Nita Städ AB

Ring 0413-108 79

75 omdömen om Nita Städ AB

Jenny Ö
Skrev om Nita Städ AB

Alltigenom nöjd med hur vi blev bemötta och hur flytten genomfördes. Kan varmt rekommenderas!

Linda Annika Marianne J

Vi var väldigt nöjda. Återkoppling med Nita Flytt var snabb o de var flexibla. Vi gillade att man kunde låna flyttkartonger, även då ca 7/8 av de 70 vi lånade kanske skulle behövt bytas ut pga slitage. Flyttkillarna hade ett vänligt bemötande o jobbade på väldigt bra. De var måna om att vi skulle vara nöjda. Som sagt, både jag o min man skulle varmt rekommendera dem.

Peter J
Skrev om Nita Städ AB

Flytthjälp från villa i Löddeköpinge. Kom i god tid innan och var både trevliga otroligt snabba men ändå noggranna. Supernöjd. Tydlig offert och alltid tillgängliga för frågor. Fast pris och det var verkligen fast pris som stämde. Stod även för flyttstädningen

Michael P
Skrev om Nita Städ AB

Jättetrevliga, kom i tid, var lyhörda, effektiva och glada och hjälpte mig med flytten. Har använt Nita flera gånger och alltid varít supernöjd,

Daniel N
Skrev om Nita Städ AB

Fantastiskt bra utfört! Flyttkillarna jobbade riktigt effektivt. Tömde ett hus på 250kvm på ca en timme. Hjälpsamma och duktiga. Städningen blir toppen.

Jennie R
Skrev om Nita Städ AB

Mycket bra killarna jobbade snabbt och smidigt. Väldigt nöjd

Samir H
Skrev om Nita Städ AB

Tack så mycket Nita flytt och städ ! Ni är helt underbara och väldigt professionella. Jag är mer än nöjd! Om jag kunde ge 10 poäng så skulle jag göra det. Era flyttgubbar är proffsiga och vänliga. Har anlitat er 2 gånger tidigare för flyttstädning och resultatet var mer än förväntat. Denna gången blev jag väldigt imponerad av er flyttgubbar ! Ta hand om era flyttgubbar som är guld värda! Tack igen Nita städ Hade flyttstädning idag och allt ser väldigt bra ut. Eran medarbetare är glada , positiva , professionella och...

Karl Amandus Erik K
Skrev om Nita Städ AB

Snabb fixad flytt mellan Malmö och Stockholm! Kunde göra packning, städ och flytt samma dag. Rekommenderas varmt!

Labinot X
Skrev om Nita Städ AB

Mycket nöjd med flyttstädningen, väldigt trevlig personal och mycket fint bemötande!! Rekommenderar starkt

Sara Kristina J
Skrev om Nita Städ AB

Fantastisk jobb och bemötande. Kommer anlita Nita Städ igen.

Matilda L
Skrev om Nita Städ AB

Snabba, duktiga och trevliga killar. Rekomenderas

Ulrika B
Skrev om Nita Städ AB

En utomordentligt bra service. Punktliga, snabba och duktiga. Bästa flytthjälpen.

Ludvig Axel A
Skrev om Nita Städ AB

Jättenöjda med flytten. Allt hanterades väldigt varsamt. 5- stjärnor!

Melisa B

Mycket trevligt personal Flyttning och Flystäding Rekommenderar starkt

Gazmend P
Skrev om Nita Städ AB

Bra jobbat och snabbt levererat flyttmöblerna

Skrev om Nita Städ AB

Dålig städning och otrevligt bemötande. Företagsstädning kontor i Hässleholm. Kan inte rekommendera detta skurkföretag.

Svar från Nita Städ AB

Hej Mikael! Jättetråkigt att läsa hur du upplever det och att bli kallade ''skurkföretag'' tar vi verkligen illa upp av. Vi har städat hos er 1 år på ett väldigt fint och rent sätt så som vi gör hos alla våra kunder. Från början när vi startade hos er så ville ni att vi skulle jobba utan avtal eftersom det var väldigt svårt att få er att skriva under, och vi sa om ni inte skriver på avtalet så kommer vi att avbryta städningen för vi jobbar inte utan avtal. Vi tycker det är jättetråkigt att det upplevs som dåligt bemötande...

Skrev om Nita Städ AB

Valde Nita igen efter ha skött förra flytten perfekt. Visningsstädning, packning och flytt skött perfekt. Kommer även köpa en flyttstädning när det är dags. Mkt bra bemötande och allt levde upp till förväntningarna. 10+

Lisa Å
Skrev om Nita Städ AB

Efter att jag blev tipsad om Nita Städ & Flytt så anlitade jag dem i samband med flytt. Jag är väldigt nöjd med deras arbete, och kan varmt rekommendera detta företag. Pålitliga, serviceminded, hög kvalitet på arbetet och jättetrevlig personal.

Dardan B
Skrev om Nita Städ AB

Jag har anlitat bolaget vid två tillfällen för flytthjälp med flyttstädning och klarade besiktning utan anmärkning. Varje gång har de levererat tjänster av högsta kvalitet och avlastat mig från all stress. Kommunikationen med personalen har varit smidig och jag har alltid känt mig i trygga händer. Jag kommer utan tvekan att vända mig till dem igen nästa gång jag behöver hjälp. Ni är bäst, starkt rekommenderad!

Henrik S
Skrev om Nita Städ AB

Kanonbra kommunikation, flexibla i nyckelhantering och planering. Beställde flyttstädning och fönsterputs och resultatet blev över förväntan. Strålande fint och noggrannt utfört, till ett skäligt pris. Städade till och med balkongen trots att det inte framgått i offerten. Stort tack!

May Eva Elisabeth R
Skrev om Nita Städ AB

Lika välfungerande som vid tidigare flytt, håller tider och är varsamma. Och ett fantastiskt bemötande. Kan varmt rekommendera Nita.

Kujtim M
Skrev om Nita Städ AB

Mycket nöjd med städningen samt bemötandet från Nita Städ. !

Elisabet M
Skrev om Nita Städ AB

Spotless windows! Snabbt, vänligt och så service-minded medarbetare. Det är ganska många år nu som vi har anlitat er och ni håller alltid flaggan lika högt. Super, stort och varmt tack!

Bengt Harald T
Skrev om Nita Städ AB

Tack för en mycket proffsig utförd flytt. All heder till dessa två trevliga killar som fixade det på ett fantastiskt sätt, har flyttat många gånger men aldrig varit så nöjd som idag. Tack igen och jag kommer rekommendera er till alla som jag hör ska flytta. Bengt

Michael A
Skrev om Nita Städ AB

Mycket bra städning och trevlig personal. Är mycket nöjd och rekommenderar Nita städ.

Johan N
Skrev om Nita Städ AB

Duktiga, noggranna och mycket trevliga. Kan varmt rekommendera

Aliana L
Skrev om Nita Städ AB

Fantastiska killar som verkligen gjorde ALLT under mitt flyttstäd. Väldigt noggranna och trevliga och kunde ställa upp med mycket kort varsel! Bra pris också 👍 Rekommenderar starkt!

James B
Skrev om Nita Städ AB

väl utförd flytt till min svärfar, snabbt effektivt och vänliga människor, alla var inblandade från vår sida är supenöjda

Eva Alexandra L
Skrev om Nita Städ AB

Fantastisk service och hjälp! Trevlig personal, flyttade våra möbler varsamt och städningen var felfri. Rekommenderar starkt Nita städ!

Susanne R
Skrev om Nita Städ AB

Bra hjälp och man fick den tiden man önska att få flytthjälp. Killarna som flyttade åt oss var supertrevliga o skötte flytten utmärkt.

Malin D
Skrev om Nita Städ AB

Anlitade både flytt och städhjälp och det va väldigt bra och tillmötesgående och smidigt att de lämnar och hämtar flyttlådor. De satte sakerna där jag ville och jobbade effektivt och snabbt. Städningen blev godkänd utan anmärkningar. Kan verkligen rekommendera.

Evelina H
Skrev om Nita Städ AB

Använd Nitas tjänster mer än 1 gång alltid lika nöjd. Fantastisk utfört arbete, blivit vänligt bemött både via telefon, mejl och på plats. Godkänd vid besiktning med väldigt goda ord från hyresvärden. Rekommenderar Nita städ alla dagar i veckan.

Skrev om Nita Städ AB

Världens bästa städ och flyttfirma! Vi blev rekommenderade att anlita dem och använde oss av både städ och flytthjälp. Professionellt och väldigt trevligt bemötande från första kontakt till slutresultat. Flyttkillarna löste allt snabbt och smidigt och var väldigt noggranna och försiktiga med ens möbler m.m. De hjälpte även till att placera möbler/flyttlådor där man ville. Vi är lika nöjda med städningen, extremt bra och i princip kliniskt rent! De städade även vår nya bostad då städfirman som säljaren hade anlitat hade...

Patrik V
Skrev om Nita Städ AB

Jag anlitade Nita Städ & Flytt AB för både flytt- och flyttstädning. Jag blev oerhört nöjd med allt från den första kontakten då jag beställde de båda tjänsterna, till färdigt resultat! Blev nästan chockad över så snabba flyttkillarna var och att flyttningen av hela mitt hem gick så snabbt. De var mycket noggranna, trevliga och serviceminded. Likaså var tjejerna som flyttstädade mitt hem också trevliga och serviceminded, även de var noggranna och slutresultatet blev superfint! Med andra ord jag är oerhört nöjd med Nita...

Olivera K
Skrev om Nita Städ AB

Mycket bra företag att ha att göra med ingenting att klaga på allt blev TOPPENBRA. Supernöjda! Trevligt och professionellt bemötande! Högsta betyg! Tack för all hjälp!

Anna Eleonor F
Skrev om Nita Städ AB

Vår flytt med Nita Städ gick smidigt. Personalen var hjälpsam och flexibel, jobbade på snabbt och lyssnade på våra önskemål.

Per Mikael S
Skrev om Nita Städ AB

Vi använde Ninas för vår flytt från villa till lägenhet på 4 våningen inom Höör. Ett exceptionellt väl utfört arbete med omsorg om varenda pryl som flyttades. Inte en enda skada på ett enda föremål! Och fort gick det och trevliga, vänliga samverkande flyttare var vad vi mötte. Våra allra bästa rekommendationer!

Robert Stefan P
Skrev om Nita Städ AB

Kom innan bokad tid,och mycket fint utfört arbete!

Fredrik M
Skrev om Nita Städ AB

Mycket bra! Packning, flytt och städning - allt-i-ett. Försiktiga, men effektiva och snabba, och framförallt, noggranna. Rekommendearas!

Eva Maria P
Skrev om Nita Städ AB

Bästa flytthjälpen man kan få. Har provat flertal flyttföretag under mitt liv men Nitas är bäst. Tydlig offert. Trevligt bemötande hela vägen. Duktig flyttpersonal - är mycket imponerad av deras packning i lastbilen. Smidighet i utförandet och trevliga mot kund.

Johanna H
Skrev om Nita Städ AB

Jättenöjd med vår flytt från utlandet till Sverige som Nita lösta helt perfekt. Har inget att anmärka på och dessutom var killarna jättetrevliga och proffsiga

Jimmy N
Skrev om Nita Städ AB

Wow vilken service. Trevliga killar och proffsiga. Kommer verkligen att rekomendera till andra. Jimmy

Mikael Per Mårten D

Har anlitat Nita Städ många gånger de senaste 10 åren och har alltid varit nöjd. Snabbt, proffisigt och trevligt bemötande.

GUNILLA R
Skrev om Nita Städ AB

Av olika skäl har jag flyttat många gånger sedan 2015. Har använt Nita alla gånger och är nöjd med bemötandet från beställning till utförande. Flyttkillarna gör ett väldigt bra jobb och är dessutom trevliga och hövliga. Tack!

Susanne R
Skrev om Nita Städ AB

Utomordentlig och väldigt trevlig hjälp både med packning och flytt! Flexibla och varsamma med inventarierna. Mina starkaste rekommendationer.

Emma Sofia L
Skrev om Nita Städ AB

Fantastisk service! Snabba, effektiva och väldigt trevliga! Rekommenderar starkt.

DAVID U

Tack för ett fantastiskt jobb. Så fint och välstädat i huset. Jättenöjd ☀️

LOUISE S
Skrev om Nita Städ AB

Jag är jättenöjd med att ha anlitat Nita för både flytthjälp och flyttstäd. Alla personer som jag har varit i kontakt med har varit glada och hjälpsamma och lätta att få tag på, svarar snabbt på både telefon och mejl. Ingenting har varit några problem för dem, allt har gått att lösa. Fantastiskt bra att de lånar ut flyttlådor gratis (jag kunde även hämta fler flyttlådor i efterhand när jag upptäckte att jag behövde fler) och jättebra att man får ett fast pris direkt så att man kan vara helt trygg med vad man ska betala....

Nils-Åke Lennart D
Skrev om Nita Städ AB

Har nyttjat Nita's tjänster både för städning, flytt och magasinering och utlandstransport av bohag. De är alltid hjälpsamma och flexibla och deras personal tar stor hänsyn till bohaget, packar noggrant och är försiktiga med ömtåliga saker. Dessutom alltid till konkurrenskraftiga priser. Nita Städ går det att lita på, de håller vad de lovar.

Carl Erik L
Skrev om Nita Städ AB

Jag var mycket nöjd med flytthjälpen, kompetent utfört och till ett bra pris. Var även glad att de kunde hjälpa mig på helgen. Rekommenderas!