Alla kategorier Tandläkare Stockholms län Stockholm Östermalm Nybrokliniken AB

Nybrokliniken AB

Nybrogatan 44, 114 40 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Nybrokliniken!

Vi bemöter alla individer med samma engagemang och älskar vårt yrke. Vi har tandvård för hela familjen och använder oss av den senaste tekniken inom branschen. De tjänster vi erbjuder är akut tandvård, tandblekning, tandimplantat, porslinsfasader, tandreglering, huvudvärk/käkledsbesvär, tandlossning och barntandvård.

Hos oss på Nybrokliniken slipper du vänta på din porslinskrona - den fräser vi på plats.
Vi är medvetna om att det är vanligt att känna rädsla för att gå till tandläkaren. Därför har vi hjälpt många tandvårdsrädda genom åren. Gillar du inte sprutor så har vi “The Wand” för en smärtfri behandling.

Vi utbildar oss ständigt för att vara uppdaterade på de nyaste metoderna på marknaden. Vill du veta mer om hur vi jobbar eller har du några andra frågor, gå gärna in på vår hemsida eller ring oss.
Mån-Tis: 07:30-17:00
Ons: 07:30-18:00
Tor: 07:30-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om Nybrokliniken AB

• Denni L skrev om Nybrokliniken AB
    Bra mottagande I receptionen, och som vanligt ett mycket bra besök hos tandläkare Tove H. Läs mer
  • Carin F skrev om Nybrokliniken AB
    Fantastiskt kundbemötande! Proffsig och oerhört kunnig personal som svarar på alla mina frågor och ger mig bra tips och råd. Att gå till tandläkaren är en härlig upplevelse! Läs mer
  • Louis G skrev om Nybrokliniken AB
    Nybrokliniken uppfylde mina förväntningar Läs mer
  • Per L skrev om Nybrokliniken AB
    Allt sköts perfekt, fräscha lokaler. Läs mer
  • Leif R skrev om Nybrokliniken AB
    Årlig undersökning fick väldigt bra mottagande. rekommenderar verkligen Nybrokliniken Läs mer
  • Mona L
    Mona L skrev om Nybrokliniken AB
    Fantastisk kunniga tandläkare! Professionellt och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Johana R skrev om Nybrokliniken AB
    Kliniken som botade min tandläkarskräck! Otroligt duktiga, trevliga och professionella tandläkare! Vård och uppföljning av vården har varit överlägsen och jag rekommenderar Nybrokliniken till alla jag känner! Läs mer
  • Erik M skrev om Nybrokliniken AB
    Gått för tandreglering (Invisalign) och varit väldigt nöjd! Karla o co gör att man känner sig trygg och välkommen. Mycket bra! Läs mer
  • Per-håkan G
    Per-håkan G skrev om Nybrokliniken AB
    Karla Reigo möter nu som tidigare med sitt glada leende och sin kompetens. I nya fräscha, topputrustade lokaler och med en utökad medarbetarstab. Den goda stämningen bland personalen smittar av sig och har en klart lugnande effekt.
    Vid det här laget har jag en mångårig erfarenhet av Karlas och teamets sätt att arbeta och känner inte den minsta oro inför tandläkarbesöken.
    Smärtfri, kompetent behandling på ett personligt och trevligt sätt kan man säga. Det har med åren blivit riktigt roligt att träffa sin tandläkare!

Per-Håkan Grolander Läs mer
  • Marianne L skrev om Nybrokliniken AB
    Tandvård, Hygienistvård Mycket bra bemötande. Karla är en skicklig tandläkare som gör mig trygg med min tandvrd. Läs mer
  • Per H skrev om Nybrokliniken AB
    Alltid vänliga och känner mig välkommen Läs mer
  • Cheryl N skrev om Nybrokliniken AB
    professional, good mouth and tooth care Läs mer
  • Hans R
    Hans R skrev om Nybrokliniken AB
    Var hos tandhygienist och tandläkare. Blev mkt väl bemött och väl behandlad.
    Toppenklinik! Läs mer
  • Katja B skrev om Nybrokliniken AB
    Jättebra och super proffsig tandvård av tandläkare Karla Regio och tandhygiens i fräscha lokaler. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Siw A
    Siw A skrev om Nybrokliniken AB
    Kompetens och. Mycken vänlighet. Läs mer
  • Karin J skrev om Nybrokliniken AB
    Fräscht men trångt väntrum. Tandläkaren saknar empati samt lyssnar inte på patientens önskemål utan styrde och verkade ointresserad. Kontaktproblem. Hon väljer mer omfattande behandling än vad som krävs även om patienten vill ha basic behandling och några alternativ gavs inte. Vidare är prissättningen påfallande hög vilket inte är försvarbart. Välj annan! Läs mer

Nybrogatan 44, 114 40 Stockholm