Handledarutbildning

118 omdömen om Handledarutbildning

Svar från Handledarutbildning

Hej Anna-Karin, tack för din feedback. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Haig H

Bra personal men lokalen var dålig, Inte hela lokalen men just klassrummet som vi hade utbildningen i var jätte trångt och vi var för många personer i ett litet utrymme, " Jag blev sjuk efter utbildningen p.g.a en förkyld tjej som satt bredvid mig " Men allt annat är helt okej, och självklart jag rekommenderar er.

Svar från Handledarutbildning

Hej Haig, tack för din feedback. Vi tar till oss det du skriver angående lokalen. Lycka till med din körkortsutbildning. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Philip J

Köpte minipaket i drively och tog riskettan på Frölunda torg vilket var väldigt bra

Svar från Handledarutbildning

Hej Philip, Tack för din feedback. Alltid roligt när kunder är nöjda. Ha en kanon dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Wendela C

Intensivpaket 24 körlektioner, 4 teorilektioner, riskettan och risktvåan Superbra bemötande! Trevliga och mycket tydlig och bra information. Jag förväntade mig precis det jag hittills har fått, bra bemötande, en lugn och bra lärare och mycket information. Superbra upplevelse!

Svar från Handledarutbildning

Hej Wendela, tusen tack för den fina feedbacken. :D Ha en kanon dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Anna S

Handledarutbildning. Hade varit bra om kursledaren hade berättat i början att det var mest för handledarna kursen var till för. Ungdomarna var något mindre involverade. Hade önskat att det hade ingått vad de rekommenderar att man använder för teoriundervisning för de som ska köra privat. Fysisk bok, webb-sida, app el dyl som de bedömer som lämplig. Det finns väldigt många om man söker på nätet så det är svårt som lekman att veta vilken som är bra och inte. Kursledaren visade ett bildspel, men använde bara en del av bilderna....

Svar från Handledarutbildning

Hej Anna, tack för din feedback. Vi ska se på detta om vi kan förbättra kursen. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Olof J

Obligatorisk handledarutbildning låter trist, men kvällen var både engagerade och trevlig (mycket beroende på "läraren"). Bra att ha avbrott ungefär varje timme, fralla och pålägg uppskattades av många (liksom godis på bordet). Bra material och välkomna tips! Tack!

Svar från Handledarutbildning

Hej Olof, tack för din feedback. Jätteroligt att du tyckte kursen var till belåtenhet! Önskar dig all lycka i framtiden. Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Martin K

Mycket bra kurs, bra lärare och bra kursmaterial. Mycket "a ha" som man inte tänkt på när man nu ska börja handleda trotts man har lång erfarenhet av att köra bil.

Svar från Handledarutbildning

Hej Martin, tack för din feedback. Hoppas du har en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Lukas J

Mycket bra bemötnde, trevlig personal och bra upplägg på kursen.

Svar från Handledarutbildning

Hej Lukas, tack för den fina feedbacken. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Svar från Handledarutbildning

Hej Ulrika, Tack för din feedback. Roligt att du påpekar hur viktigt det är med utbildning. Den är till för att få en så säker miljö som möjligt för alla i trafiken. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Sofia K

Långsamt, oengagerat, gamla och dåliga bilder

Svar från Handledarutbildning

Hej Sofia, tack för din feedback. Önskar dig en trevlig dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se