Marcus Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Marcus Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Marcus Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Johansson har haft 43 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 32 Läs vad Marcus Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Centrum-Varvet
    2022-09-24 Verifierad kund
    Marcus var mycket proffsig och har rutin att sälja i vårt område. Han var tydlig med att han alltid var möjlig att nå för frågor och funderingar. Vilket han också visade på. Jag rekommenderar Marcus till alla som ska sälja!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Önskar er lycka till med er långa flytt. Marcus Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Björkskatan
    2022-09-08 Verifierad kund
    Marcus är en trevlig och väldigt serviceinriktad mäklare som förmedlad och tagit oss igenom affären på bästa sätt. Även haft kontakt utanför kontorstid och helg. Snabbt smidigt och enkelt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Väldigt kul att höra att ni är nöjda och grattis till en otroligt fin lägenhet! Marcus Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    • Hertsön
    2022-09-07 Verifierad kund
    Mkt kunnig och trevlig. Hög tillgänglighet vid frågor, fortlöpande information. Vi är jättenöjda och har rekommenderat honom till bekanta som också ska sälja.
    Mycket kul att bli rekommenderad till era bekanta så jag får hänga i området ett tag till! Tack för era fina ord, det är det viktigaste för mig så då är jag också nöjd. Marcus Johansson
    • Bredviken
    2022-09-04 Verifierad kund
    Ödmjukt bemötande, lyssnade in mina behov o stöttade därefter.Tillgänglig o återkopplade snabbt. Vägledde mig på ett tryggt sätt genom hela husaffären.
    Tack för ditt mycket fina omdöme och tack för att jag fick ditt förtroende att förmedla din fastighet. jättekul att läsa att du uppskattar mitt arbete. Marcus Johansson
    • Gammelstad
    2022-08-22 Verifierad kund
    Positiv med trevligt bemötande. Aktiv och beredd att lägga ned arbete på att hitta rätt köpare, vilket ledde till ett försäljningspris långt över förväntan.
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme och vad kul att du är nöjd! Väldigt stolt och glad att jag fick förtroendet av dig att hjälpa till med försäljningen av en otroligt fin fastighet. Marcus Johansson
    2022-08-10 Verifierad kund
    Bra bemötande genom köpeprocessen.
    Tack Adam!
    Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
    Marcus Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
    2022-07-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Ordning o reda.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Vi har träffats Marcus på visningen. Mycket bra bemötande. Proffesinell. Har svarat på frågor som vi hade och vi har fått även stöd via telefonen när vi hade funderingar och extra frågor.
    Vid avtal underskrifning var mycket efektiv och förklarade allt som vi behövdes att veta. Har kompleterat uppgifterna efteråt och meddelat oss telefonledes. Vi känt trygghet vid Marcus ledningen i hela processen!
    Väldigt kul att höra att ni uppskattar min hjälp och engagemang, hoppas verkligen att ni ska trivas i lägenheten och på era nya utmaningar i skolan och arbetet. Marcus Johansson
    • Antnäs
    2022-05-04 Verifierad kund
    Marcus var väldigt engagerad, kunnig och ingav stort förtroende! Om vi någonsin ska sälja igen skulle jag inte tveka att anlita honom igen! 😁
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme! Det var extra roligt att få förmedla er bostad hemma i byn. Marcus Johansson
    2022-05-04 Verifierad kund
    Snabbt o smidig försäljning trevligt bemötande
    Tack för ditt omdöme och ert förtroende! Marcus Johansson