Louise Olsson

Louise Olsson

66 omdömen om Louise Olsson

Nathalie P
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Louise är varm, trygg, peppande och inkännande i sitt bemötande. Mycket kunnig och har hjälpt mig väsentligt. En fröjd att få behandling av Louise helt enkelt!

Per L
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Louise är väldigt lyhörd och försöker verkligen se varför man har problem och inte bara åtgärda för stunden! Proffs!👍👍👍

Frida J
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Enligt mig levde Louise verkligen upp till de förväntningar jag har haft innan mina besök. Louise har känts väldigt professionell och noggrann, vilket har gjort att jag har känt mig trygg vid mina naprapatbehandlingar. Jag har fått behandling för mitt problem på plats men har även fått hjälp och rådgivning med vad jag själv kan göra för att förbättra mitt problem långsiktigt, vilket är väldigt positivt. Trygg och trevlig miljö. Skulle absolut rekommendera både Louise och Naprapatspecialisten vidare.

Åse G
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Jag blev vänligt och intresserat bemött Hade blivit rekommenderad att gå till Louise och det är jag glad för. Mina förväntningar infriades absolut. Det fanns både mjukt inkännande och stor fysiologisk kompetens. Bra helhet och väldigt viktigt för mig. Jag bokade en tid för att jag hade ont i ryggen. Jag blev som sagt vänligt och intresserat bemött. Upplevde stor kompetens hos Louise och det fick mig att känna mig trygg. Behandlingen gjorde ont på sina ställen och det var skönt att Louise sa: - Lite till bara... Bra......

Joel H
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Mycket kunnig naprapat. Rekommenderas.

Magnus L
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Väldigt kompetent och lyhörd som hjälpt mig mycket.

Per N
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Fantastiskt kompetent och lyhörd.

Peter S
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Med ett oerhört professionellt bemötande hjälpte Louise mig att klara av mitt bröllop då jag 2 veckor innan fick ryggskott. Louise kunde på kort tid lokalisera den verkliga orsaken till ryggskottet, och mildra smärtan på ett mycket professionellt sätt. Louise levde upp till förväntningarna och överträffade dem.

Bo G
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Fick en bra behandling och fin service. Är nöjd och kommer att återkomma.

Tobias G
Skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten

Proffsig naprapat som tydligt sätter sig in i problemet och har ambitionen att lösa det på ett bra sätt