Njuta Spa

Njuta Spa

Ring 08-21 21 68 njutaspa.se

Välkommen till en privat oas, vi erbjuder en personlig spa upplevelse hos oss på Njuta Spa! Ta med dig någon du tycker om och njut av egentid i våra privata spabad, bastu och relaxavdelning. Ni får tillfälle att umgås med varandra och väljer själva om ni även vill unna er behandlingar. Ni kan även besöka oss för enbart behandlingar...

35 omdömen om Njuta Spa

Maria V
Skrev om Njuta Spa

Bokar oftast via telefon och med kort framförhållning. Många gånger lyckas de får till en massagetid åt mig. Bemötandet i telefon samt vid besök är alltid trevligt. Lokalerna är trevliga och ger en hemma känsla. Vid ankomst erbjuds te och vatten innnan behandling. Behandlingarna levde upp till mina förväntningar.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

David L

Jättebra, Proffsiga och trevliga. Super service. Rekomenderas varmt

Eva N
Skrev om Njuta Spa

Underbart o mysigt ställe med bra service och trevlig personal.

Jejja W
Skrev om Njuta Spa

Alltid gott bemötande från början till slut. Alltid tillmötesgående.

Marie A
Skrev om Njuta Spa

Väldigt trevligt bemötande i mysig miljö. Fick frågan om jag ville ha en kopp te, något jag verkligen uppskattar. Hade bokat en bikinivaxning, frans och brynfärgning samt scrub plus brun utan sol. Är mkt nöjd med behandling och Amy som tog hand om mig. Mysigt ställe, vänlig & proffsig personal!

Svar från Njuta Spa

Tack Marie, Det gläder oss att du känner dig väl bemött och är nöjd med dina behandlingar. Välkommen igen!

Charlie K
Skrev om Njuta Spa

Har gått ett tiotal gånger på olika behandlingar och Njuta Spa är en skänk från ovan för människor i städer som söker avkoppling från stress och bättre kontakt med kroppen. Personalen, lokalen och utsikten är i absolut särklass. Rekommenderas varmt. For tourists: must see if visiting Stockholm.

Svar från Njuta Spa

Tack Charlie, fantastiskt att du känner så för vår verksamhet, välkommen snart igen!

Patrik S
Skrev om Njuta Spa

Jag blir alltid avslappnad och harmonisk efter en skön behandling hos Njuta Spa's duktiga medarbetare

Svar från Njuta Spa

Tack Patrik, det gläder oss att du trivs som gäst hos oss!

Åsa A
Skrev om Njuta Spa

Fick ett väldigt fint bemötande. Vi hade bokat massage och privat bad.Är jätte nöjd med vårat besök och det vi bokat. Blev uppmärksammad angående min födelsedag med en liten present som var trevligt.

Svar från Njuta Spa

Hej Åsa, Tack för berömmet, vad roligt att du kände dig nöjd med att bli firad hos oss. Välkommen igen!

Eva F
Skrev om Njuta Spa

Fantastiskt serviceminded bemötande! Man känner sig alltid välkommen. Fått hjälp med massor...om min hudtyp, om behandlingar som är bra, om produkter, sminkning. Mina förväntningar har överträffats. Ett seriöst spa som ser hela människan.

Svar från Njuta Spa

Tack Eva, Vad härligt att du känner att vi överträffat dina förväntningar, vi ser fram emot fortsatt förtroende!

Annelie C
Skrev om Njuta Spa

Njuta Spa är ett paradis och en fristad att komma till. Jag njuter varje sekund jag är där pga miljön, personalens vänlighet och fina bemötande och de underbara behandlingarna som utförs av mycket kompetent personal.

Svar från Njuta Spa

Tack Annelie för att du besöker oss! Det gläder oss enormt att du känner dig nöjd och väl omhändertagen.

Hedda L
Skrev om Njuta Spa

Njuta Spa är ett fantastiskt ställe och de är professionella! Var där när jag var yngre med min kära mor på ansiktsbehandlingar och har på senare tid gjort fransförlängning där regelbundet. Bemötandet är toppen och lokalen är superfräsch. Jag har aldrig varit missnöjd med mina besök och jag vill berömma Amy lite extra som verkligen kan sitt jobb. 10 av 10 stjärnor

Ulrica S gillar detta
Svar från Njuta Spa

Tack Hedda för att du besöker oss och tack för så fint beröm! Med vänlig hälsning, Ulrica m personal, o Amy lite extra:)

Jenny Caroline R

Har besök Njuta för ansiktsbehandlingar och fotvård. Alltid supernöjd! De skapar en mysig,avslappnad känsla där jag känt mig värdefull och ompysslad. Fotvården är exceptionell!

Ulrica S gillar detta
Svar från Njuta Spa

Tack Jenny, Vad härligt o höra att du känner dig ompysslad hos oss!

Anna A
Skrev om Njuta Spa

Snabb återkoppling, vänlig personal, stressfri , avkopplande och mkt vacker miljö och väldigt bra service

Svar från Njuta Spa

Tack Anna, Vad underbart att du känner dig nöjd med oss!

Emma H
Skrev om Njuta Spa

Bra bemötande. Har använt friskvårdsbidrag till massage.

Svar från Njuta Spa

Tack Emma, det gläder oss att du trivs med oss. Välkommen på massage snart igen!

Justyna L
Skrev om Njuta Spa

Super bra och proffesionell service men front desk/bemötande inte så trevligt.

Svar från Njuta Spa

Tack för din feedback Justyna, vi tar till oss din kritik gällande receptionen. Vi vill sträva efter att ge en trevligare upplevelse även i front desk vid framtida besök. Det är helhetsupplevelsen som gör skillnad. Välkommen snart igen!

Regina N
Skrev om Njuta Spa

Vänlig, kompetent, effektiv. Bra råd om min hud, och trevlig att prata med. Varmt rekommenderad!

Malin G
Skrev om Njuta Spa

Mycket behaglig behandling 🌟Lugn och trevlig stämning i en avslappnad miljö

Tuula L
Skrev om Njuta Spa

Allt var bra jag kommer gärna tillbaka, och ta men mina vänner intyg. 10p❤️❤️❤️ Tuula

Lena E
Skrev om Njuta Spa

Jag blev väldigt väl omhändertagen och fick en njutbar stund. Själv skulle jag varit tydligare med vad jag ville ha, nu fick jag extra allt. Bra men dyrt!

Annica B
Skrev om Njuta Spa

Alla borde ha en Elisabeth som sköter om ens hudvård. Hon är ett proffs och supertrevlig. Att komma till Njuta är en balsam för själen.

Roxy B
Skrev om Njuta Spa

Hi, sorry for the delayed replay . I thinks she's doing a great job !

Lisa S
Skrev om Njuta Spa

Jag fick det bästa bemötandet som kunde tänkas av Elisabeth. Varm, lugn och så proffsig. Min behandling blev som en dröm och Elisabeth överträffade mina förväntningar. Elisabeth är också väldigt kunnig vad gäller produkter och det känns väldigt bra att hon kan rekommendera produkter som passar just mig. Allt var toppenbra.

Jennie L
Skrev om Njuta Spa

Glömde göra de mest basic grejerna som att plocka ögonbryn. Var ointresserad av att göra porreggöring och ville hest att jag skulle komma tillbaka och göra en speciell behandling. Var väldigt på på att sälja in dyra specialbehandlinar. Påstridig.

Marie F
Skrev om Njuta Spa

Elisabeth var mycket trevlig och kunnig.

Anna-Karin Benedicte N

Jag fick ett trevligt bemötande av Elisabeth Sommarström och den behandling hon utförde levde upp till mina förväntningar. Hon har lång erfarenhet som hudterapeut och jag kände att jag var i trygga händer. Jag kan varmt rekommendera Elisabeth på Njuta Spa!

Natalie G
Skrev om Njuta Spa

Jag fick, och får fortfarande ett fantastiskt bemötande av Elisabeth. Hon är väldigt kunnig och professionell och samtidigt väldigt empatisk och jag känner mig väldigt trygg med henne. Hon har hjälpt mig otroligt mycket med mina hudproblem och jag är evigt tacksam.

Åsa E
Skrev om Njuta Spa

Har stor tillit och förtroende för Elisabeth. Hon är kompetent och jag kan varmt rekommendera henne!

Cattis A
Skrev om Njuta Spa

Jag fick ett varmt bemötande och kände mig välkommen. Elisabeth rekommenderade både produkter och behandling som var bäst just för mig, och det fungerade. Jag är mycket nöjd efter besöket och rekommenderar henne till mina vänner.

Charlotte S
Skrev om Njuta Spa

Proffsigt och trevligt bemötande. Upplevelsen på Njuta Spa var fantiskt.

Ulrika M
Skrev om Njuta Spa

Fin miljö o trevligt bemötande !!!😀

Sara K
Skrev om Njuta Spa

Elisabeth är extremt kunnig inom sitt område och väldigt lyhörd. Jag rekommenderar henne starkt. Högsta betyg får hon av mej.

Anna B
Skrev om Njuta Spa

Mycket bra och tryggt bemötande. Eliasbeth är väldigt kunnig i sitt yrke och ger ett oerhört seriöst intryck.

Kristina A
Skrev om Njuta Spa

Elisabeth var jättetrevlig. Mottagningen av hon som öppnade dörren kunde varit något bättre, hon förutsåg att vi hade varit där förut och lämnade oss i hallen för att ta av jackor mm, och gick iväg samtidigt som hon fortsatte prata och informera, vilket vi inte hörde något av. Så lite fundersamma på var vi skulle ta vägen och när. Det löste sig så småningom.

Katja B
Skrev om Njuta Spa

Elisabeth var trevlig, kunnig och gav mig tips för vad man behöver jobba med min kropp, då den känns stel och hård på vissa ställen, jag kände mig i trygga händer.

Susanne N
Skrev om Njuta Spa

Mycket bra behandling, njöt och kopplade av, huden kändes mycket bra efter behandlingen. Trevlig och bra bemötande, mycket kunnig i hudvård, fick även bra tips.