Mithat Bircan

Mithat Bircan

Mithat Bircan är mäklare på Notar Huddinge

Mithat Bircan har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Mithat Bircan har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.9. Mithat Bircan har haft 98 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att jobba med människor o se till att deras livs största affär blir den bästa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en riktig tävlingsmänniska som brinner för mäkleriet. Målmedveten och enormt driven.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Snabba puckar, raka rör och flexibel.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
När jag tog över ett objekt från konkurrent som inte fick det sålt i 2 månader, jag sålde den på 7 dagar.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Tränar så fort jag får tid över.

Hur ser din drömbostad ut?
Stor villa med sjöutsikt och egen pool.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 58 Läs vad Mithat Bircan

• 2020-11-27
    Stockholms bästa mäklare! Vår upplevelse med Mithat har varit över förväntan - så proffsig, noggrann och trevlig! Vår pärla såldes före visning och vi kan varmt rekommendera Mithat till alla som går i sälj tankar!
    Sinem B
  • 2020-11-27
    Mithat was very responsive and worked hard to answer all questions in a timely manner.
    Jeffrey C
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
  • 2020-11-25
    Sålde en trea i Huddinge. Mithat Bircan Bemötte mig på ett oerhört trevligt och proffesionellt sätt. Hade bra förväntningar av Mithat Bircan men även då så översteg han dessa och hjälpte oss få en bättre deal en förväntat. Han sålde lägenheten på rekord tid, skulle nog kunna säga att han definitivt är bästa mäklarn vi nånsin haft.
    Anatoli K
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Flemingsberg
  • 2020-11-25
    Best of the best! Vi fick den hjälp vi behövde och lite till. En grym och professionell mäklare som har säljaren i fokus!
    Yunus Özkan B
  • 2020-11-25
    Allting va toppklass, vill man sälja lägenheten tar det max 2 dagar för Mithat att sälja den.
    Fatih U
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Huddinge Vårby
  • 2020-11-18
    Mithat hjälpte mig att sälja min lägenhet i Huddinge. Han var väldigt smidig och proffsig att jobba med och höll mig uppdaterad genom hela processen. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare!
    Jessica E
    • 1:a
    • 48.5 m²
    • Huddinge centralt
  • 2020-11-16
    Hej! Vi har sålt vårt hus med hjälp av Mithat Bircan som finns på Notar i Stuvsta. Mithat är en otroligt kompetent och trevlig kille som också är en bra lyssnare och med det sagt noggrann på vad kunden vill och vilka krav dem har. Är ni på jakt efter en bra och professionell mäklare ska ni absolut kontakta Mithat Bircan så blir ni inte besvikna.
    Binyamin C
    • 136.0 m²
    • Botkyrka Hallunda / Norsborg
    sålde sitt hus med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge
  • 2020-10-26
    Blev bemött utav mäklaren på bästa sätt! Min lägenhet blev sålt snabbare än förväntad Rekommenderar starkt Mäklaren Mithat och Notar!
    Dilara S
    • 50.0 m²
  • 2020-10-26
    Mithat genomförde hela hanteringen på ett mycket bra och professionellt sett. Kan och kommer, varmt att rekommendera Mithat och Notar till vänner och bekanta!
    Petar O
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Flemingsberg
  • 2020-10-26
    Tålmodig och proffsig. Flexibel med tiden och ett trevligt bemötande.
    Fredrik Robin Vladimir D
    • 50.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mithat Bircan en del av Notar Huddinge

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte