver sätta oss in i allt själv.

Smidighet, enkelhet och tydlighet är bra ledord för att benämna Daniel och kontakten med honom. Läs mer
  • Jan H köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-03-11

Centrum-Varvet
    Vi har köpt en liten lägenhet på annan ort än där vi bor. Daniel Larsson har har bemött oss mycket bra. Han har anpassat sig efter oss och våra möjligheter.
    Sammantaget är vi mycket nöjda. Läs mer
  • Maria L sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-02-01

Rutvik
    Sålt villa
    Daniel har bemött oss bra och varit kontaktbar alla dygnets timmar oavsett veckodag. Han har återkopplar efter alla visningar och gett bra tips och råd under försäljningsprocessen.

Har anlitat Daniel flera gånger tidigare och kommer rekommendera honom till vänner och bekanta. Mycket nöjd! Läs mer
  • Patrik Ö köpte sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-02-01

Rutvik
    Köpt villa
    Trevlig mäklare som skötte allt och ordnade allt som efterfrågades. Lätt att få tag på och ringer alltid upp Läs mer
  • KENNET L skrev om Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2020-01-13

Inget engangemang, säljaren fick visa oss objektet samt bifoga besiktningsprotokoll. Felaktigheter i objektbeskrivningen. Dock har bemötandet från kollegorna Andreas Aspholme och Emma Holm varit utomordentliga och de får full pott 👍 Läs mer
  • Mats E sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-21

Kyrkbyn
    Väldigt professionell, har hanterat försäljningen av huset på ett mycket bra sätt. Daniel ger ett personligt bemötande och gav bra tips och tydliga svar på alla frågor som rörde försäljningen. Läs mer
  • Henrik B sålde sitt hus med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-12

Hertsön
    Lågt engagemang, dålig återkoppling men samtidigt ödmjuk kring sina brister när det väl kom till kritan Läs mer
  • Isabel S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-09

Kronan
    Jätteduktig, men kan bli bättre på att återkomma/ge info på utlovad tid eller återkoppla och meddela att det dröjer. Läs mer
  • Jan-olov T köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå

2019-12-05

Kronan
    Köpt bostadsrätt, Daniel var mycket professionell och hjälpsam, kände mig trygg i affären med Daniel och alla andra inblandade på Svensk fastighetsförmedling både i Luleå och Gällivare. Varma rekommendationer/Janne Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Daniel Larsson