Johan Eriksson

Johan Eriksson

Johan Eriksson är mäklare på MOHV Uppsala

Johan Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Johan Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Eriksson har haft 37 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2022-04

Läs vad 122 Läs vad Johan Eriksson

• Kungsängen/Industristaden
    2022-05-14 Verifierad kund
    Johan gav ett professionellt intryck hela vägen igenom affären. Han såg tydligt till båda parters intressen för att få igenom en affär som alla skulle bli nöjda med. Kan verkligen rekommendera!
    • Kapellgärdet
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jag har genomgående ett positivt intryck av Jonas Eriksson som mäklare och person.
    • Kapellgärdet
    2022-05-07 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda. Johan är professionell och ger ett seriöst intryck. Stor flexibilitet och bra kommunikation. Vi kan varmt rekommendera Johan.
    • Knivsta
    2022-04-18 Verifierad kund
    Johan är en väldigt professionell och kunnig mäklare, som var väldigt engagerad i försäljningen av vårt radhus. Vi fick även det pris vi önskat för bostaden.
    • Knivsta
    2022-04-18 Verifierad kund
    Seriös och tillmötesgående. Kändes mycket professionell och kunnig.
    • Ulleråker
    2022-04-07 Verifierad kund
    Än så länge är vi nöjda med Johans arbete. Han var mycket uppmärksam, vänlig, tålmodig, proaktiv. Vi har ingen kritik mot honom.
    • Slavsta
    2022-03-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra mäklare. Han är kunnig, saklig och tillmötesgående. Även alltid tillgänglig och återkopplade fort om man undrade något.

Vi är jättenöjda med vår försäljning och det är tack Johan. Skulle starkt rekommendera honom som mäklare till andra.
    • Luthagen
    2022-03-28 Verifierad kund
    Vi har anlitat Johan vid flera tillfällen, både vid köp och försäljning.
    Han svarar alltid på våra förväntningar på ett proffsigt och förtroendeingivande sätt. Alltid bra bemötande och lättillgänglig.
    Vi rekommenderar Johan varmt!
    • Kungsängen/Industristaden
    2022-03-22 Verifierad kund
    Jag har upplevt Johan både professionell och personlig, både mot mej som säljare och mot köparen. Johan är väldigt lyhörd och en oerhört trevlig mäklare som jag rekommenderar starkt.
    • Ulleråker
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Ger snabb och korrekt återkoppling på alla frågor.
    Lätt att få tag på.
    Rekommenderas.