Neat Städ & Service

Neat Städ & Service

www.neatservices.se
  • Badge2023

Välkommen till Neat Städ & Service! Vi förstår att din tid är dyrbar, därför vill vi frigöra dig från städningen så att du kan fokusera på det som verkligen betyder något för dig. Med vår omfattande hemstädning ser vi till att varje hörn av ditt hem skiner, så att du kan slappna av i ett fräscht och rent hem eller kontor. Dessutom...

18 omdömen om Neat Städ & Service

Keren B
Skrev om Neat Städ & Service

Neat Service is reliable and great to communicate with when deciding what and when and even if something needs to be refilled etc! We come home to a neat and clean home after they have been here and can recommend them highly!

Caroline V
Skrev om Neat Städ & Service

Professionell och pålitlig hjälp. Lätt att nå för avstämning, snabb och flexibel återkoppling. Helt och hållet övertygande tjänst.

Minna B
Skrev om Neat Städ & Service

Vi har fått hjälp av Brenda med städning i vår 80 kvm lägenhet under 1 års tid och vi har varit nöjda med resultatet. Städningen sker effektivt och Brenda är mycket noggrann. Vi har även frågat om hjälp med tvätt och sopsortering under städningspasset och även där fått mycket bra hjälp. Efter att man har haft Brenda vill man inte ha någon annan som städar hemma hos sig! Vi har även kunnat lämna ut nycklar för att hon ska kunna städa när det passar våra scheman. Brenda är mycket ansvarsfull och sätter guldkant på tillvaron. Kan varmt rekommendera hennes tjänster!

Mia N
Skrev om Neat Städ & Service

Har nu haft städning flera gånger och jag är väldigt nöjd. Trevligt bemötande och rent blir det. Jag har en del fysiska problem,ljud och när det händer mycket runt mig, men det har gått över förväntan. 🙂🙂🙂🙂🙂

Monica A
Skrev om Neat Städ & Service

Jag är väldigt nöjd med både bemötande och städningen!

Linda S
Skrev om Neat Städ & Service

Fungerar utmärkt, alltid kontaktbar, flexibel, och kommer bara överens med hunden

Whoa C
Skrev om Neat Städ & Service

En fantastisk städfirma. De missar inte små detaljer!

Linda S
Skrev om Neat Städ & Service

Brenda som har varit hos oss flera gånger är väldigt noggrann och omtänksam. Då vi har städningar efter och emellan våra airbnb-gäster ser hon även till att snabbt rapportera om någon skada skett i lägenheten. Vi är väldigt nöjda med hennes jobb!

Anja L
Skrev om Neat Städ & Service

snabb återkoppling. proffsig, tror aldrig jag har haft så rena fönster. kan varmt rekommendera Neat Städ

Pernilla E
Skrev om Neat Städ & Service

Bra kommunikation, flexibilitet ang tid och skinande rent.

Sue T
Skrev om Neat Städ & Service

Alltid punktlig, proofessionell, vänlig och lämnar ett rent hem.

Sten F
Skrev om Neat Städ & Service

Pålitlig och noggrann vänlig och trevlig pratar bra svenska

Adriana G

Jag tyckte mitt hus blev jätte rent efter Neat Städ komm hem till mig 😀

Monica N
Skrev om Neat Städ & Service

Allt perfekt! Så nöjd med städning, kontakt och service. Rekommenderas varmt!

Thi Binh Minh T
Skrev om Neat Städ & Service

Super efficient service with very good price. I can’t recommend them enough!

Sara S
Skrev om Neat Städ & Service

Jag älskade känslan när jag kom hem! Det är första gången jag bokar en städtjänst - jag är lite ovillig att släppa in främlingar i mitt hem och huset är små, så jag städar alltid själv. Nu kände jag att huset behövde lite djupstädning och jag bokade Neat - det var ett bra beslut :) Kommunikationen med dem var smidig både vid bokning och för att ge och få tillbaka nyckeln. Teamet lämnade allt rent och superstädat - det kändes som att gå in i ett hotellrum! De följande dagarna log jag bara som en idiot: jag älskade att...

Maria M
Skrev om Neat Städ & Service

The service is great! Everything is always perfectly clean and neat. There has never been anything to complain about because she is a perfectionist when doing her job. I definitely recommend her services.

Isela G
Skrev om Neat Städ & Service

Fantastisk Städservice: Effektiv, Vänlig och Exceptionellt Kompetent!