Johan Eriksson

Johan Eriksson

Johan Eriksson är mäklare på MOHV Uppsala

Johan Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Johan Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Eriksson har haft 32 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 107 Läs vad Johan Eriksson

• Herrhagen
    2022-01-17 Verifierad kund
    Vi träffade Johan vid köpet av vår nya bostad och fick så bra känsla av honom i det arbetet att vi inte ville jobba vidare med någon annan mäklare i försäljningen av vår gamla bostad - vi kände verkligen att det klickade! Johan har under hela försäljningsprocessen varit tillgänglig närhelst vi har haft frågor eller varit osäkra på något, bistått med både lugn och sakkunnighet, samt i allra högsta grad bidragit till ett riktigt bra försäljningspris mha ypperlig timing på marknaden och goda strategier. Vi kan inte rekommendera Johan tillräckligt.
    • Herrhagen
    2022-01-14 Verifierad kund
    Trevlig, serviceinriktad och fokuserad. Påläst, väl förberedd och engagerad.
    • Eriksberg
    2021-12-12 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt professionell, mycket bra intryck!
    • Kapellgärdet
    2021-12-11 Verifierad kund
    Kändes att vi var i goda händer
    • Svartbäcken
    2021-12-03 Verifierad kund
    Trevlig, grundlig och effektiv, svarade och agerade snabbt och noggrant på frågor och önskemål. Kan rekommendera honom som mäklare.
    • Svartbäcken
    2021-11-18 Verifierad kund
    Ett bra bemötande, trevlig och hjälpsam samt snabb i kommunikationen
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    • Nåntuna
    2021-11-15 Verifierad kund
    Johan var kunnig och utförde säljaruppdraget på ett proffsigt sätt. Han var hjälpsam, vänlig och tillgänglig för frågor. Kommunicerar på ett bra sätt.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Trevlig, erfaren samarbetsvillig samt alltid tillgänglig! Ger trygghet genom kontinuerlig återkoppling, bra resonemang och planering. Försöker hitta lösning, lyssnar aktivt och sätter kunden i fokus!
    2021-11-14 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Gjort några småsaker som vi saknat hos annan mäklare.
    2021-11-14 Verifierad kund
    Trevlig och gav det lilla extra😊