Mithat Bircan
Registrerad mäklare sedan 2018-01-03
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-23
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att jobba med människor o se till att deras livs största affär blir den bästa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en riktig tävlingsmänniska som brinner för mäkleriet. Målmedveten och enormt driven.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Snabba puckar, raka rör och flexibel.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag tog över ett objekt från konkurrent som inte fick det sålt i 2 månader, jag sålde den på 7 dagar.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Tränar så fort jag får tid över.

Hur ser din drömbostad ut?
Stor villa med sjöutsikt och egen pool. Läs mer

Läs vad 27 Läs vad Mithat Bircan

• Adam Sebastian B köpte sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-07-07

Flemingsberg
    Mithat var professionell och lösningsorienterad när han förmedlade bostaden och säkerställde att processen flöt på smidigt trots komplicerade incidenter. Han var över mina förväntningar och hade gladeligen anlitat honom igen och rekommenderat honom till andra som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Stevan S köpte sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-07-01

3:a
    Köpte en bostad som Mithat sålde.

Han var trevlig, ödmjuk och lyhörd. Han var till stor hjälp och medlade bra mellan oss och säljaren. Under hela processen kände jag och min sambo att han var mycket driven och engagerad.

Tack för hjälpen Mithat! Läs mer
  • Devran B sålde sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-06-26

Kästa
    Efter att ha värderat huset med annan mäklare bestämde vi oss för att testa Mithat. Ganska direkt satte Mithat oss och vårt hus i fokus fyllde oss med god energi och goda förhoppningar. Efter 1 timme med huset på nätet kom samtal direkt om intressanter och hela processen sattes igång. Mithat var ständigt tillgänglig dygnet runt och kunde alltid svara på alla frågetecken vi hade kring försäljningen och hela procssen. I slutändan så såldes huset för rekordsumma i området. Efter att ha haft flertalet olika mäklare så rekommenderar vi Mithat mycket starkt och hoppas att fler gör det smarta valet i att välja honom. Att välja Mithat är som att välja tryggheten själv. Läs mer
  • Joakim R sålde sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-06-25

Huddinge Vårby gård
    Mithat var mycket duktig och trevlig. Han höll mig uppdaterad om allt relevant.
    Ett minus var att han inte kunde hjälpa till med deklarationen, något som oftast brukar vara vanligt. Läs mer
  • Marcelo C sålde sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-06-24

Flemingsberg
    Jag har sålt min lägenhet i Huddinge. Sättet jag blev bemött av Mithat var väldigt proffsig och mina förväntningar blev överträffat tack vare den positiva inställningen som han hade. Jag skulle mer än gärna rekommendera Mithat Bircan. Läs mer
  • Dödsboet Efter Arja T sålde sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-06-21

1.5:a
    Huddinge Högmora
    Mithat upplevs från första mötet som en engagerad och driven säljare och levererar enligt förväntningarna! Läs mer
  • Burhan K sålde sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-06-06

Huddinge Vårby gård
    Innan vi bestämde oss för att köra med Mithat så jämförde vi honom med flera andra mäklare. Han hade en strategi från första mötet tils att kontraktet var påskrivet. Mithat ger ett förtroende som vi inte fick av dem andra! Han levde upp till allt han sa och lyckades dessutom få 150.000 kr mer än vad vi ville ha!
    Ska ni sälja eran bostad så bör Mithat och Notar Huddinge det självklara valet!! Läs mer
    2020-06-12 Mithat B svarar Burhan K
    Tack för förtroendet och önskar er lycka till!
  • Nanzaddorj M
    Nanzaddorj M sålde sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-05-18

Wow vilken mäklare!
    Har hört väldigt mycket om Mithat men hade ej upplevt det.. nu förstår jag vad alla menade. Jag fick min lägenhet såld på 48 h under Corona tider!! +255.000 kr.
    Han är tillgänglig 24/7 och är alltid trevlig för att hjälpa kunden på bästa sätt. Rekommenderar Mithat starkt till alla som vill sälja!! Läs mer
    2020-05-18 Mithat B svarar Nanzaddorj M
    Fan vad kul o höra! Alltid kul med snabba puckar.
  • Ness F sålde sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-05-14

2:a
    Flemingsberg
    Jag behövde hjälp med att sälja min bostadsrätt i Flemingsberg och hittade Mithat genom hittamäklare.se.
    Vi hade ett väldigt bra samarbete och jag kände att allt passade bra. Vi hade lagom mycket kontakt och kommunikation, Mithat hade koll på läget och området så jag kände mig trygg.
    Han lyckades sälja bostaden till ett rimligt pris inom en rimlig tid trots Covid19-situationen. Allt som allt, en väldigt trevlig och driven person. Jag rekommenderar honom! Läs mer
    2020-05-18 Mithat B svarar Ness F
    Det tog sin lilla tid men vi lyckades få till ett bra pris. Kul!
  • Muhamed G sålde sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

2020-05-14

Glömsta
    Vi valde att sälja vårt parhus med Mithat Bircan efter att ha gjort en jämförelse med flera andra mäklare som säljer i området.
    Proffsig och genuin mäklare som hade fullt fokus på oss som kunder under hela affären. Han engagerade sig på ett otroligt fint och personligt vis. Vi är supernöjda och hela säljprocessen gick smidigt till.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-05-18 Mithat B svarar Muhamed G
    Tack för förtroendet. Fantastisk kul o hjälpa er. Lycka till!

Senaste försäljningarna

Terapivägen