Alla kategorier Naprapat Stockholms län Haninge Naprapat & Rehabcenter Haninge

Naprapat & Rehabcenter Haninge

Hantverkarvägen 23c, 136 44 Handen — Visa karta

Välkommen till Naprapat & Rehabcenter Haninge!

Här möter du tre legitimerade naprapater: Line, Susanne och Sofie. Vi erbjuder det mesta inom naprapati, friskvård och rehabilitering. Allt från massage till MammaMageträning och rörelseanalyser.

Vi jobbar med allt från privatpersoner till idrottare och företag. Vi kommer gärna till din arbetsplats och tar med den utrustning som behövs. Med oss får du verkligen en god och effektiv investering för dina anställda.

Kontakta oss så berättar vi mer om hur vi jobbar!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 33 kunder tycker om Naprapat & Rehabcenter Haninge

• Maria S
    Maria S skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Naprapat. Sofie em duktig tjej som hjälpte mig med min spänningshuvudvärk Läs mer
  • Mia A
    Mia A skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Mycket proffsiga och lyhörda naprapater.
    Sofie och Susanne som jag varit hos har hjälpt mig enormt! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Ivan G
    Ivan G skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Jag köpte att rätta till ryggen
    Gjorde ont efteråt. Men på ett posetivt sätt.😏. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Jag sökte naprapatvård för nackspärr och ont i ländryggen. Jag blev professionellt bemöt och fick behandling samt förebyggande övningar. Jag fick även tydliga förklaringar till mina symptom så att jag själv förstår varför jag fick problem och nu hur jag kan förebygga att det kommer tillbaka. Jag rekommenderar dem gärna och kommer söka hjälp igen om nya symptom skulle uppstå. Trevliga lokaler och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Kunnigt, kompetent och varmt bemötande. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Susanne är bäst!

Alltid lyhörd , alltid bra resultat. Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Proffesionella, trevliga och framförallt riktigt duktiga naprapater. De är noggranna och går igenom kroppen ordentligt för att hjälpa på bästa sätt. Rekommenderar de starkt! Läs mer
  • Veronica M
    Veronica M skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Proffsigt och trevligt bemötande från första stund! Har fortsatt gå regelbundet för att förebygga mina ryggproblem. Läs mer
  • Charlotte C
    Charlotte C skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Mycket bra bemötande av Line. Hon hjälpte mig med en ömmande höft. Nu har jag inga problem längre Läs mer
  • Dan E
    Dan E skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Dom bemötte mina förväntningar med bravur Läs mer
  • Emelie O
    Emelie O skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Gick till Naprapat o rehabcenter pga min navke/bröstrygg. Var ett återbesök efter långt uppehåll och det kändes som att hon var påläst om vem jag var o vart jag hade ont innan. Rekomenders Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Bra och proffesionellt mottagande. Intresserad av helheten och är långsiktig. Läs mer
  • Anna F
    Anna F skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Jag går hos naprapat Line Jonasson för en kronisk ryggskada och jag upplever smärtfria perioder och en tydlig förbättring i det muskelförsvar som alltjämt sätter in. Hon är helt suverän på att hitta och behandla triggerpunkter och spända muskler med en kombination av massage, manipulation, mobilisering och dry needling. Jag rekommenderar varmt! Läs mer
  • Katarina O
    Katarina O skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Massage, väl mött av naprapaten.
    Tog sig tid att lyssna på mina behov och min bakgrund.
    Och hade ändå god tid att utföra massage i syfte om att lindra befintlig smärta.
    Bokade nytt besök direkt efter. Läs mer
  • Lena T
    Lena T skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Gillar Lines hårda nypor ich hennes mjuka och fina sätt i övrigt Läs mer
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Toppen behandling och mycket trevligt bemötande. Går kontinuerligt på behandling för problem med ländryggen. Läs mer
  • Mikael C
    Mikael C skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Har ont i Ländryggen, fick bra bemötande och behandling med stötar, massage och "tuffa" "töjningar".
    Gjorde ont men allt var under bra kontroll och bra kunskap, så trots att det gjorde ont så kändes det bra.
    Helt nöjd med andra ord 😁 Läs mer
  • Linda R
    Linda R skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Trevligt bemötande, lyssnar på problemen man har och löser spännande muskler. Läs mer
  • Per T
    Per T skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Allltid lika trevliga och tillmötesgående! 😊 Läs mer
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Har gått hos dom en längre tid. Dom är jätte duktiga på det dom gör. Har vart på många olika men har stannat kvar hos dom. För dom är professionella och jätte duktiga på sitt jobb. Jätte trevligt bemötande får man också när man kommer. Läs mer
  • Ulla I
    Ulla I skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Kontaktade Line Tack vare goda rekommendationer!
    Från akut behov av hjälp med ”kroppen” som var i uppror. Ont, skakningar m. m. har jag hamnat i ett beroende tack vare mycket, mycket bra massage och ett fint respektfullt bemötande.
    Nu rekommenderar jag Line till vänner och bekanta. Läs mer
  • Carina A
    Carina A skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Seriöst bra bemötande, bra behandling som snabbt gjorde verkan. Läs mer
  • Samuel G
    Samuel G skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Grymt bra gjort! Mår jättebra! Kommer fler gånger Läs mer
  • Ylva L
    Ylva L skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Helhetsintrycket av Haninge naprapat & rehabventer är gott. Jag upplever en hög nivå på servicen, naprapatbehandlingen och naprapatens kunskap om olika skador. Läs mer
  • Markus J
    Markus J skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Mycket bra, kunniga och proffsiga Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Professionellt. Mycket bra, enligt förväntning. Läs mer
  • Maud J
    Maud J skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Kan varmt rekommendera Naprapat & Rehabcenter i Haninge till alla som går och har ont någonstans eller i förebyggande.
    Tennisarmbåge, ont i rygg, höft, knä, vader eller bara vill ha hjälp med träningsprogram. Har tagit hjälp av de flera gånger.

Här blir man väl omhändertagen, lyssnad på och känner att de är intresserade av att hjälpa mig.
    Det märks att de brinner för sitt jobb vilket gör att de är förstahandsvalet för mig. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Line är ett proffs. Har hjälpt mig många gånger då jag har haft ont i kroppen efter många år av ångest. Hon har förmågan att finna ursprunget till olika smärtor och behandla dem på ett korrekt sätt, så att ett liv utan smärtor blir möjligt. Läs mer
  • Pontus E
    Pontus E skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Mycket duktiga o trevliga. Det gör ont, och det skall det göra om det skall sluta göra ont sen. Bra lokaliserade för alla oss som inte vill åka in till stan i tid o otid. Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Haft ont i rygg och axlar, nacke och spänningar i huvudet. Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Väldigt bra bemötande och efter 2 behandlingar blev ryggen bra och det onda försvann. Läs mer
  • Ingvild T
    Ingvild T skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Mycket nöjd - blir alltid bemött med ett leende och behandling har fungerad Läs mer
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Naprapat & Rehabcenter Haninge
    Jag sökte naprapat för min smärta i vänster axel och arm. Bemötandet var väldigt bra från början till slut; jag upplevde att hen lyssnade på min förklaring om hur jag upplevde smärtan och var lyhörd och frågade mycket under behandlingen. Läs mer

Hantverkarvägen 23c, 136 44 Handen