En del av Moogio - moogio.se
Välkommen till Moogio Karlstad!

På Kasernhöjden 7 i Karlstad hittar du Moogio Karlstad som slog upp sina dörrar 17/3 2021. Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Karlstad med omnejd. Hos oss på Moogio Karlstad kan du alltid beställa måttanpassade gardiner, persienner, parasoll eller markiser.

Vi tar hand om dig oavsett om du är privatperson eller företag för att tillgodose dina unika behov. Skräddarsydda lösningar inom solskydd är vår expertis. När du besöker oss i vår butik möts du av Albert som jobbar här. Han ser till att med öppna armar guida dig på vägen mot det perfekta solskyddet.

Läs vad 8 kunder tycker om Moogio Karlstad 2

• 2021-10-20
    Vi fick ett mycket gott bemötande av Albert med kollegor i samband med beställning och montering av en träpersienn.
    Hej Anne.marie!
    Det gläder oss att du är nöjd med ditt köp, och tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme.
    2021-10-20
    Mycket bra och trevlig personal som försökt att göra sitt bästa trots allt strul
    med leveransen av vårt köp. Hade det inte varit för dom så skulle vi säkert ha hävt beställningen.
    Hej Ola!
    Tack för dina fina ord. Det uppskattar vi verkligen, och är glada över att ha dig som nöjd kund.
  • 2021-10-19
    Inte nöjd med bemötandet, varan var som förväntat
    Hej Margareta! Tack för att du tog dig tiden att skriva här. tråkigt att du inte blev nöjd med bemötandet, vi ber om ursäkt för det. Vår ambition att våra kunder alltid skall känna sig nöjda och trygga med Moogio. Moogio Karlstad
    2021-10-17
    Köp av markiser
    Bra kunnig personal.
    Lev försening pga covid-pandemi.
    Montage utfördes på 1 dag trots sen start på dagen.
    Nöjd kund
    Hej Stig!
    Det gläder oss att ha dig som nöjd kund. Tack för att du tog dig tiden att skriva här.
    2021-10-13
    Blev bra bemött i butiken, fick mycket hjälp med planering av inköp och beställning av en markis.
    Fick förklarat vid beställningstillfället att leveransen kunde ta lång tid av olika skäl men det var lätt att komma i kontakt och få svar av kontaktpersonen/ säljaren när leveransen drog ut på tiden.
    I samband med leveransen och monteringen av markisen uppstod en del oförutsedda problem som hanterades mycket professionellt av säljare/ montörer. Upplevde att lösningen som vi kom fram till både blev mycket bra och hållbar.
    Beställde, köpte och fick monterad förutom markisen även en plissegardin och två rullgardiner- allt till belåtenhet
    Hej Ann!
    Tack för att du tog dig tid att skriva här. Det gläder oss att vi har lyckats att ha dig som en nöjd kund. Tack för din kommentar och gästvänligheten.
    2021-10-13
    Köpte markiserna i slutet av mars början av april, de är fortfarande inte i funktion, fel färg också. Inte nöjd
    Hej Jonas!
    Så tråkigt att det inte blev som du tänkte dig. Vi ber om ursäkt för leveransförseningen. Det är viktigt för oss på Moogio att våra kunder känner sig trygga med oss. Tycker du att något blev fel är du alltid välkommen att kontakta oss så löser vi det.
    2021-10-10
    Moogio kunde ej ge ROT-avdrag på vår markis. Gav även fel information om hur avdraget fungerar.
    Hej Gunnar!
    Tack för din omdöme, vad tråkigt att det blev fel info och vi ber om ursäkt för det. Det är viktigt för oss att ha er nöjda så vi kan absolut kolla på det som inte blev rätt från början.
    2021-10-08
    Mycket bra bemötande. Man kan känna sig trygg att Moogio Karlstad tar ansvar för sin leverans, Gav även goda råd för att forma lösningsförslag.
    Hej MAx!
    Tack för att du tog dig tiden att skriv här. Det glädjer oss att ha dig som en nöjd kund.