Nita Städ AB

4.6 i betyg av av 9 omdömen

Läs vad 9 kunder tycker om Nita Städ AB

• 2020-10-19

EMAR ABDUL S skrev om Nita Städ AB
    Ett mycket väl utfört arbete. Personerna kom punktligt och utförde ett mer än tillfredsställande arbete. Läs mer
    EMAR ABDUL S gillar detta
  • Reco tipsar!
    MB Flytt och Städ AB
    4.6 / 5 i betyg — 112 omdömen
    Badge2020
    "Vi flyttade från Sundbybergs till Stockholms innerstad Trevliga och noggranna. Vi är jätte nöjda Kan varmt rekommendera MB flytt och städ"
    Christina N
  • 2020-09-25

HANA B skrev om Nita Städ AB
    Bra pris, killarna mycket professionella, behandlar möbler försiktigt. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-09-24

Allmir B skrev om Nita Städ AB
    Flytt & Städ.
    Dom kom enligt avtalat tid, gick igenom lägenheten och vad som skulle göras. Väldigt professionella!
    När allt va klart ringde dom upp och väntade tills jag kom. Gick igenom lägenheten en gång till och visade vad dom hade städat.
    Har bara positiva saker att berätta.
    Kort där efter skickades fakturan på Mail, allt gick väldigt smidigt.
    Lgh 260 kvm andra våningen med 2 balkonger. Läs mer
    HANA B, Allmir B gillar detta
  • Reco tipsar!
    TR Miljöservice AB
    4.4 / 5 i betyg — 64 omdömen
    Badge2020
    "De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)"
    Rosalina D
  • 2020-07-16

WERONIKA M skrev om Nita Städ AB
    Har blivit rekommenderat av en vän att anlita Nita Städ för både flytthjälp och flyttstäd. Priset var kanske lite dyrt MEN snacka om rätt person på rätt plats! Grabbarna var väldigt professionella, försiktiga men framför allt smidiga! Det tog inte många timmar innan arbetet var utfört och klart. UTAN repor eller skador!!!

Tjejen som städade lägenheten var helt fantastik, hon utförde mycket bra arbete. Jag själv är väldigt noggrann vid städning så inget slarv undkommer mina ögon, vilket hon tydligen gör detsamma. Lägenheten blev väldigt rent och ordentligt städat, inga fläckar, damm eller smuts som fanns kvar. Jag hoppas att en extra del av priset gick till den anlitade personalen då en bonus är inget annat än befogat. :)

Jag är mycket nöjd och härmed rekommenderar att andra ska välja Nita Städ. Läs mer
  • 2020-07-04

AGRON B skrev om Nita Städ AB
    Toppen firma! Lätt att få tag på och svarar med än gärna på frågor och funderingar.
    De ringde även på morgonen innan killarna kom för att kolla läget. Killarna var super trevliga snabba och var försiktig med alla mina saker.
    Transporten gick fort(Helsingborg till Stockholm)
    Dom var super duktiga på plats och hjälpte min pappa som inte får bära att placera in allt snyggt i förrådet! Dessutom väldigt prisvärda!

Rekommenderar stort! Läs mer
  • 2020-04-04

ANTONIOS L skrev om Nita Städ AB
    Min familj och jag har nyligen flyttat från Stockholm till Norge. Vi har anlitat Nita Städ för att utföra flyttning samt ned/uppmontering av vårt bohag. När vi kom fram till vår nya lägenhet noterade vi flera skador och repor på våra möbler som företagen inte har meddelad till oss. Vi skickade ett klagomål till dem och efter flera mejl betalade dem bara 1.000kr i ersättningsskada för en spegel som gick sönder. Jag är medveten om att under en flyttningsprocess möblerna kan få små repor, men dessa repor or skador är inte orsakad av flyttningen själv, utan det oprofessionella sättet dem har hanterat vårt bohag.
    Vad är uppmärksamt är att de har inte bett om ursäkt hittills vilket är totalt icke professionellt.
    Jag har kontaktat vår försäkring efter detta och vi har gjort en anmälan till Allmänna reklamationsnämnden eftersom det viktigaste för oss är skydda andra konsumenter för att undvika liknande händelser i framtiden. Läs mer
    2020-06-15 Nita Städ AB svarar ANTONIOS L
    Som jag sagt innan.
    Jag motsäger detta kunden har sagt och skrivit det enda som vi har orsakat och skadat är en spegel och det har kunden fått ersättning för.
    Ingen annan skada har orsakats av oss. Vi har 16 års erfarenhet så jag godtar inte att vi är oprofessionella men kanske vi är för snälla som inte påpekar reporna som redan finns på möblerdirekt som kunden själv har orsakat under sin tid med sitt bohag utan tar det för givet att kunden är medveten om det.
    Men sådana kunder som han kan komma tillbaka och lägga skulden på oss för att kunna utnyttja vårt försäkringsbolag och det motsäger vi högt och tydligt nej det som vi inte orsakar ersätter vi inte. Jag vet att min personal gör sitt bästa.Och är väldigt duktiga och vi utför flyttningar över hela Europa inkl Skandinavien.
  • 2017-10-21

Bardia G skrev om Nita Städ AB
    Bra bemötande och väldigt duktiga på det dem gör. Stort tack! Läs mer
  • 2014-12-05

Simon S skrev om Nita Städ AB
    Bra erbjudande Fån Nita Städ & Flytt trevlig och snabb kundservice och framför allt så överträffade de mina förväntningar gällande resultatet. Kommer fortsätta köpa tjänster från dem! Läs mer
  • Simon M

2014-11-30

Simon M skrev om Nita Städ AB
    Hej,
    Jag hade idag slutbesiktning på lägenheten på Strandgatan i Limhamn som ni flyttstädade åt mig. Jag vill bara berätta att städningen fick högsta betyg av besiktningsmannen! Det kan ju vara kul med lite positiv feedback. :o)

Med vänlig hälsning Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Eslöv: