Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Naprapatspecialisten

Naprapatspecialisten

Hammarby allé 24, 120 61 Stockholm — Visa karta

På Naprapatspecialisten finner du engagerade och välutbildade naprapater. Vi besitter en bred kunskap och behärskar ett flertal manuella tekniker för att vi ska kunna anpassa behandlingen efter just dig och dina behov. Genom att först ställa diagnos och sedan skapa ett rehabiliteringsprogram just för dig hjälper vi dig till en bättre hälsa!

Som privatperson behöver du ingen remiss och vi välkomnar även kunder som har försäkring. Dessutom åker vi gärna ut till ert företag och lägger upp en plan för hur ni kan skapa en bättre arbetssituation och hålla era anställda friska.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 199 kunder tycker om Naprapatspecialisten

• Mattias E skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    André är en grymt duktig naprapat. Har betydligt mycket mer djup kunskap om kroppen och hur allt samverkar än många andra naprapater jag varit hos. Läs mer
  • Johannes S skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Tydlig info, effektiv och snabb behandling!

Hjälpte efter endast 1 besök, helnöjd! Läs mer
  • Sebastian H skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Jag har varit hos André för två separata problem och fått väldigt bra hjälp av honom. Han har både behandlat mig, gett mig rehabövningar, handfasta tips till förbättringar och svarat på massa frågor via mail mellan behandlingar.
    Trevlig, duktig och varmt rekommenderad! Läs mer
  • Klara H skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Fick snabbt en tid, trevligt bemötande och otroligt serviceinriktad. Effektiv behandling Läs mer
  • Ann-charlotte H skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Jag fick bra massage för min stela nacke, axlar mm.
    Han visste vad han gjorde så det blev ett bra besök och jag kommer att göra fler besök hos honom. Läs mer
  • Stephen S skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    André Lysell är en mycket bra kiropraktor, han också ett vänligt bemötande. Läs mer
  • Fredrik   skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Mathias är både trevlig och väldigt duktig. Läs mer
  • Camilla W skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Lyhört, duktig och blev fri från mina besvär i nacken. Läs mer
  • John L skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Andre har kurerat min skadade axel två gånger, med något års mellanrum mellan skadorna. Så jag vet att Andre kan sitt hantverk och är en god yrkesman. Läs mer
  • Johan W skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Jag har gått till Andre’ för naprapatbehandling. Alltid blivit väl bemött och fått god och proffsig behandling. Kan varmt rekommenderas Läs mer
  • Anne Å skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Genuint, engagerande och seriöst. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    mycket bra, fick mycket hjälp och tips Läs mer
  • Magnus S skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Bra bemött proffsigt och tydliga övningar att arbeta själv med Läs mer
  • Margaretha B
    Margaretha B skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Hjälp med så kallad hälsporre. Blev väl bemött. Han har på kort tid hjälpt mig att kunna gå längre sträckor. Jag rekommenderar André Lysell. Läs mer
  • Patrik C skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Har gått i många år hos honom, han har alltid
    Lyckats ordna till min rygg. Vill helst inte gå till någon annan! Rekomenderar honom till alla! Läs mer
  • Kristian T skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Fick mycket snabbt ordning på min hälsporre. Kanon! Läs mer
  • Linda P skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Har varit hos André ett flertal ggr pga olika rygg/ nack/ knäbesvär. Alltid blivit vänligt och professionellt bemött. Litar helt på hans omdöme vad gäller diagnosticering och behandling. Läs mer
  • Lars-erik S skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Kunnig, allround och väldigt professionell Läs mer
  • Anders J skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Tar sig tid för kunden, går genom vad problemen är och tar fram en åtgärdsplan. Alltid korrekt och profisionellt bemötande Läs mer
  • Nina L skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Jag har varit på naprapatbehandlar hos André för flera olika skador i samband med jobb och träning, vilka jag har fått stor hjälp med. Alltid ett proffsigt, kunnigt och personligt bemötande. Han har också alltid uppmuntrat till sunda träningsvanor och tips på hur jag ska undvika att skada mig i framtiden. Läs mer
  • Jenny F skrev om André Lysell en del av Naprapatspecialisten
    Har gått hos André i 12 år, han är bäst! Läs mer
  • Jonas B skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Naprapatbehandling av axel och rygg. Blev väldigt bra bemött av Mathias och han levde upp till mina förväntningar. Behandling faller även ut med gott resultat. Läs mer
  • Lotta W skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Fick den hjälp och behandling jag sökte för på ett professionellt sätt!
    Har bara gott att säga om Mathias! Läs mer
  • Britta S skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Ryggskottsbehandling. Bra! Blev snabbt återställd. Läs mer
  • Hans C skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Naprapatbehandling.
    Väldigt bra bemött.
    Uppnår förväntningarna på behandlingen.
    Väldigt bra upplevelse. Läs mer
  • Helena J skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Efter 5 behandlingar med mobilisering och massage var min nackspärr borta.
    Fick ett professionell hjälp och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sara B skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Gått till Mathias på naprapat-behandlingar. Mathias är väldigt professionell, lugn och metodisk. Hans metod har gjort stora förbättringar för min nacke och rygg så är supernöjd! Läs mer
  • Urban B skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Naprapatbehandling stäckt rygg.

Fick tid snabbt och enkelt och bemöttes väl.

Behandling adekvat och utmärkt. Läs mer
  • Kerstin F skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten
    Mycket kunnig och professionell. Läs mer
  • Annika F skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten
    Efter ett halvårs värk har jag efter en behandling och hemuppgift blivit sååå mycket bättre. Nu har jag gått på andra behandlingen och bokat in en tredje och fortsätter med hemläxan. Jag har god tilltro till att jag kommer bli helt återställd. Jag blir lyssnad på och bemött med respekt! Jag har fått en god och trovärdig introduktion till vad naprapati innebär. Läs mer
  • Roger P
    Roger P skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Mathias jobbar bra och är inkännande och empatisk‼️ Jag går gärna till honom eftersom det lindrar mina kroppsbesvär och kanske kan hans behandlingar göra mig helt fri från smärtor‼️ Det vore fantastiskt‼️ *****🎶😇🧚‍♂️🏝 Läs mer
  • Lars P skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Jag hade problem med smärta i ländryggen och hittade Mathias och Naprapatspecialisten via Reco. Jag gick två behandlingar hos Mathias och fick bra hjälp. Mathias var duktig och svarade pedagogiskt på mina frågor. Jag fick också ett trevligt bemötande i fina lokaler. Läs mer
  • Ylva S skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Jag blev mycket väl bemött. Han hjälpte mig på ett bra sätt. Läs mer
  • Viktor B
    Viktor B skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Fick hjälp med höft, nacke och sätesmuskeln. Efter bara ett par gånger var allt fixat! Mathias är riktigt bra och man får bra bemötande av honom. Det gav positivt resultat snabbt. Rekommenderar starkt! 👍🏻 Läs mer
  • Agneta A skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Jag har varit hos Mathias totalt fyra ggr. Två ggr för behandling av ischias, och senast två ggr för besvär i ljumskarna, båda ggr har jag blivit hjälpt , och besvären är borta. Jag har blivit väl bemött , han är lugn och lyhörd kan varmt rekommendera Mathias. Läs mer
  • Janne W skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Proffsigt bemötande, tog hand om mig på bästa sätt . Läs mer
  • Cecilia A skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten
    Naprapatbehandling.
    Louise är väldigt kunnig och man känner sig trygg med henne och hennes kunskap. Jag gillar att hon har ett vidare tänk gällande hälsa och runt omkring kroppen. Jag fick väldigt bra hjälp och har rekommenderat henne till andra. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Louise Olsson en del av Naprapatspecialisten
    Kontaktade Louise efter en stukning av foten som inte blivit bra. Fint bemötande och toppenbra behandling - är på bättringsvägen. Känner även att hon peppar mig som person och lite utöver det specifika jag sökte för. Rekommenderas! Läs mer
  • Åsa S skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Köpte naprapatbehandling. Finns alltid akuta tider och bemötandet är utmärkt.
    Behandlingarna har alltid gett resultat.
    Är otroligt nöjd med Mathias! Läs mer
  • Mikael N skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Bra bemötande, bra behandling - jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Magdalena E skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Kunnig och hjälpsam. Mycket effektiv behandling! Läs mer
  • Agneta W skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Väl bemött, håller alltid tiderna. Positivt är att Mathias alltid ger mig känslan att han kommer ihåg mig. Behnadlingarna har gjort mig mycket bättre Läs mer
  • Lena H skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Hej! Jag kontaktade Mathias pga problem i höger axel, troligen en yrkesskada som taxiförare när jag lämnar över dosan för att betala till kunden. Jag har varit hos Mathias ca fem ggr, det blir sakta bättre men jag behöver bli bättre på att göra övningarna mellan besöken. Jag har stort förtroende för Mathias och känner att han har stor kunskap och erfarenhet.

Så bra att ni stöttar Barncancerfonden!
    Mvh Lena Hokfelt Läs mer
  • Kerstin F
    Kerstin F skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Väl mottagen, trevlig. och kunnig.
    Effektiv, behandlingarna hjälpte men inte fullt ut,. Köpte gumminand och gör rötelser hemma.
    Hade kanske varit bra om jag fått lite mer info om ”mitt onda”. Men jag kunde ju fråga mer också... Läs mer
  • Bertil B skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Jag blev professionellt bemött där de akuta problemen åtgärdades och sen fick jag de övningar jag behöver för att slippa problem i framtiden Läs mer
  • Karin S skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Rekommendera varmt Mathias Mezner. Ett proffsigt och kompetent mottagande och med behandlingar som gjorde att jag blev kvitt min axel och nackvärk. Besök Naprapatspecialisten i Hammarby Sjöstad, högsta betyg! Läs mer
  • Tomas B skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Proffsigt!
    Fick snabb hjälp och bra bemötande. Läs mer
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Kunnig och duktig! Fick bra hjälp och blev bra i kroppen. Läs mer
  • Lotta B skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Bra & kunniga! Snabb hjälp och proffsigt bemötande. Livlina när man får en låsning! Läs mer
  • Ingrid L skrev om Mathias Mezner en del av Naprapatspecialisten
    Bra bemötande. Jag är Väldigt nöjd med de behandlingar han ger. Läs mer