Näsets Kiropraktik

Näsets Kiropraktik

nasetskiropraktik.se
4.3
Boka tid Ring 070-643 43 00 Dela

Vi på Näsets Kiropraktik är den långsiktiga lösningen för dig och dina besvär! På vår klinik i Höllviken möter du vår professionella kiropraktor som är välutbildad och har 25 års yrkeserfarenhet. Hos oss ser vi alltid till att skräddarsy en behandling efter dig. Vi erbjuder behandlingsplaner som varierar för olika åldrar och...

8 omdömen om Näsets Kiropraktik

Sedan starten hos Reco 2021

Seth M

Proffsig o perfekt behandling

Svar från Näsets Kiropraktik

Tack Seth, alltid ett nöje att få behandla dig!

Ekför Actual Ads I Helsingborg E

Trevligt bemötande Fick den hjälpen jag behövde Motsvarade de förväntningar jag hade En bra upplevelse Kommer besöka igen

Svar från Näsets Kiropraktik

Tack det värmde, Du är så välkommen!

Karl Tord Kristian N
Skrev om Näsets Kiropraktik

Kunnigt mottagande och omedelbar förbättring av mina symptom.

Svar från Näsets Kiropraktik

Skönt o höra alltid tacksam när det kan hjälpa i de tidigare skedena vilket aldrig är en garanti. Symptomen kan sitta djupare och grava snedställningar då kroppen har snedbelastats länge. Det finns hopp!

Magnus J
Skrev om Näsets Kiropraktik

Om man vill ha kunder, då bör man ha rätt adress var behandling kommer äga rum på sin hemsida. Mkt dåligt att inte meddela nya kunder att verksamheten flyttat när man bokar. Jag får ett sms när jag har parkerat bilen utanför det gamla stället och står och väntar utanför. Att verksamheten har flyttat till den här adressen.Tafatt behandling där kiropraktorn säger att jag kommer inte åt, upprepade gånger. Kiropraktorn vill boka in en tid till, jag är tveksam men går med på en tid till. Hon frågar mig när är nästa vanliga arbetsdag...

Svar från Näsets Kiropraktik

Hej Magnus, Jag är ledsen för din upplevelse. Vid besöket sa du att du mådde bra även direkt efter din behandling. Julen är hektisk och kliniken var nyinflyttad. Jag medger mitt misstag att jag glömde ringa i god tid innan ditt besök men du var redan på plats på den gamla adressen. Din inbokade tid var en dag senare vilket du borde fått en påminnelse om. Om ditt telefonnummer inte stämde när du bokade kan detta vara en anledning, alternativt bokningssystemet. Ledsen du missade din tid.

Christel D
Skrev om Näsets Kiropraktik

Anna på Näsets Kiropraktik är otroligt duktig och proffesionell, hon fixade min rygg på några få gånger när jag hade fått ryggskott utan att ”knäcka” mig. Det var lätt och gick snabbt att få en tid. Kan varmt rekommendera Anna! Mycket nöjd!

Svar från Näsets Kiropraktik

Oh vad fint, tack! Väldigt tacksam, o skönt att du blev så bra i ryggen. Tack Christel

Lars N
Skrev om Näsets Kiropraktik

Hade problem efter en fallolycka medförande operation med ny höftled. Har fått behandling som pågår än och har utförts på ett bra sätt med trevligt och informativt bemötande

Svar från Näsets Kiropraktik

Tack Lars, vi kämpar på. I bland tar det lite tid beroende på omfattningen av skada och rätt "recept" Vi ska nog klura ut ett 100% resultat

Siv Ing-Britt N
Skrev om Näsets Kiropraktik

Positivt bemötande. Blev hjälpt , trots att jag inte trodde det gick att hjälpa vid atros

Svar från Näsets Kiropraktik

Med en positiv inställning kan svåra fall ofta lösas snabbt. Det är skönt att jag kunde hjälpa dig

Emma R
Skrev om Näsets Kiropraktik

Livsförändrande behandling! Rekommenderar till alla som har någon sorts bekymmer från rygg/nacke mm.

Tack fina Emma, du har varit en fantastisk patient i många år sedan 2007