Johan Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2009-06-17
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 36 Läs vad Johan Eriksson

• Magnus W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-06-06

Svartbäcken
    Johan hjälpte mig sälja min kära tvåa från 1950. Han tog uttryckligen kundbemötandet på stort allvar och bemödade sig verkligen att bygga en god relation med en personlig touch utan att tumma på att vara professionell. Ständigt saklig och med en tydligt utstakad plan framåt gav han svar på alla frågor i förväg men lade även tid på att diskutera även sådant som är naturligt osäkert i lägenhetsförsäljning. Exempelvis samtalade vi kring prissättning och hur olika strategier kunde ge olika resultat men med en självklar acceptans för att det inte går att sia om framtiden. Sammanfattningsvis en personlig och lugn upplevelse och den trygghet som jag önskade i den för mig hittills största affären i mitt liv. Läs mer
  • Thomas S köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-05-19

Norra Luthagen/Librobäck
    Köpt en 2:an i Uppsala. Johan är den mest proffsiga mäklaren jag har träffat! Trevlig, kunnig och har kunden i centrum. Läs mer
  • Eva W sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-05-15

Sålt lägenhet:
    Trevligt och professionellt bemötande. Engagerad , kunnig och mkt lätt att komma i kontakt med. Vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Läs mer
  • Amanda K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-05-14

Fålhagen
    hjälpte mig sälja en tvåa i centrala uppsala. Otroligt kompetent mäklare och verkar värna mycket om både köpare och säljare.
    Fick bra hjälp och nådde ett slutpris vi var mycket nöjda med! :) Läs mer
  • Leif S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-05-12

Luthagen
    Vi är mkt nöjd med försäljningen, trevlig, personlig och oerhört kunnig och hjälpsam mäklare. Han fanns tillgänglig och var lätt att nå. Vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Läs mer
  • Laura O köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-05-05

Ulleråker
    Vi har köpt en lägenhet och är mycket nöjda med mäklaren Johan Eriksson. Tack för hjälpen. Läs mer
  • Emil M köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-05-05

Ulleråker
    Utmärkt, känner oss trygga vid alla kontakter med Johan. Jättenöjda! Läs mer
  • Birgitta M
    Birgitta M sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-04-13

Luthagen
    Johan har hjälpt mig att sälja en 3:a i Luthagen. För tio år sedan köpte jag samma lägenhet med hjälp av honom. För mig är det viktigt med en professionell, lyhörd och trygg mäklare. Allt detta uppfyller Johan. Att affären genomfördes under coronavirustider krävde lite extra flexibilitet och lugn av mäklaren vilket Johan också uppfyllde. Ett extra plus är Johan samarbetar med en skicklig fotograf och en stylist som gav rimliga och goda råd. Slutligen vill jag framhålla att Johan är mycket lätt att samarbeta med och att kontakten med honom alltid kändes ärlig och positiv. Läs mer
  • Joanna M köpte sitt hus med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-04-10

Skyttorp
    Köpte en villa utanför Uppsala våren 2020, trevligt och förtroendeingivande bemötande! Som köpare fick jag svar på mina frågor och funderingar och jag känner mig trygg i bostadsköpet! Läs mer
  • Jakob H köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

2020-04-10

Luthagen
    En utmärkt mäklare som är lugn, trevlig och kunnig. Många (yngre) mäklare har mycket att lära sig av Johan. Läs mer

Senaste försäljningarna

Börjegatan