Mr Urban Bygg

Mr Urban Bygg

Ring 072-535 99 99 mrurbanbygg.se

Hos Mr Urban Bygg tror vi på en nära och personlig relation med våra kunder. Vi är ett mindre byggföretag i Stockholmsområdet, vilket gör att vi kan ge varje projekt den uppmärksamhet det förtjänar. Vi erbjuder en helhetslösning för ditt byggprojekt – från att ta ner en vägg till att installera ditt drömkök, och även större...

3 omdömen om Mr Urban Bygg

Hans O
Skrev om Mr Urban Bygg

Snabb kommunikation, enkla att ha och göra med, har kört både rörligt och fast med dem, de vet vad dom gör 5/5

Svar från Mr Urban Bygg

Tack Hans, glad att du är nöjd!

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Viktor L
Skrev om Mr Urban Bygg

Jag körde en totalentreprenad med Urban & Kali vilket innefattade bland annat två kök, tre badrum, dränering, takbyte, ytskikt, fasad, ja de byggde praktiskt taget ett nytt hus. De hjälpte även till med idéer och dylikt. Om du är osäker på hantverkare så välj Mr Urban och killarna.

Svar från Mr Urban Bygg

Tack Viktor! Din rekommendation betyder mycket för oss!

Maria L
Skrev om Mr Urban Bygg

Vi skulle bara renovera en gammal altan men det slutade med att vi renoverade halva huset. Noggranna, ärliga och vi fick snabbt en bra kommunikation. Duktiga hantverkare!

Svar från Mr Urban Bygg

Tack för fin feedback Maria, vi uppskattade arbetet hos er.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen