En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Karlstad!

På Kasernhöjden 7 i Karlstad hittar du Moogio Karlstad som slog upp sina dörrar 17/3 2021. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Karlstad med omnejd. Hos oss på Moogio Karlstad kan du alltid beställa måttanpassade gardiner, persienner, parasoll eller markiser.

Vi tar hand om dig oavsett om du är privatperson eller företag för att tillgodose dina unika behov. Skräddarsydda lösningar inom solskydd är vår expertis. När du besöker oss i vår butik möts du av Albert som jobbar här. Han ser till att med öppna armar guida dig på vägen mot det perfekta solskyddet.

Läs vad 50 kunder tycker om Moogio Karlstad 2

2022-09-30 Verifierad kund
    Kanontekniker, men problemet är fortfarande kvar. Ca 6 månader innan fakturan ramlade in.
    Hej Stefan!
    Tack för ditt omdöme. Vi ska se till att lösa problemet så att du blir nöjd. Tack för tålamodet.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Från offert till uppsatt solskydd mycket snabbt. Trevlig bemötande av alla inblandade!
    Hej Maria!
    Tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med dina gardiner.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt bemötande hela vägen från första kontakt till färdigställande.
    Hej Urban!
    Tack för att du skrev här. Vi är glada över att du är nöjd med oss.
  • Emma H
    skrev om Moogio Karlstad
    2022-09-13 Verifierad kund
    Proffsig installation, trevliga montörer, väldigt snyggt resultat, jag är supernöjd!
    Hej Emma!
    Tack för ditt omdöme. Så härligt att du är glad och kul att leverera till ert nya hus.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Vi har vertikalmarkiser som är över 10 år gamla som det behövde bytas "resårband" på. Telefonkontakt med Moogio resulterade i ett besök av deras representant för att säkerställa att de beställde rätt grejer. Själva bytet av banden gjordes sedan utan krångel av ett par trevliga grabbar från Moogio.
    Hej Stefan!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva här. Vi är glada över att ha dig som nöjd kund i så många år.
    2022-09-11 Verifierad kund
    Bra service. Kunnig personal. Perfekt med räntefri avbetalning.
    Hej Magnus!
    Tack för ditt omdöme och för förtroendet. Vi är så glada att du är nöjd.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Riktigt bra från köp till leverans och montering!
    Hej Gustav!
    Tack för du tog dig tiden att skriva här. Vad härligt att du är nöjd , det gör oss glada.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Bra bemötande och Snabb leverans av reservdelar
    Hej Morgan!
    Tack för ditt omdöme. Att du är nöjd gör oss väldigt glada.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, snabbt utförande med bra kvalité.
    Hej!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva här.
    Vi är glada att ni är nöjda med oss. Det blev riktigt snyggt med er markis.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Hej Moogio. Har fått besök av två mycket trevliga och seriösa medarbetare som kunde sin sak.Jobbads snabbt och effektivt och löste dom problem som uppstod . Om jag får fler problem så återkommer jag till Moogio. Jag ger Moogio högsta betyg . Kan inte bli bättre. H. h Ulf.
    Hej Ulf!
    Tack för dina fina ord. Vi är så glada över att du är nöjd med vårt arbete och service.
    Hoppas du njuter av din markis i din fina stuga.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Bra service med ett bra hembesök och monteringen utfördes av 2 mycket bra och trevliga montörer kan rekommenderas.
    Hej Lennart!
    Tack för ditt omdöme. Vi är glada för att du är nöjd med oss.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Supertrevlig personal Bra service hela vägen! Dock bör man som kund få "också" muntlig information gällande monteringen av produkterna vi fick. Det vore öka servicen med att berätta för kunden om att vid installation av eldrivna markiser inkludera offert från elektrikern så att det blir gjort samtidigt. Annars kanon!
    Hej Ximena!
    Tack för att du tar dig tiden att skriva här. Vi är glada att du är nöjd med både produkten och servicen.
    Vi håller med dig och jobbar alltid på att vara så tydliga så möjligt med våra kunder.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötta från första möte och fick en snabb och bra service genom hela processen och allt funkade prima.

Hade inga speciella förväntningar på företaget men oavsett så hade de uppfyllt dem.

Vi köpte en lamellgardin till ett inglasat rum och den skulle vara färgmatchad mot glaspartierna vilket blev helt perfekt.
    Mycket kunnig personal som kändes väldigt trevlig och serviceinriktad.

En leveransskada som inte berodde på företaget åtgärdades omgående och helt utan problem. Superbra!

Vi är väldigt nöjda och kommer absolut att rekommendera företaget om vi har möjlighet.

Tack och bock!
    Hej Hasse!
    Tack för dina fina ord. Vi är så glada att ni är nöjda och att lamellgardinen passar bra i ert enorma uterum.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Köpte tre persienner. Bra killar i butik och på plats.
    Hej Agneta!
    Tack för ditt omdöme och tack för att fick leverera.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vänligt och bra bemötande samt snabba svar.
    Vår markis på 7 meter har varit bra under de heta soldagarna.
    Tack Håkan för att du tog dig tiden för att skriva här. Vi är glada att ni är nöjda med terrassmarkis. Moogio Karlstad
    2022-07-20 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Vi fick precis det vi ville ha.
    Kan varmt rekommenderas.
    Hej Göran!
    Så härligt att du är nöjd, det är exakt vad vi är efter. Tack för ditt omdöme, hoppas du får en skön sommar under din snygga terrassmarkis.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Proffsigt mottagande från början till slut!
    Vi är väldigt nöjda.
    Vi har bytt ut tyg på en korgmarkis.
    Hej Henrik, tack för att du tog dig tiden att skriva här. Vi är glada att du är nöjd med oss och med nya klädsel på din stora korgmarkis. Moogio Karlstad
    2022-07-14 Verifierad kund
    Kunnig personal med kunden i fokus. Snabb leveransproblem prisvärt!
    Hej Nazdar, tack för att du tog dig tiden att skriva här. Så härligt att ni är nöjda med era nya gardiner. Moogio Karlstad
    2022-07-09 Verifierad kund
    Allt funkar klockrent. Köpte en stor terrasmarkis med montage
    Hej Marcus!
    Så härligt att du är nöjd med ditt köp. Tack för förtroendet och för att du tog dig tiden att skriva här.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bra genomgång i affären. Hembesök där alla fönster och dörr-mått kontrollerades, vid installationen passade alla delarna. Vi är mycket nöjda med Moogio i Karlstad.
    Hej Peder!
    Så härligt att läsa ditt omdöme att du är nöjd, det är vad vi brinner för. Tack för att du tog dig tiden att skriva här.
    Ha en fin sommar ☀️💦
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bra service, trevligt bemötande, leverans inom angiven tid, bra resultat!
    Hej Åsa, tack för ditt omdöme. Det glädjer oss att du är nöjd.
    Ha en fin Sommar ☀️
    Albert
    2022-07-05 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande av kunnig säljare som gav värdefulla råd och tips när jag skulle beställa vår terassmarkis. Monteringen sköttes snyggt och smidigt av mycket tillmötesgående personal.
    Det är roligt och blir toppen när allt är enkelt! / Erika
    Hej Erika!
    Så härligt att du är nöjd med Terrassmarkisen, det gör oss glada. Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva här.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Jag är supernöjd, fick bra råd av försäljaren och jättetrevlig montör. Har fungerat perfekt.
    Hej Christina!
    Vad glada vi blir av att höra det. Det blev så fint med Träpersiennerna hos dig.
    Tack för förtroendet och för att du tog dig tiden att skriva här.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Fick all service som kunde tänkas. Utmärkt.
    Hej Per-Ove!
    Tack för dina fina ord och du tog dig tiden att skriva här, det uppskattar vi verkligen.
  • Hussein A
    skrev om Moogio Karlstad
    2022-05-18 Verifierad kund
    Det va jätte bra trevligt bemötande trevliga killar man kännde sig jätte välkomnad..
    Hej Hussein!
    Tack för dina fina ord, Det glädjer oss att du är nöjd, det är vad vi brinner för, att ha nöjda kunder.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Jag fick tydlig o bra information och svar på mina frågor ang markiser. Efter 14 dagar var markiserna monterade o det blev riktigt bra. Fin service av trevlig personal.
    Hej Nina!
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord. Vi älskar att ha nöjda kunder och det glädjer oss att ha dig som nöjd kund.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Bra info inför köp och bra montage
    Hej Tommy!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva här. Det glädjer oss att ha dig som nöjd kund.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Vi blev vänligt bemötta
    Vi förväntade oss bra arbete och service
    Vilket vi också fick. Vi är helt nöjda.
    Leverans och installation av markis
    MVH/Kerstin
    Hej Kerstin!
    Tack för du tog dig tiden att skriva här och tack för dina fina ord. Vi är så glada över att ha dig som nöjd kund. Njut av din markis😊
    2022-05-14 Verifierad kund
    Nöjd både med service och resultat av arbetet. Toppen!
    Hej Elin!
    Så härligt att höra att du är nöjd. Tack för ditt fina omdöme och din tid du tog dig för att skriva här.
    Köpte LUX plisségardin.
    Blev bemött som jag förväntade mig.
    Trevlig säljare, inte påstridig
    Hej Kristina!
    Tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd.
    2022-05-14 Verifierad kund
    Jättebra på alla sätt. Bra bemötande och god service
    Hej Per!
    Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tiden att skriva här. Vi är glada över att ha dig som nöjd kund.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Mycket trevligt vänligt och proffsigt. Vi är tacksamma för dom snygga markiser vi fått!
    Hej Ulf!
    Tack för dina fina ord och att du tog dig tiden att skriva här, det gör oss glada.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Blev väldigt väl mottagen. Trevlig personal och snabba svar på frågor.
    Förväntningarna att det skulle bli så bra som möjligt och det blev jättebra. Vi är mycket nöjda😁
    Vi köpte lamellgardiner till våran inglasade balkong.
    Hej Britt-Marie!
    Så härligt att höra att ni är nöjda, det gläder oss. Tack för dina fina ord och att du tog dig tiden att skriva här.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra o snabba, höll leverans o montering tidsmässigt
    Hej Lollo!
    Tack för att du tog dig tiden att skriva här. Vi är så glada över att ha dig som en nöjd kund.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande bra om rätt leveransdatum.
    Hej Ove!
    Tack för du tog dig tiden att skriva här och tack för dina fina ord. Det gläder oss att du är nöjd.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Markisen blev uppsatt av trevliga Kunniga killar.Enkel beställning av trevlig handlare,allt fungerade som förväntat.
    Stort TACk till Moogio
    Hej!
    Tack för dina fina ord. Det gläder oss att du är nöjd, och tack för fikan.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Fantastisk service! Gav tydliga instruktioner till våra hyresgäster om hur markiserna manövreras. Bra återkoppling och väl utfört arbete; dessutom trevlig personal och bra kundbemötande. 5 av 5 solskydd i betyg. Rekommenderas!
    Hej!
    Tack för att du tog dig tid att ge ett så fint omdöme. Underbart att höra att markiserna blev så bra, och att ni är nöjda.
    2021-11-04 Insamlad av företaget
    Bra produkter och hjälpsam personal. Inga myggor plågar oss mer i sovrummet om sommaren.👍
    Hej Sonja!
    Vad glada vi blir över att höra att du är nöjd 😊
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Vi blev mycket trevligt bemötta och produkten funkar bra. dock blev det en kommunikationsmiss mellan de anställda på Moogio och därför blev leveransen försenad. Vi fick dock kompensation frö detta,
    Hej Kjell!
    Tack för ditt omdöme. Det gläder oss att ni är nöjda och det blev så snyggt med er terrassmarkis.
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Mycket bra service: förberedande arbete och montage
    Ok pris.
    Hej Lars!
    Tack för att du tog dig tid att skriva här. Så kul att du är nöjd.
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Bra priser, trevliga medarbetare och bra produkt! Mycket nöjd!
    Hej Jill!
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord. Att du är nöjd gör oss så glada.
    2021-10-24 Insamlad av företaget
    I totalen har vi fått våra varor och funktionen har varit enligt spec.

Men köpupplevelsen och kundbemötande har inte alls varit enligt förväntan.

Vid montering av markis skadades panelen och istället för att göra ett avdrag direkt på fakturan så skulle vi inkomma med kostnad för den återställning vi fick göra.
    Ett extra fäste monterades i efterhand, som inte hade samma färg som beställd vara.
    En tilläggsbeställning gjordes på plats och den leveransen visade sig vara felaktig så att extra delar beställdes vilket drog ut ytterligare på leveranstiden.

Vi har heller inte fått någon bra återkoppling när leveranserna har dragit ut på tiden utan har fått höra av oss för att få info.

Vi köpte markiser från Moogio för ett antal år sedan och vände oss dit även nu då vi hade bra erfarenheter. Tyvärr kommer vi nog inte tillbaka nästa gång.
    Hej Fredrik!
    Tack för ditt omdöme. Din åsikt är så viktig för oss. Tråkigt att inte din upplevelse var bra, vi ber om ursäkt för det. Vårt mål är så klart att alla våra kunder ska vara nöjda och känna sig trygga med oss, och att du känner att du kan kontakta oss vid problem. Vi gör vårt bästa för det, men tyvärr blir det inte alltid som man ville. Det gläder oss att produkten var enligt förväntan men att ha dig som en nöjd kund är ännu viktigare för oss.
  • 2021-10-20 Insamlad av företaget
    Vi fick ett mycket gott bemötande av Albert med kollegor i samband med beställning och montering av en träpersienn.
    Hej Anne.marie!
    Det gläder oss att du är nöjd med ditt köp, och tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme.
    2021-10-20 Insamlad av företaget
    Mycket bra och trevlig personal som försökt att göra sitt bästa trots allt strul
    med leveransen av vårt köp. Hade det inte varit för dom så skulle vi säkert ha hävt beställningen.
    Hej Ola!
    Tack för dina fina ord. Det uppskattar vi verkligen, och är glada över att ha dig som nöjd kund.
  • 2021-10-19 Insamlad av företaget
    Inte nöjd med bemötandet, varan var som förväntat
    Hej Margareta! Tack för att du tog dig tiden att skriva här. tråkigt att du inte blev nöjd med bemötandet, vi ber om ursäkt för det. Vår ambition att våra kunder alltid skall känna sig nöjda och trygga med Moogio. Moogio Karlstad
    2021-10-17 Insamlad av företaget
    Köp av markiser
    Bra kunnig personal.
    Lev försening pga covid-pandemi.
    Montage utfördes på 1 dag trots sen start på dagen.
    Nöjd kund
    Hej Stig!
    Det gläder oss att ha dig som nöjd kund. Tack för att du tog dig tiden att skriva här.
    2021-10-13 Insamlad av företaget
    Blev bra bemött i butiken, fick mycket hjälp med planering av inköp och beställning av en markis.
    Fick förklarat vid beställningstillfället att leveransen kunde ta lång tid av olika skäl men det var lätt att komma i kontakt och få svar av kontaktpersonen/ säljaren när leveransen drog ut på tiden.
    I samband med leveransen och monteringen av markisen uppstod en del oförutsedda problem som hanterades mycket professionellt av säljare/ montörer. Upplevde att lösningen som vi kom fram till både blev mycket bra och hållbar.
    Beställde, köpte och fick monterad förutom markisen även en plissegardin och två rullgardiner- allt till belåtenhet
    Hej Ann!
    Tack för att du tog dig tid att skriva här. Det gläder oss att vi har lyckats att ha dig som en nöjd kund. Tack för din kommentar och gästvänligheten.
    2021-10-13 Insamlad av företaget
    Köpte markiserna i slutet av mars början av april, de är fortfarande inte i funktion, fel färg också. Inte nöjd
    Hej Jonas!
    Så tråkigt att det inte blev som du tänkte dig. Vi ber om ursäkt för leveransförseningen. Det är viktigt för oss på Moogio att våra kunder känner sig trygga med oss. Tycker du att något blev fel är du alltid välkommen att kontakta oss så löser vi det.
    2021-10-10 Insamlad av företaget
    Moogio kunde ej ge ROT-avdrag på vår markis. Gav även fel information om hur avdraget fungerar.
    Hej Gunnar!
    Tack för din omdöme, vad tråkigt att det blev fel info och vi ber om ursäkt för det. Det är viktigt för oss att ha er nöjda så vi kan absolut kolla på det som inte blev rätt från början.
    2021-10-08 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Man kan känna sig trygg att Moogio Karlstad tar ansvar för sin leverans, Gav även goda råd för att forma lösningsförslag.
    Hej MAx!
    Tack för att du tog dig tiden att skriv här. Det glädjer oss att ha dig som en nöjd kund.