Alla kategorier Begravningsbyrå Stockholms län Värmdö Nova Begravningsbyrå AB

Fenix Väg 12, 134 44 Gustavsberg — Visa karta

Skönviksvägen 244, 12242, ENSKEDE
ABC Lilla Begravningsbyrån Enskede
Susanne Ö:
Från första början fick vi ett väldigt vänligt bemötande med raka svar på våra frågor o även hjälp med idéer om hur man kunde göra med en be...

Läs vad 24 kunder tycker om Nova Begravningsbyrå AB

• Anneli N
    Anneli N skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Kan varmt rekommendera Nova Begravningsbyrå.
    Andrés hjälpte oss att arrangera vår mammas begravning. Vi, både vuxna och barn, fick ett mycket varmt, trevligt, förstående bemötande utav honom. Vi blev mycket väl omhändertagna i vår svåra sorg.
    Allt ifrån första mötet, det personliga farvälet på sjukhuset till begravningen var arrangerat på ett väldigt fint sätt.
  • Lena C
    Lena C skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Andres var väldigt tillmötesgående och förstående. Han ringde flera gånger och ville bara kontrollera att allt var OK! Kan varmt rekommenderas.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    De var fantastiska. Vi fick ett varmt bemötande i en svår stund.
  • Susan I
    Susan I skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Begravning. Fantastiskt bemötande av Andrés. Allt fungerade som det skulle. Jag kommer rekommendera Nova Begr byrå till andra i min närhet. Tack
  • Eva H
    Eva H skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Fått ett mycket bra och personligt bemötande.Allt vart så fint precis som vi ville, rekomenderar varmt deras tjänster.
  • Hanna A
    Hanna A skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Kan varmt rekommendera Nova Begravningsbyrå. Anpassar allting enligt kundens budget och önskemål. Snabb service via telefon, mail eller besök. Väldigt trevlig och personlig personal som du känner dig trygg med. 5/5 möjliga
  • Monica R
    Monica R skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Proffsigt, medkännande och utan krusiduller
  • Sissel R
    Sissel R skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Mycket bra, trevligt bemötande. Enkelt att ha e-mail kontakt med, snabb respons. Allt gick helt enligt våra planer och önskemål.
  • Eva N
    Eva N skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Fantastiskt bra bemötande. Vi var mer än nöjda.
    Jag har rekommenderat företaget till andra.
  • Ann-Sofie S
    Ann-Sofie S skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Mycket bra och hjärtligt bemötade. Va helt underbar under minnesstunden också. Rekommenderas med varm hand :)
  • Karen A
    Karen A skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Vi fick ett bra och professionellt bemötande. Deras hemsida var också bra med mycket tips om sånt man bör tänka på vilket man i den situationen inte alltid gör annars.
  • Lena E
    Lena E skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Vi fick ett varmt, vänligt, tillmötesgående och proffsigt bemötande. Allt gick bra och lätt och samarbetet gick smidigt. Rekommenderas varmt.
  • Jan P
    Jan P skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Mycket bra bemötande och geomförande
  • A
    A skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Mycket servicemindade, pålitliga, trevliga och förtroendeingivande. Jag har bara bra att säga om dem!
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Otroligt proffesionella och tillmötesgående. Tog alla våra önskemål på största allvar och ordnade det på absolut bästa tänkbara sätt.
    Lena E gillar detta
  • Eva N
    Eva N skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Wermdö Begravningstjänst hjälpte oss att arrangera mammas begravning. Dialog, engagemang, personligt bemötande och tålamod - dom fanns på plats när vi behövde dem!
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Bemötandet var mycket bra och personligt. Vi blev väl omhändertagna och vägledda i vår svåra sorg. De levde upp till våra förväntningar. Stämningen var god. Det var prisvärt. Vi fick många fina minnen efter begravningen. Vi sammanfattar upplevelsen som mycket bra och personlig.
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Första mötet mkt positivt, vidare kontakt oklanderligt. Svar på mail omedelbart eller bekräftat mottaget. Som helhet vill jag rekomendera deras tjänster.
  • Maria E
    Maria E skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Ett väldigt bra alternativ. har ingen erfarenhet tidigare av begravningsbyråer men rekommenderar mer än gärna Wermdö Bergravningstjänst. Både två är proffesionella och väldigt tillmötesgående. toppen!
    Lena E gillar detta
  • Ingemar H
    Ingemar H skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Fått ett mycket bra och personligt bemötande. Rekommenderas varmt!
  • Sissi N
    Sissi N skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Mycket bra service och försökte verkligen tillgodose de lite speciella önskemålen vi hade.
  • Marie R
    Marie R skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Vänligt och lagom formellt. Har "dessbättre" inte så mycket att jämföra med, men fick ingen känsla av att de försökte sälja på saker utan höll en låg och värdig profil.
  • Robin A
    Robin A skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Mycket lätta och avslappnade människor. Serviceinriktade och tillmötesgående.
  • Helena B
    Helena B skrev om Nova Begravningsbyrå AB
    Trevlig & förstående personal i en stund av förvirring och sorg

Fenix Väg 12, 134 44 Gustavsberg