Riskettan

64 omdömen om Riskettan

Maxx M

Trevligt bemötande, bra upplägg och en allmänt trevlig stund som var mycket givande.

Svar från Riskettan

Hej Maxx, tack för din feedback. Önskar dig lycka till med körningen. Ha en bra dag, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

William E

Riskettan. Det började inte bra alls, jag och ett par killar till hade fått fel information på sms, så vi kom dit en timme för tidigt på grund av det. Utöver detta var det trevligt och kändes nyttigt. Det var kul att vi elever själva fick driva utbildningen framåt. Kul att träffa och prata med andra elever.

Svar från Riskettan

Hej William, tack för din feedback! Trevlig helg, Jennie Håman Drively Näverlursgatan 11 Resecentrum vid Frölunda Torg 031-12 16 16 Email: hello@drively.se www.drively.se

Svar från Riskettan

Hej Joachim, tack för din feedback och lycka till med bilkörningen. :) Hoppas inte "William" kommer istället för dig. ;) Ha en bra dag! Jennie Håman Drively AB Näverlursgatan 11 031-41 00 88 Email: hello@drively.se Resecentrum vid Frölunda Torg www.drively.se

Patrik M

Klockrent! Fick godis och fika och läraren va riktigt rolig och trevlig.

Svar från Riskettan

Hej Patrik, tack för din feedback! :) Vi hörs säkert snart igen. Jennie Håman Drively AB Näverlursgatan 11 031-41 00 88 Email: hello@drively.se Resecentrum vid Frölunda Torg www.drively.se

Linus A

Riskettan var bra. Jag lärde mig om flera olika risker och faror i trafiken som är lätta att undvika om man bara tänker en extra gång. Mycket nyttig information som jag Kmr ta till mig under min körning framöver.

Svar från Riskettan

hej Linus, Tack för informationen. Va roligt att du kommer få nytta av kursen i framtiden. Ha en jättebra dag, Jennie Håman Drively AB Näverlursgatan 11 031-41 00 88 Email: hello@drively.se Resecentrum vid Frölunda Torg www.drively.se

Mikaela H

Jag gjorde riskettan och blev bemött med värme och glädje. Riskettan var väl utförd och var mycket interaktiv, jag kunde inte ha förväntat mig något bättre

Anton L

Riskutbildning 1 på Aktiv trafikskola: Bemötandet var professionellt, kunnigt och vänligt. Jag förväntade mig en strukturerad, lugn och metodisk utbildning, och det var exakt vad jag fick. Sammantaget en utmärkt utbildningsdag. Rekommenderas!

Norlina B

Jag köpte riskettan och blev bemött på bästa sätt. Jag hade trott att det skulle vara långtråkigt men de gick ganska så fort och jag hade kul tack vare aktiv.

Linda Cecilia S

Väldigt trevligt upplagt och förmedlat. Alltid varmt och vänligt bemötande och professionellt utfört.