Johan Eriksson

Johan Eriksson

Johan Eriksson är mäklare på MOHV Uppsala

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Johan Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 51 omdömen sedan 2019-04-04. Johan Eriksson har haft 44 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 51 Läs vad Johan Eriksson

• Jag är väldigt nöjd med att ha anlitat Johan som mäklare. Han har visat på en hög grad av professionalitet, ett trevlig bemötande och tålamod vid försäljningen av min lägenhet. Det har alltid varit enkelt att komma i kontakt med Johan och jag har fått många goda råd rörande affären. Hela försäljningsprocessen gick över förväntan och jag kan inte annat än att varmt rekommendera Johan som mäklare om du går i tankarna på att sälja din lägenhet. Fint jobbat!
    John R sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    2020-10-27
    • 2:a
    • 64.5 m²
    • Fålhagen
    2020-10-27
  • Fick hjälp av Johan att sälja min fina etta i Svartbäcken. Proffsigt bemötande och engagerad som bara den! Nog för att jag hade ganska höga förväntningar, men dessa lyckades han leva upp till.
    Michaela L sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    2020-10-05
    • 1:a
    • 38.5 m²
    • Svartbäcken
    2020-10-05
  • Köpte min första etta i Uppsala av Johan. Han var tydlig i processen, lätt och nå och jag är mycket nöjd med min upplevelse!
    Emma E köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    2020-10-04
    • 1:a
    • 38.5 m²
    • Svartbäcken
    2020-10-04
  • Johan tar sig tid och lyssnar. Han är tydlig, kollar av att han förstått rätt och sammanfattar vad vi kommit överens om. Han ger ett seriöst intryck till skillnad från mäklare som upplevs som försäljare av vad som helst. Vi har bara påbörjat försäljningen så det finns inte så mycket att sammanfatta.
    Leif A köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    • 96.5 m²
    • Eriksberg
    2020-09-30
  • Har sålt lägenhet i Luthagen. Skulle varmt rekommendera Johan Eriksson på MOHV. Han är lyhörd, lugn och kunnig och lotsade oss väl igen vår försäljning.
    Olle R sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    • 3:a
    • 83.0 m²
    • Luthagen
    2020-09-30
  • Köpt en relativt nyproducerad lägenhet på 104 kvm som vi säkert kommer att bli mycket nöjda med. Köpet gick smidigt. Vi blev mycket väl bemötta av mäklaren, som var både proffsig och trevlig. Fick sammantaget ett mycket bra intryck.
    Sebastian C köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    • 104.0 m²
    • Norra Luthagen/Librobäck
    2020-09-29
  • Fick hjälp av Johan att sälja vår lägenhet i norra Luthagen och anledning till varför vi valde Johan som mäklare var för att han uppfattades som trygg och kunnig. Han levde upp till den första uppfattningen och han fanns också som bollplank kring vårt husköp.
    Josefine A sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    • 104.0 m²
    • Norra Luthagen/Librobäck
    2020-09-29
  • Johan hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag har varit nöjd genom hela processen. Johan är mycket trevlig och professionell och utstrålar ett lugn trots att han arbetar skyndsamt. Han har varit lättillgänglig och han har hållit mig som säljare uppdaterad. Jag upplever att han hade fokus på mig som säljare och även ett bra bemötande gentemot eventuella köpare, vilket ger en förutsättning för en riktigt bra affär för alla parter. Johan har följt mitt tempo i processen. Han är lyhörd och mycket kunnig. Jag rekommenderar honom varmt!
    Kristin F sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    • 97.0 m²
    • Bellman
    2020-09-29
  • Jag har köpt en tvårummare i en 40-tals fastighet genom MOHV Uppsala. Jag har redan från start fått ett bra bemötande från Johan som svarat på alla frågor och varit tydlig i sin kommunikation med mig och säljaren. Jag har tack vare Johans hjälp fått tillträde att mäta lägenheten vid 2 tillfällen innan inflytt och har fått goda råd och tips på vad jag bör tänka på både gällande värdet på lägenheten, kommande renovering, samt vägledning i hur jag går tillväga med lägenhetsköpet och alla steg det innebär (första gången jag köper en bostad). Jag är väldigt nöjd med Johan och den hjälp och det stöd jag har fått, rekommenderar varmt att anlita honom som mäklare.
    Erika K
    Erika K köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala
    2020-09-28
    • 2:a
    • 54.0 m²
    • Luthagen
    2020-09-28
  • Som köpare av bostadsrätt upplever jag mäklaren som noggrann och professionell. God tillgänglighet när det har behövts, trevligt bemötande samt kunnat besvara mina frågor och funderingar.
    Sofia W köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Eriksson en del av MOHV Uppsala

Frodegatan
Slutpris: 3 800 000 kr
Gimogatan
Slutpris: 3 465 000 kr

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte