Emma Holm

Emma Holm

Emma Holm är mäklare på MOHV Luleå

Emma Holm har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Emma Holm har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Holm har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

119 omdömen om Emma Holm

Sedan starten hos Reco 2021
Angelica N
Örnäset

Snabb, bra lokalkännedom och positiv.

Charlie B
Centrum

Jag fick ett väldigt professionellt bemötande av Emma. Jag kan verkligen rekommendera henne till andra!

Johanna R
Centrum

Professionellt bemötande, det kändes tryggt genom hela processen. För mig var det av stor vikt att få tips på hur händelseförloppet ser ut och hur jag kunde förbereda mig inför en kommande försäljning.

Paula V
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
Hertsön

Jättebra bemötande och ger känsla av trygghet. Rekommenderar varm!:)

Ingrid Anna Carola S
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
Hertsön

Emma är så lugn och lyhörd, väldigt hjälpsam vid frågor och bra på att ta sig tid att förklara, helt enkelt bara jättebra och duktig.

Malin D
Skurholmen

Väldigt trevligt och professionellt bemötande. Hon kunde svara upp på frågor kring lägenheten och genomförandet av köpet. Hon har "hållit mig i handen" genom hela processen. Rekommenderar henne varmt och det är henne jag kommer kontakta för eventuella framtida bostadsaffärer.

Karolina F
Björkskatan

Hon rattar, styr och återkopplar. Ger tips och gör mer än vad som jag anser är hennes jobb. Så evigt tacksam för all hjälp i en ganska svår situation. Hon har också hjärtat på rätt ställe!

Curt Vibjörn L
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
Björsbyn

Jätte trevlig glad och lättsam gjorde ett bra jobb vid våran försäljning.

Patrick M
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Holm en del av MOHV Luleå
Lerbäcken

Emma is fantastic. She constantly goes above and beyond with help and advice. She shows a genuine will to help her clients. I would recommend her to anyone wishing to sell their property in the future.

Owe R
Porsön

Jag har en bristande erfarenhet av att anlita en mäklare, men det här överträffade mina förväntningar. Emma var snabb med att ge information och involverade mig i utformningen av annonsen. Allt dokumenterades på ett professionellt sätt. Snabb information vid budgivningen, både till mig, men även mellan budgivarna. Det bidrog till en snabb process. Rekommenderar starkt EMMA, hon är ” topp notch ”.