Mq

Mq

Ring 08-21 58 80 www.mq.se

Snart väntar fotoblixtar och full frihet! Säkra en riktigt skarp outfit för den stora dagen redan nu. På MQ finns allt du behöver. Håll utkik efter vårt studenterbjudande i brevlådan.

4 omdömen om Mq

Sara S

Överraskad av den extremt trevliga och duktiga service jag fick på MQ i Gallerian. Helt klart över det normala. De var säljande på ett bra och proffsigt sätt. Besökte fler MQ samma dag för att leta efter rätt storlek, men MQ i Gallerians service stod helt klart ut.

Johanna T

Bästa personalen på MQ i Gallerian. Otroligt trevliga, duktiga och hjälpsamma. Jag blev så inspirerad så att jag skaffade deras klubbkort.

Elina E

Här finns en av de bästa MQ enligt mig. Utbudet h'r är bra både vad gäller modeller och storlekar. Håller med Damian om att personalen alltid är väldigt serviceinriktade och hjälper till att ringa andra butiker om de (mot förmodan) skulle ha slut på storlekar. Tydliga rader med kläder vilket gör det lätt att hitta det du söker. Kanonbra butik med snygga kläder!

Damian G

I den här butiken är personalen supertrevlig, de skickar inte iväg dig till nästa butik utan att kontrollera att rätt storlek på tröjan du vill ha finns där. Du kan hitta allt från skjortor, stickade tröjor, jeans till kalsonger här. Butiken ligger mitt i gallerian och går inte att missa!