Johan Eriksson

Johan Eriksson

Johan Eriksson är mäklare på MOHV Uppsala

Johan Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Johan Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Eriksson har haft 32 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-01 - 2022-12

138 omdömen om Johan Eriksson

Sedan starten hos Reco 2019
    • Svartbäcken
    2023-01-19 Verifierad kund
    Smidig och snabb återkoppling och kontakt.
    • Gottsunda
    2023-01-11 Verifierad kund
    Johan skötte försäljningen av min mammas bostadsrätt på ett säkert och professionellt sätt i en oberäknelig marknad.
    Då jag som ombud för säljaren inte bor i Uppsala och inte kan bostadsmarknaden där var Johans expertis guld värd.
    Han gav konkreta råd och agerade snabbt och på det sätt vi kommit överens om under hela processen. Vi hade nära nog dagliga avstämningar under hela försäljningsprocessen, som i detta fall var ovanligt lång.
    • Luthagen
    2022-11-09 Verifierad kund
    Jag blev mött på ett profesionellt sätt och allt sköttes mycket bra gällande det. Han var tydlig med allt.
    2022-10-25 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande,över mina förväntningar,hjälpsam och ställde upp på alla mina frågor.Johan Eriksson var en klippa som gav mig den trygghet som behövs, när jag tog det stora steget att hitta en ny bostad.
    M a o mycket nöjd
  • Bakhan K
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    2022-10-10 Verifierad kund
    Mycket skicklig mäklare med passion för sitt jobb! Han är duktig på att lyssna på sin kunden men hjälper gärna med råd. Sammanfattningsvis vill jag beskriva honom som en trygg och ärlig mäklare!
    2022-10-10 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell. Hjälpte oss sälja till ett mycket bra pris på en skakig marknad. Rekommenderar starkt.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Johan gav ett lugnt intryck. Han lyssnade på vad jag ville och bemötte det med en positiv inställning ("vi satsar på det"). Jag ville ha en erfaren, ärlig, pålitlig och kundorienterad mäklare. Allt det erbjuder Johan. Jag kände mig trygg.
    • Kungsängen/Industristaden
    2022-10-10 Verifierad kund
    Proffsig och genuin mäklare. Han har varit väldigt bra på att höra av sig och uppdaterat oss under processens gång. Jag skulle gärna anlita honom till nästa bostadsaffär.
    • Kungsängen/Industristaden
    2022-10-10 Verifierad kund
    Johan upplevdes som förtroendeingivande och sympatisk när vi skulle köpa lägenhet och mötte honom på en visning. Han var snabb på att svara på frågor och hålla oss uppdaterade vid köpesprocessen.
    • Stenhagen/Herrhagen
    2022-09-19 Verifierad kund
    💕 Jag blev väldigt bra behandlad, allt var perfekt och jag är väldigt nöjd. Jag kommer definitivt att rekommendera honom till andra som vill köpa fastighet.
    Mvh Anita.