Np-Däck

Ullevivägen 10, 197 40 Bro — Visa karta

Vi är en komplett däckserviceverkstad med bra öppettider, engagerade medarbetare och genuin service som varit igång sedan 2007. Oavsett fordon kan vi hjälpa dig byta, sköta om och förvara dina däck. Vi fixar allt från den lätta lastbilen och hästtrailern till skottkärran.

I teamet har vi Nisse, en riktig eldsjäl som sätter kunden i första rummet, och Henke som bidrar till en än starkare kundservice. Vårt mål är att erbjuda öppettider som passar för dig som kund, uppvisa högsta möjliga service och hålla låga priser!

Välkommen till NP-däck!
Öppet just nu
Mån-Sön: 10:00-11:00
12:00-20:00

Läs vad 441 kunder tycker om Np-Däck

• Tommy P skrev om Np-Däck
    Alltid snabbt svar vid förfrågan. Köpte nya sommardäck. Hjälpsamma i alla lägen oavsett vad du kommer med. Man ser att det är riktiga yrkesmän i denna bransch. Läs mer
  • Paun R skrev om Np-Däck
    Utmärkt Service!
    Jag knasade till bokningen men dem fixade så allt löste sig ändå. Läs mer
  • Johan G skrev om Np-Däck
    Bra och väldigt glatt och positivt bemötande från Nisse. Läs mer
  • Leif J skrev om Np-Däck
    Snabbt enkelt och bra service. Läs mer
  • Dennis B skrev om Np-Däck
    Helt suverän service, de trixar o fixar för att ordna allt till det bästa.
    Ställer alltid upp!
    Vi är så glada för NP Däck! Läs mer
  • Natalie G skrev om Np-Däck
    Jättetrevlig personal, snabb service, och trevligt kundutrymme. Jag bytte från sommardäck till vinterdäck. Läs mer
  • Arne I
    Arne I skrev om Np-Däck
    Hade blivit rekomenderad NP-Däck av flera bekanta. Beställde byte till vinterdäck och förvaring. Utmärkt bemötande trots att jag kom en halv timme före avtalad tid så byttes däcken omgående.
    Ett stort plus är de generösa öppettiderna som är svårslagna. Läs mer
  • Gunnar M skrev om Np-Däck
    De löste allt smidigt. Även oväntade problem som saknade hjulmuttrar. Läs mer
  • Anneli P skrev om Np-Däck
    Har bytt däck hos NP.
    Trevligt bemötande, trevligt väntrum. Nöjd med besöket där. Läs mer
  • Andreas E skrev om Np-Däck
    Alltid ett trevlig och professionellt bemötande.
    Väldigt god kunskap om sitt område och lösningar för att tillgodose kunden/mitt behov.
    Alltid tid för sina kunder och smidig bokning
    vid däckskifte och prisvärt däckhotell Läs mer
  • Ann-christin E skrev om Np-Däck
    Jag har köpt sommar- och vinterdäck. I detta ingick montering och skifte på fälg.

Bemötandet var jättetrevligt. Nisse är väldigt kunnig på området och vill inte sälja på kunden dyrare däck än vad kunden behöver. Läs mer
  • Dimitris K skrev om Np-Däck
    Superbra service, kompetent personal! Läs mer
  • Per K skrev om Np-Däck
    Personalen trevlig. Tog dock 1,5v att få tid att byta från sommar till vinterhjul. Läs mer
  • Anki E skrev om Np-Däck
    Servicevänligt och bra.
    Servicevänligt och bra.
    Servicevänligt och bra. Läs mer
  • Mikael R skrev om Np-Däck
    Fick hjälp oanmäld på en lördag.
    Bra service Läs mer
  • Seman J skrev om Np-Däck
    Kanonbemötande och proffsigt jobb Läs mer
  • Inger P skrev om Np-Däck
    Allt man kan önska i form av services får man hos NP-däck. Trevligt bemötande, lätt att komma överens om tider och man känner sig välkommen. Läs mer
  • Sven-olov L skrev om Np-Däck
    Däckskifte. Bra service, bra bemött, inga problem. Läs mer
  • Mikko O skrev om Np-Däck
    Bra priser och snabba. Kör hårt👍 Läs mer
  • Patric M
    Patric M skrev om Np-Däck
    Har både bytt och köpt nya däck hos Np-Däck och har varje gång har jag fått snabb service och ett otroligt bra bemötande. Läs mer
  • Peter T skrev om Np-Däck
    Mkt bra och kunniga, framförallt. Håller tider Läs mer
  • Elsa S skrev om Np-Däck
    Bra och kunnig servic ! Känner mig säker när jag har bytt däck och åker därifrån 😀 Läs mer
  • Esa T skrev om Np-Däck
    Jag har alltid fått ett personligt och vänligt bemötande, ingenting är omöjligt, jag har köpt nya däck, jag har säsong-skiftat däck och dessutom fått punkteringar lagade med perfekt resultat.
    Det blir många fler besök i framtiden. Läs mer
  • Stephan N skrev om Np-Däck
    Bra bemötande.
    Kunnig, informativ och förtroendegivande personal.
    Har köpt MC- däck med omläggning ett par ggr och även sommardäck och vinterhjul monterat och klart på bilen. Läs mer
  • Pekka U skrev om Np-Däck
    Jag har fått hjälp med köp och byte till nya däck, balansering och reparation av däck med pyspunktering på grund av spik i däck. Utförandet har varit på topp med till exempel nya ventiler varje gång pga Nisses erfarenhet av läckande gamla ventiler.
    Däcken gäller till personbil, släpvagn och motorcykel.
    Vid köp av nya däck har jag haft en bra dialog med tips, råd och förslag.
    Mina förväntningar är alltid en öppen dialog med professionell och saklig information. Den har jag alltid haft med Np-Däck, med öppettider som har passat mig. Läs mer
  • Annelie L skrev om Np-Däck
    Lätt att boka tid,mycket bra service. Läs mer
  • Johanna K skrev om Np-Däck
    Man har kunden i fokus. Jag känner mig helt trygg med råden och rekommendationerna när dom bedömer det som aktuellt med däckinköp. Här köper jag mina däck och här skiftar man mina sommar- och vinterdäck. Alltid med ett positivt bemötande. Läs mer
  • Elin Q skrev om Np-Däck
    Perfekt service. Trevlig personal och bra tillgänglighet Läs mer
  • Päivi P skrev om Np-Däck
    Mycket fint o personligt bemötande i alla gånger jag har varit o fått hjälp med att byta eller laga mina däck. Jag ger NP- däck de bästa rekommendationer . Läs mer
  • Sergej M
    Sergej M skrev om Np-Däck
    I need my car every day and you can imagine how much I was upset discovering a flat tire in the morning. It was summer time when everything was closed. I desperately rang NP-däck. The man was on vacation too but came to help. No extra charges! Excellent job! Läs mer
  • Ulf Ö skrev om Np-Däck
    Bra bemötande,trevliga, lätt och smidigt. Läs mer
  • Per L skrev om Np-Däck
    Alltid trevliga och försöker hjölpa till Läs mer
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Np-Däck
    Mycket bra bemötande och väl utfört arbete!Rekomenderas varmt! M.v.h Bengt Läs mer
  • Kimmo A skrev om Np-Däck
    Proffsigt bemötande. Håller tider, serviceminded ka sin sak. Läs mer
  • Mårten W
    Mårten W skrev om Np-Däck
    NP-däck erbjuder alltid toppservice, vare sig det gäller udda bokningstider eller tips och råd. Alltid värt att premiera företag som står på tå för att hitta lösningar åt kunden. Har aldrig övervägt att byta däckfirma, trots flytt till annan ort. Läs mer
  • Michael T skrev om Np-Däck
    Kunskap och service samt ett mycket bra bemötande, det är NP-Däck signatur. Läs mer
  • Lotta L skrev om Np-Däck
    Bästa däckservicen för både mig själv och bilen! Man blir alltid bemött med service på högsta nivå. NP har hjälpt mig med däckbyte i flera år och jag kommer aldrig byta ställe. Proffshjälp när det behövs nya däck och alltid hjälpsamma och trevliga! Läs mer
  • Anneli S skrev om Np-Däck
    Har ett fantastiskt bra bemötande mot kund, aldrig några bekymmer, man får alltid snabb och proffsig hjälp oavsett tid på dygnet, byter alltid däck hos NP, just för att dom är som dom är , helt suveräna Läs mer
  • Lena L skrev om Np-Däck
    Alltid bra service! Vid däckskifte är det bra att boka en tid. De kan vara fullt om du kommer och vill ha hjälp med detsamma. Läs mer
  • Rikard B skrev om Np-Däck
    NP-Däck ställer alltid upp.
    Snabbt och till vettiga priser.
    Och med ett personligt bemötande.
    När någon frågar om en däcksverkstad så blir alltid svaret NP-Däck / Rikard Läs mer
  • Asal M skrev om Np-Däck
    De är helt underbara på alla vis. Trevliga, hjälpsamma och kan service 😊 Läs mer
  • Gerda N skrev om Np-Däck
    Jättebra och snabb service!!!!!!!! Läs mer
  • Daniel L skrev om Np-Däck
    Alltid trevligt bemötande och väldigt serviceminded. Proffesionella och försöker inte sälja på om det inte behövs. Väldigt bra priser och får snabbt fram det som beställs. Läs mer
  • Lotta H skrev om Np-Däck
    Trevligt bemötande från samtliga man möter där! Har mina däck hos dem på förvaring. Får hjälp med däckbyte två ggr / år. Byter snabbt och effektivt. Bra pris också. Läs mer
  • Harry N skrev om Np-Däck
    Får alltid professionellt och trevligt bemötande hos NP-däck.
    Han är mitt första val, när det gäller bil- och MC-däck, numera. Läs mer
  • Rolf B skrev om Np-Däck
    Min uppfattning är att man ska gynna de småföretagare som finns i kommunen. Jag har under många år anlitat NP-däck och har stort förtroende för ägaren Nisse. Han är kunnig, trevlig och ärlig.

När jag i år behövde nya mc-däck så bad jag Nisse beställa, utan att fråga om priset. Jag litar på att jag som stamkund får ett bra pris, och det fick jag.

Om jag rekommenderar ett företag till någon jag känner så vill jag känna mig 100 procent säker, och vad gäller NP-däck så är jag det. 100 procent säker på att de får kompetens, ett bra bemötande och ett vettigt pris. Läs mer
  • Kristian L skrev om Np-Däck
    Jättebra! Serviceminded och alltid väl bemötande! Läs mer
  • Fabrice C skrev om Np-Däck
    Jätte nöjd och kan rekommendera Läs mer
  • Oscar S skrev om Np-Däck
    Trevligt bemötande och snabbt däckskifte! Läs mer
  • Tom S skrev om Np-Däck
    Alla hos Nisse på NP-Däck är alltid glada, positiva och hjälpsamma. Ser sällan några problem med att lösa saker till kundens bästa.
    Jag är och har alltid varit super nöjd med NP-Däck.
    Med vänlig hälsning, Tom Snellman Läs mer

Björkholmsvägen 17, 14146, Huddinge