Njuta Spa

4.7 i betyg av av 35 omdömen
Välkommen till en privat oas, vi erbjuder en personlig spa upplevelse hos oss på Njuta Spa!

Ta med dig någon du tycker om och njut av egentid i våra privata spabad, bastu och relaxavdelning.
Ni får tillfälle att umgås med varandra och väljer själva om ni även vill unna er behandlingar.
Ni kan även besöka oss för enbart behandlingar inom hudvård, vaxning, fotvård & massage.

Våra hudterapeuter är alla certifierade inom sitt respektive område. Vi erbjuder olika behandlingar från topp till tå. Resultatinriktade ansiktsbehandlingar för hudförbättring, hudföryngring, acnebehandling, hårreducering & kärlbehandling med IPL. Genom att kombinera högteknologiska metoder med erfarenhet gör vi en hudanalys och lägger en plan efter dina behov och önskemål.

Njuta Spa och Klinik ligger i ett vackert anrikt hus vid Stockholms inlopp, i början av skärgården. I våra mötesrum för 2-8 personer kan ni mötas i en inspirerande miljö och den avslappnade atmosfären låter kreativiteten flöda!

Släpp vardagens måsten och njut av privata bad, härliga behandlingar.
Hos Hotel & Restaurant J kan vi även erbjuda måltider & övernattning.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 35 kunder tycker om Njuta Spa