Move

Move

Ring 070-779 64 09 www.movenaprapat.se

På Move Mälaren erbjuds en rad olika tjänster för flera olika typer av led- och muskelproblem. Oavsett om du är elitidrottare eller har ont i leder från stillasittande arbete kan Move hjälpa dig återfå din rörlighet! Med hjälp av naprapati, rehabilitering och massage kan vi skräddarsy ett program efter dina behov. Vi tycker...

13 omdömen om Move

Rickard W

Jätte nöjd, Trevligt bemötande, lyssnade och tog till sig av det man sa. Dessutom så hjälpte behandlingen betydligt snabbare än andra jag provat tidigare

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 612 omdömen 4.7 av 612 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Kent L

kunnig och trevlig,angaskerad, han tog sig verkligen sig tid att lyssna och fråga

Ingrid H

Väldigt trevligt bemötande o lyhörd ..tyvärr funkade inte behandlingen på mej

Miriam K

The treatment was really effective, it took away long lasting pain in short time. the therapeut was very thorough, listened with much patience to find out and take away the pain spot. Absolutely a place to recommend!

Jonathan C

Blev rekommenderad så jag gick dit. Smidiga tider, professionellt omhändertagande och påläst. Min nacke jublar och mina funderingar blev besvarade! Jag återkommer när det behövs. Rekommenderas!

Ann-kristin A

Det var riktigt bra att gå till vallmokliniken. Mina problem blev bättre.

Jesper A

Har haft problem med min rygg i många års tid utan att kunna finna en förklaring till vad det är som gör ont. Har träffat läkare och andra specialister på området utan att få hjälp med smärtan eller kunna få en förklaring till den. Efter rekommendationer från en vän, fick jag rådet att besöka Martin för behandling och förklaring av min långvariga smärta. Efter första besöket hos Martin fick jag svara på frågor och utföra tester, vilket ledde till att han slutligen kunde ge mig en förklaring varför jag har haft ont så länge...

Elin L

En väldigt noggrann och seriös klinik. Fick bra lindring av minan nackproblem och även mina benkrypningar.

Susann B

Efter åratal av olika sjukgymnaster har jag äntligen hittat en sjkgym. som verkligen vet vad han sysslar med! Har fibro sen 26 år tillbaka så jag har verkligen haft min beskärda del av dem. Men jag kom ikontakt med Martin då vdc och smärtkliniken inte kunde hjälpa mig med min rygg efter ett fall. Vila och morfin var deras lösning. Var självklart skeptisk i början men så fel jag hade! Han är inte bara duktig med "händerna" utan väldigt tydlig med vad han gör och varför. Har även fått hjälp av honom åt min dotter som...

Julia G

Bra och proffsigt bemötande. Jättebra få tid på helg el kväll. Blev bättre men inte helt bra av behandlingen, som var ganska smärtsam.

Anna L

Fick bra hjälp för min värk och inspiration att träna igen. Bemötandet har varit jätte bra hela tiden

Inger M J

Jag är mycket nöjd med behandling jag fått på Vallmoliniken. Skickligt o bra bemötande. Kan varmt rekommenderas.

Martin A gillar detta
Timo J

Bra och professionell behandling. Rekommenderas varmt.

Martin A gillar detta