Louise Olsson

Louise Olsson

Läs vad 64 Läs vad Louise Olsson

• 2022-05-09 Insamlad av företaget
    Enligt mig levde Louise verkligen upp till de förväntningar jag har haft innan mina besök. Louise har känts väldigt professionell och noggrann, vilket har gjort att jag har känt mig trygg vid mina naprapatbehandlingar. Jag har fått behandling för mitt problem på plats men har även fått hjälp och rådgivning med vad jag själv kan göra för att förbättra mitt problem långsiktigt, vilket är väldigt positivt. Trygg och trevlig miljö. Skulle absolut rekommendera både Louise och Naprapatspecialisten vidare.
  • 2022-05-08 Insamlad av företaget
    Jag blev vänligt och intresserat bemött

Hade blivit rekommenderad att gå till Louise och det är jag glad för. Mina förväntningar infriades absolut.
    Det fanns både mjukt inkännande och stor fysiologisk kompetens. Bra helhet och väldigt viktigt för mig.

Jag bokade en tid för att jag hade ont i ryggen. Jag blev som sagt vänligt och intresserat bemött. Upplevde stor kompetens hos Louise och det fick mig att känna mig trygg. Behandlingen gjorde ont på sina ställen och det var skönt att Louise sa: - Lite till bara... Bra... :) Hon ställde frågor vid några tillfällen som på något sätt lockade fram en till aspekt av min onda rygg, stress, rädsla och sorg.

väldigt fint - kände mig omhändertagen.
  • 2021-11-11 Insamlad av företaget
    Mycket kunnig naprapat. Rekommenderas.
  • 2021-09-24 Insamlad av företaget
    Väldigt kompetent och lyhörd som hjälpt mig mycket.
  • 2021-09-13 Insamlad av företaget
    Fantastiskt kompetent och lyhörd.
  • 2021-09-13 Insamlad av företaget
    Med ett oerhört professionellt bemötande hjälpte Louise mig att klara av mitt bröllop då jag 2 veckor innan fick ryggskott.
    Louise kunde på kort tid lokalisera den verkliga orsaken till ryggskottet, och mildra smärtan på ett mycket professionellt sätt.
    Louise levde upp till förväntningarna och överträffade dem.
  • skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten
    2021-09-13 Insamlad av företaget
    Fick en bra behandling och fin service. Är nöjd och kommer att återkomma.
  • 2020-06-30 Insamlad av företaget
    Proffsig naprapat som tydligt sätter sig in i problemet och har ambitionen att lösa det på ett bra sätt
  • 2020-06-08 Insamlad av företaget
    Hade problem med värk under graviditet.
    Fick mycket bra hjälp och bemötande!
    kan inte annat än rekommendera Louise!
  • 2020-06-06 Insamlad av företaget
    Allt trevligt och bra energisk och positiv.satte sig in i min åkomma ordentligt.
    Det jag saknar ,var att helhetsbilden av min ev andra fel/ åkommor som.kan påverka , inte analyserades .
    Hej Lars! Tack för din rekommendation. Ofta behövs flera behandlingar för att hinna med att analysera allt, om det finns flera områden där man har ont. Vi jobbar vidare med samma positiva anda så är analysen snart satt. Mvh Louise Louise Olsson