Mäklare Uppsala Uppsala MOHV Uppsala Johan Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-07 - 2019-06

Läs vad 6 Läs vad Johan Eriksson

• Christina T köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-07-05

Ling/Löten
    Köpt lägenhet. Trevlig och professionellt bemötande. Läs mer
  • Jörgen Och Birgitta S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-06-25

Kungsängen/Industristaden
    Vi har sålt vår trea på Mältargatan i Uppsala. Johan Eriksson på MOHV var vår mäklare. Han skötte vår försäljning jättebra, och vi är väldigt nöjda med honom. Johan är seriös, ärlig och rak, och vi kände oss helt lugna med att lämna över försäljningen till honom.
    Jörgen och Birgitta Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Jörgen Och Birgitta S
    Tack för rekommendationen Jörgen och Birgitta! Roligt att höra att ni känner er nöjda med processen. Vi ses snart när det är dags för tillträde.
  • Andreas I
    Andreas I sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-06-10

Ramstalund
    Vi sålde en villa ca 10 min från Uppsala. Johan var ett givet val eftersom vi köpte villan av honom några år tidigare och fick ett väldigt gott intryck av honom då. Johan har varit lyhörd och väldigt tillmötesgående under vår försäljning. Vi är mer än nöjda med all hjälp han har bidragit med. Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Andreas I
    Tack Andreas för rekommendationen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet i höst.
  • Susann H köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-06-06

Ramstalund
    Vi har köpt en villa. Fick bra bemötande och snabb service. Återkoppling från Johan med jämna mellanrum under hela processen på ett sätt som gjorde att det kändes tryggt och seriöst utan att vara påtvingat. Fick också saker förklarade på ett bra sätt utan att alltid behöva fråga. Har bara goda erfarenheter av Johan och hans arbete. Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Susann H
    Tack för rekommendationen Susann! Att ni känner er nöjd och trygg med köpprocessen samt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning är det bästa kvittot för mig.
  • Sara I
    Sara I sålde sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-06-05

Ramstalund
    Sålt hus strax utanför Uppsala.
    Vi är väldiga nöjda med Johan, flexibel, anpassningsbar, alltid trevlig!
    Vi fick de vi ville ha, så tack för de =)
    Rekommenderar starkt! Skulle anlita Johan igen utan tvekan! Läs mer
    2019-07-05 Johan Eriksson svarar Sara I
    Tack för rekommendationen Sara! Roligt att fått hjälpa er med både köp och säljprocessen. Lycka till nu med era framtida planer!
    Johan Eriksson gillar detta
  • Andreas G sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2019-04-04

Gränby
    Vi kontaktade Johan för att påbörja vår försäljning av lägenhet innan vi hittat vårt hus. Johan har bemötte oss trevligt och professionellt från start. Det jag gillade mest av Johan var att han ingav ett förtroende och var tillgänglig för frågor av hög och låg karaktär. Johan var delaktig i flera hus som vi var spekulanter på och det kändes tryggt att ha han med på resan av köpet av nya bostad. När vi väl hittat och köpt ett hus har han uppfyllt våra förväntningar i vår försäljning av lägenheten. Det jag gillade mest var att Johan varit med som stöd/bollplank i hela vår process och inte bara hans affär. Han har visat att han bryr sig utöver det han signat upp för och det har betytt mycket. Läs mer
    2019-04-05 Johan Eriksson svarar Andreas G
    Tack så mycket för dom fina orden och roligt att höra att ni känner er riktigt nöjda med vår tjänst. Hoppas och tror att ni kommer trivas bra i ert nya hus och ni vet var jag finns om ni funderar på något.

Senaste försäljningarna

Råbyvägen