Myline Flytt AB

Myline Flytt AB

www.mylineflytt.se
3.0

Välkommen till oss på MyLine Flytt AB! Vi är din pålitliga partner när det gäller att underlätta både flyttprocessen och städningen i samband med din flytt. Vi erbjuder en omfattande och professionell service för att göra hela processen smidig och bekväm för dig. När det gäller flytt erbjuder vi allt från packning och lastning...

2 omdömen om Myline Flytt AB

Sedan starten hos Reco 2024

Sara S
Skrev om Myline Flytt AB

Väldigt nöjd! Gick igenom besiktningen Låga priser och noggrant jobb

MyLine F gillar detta
Svar från Myline Flytt AB

Hej Sara! Tack för du delade din upplevelse. Vi är verkligen glada över att du är nöjd med oss. Lycka till med din nya lägenhet. Bästa hälsningar Myline Flytt ❤️

Theodor R
Skrev om Myline Flytt AB

Bedrövlig flyttstäd. De gjorde ett uselt jobb och trots att de på min uppmaning kom och städade igen blev det inte bättre. De gjorde en ytlig städning. Jag skulle inte rekommendera någon annan att anlita städfirman.

Svar från Myline Flytt AB

Hej Theodor! Tack för du delade din upplevelse. Vi är verkligen inte glada över att du är missnöjd med din flyttstädning, jag har gått igenom dina information och upptäckte att du godkännande allt i lägenheten förutom golvet i köket då den är missfärgat och kan inte rengöras med någon medel… personalen hade då redan informerat dig om det. Vi hoppas att du lyckas med din nya lägenhet och trivas i området. Bästa hälsningar Myline Flytt ❤️