Johan Eriksson

Läs vad 17 Läs vad Johan Eriksson

• Anita H sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-11-13

Berthåga
    Den hjälp vi fick från Johan vid försäljningen av vår äldre villa var mycket mer än vi förväntat oss.
    Regelbunden kontakt när det behövdes och ett mycket trevligt, lugnt och sakligt bemötande.
    Vi kommer att rekommendera Johan till alla våra bekanta som kommer att flytta, nu eller senare.
    A och A Holmqvist Läs mer
  • Catarina D sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-10-16

Centrum
    Jag har tidigare fått hjälp av Johan både att sälja och köpa bostadsrätt, så när det var aktuellt för mig att sälja igen var det självklart för mig att kontakta honom. Johan är lugn, trygg, engagerad, professionell och har mitt fulla förtroende. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-10-24 Johan Eriksson svarar Catarina D
    Tack Catarina för rekommendationen och de fina orden. Så roligt att åter få förtroende att hjälpa dig.
  • PASHA R skrev om Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-09-12

Johan är mycket professionell och duktig mäklare. Mycket trevlig bemötande och punktlig och hela affären gick smidig. Rekommenderar honom VARMT. Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar PASHA R
    Tack Pasha! Vi syns på tillträdet.
    Johan Eriksson, PASHA R gillar detta
  • Azita M köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-09-09

Ulleråker
    Vi har köpt vår sons lägenhet via Johan Eriksson. Inköpet gick väldigt smidigt. Hans bemötande var professionellt och samtidigt trevlig. Vi är väldigt nöjda med affären och starkt rekommenderar honom. Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Azita M
    Tack Azita och hoppas sonen kommer trivas bra i nya lägenheten.
    Johan Eriksson, PASHA R gillar detta
  • Malin S köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-09-04

Nåntuna
    Mycket nöjd med Johan Eriksson vid köp av Nåntuna Pustnäs. Påläst, trevlig, kunnig och kompetent. Fick ett bra bemötande på egen visning, flexibelt och perfekt för oss, då vi ej kunde gå på den utsatta visningen.
    Johan sköter även försäljningen av vårat hus på Spetsvägen - även där har han visat att han är mycket kunnig och tillmötesgående.
    Mycket nöjd med Johans insats. Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Malin S
    Tack så mycket Malin och hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus.
    Johan Eriksson gillar detta
  • Christer M sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-09-03

Främre Luthagen
    Mycket proffsig och hjälpsam. Då vi inte bor i Uppsala hjälpte Johan till med kontakter för städ, byggare och stylist. Våra starkaste rekommendationer! Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Christer M
    Tack så mycket för att jag fick förtroendet att hjälpa er!
  • Roger E köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-09-02

Nåntuna
    Köpt hus
    Trevligt tillmötes gående med visning av huset.
    Ja
    Jag tycker att han var lugn ej på stridig som vissa kan vara. Om tänksam lysande va man sa Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Roger E
    Tack Roger, har varit ett nöje att få hjälpa er med både köp och säljprocessen.
  • Arne N köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-09-02

Främre Luthagen
    Har nyss köpt lgt i Uppsala till studerande dotter.
    Lgt mäklades av Johan Eriksson.
    Johan har från första samtalet till målgång i alla avseenden
    givit ett synnerligen trevligt, omsorgsfullt och professionellt
    bemötande - utöver förväntan. Det har definitivt gagnat såväl säljaren (priset) som oss köpare (snabbt tillträde mm).

Våra bästa rekommendationer !

Hälsningar

Arne och Kim Nordbåge Läs mer
    2019-09-23 Johan Eriksson svarar Arne N
    Tack så mycket Arne! Hoppas Kim trivs bra i nya lägenheten och tveka inte att höra av er om ni funderar på något.
    Johan Eriksson gillar detta
  • Helene A köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-08-15

Kungsängen/Industristaden
    Proffsigt och positivt bemötande då vi köpte lägenhet i Uppsala! Läs mer
    2019-09-02 Johan Eriksson svarar Helene A
    Tack så mycket! Hoppas er dotter kommer trivas bra i lägenheten.
  • Agatha S
    Agatha S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-08-11

Kungsängen/Industristaden
    Sålde en 2a centralt i Uppsala. Mycket nöjd med Johans hjälp. Alltid lätttillgänglig, trevlig och proffsig. Rekommenderar! Läs mer
    2019-09-02 Johan Eriksson svarar Agatha S
    Tack för dom orden! Du är alltid välkommen att höra av dig om det skulle vara något som du funderar på kring ditt boende.

Senaste försäljningarna

Eksoppsvägen