Nordea Bank AB

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Nordea Bank AB

• johan e
    johan e skrev om Nordea Bank AB
    Läser Johan L recension och kan med häpnad inse att inget har ändrats på tre år !!!!!Tvärtom köer med mellan 20 - 30 minuters väntetid.
    Till det så har den lokala korvmojen byggt ut så att all matos kommer in i den trånga banklokalen som inte har platser så att det räcker för alla gamlingar.Någon kunnig god rådgivning kan man inte räkna med.Skulle höra efter en enkel fråga i kassan.En gammal dam tog emot, hon log inte en enda gång !!
    Surt misstroende lyssnade hon inte på min fråga, utan svarade först efter tredje gången jag ställde frågan.En annan gång skulle jag hämta ut 10 000kr i kontanter, kvinnan i kassan G L Ö M D E att ge mig pengarna , vilket jag insåg precis så jag gått utanför dörren.Det är mänskligt att fela , men hur ska man bevisa om man ser att ett uttag är gjort på mitt konto men personalen slarvar bort pengarna ??? Har sagt upp mitt konto och lämnat banken som stjäl från mig, med den usla ränta som de ger.
  • Johan l
    Johan l skrev om Nordea Bank AB
    3 kassor öppna, 10:03 dvs 3 minuter efter öppning över 40 kunder före mig...Men att de har 3 personer som går runt bland folk och frågar efter kunder som inte har kassa ärenden är en ren katastrof.. Mer eller mindre har de tre i kostym inget och göra... varför inte öppna fler kassor istället? Dock verkar inte detta problem bara gälla liljeholmen utan genomsyrar alla deras kontor... Jag liksom en massa fler kunder börjar tröttna på detta och funderar på att byta bank om de inte gör något snarast...

Liljeholmstorget 7, 117 63 Stockholm