Ann-Sofie Demander

Ann-Sofie Demander

Ann-Sofie Demander är mäklare på MOHV Norrtälje

Ann-Sofie Demander har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Ann-Sofie Demander har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 5.0. Ann-Sofie Demander har haft 12 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-03

21 omdömen om Ann-Sofie Demander

Ann S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Centrala Norrtälje

Jag rekommenderar Ann-Sofie på det varmaste! Hon har vari lätt att ha kontakt med genom sitt både effektiva och vänliga sätt. Jag är jättenöjd med försäljningen av min lägenhet!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Ann för ett jättefint omdöme! Och vi ses snart igen :)

Mona C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Centrala Norrtälje

Jag upplever Ann-Sofie som en effektiv och serviceinriktad mäklare! Snabb och målmedvetet men också som en varm person! Rekommenderar henne varmt till din husförsäljning eller husköp!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Mona för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att du kommer att trivas jättebra! Och vi ses snart igen :)

Kari Pekka S
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Solbacka Strand

Mycket trevlig och duktig mäklare vi blev jätte nöjda.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Kari för ett fint omdöme! Vi ses snart igen :)

Bo N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Solbacka Strand

Vi vill varmt rekommendera Ann-Sofie som mäklare. Redan första kontakten med henne ingav stort förtroende. Hon är drivande och tillvaratar våra intressen så att vi genom hela processen kände stort förtroende för hennes arbete. Våra förväntningar om en snabb och friktionsfri process infriades till fullo. Gerd och Bosse

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Gerd & Bosse för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att ni kommer att trivas jättebra! Och vi ses snart igen :)

Eva N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Kvisthamra

Ann-Sofie är positiv, trevlig och glad, lätt att kommunicera med och snabb återkoppling. Jag kan varmt rekommendera henne till vidare försäljningar.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen. Stort tack för förtroendet!

Annika Edla Maria B
Sålde sin stuga med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Sparrtorpet

Ann-Sofie Selander är en professional och mycket sympatisk mäklare! Mvh Annika Blom

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen – stort tack för förtroendet!

Lisa I
Köpte sin stuga med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Häverö

En otroligt glad mäklare som älskar sitt jobb! Ett otroligt fint bemötande! En mäklare men också en människa! Fler mäklare som hon !

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Lisa för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att ni kommer att trivas jättebra i huset! Och vi ses snart igen :) Välkomna!

Karin Anna Erica L
Sålde sin stuga med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Häverö

Vi är supernöjda med vår mäklare Ann-Sofie och hur smidigt allting har gått! Ann-Sofie är en mycket trevlig, engagerad och proffsig mäklare! Hon uppdaterade oss regelbundet och lyckades snabbt sälja huset till ett pris över vår förväntan. Vi vill varmt rekommendera henne!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Erica för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen – stort tack för förtroendet!

Eva B
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Nysättra

Trevlig och kompetent, hon levde upp till de förväntningar jag hade innan jag träffade henne.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Eva för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att ni kommer att stortrivas! Och vi ses ju snart igen :)

Anders I
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Nysättra

Riktigt bra utfört och organiserat försäljningsuppdrag

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Anders för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att ni kommer att stortrivas! Och vi ses ju snart igen :)