Mora Begravningsbyrå

Mora Begravningsbyrå

www.morabegravningsbyra.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Mora Begravningsbyrå När de små detaljerna gör den stora skillnaden Vi på Mora Begravningsbyrå värnar om den personliga kontakten, vare sig det sker fysiskt eller på distans. Vi vet hur svårt det kan vara när en anhörig har gått bort. Det är då vi finns till hands för att hjälpa och stötta. Vi har som mål att...

102 omdömen om Mora Begravningsbyrå

Göran K
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Bra mottagande och service Lugn och mysig atmosfär och förtroendeingivande bemötande.

First-Name L
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Fint bemötande och fint omhändertagande! Carina Nygard ordnade allt mycket fint och vi är mycket nöjda!

Tomas H
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Trevligt bemötande när det händer tråkiga saker inom familjen

Tommy C
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Bra service och bra återkoppling under förberedelserna före och efter begravningen.

Kenneth J
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Mycket bra mottagande och pedagogisk beskrivning av begravningsprocessen. Utstrålade lugn och trygghet.

Per L
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Väldigt bra bemött. Hade höga förväntningar och de uppfyllde dem till fullo. Begravning av min mamma

Sara M
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Varmt och vänligt bemötande. Lugn och skön miljö.

Birgitta A
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Varmt Tack för att ni med omsorg ordnade så att allt blev så fint. Tacksam för all omtanke och hjälp jag fått. Birgitta

Yvonne L
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Mycket professionellt bemötande. Man känner sig väl omhändertagen i en svår/jobbig situation som man befinner sig i. Maria som jag har haft kontakt med ett antal gånger ger bra råd och stöd vad gäller själva begravningen och jurister för bouppteckning.

Jan E
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Proffesionellt bemötande från början till slut.

Hans E
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Väldigt bra bemötande och duktig personal

Lena F
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Har hjälpt till på alla sätt. Allt fungerade jättebra och väldigt fint i kapellet.

Inger S
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Väldigt bra bemötande trevliga och hjälpsamma, stöttande. Proffsiga. Har bara bra ord att lämna om Mora Begravningsbyrå. Bokade begravning urnsättning, fika, dom ordnade allt. Är väldigt nöjd med deras jobb.

Kicki S
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Bemötandet var varmt och proffesionellt. Vi förväntade oss stöd och hjälp genom hela processen, vilket vi verkligen fick. Kände en genuin vilja att det skulle bli bra för oss som anhöriga Tillgängligheten var hög vilket vi uppskattade när det dök upp frågor och funderingar i tid och otid. Arrangemanget, med blommor och foto i kapellet, var så fint. Carina är rätt person på rätt plats på Mora begravningsbyrå.

Ewa T
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Två fantastiska tjejer som tog hand om oss vid min mans död. Lugna och trygga. Eftersom vi inte kunde ha begravning direkt hade vi kontakt under tiden, begravningen blev efter 8 månader. Begravningen blev så fin. Tack till Maria och Carina!

Thommy H
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Utmärkt service och kunnig personal som ledsagar kunden rätt då det förutom själva begravningen är många praktiska saker att tänka på i samband med ett dödsfall. Tommy

Rebecca H
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Personlig och underbara Maria som fixade min mammas begravning till vackraste stunden för oss ❤️

Bur Anita V
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Kan varmt rekomenderas. Tack för hjälen!

Anders F
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Skönt att kunna få hjälp med många praktiska detaljer i samband med min mors bortgång.

Lena S
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Har alltid blivit så fint bemött vid besökt på Mora Begravningsbyrå, så det var ingen tanke på att söka nån annan när vi behövde hjälp. Tror inte att man har några förväntningar, mer än att få hjälp när man drabbats av en stor sorg. Trots allt tycker jag och våra barn med familjer att det blev en ljus och fin minnesstund vid avskedet. Med vänliga hälsning Lena Såsser

Tomas N
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Ett vänligt, respektfullt och varmt bemötande. Vi fick verkligen all den hjälp man behöver i en svår stund. Vi hade begravning i St Mikael kapellet med blommor och urna. Sedan minnesstund på Andreasgården. Allt var ett mycket fint och bra arrangemang. Ett stort tack till Maria och Carina.

Annsofi S
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Mycket trevligt och bra bemötande

Thomas B

Förstklassig personlig service!

Richard E
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Omhändertagande och väldigt professionella.

Mona V
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Carina och Maria har varit mycket viktiga för planeringen och genomförandet av begravningen av en anhörig. De är engagerade och professionella.

Mats L
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Inkännande och ett mycket professionellt genomförande från början till slut på uppdraget

Elisabeth H
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Varmt trevligt och proffsigt bemötande och ett stöd genom hela den jobbiga perioden.

Mikael W
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Bra och tryggt bemötande i en jobbig och ovan situation.

Lisbeth M
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Jag fick all tänkbar hjälp och stöd. Bemötandet från Maria och Carina var det bästa tänkbara . Det blev tack vare dem en mycket fin begravning . Jag rekommenderar dem å det varmaste. Lisbeth Magnusson.

Lars B
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Fint bemötande. Enkelt, trevligt och okomplicerat. Samarbeten och tjänster från "partners" kan bli bättre, motsvarade inte förväntningarna

Eva N
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Trevligt och professionellt bemötande. Fantastiska människor. Gjorde vår tråkiga upplevelse till något vackert och minnesrikt.

Linda Linnéa E
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Fint bemötande i en svår period i livet.

Åke P
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Mycket bra och väldigt proffsigt utfört.

Bo A
Skrev om Mora Begravningsbyrå

mycket bra ,i'nga alls de tog hand om allting med bravur så det är bara +++++++++++++++

Per Å
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Mycket bra och ett lugn och fint bemötande hela vägen

Mats A
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Bra bemötande och proffsigt upplägg

Jan E
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Har bara positiva saker att tala om när det gäller Mora Begravningsbyrå. Personalen är proffsig och kunnig. Dessutom är dom supertrevliga.

Kerstin F
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Otroligt varmt, lugnt och proffsigt bemötande! Kändes tryggt uti minsta detalj. Utan Maria hade nog inte allt fungerat så bra. Jag kände att hon fanns där om jag hade några frågor.

Ulrika Annie Elisabet L
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Tryggt och trevligt bemötande. Stort stöd i planeringen av en fin begravning. Tillgänglig.

Inger R
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Önskemålet från oss var en borgerlig och personlig begravning. Vi blev väldigt bra och proffesionellt bemötta och fick bra tips hur man kan göra. Vi fick ett mycket bra stöd genom hela processen. Vi valde urna istället för kista och enligt önskemål ska den avlidna ligga i minneslunden. Det blev en oerhört vacker, värdig och minnesvärd begravning med en sagolikt vacker urna som såg ut att sväva i luften. Det är andra gången vi anlitat Mora Begravningsbyrå och vi har varit lika nöjda båda gångerna.

Carina F
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Vår familj beslutade oss för att anlita Mora Begravningsbyrå när min far gått ur tiden. Vi blev väl bemötta och kände oss väl omhändertagna under hela mötet med Maria. Hon hjälpte oss under hela processen med val av urna, annons ja allt som hör en begravning till. Är så nöjda med hela arrangemanget, far fick ett väldigt fint och värdigt avslut. Tackar av hela mitt hjärta för den professionella hjälpen vi fått.

Britt-Marie S
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Fick all hjälp vi behövde.Trevligt bemötande. Bra kommunikation med varandra. Hjälpte oss med allt runt begravningen.

Ola A
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Bra service och tillmötesgående personal

Karin L
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Mora Begravningsbyrå uppfyller alla önskningar och är mycket tillmötesgående. Rekommenderas varmt❣️

Thomas J
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Fhhgh ljgfrhj löfte hjfhu kvarg jvgg dagblad

Lena L
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Vi har bemötts på ett mycket bra sätt och professionellt sätt. Inkännande och familjärt bemötande som uppskattades. Vi hade inga speciella förväntningar mer än att få hjälp med allt som hör till en begravning. Företaget levde mycket väl upp till våra förväntningar. Begravningsbyrån hjälpte oss planera och genomföre begravningen av mor.

Joakim S
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Mycket trevliga och hjälpsamma!Vi hade begravning med urnplats.Väldigt nöjd med dom.

Ulf H
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.. Hjälpen översteg alla förväntningar,fick hjälp med dom frågor man hade. Man fick hjälp med allt som har med begravningen att göra. Fick hjälp med kontakt med jurist för dödsbo. Samt tipps hur man enkelt kan avsluta abonemang mm. Som den avlidne hade. Rekomenderas varmt.

Agneta G
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Perfekt! Har anlitat Mora Begravningsbyrå två gånger, och alltid blivit väldigt bra bemött.

Marie O
Skrev om Mora Begravningsbyrå

Vi är så tacksamma för stöd, råd och hjälp i vår tid av sorg och saknad. Vi kan varmt rekommendera Mora begravningsbyrå!