Sandra Kluwetasch

Sandra Kluwetasch

Sandra Kluwetasch är mäklare på MOHV Luleå

Sandra Kluwetasch har varit registrerad mäklare sedan 2011-11. Sandra Kluwetasch har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.8. Sandra Kluwetasch har haft 38 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

179 omdömen om Sandra Kluwetasch

Sedan starten hos Reco 2019
Thomas J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
Kallkällan

Fantastiskt bemötande, hjälpsamma och glada, trevliga mäklare som har lotsat oss hela vägen Alltid varit snabba på svara på de frågor vi haft, Vi ärjättenöjda

Berit A
Kallkällan

Träffade Sandra två gånger sedan var det Emma som höll i visningarna och kontraktsskrivningen.

Bengt A
Kallkällan

Mycket trevlig och proffsig som fick oss att att anlita MOHV vill även framhålla Emma Holm som var vår kontakt under visning och budgivningen. Försäljningen gick över vår förväntan så ett stort tack till båda.

Alexandra M
Centrum

Vid första mötet kändes det helt rätt med Sandra. Hon såg detaljerna och charmen med bostaden och kunde lyfta det på ett sätt som kändes naturligt. Sandra har mött mina förväntningar genom att vara snabb på att återkoppla via både mejl och sms. Sandra var väldigt hjälpsam vad gäller inredning inför fotografering. Väldigt enkelt också då Sandras kollega Emma kunde gå in och sköta allt under tiden då Sandra var på semester. Jag är väldigt nöjd och min upplevelse är att mäklarna på MOHV i Luleå är genuina och engagerade i mötet med både säljaren och köparen.

Thomas R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
Centrum

Mycket bra. Trevligt bemötande. Proffessionell. Levde upp till mina förväntningar.

Lina M
Porsön

Otroligt bra bemötande, ödmjuk. Hon gav bra med information om försäljningsprocessen och svarade på alla frågor. Det gick snabbt och har varit enkelt och lättsamt att sälja med MoHv och Sandra.

Marius A
Köpte sitt hus med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
Antnäs

The best broker,thanxs you Sandra for your great services.😊

Daniel B
Centrum

Kunnig, engagerad och trevlig.

Kristina H
Östermalm

Har endast haft kontakt via Mail och det har fungerat utmärkt

Lars W
Köpte sin stuga med hjälp av Sandra Kluwetasch en del av MOHV Luleå
Skataudden

Bra bemötande och snabb återkoppling från Sandra. Ett proffsigt intryck både av Sandra och den tryckta broschyren av objektet.