Moogio Umeå

Moogio Umeå

En del av Moogio moogio.se
  • BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Moogio Umeå - Din återförsäljare av Markiser och Gardiner i Umeå. Som en av Nordens ledande kedja för markiser och solskydd har vi nu valt att öppna upp även i Umeå. Hos oss på Moogio Umeå hittar du ett brett utbud av solskydd såsom markiser, gardiner och persienner av alla möjliga slag. På plats finns Magnus...

26 omdömen om Moogio Umeå

Sedan starten hos Reco 2021

Lillemor D
Skrev om Moogio Umeå

Bekvämt att säljaren gjorde ett hembesök och mätade fönstren och förklarade vilka persienner som funkade bäst. Säljaren gick igenom hur och var man kunde ha linan och beslagen. Sedan fick man bestämma hur man ville ha det. Det gick väldigt fort att persiennerna kom och säljaren monterade upp dom.

Ann-Catrin S
Skrev om Moogio Umeå

Tyckte att jag fick vänta länge ca 8 v.

Birgit S

Trevlig och kunning. Snabb service

Johan D
Skrev om Moogio Umeå

Mycket snabb och bra kontakt och leverans. Tyvärr inte helt nöjd med några av plisségardinerna då de glipar i kanterna och släpper in mer ljus än väntat.

Karin N
Skrev om Moogio Umeå

Bra, trevligt och engagerat bemötande. Kände inte till företaget sen tidigare men mina förväntningar uppfylldes, Köpte invändiga screenrullgardiner och hoppas nu på en varm och solig sommar där rullgardinerna får göra rätt för sig.

Jan J
Skrev om Moogio Umeå

Trevligt bemötande. Snabb installation snygga markiser!

Fredrik O
Skrev om Moogio Umeå

När skulle köpa ny markis till köksfönstret kontaktade vi Moogio. Kommunikation, leverans och installation fungerade utan problem. Vi är mycket nöjda.

Gustaf B
Skrev om Moogio Umeå

Fått goda råd, snabbt och professionellt arbeta och ett´trevligt bemötande

Peter G
Skrev om Moogio Umeå

Intressant att läsa omdömen om Reco.

Ulf H
Skrev om Moogio Umeå

Ett trevligt bemötande och ett bra stöd för hur vi skulle utforma vårt solskydd med avseende på vårt uterum i stugan på 36 kvadratmeter. Efter att leveransen av markisen och lamellgardinerna från Moogio, installerades de på snabbt och på ett professionellt sätt av personalen från Umeå.

Lage Sven-Ola J
Skrev om Moogio Umeå

Väldigt bra bemött av företaget och dess representant, varorna är exakt vad vi beställde och monteringen gick precis så bra som vi önskade.Vi köpte 6,5 met panelgardin monterat och klart, plus persienner. Jag hittade Moogio trots en blygsam tillvaro,så en marknads- föring skulle behövas."Syns man inte så finns man inte." Mvh / Sven-Ola Jonsson

Lena L
Skrev om Moogio Umeå

Köpte och fick persienner installerade. Det fungerade jättebra.

Anders N
Skrev om Moogio Umeå

Mätning, leverans och installation fungerade utmärkt. Priset har jag inget att anmärka på.

Barbro J
Skrev om Moogio Umeå

Vi köpte persienner och blev väldigt bra bemött av säljaren. Är mycket nöjd med slutresultatet.

Salong Friska F
Skrev om Moogio Umeå

Jag blev väl bemött, personal tog tag direkt i mitt ärende, fick hjälp snabbt, leveransen tog lite tid men helt ok att vänta den tiden, jag är supernöjd kommer att anlita dom igen vid behov. Jag beställde persienn till ett fönster.

Quang Vinh David E

Allting fungerar utmärkt från första mötet till leverans av produkter och tjänster. Personalen var trevligt och hjälpsam.

Annica Kauppi J
Skrev om Moogio Umeå

Professionellt bemötande. Leverans och montering i tid.

Sofia R
Skrev om Moogio Umeå

Bra bemötande, trevlig och snabbt svar på mejl. Mycket nöjda med persiennerna!

Linn L
Skrev om Moogio Umeå

Snabb och smidigt leverans och montering! Trevlig säljare!

Thomas T
Skrev om Moogio Umeå

Snabb och bra service, trevligt bemötande och kompetent montering!

Camilla S
Skrev om Moogio Umeå

Vi blev supernöjda med markiserna! Snabb och bra kommunikation med Magnus i Umeå. Tänk dock på att ordna med elektriker i tid då eldragning ej ingår vid uppsättning av markiserna.

Sofia Z
Skrev om Moogio Umeå

Snabbt och smidigt från beställning till montering. Fint att hunden kunde vara hemma under monteringen.

Anna H
Skrev om Moogio Umeå

Mycket bra bemötande. Vi kände oss trygga i vårt beslut att anlita företaget.

Kasamark Bygdegårds F

Bra bemötande snabb återkoppling och bra service

Bengt Olof Göran N

Mycket trevligt bemötande i kontakten med säljare. Kom på utsatt tid.

Joakim J
Skrev om Moogio Umeå

Personligt men också proffsigt bemötande. Bra kommunikation hela vägen från hembesök/offert till montering. Absolut nöjd med köpet och det enda man kan säga som negativt är att säljaren inte hade så mycket produktkunskap.