Nynäshamn Byggservice AB

Nynäshamn Byggservice AB

Ring 073-435 36 54 nynashamnbygg.se
4.0

Välkommen till Nynäshamn Byggservice AB! Vi är ett väletablerat företag som har funnits i branschen i över 20 år och utför allt inom bygg i Södra Stockholm. Vi har således ett brett kontaktnät av andra seriösa hantverkare inom olika yrkesgrupper. Detta innebär att vi på ett smidigt sätt kan agera totalentreprenör. Inget jobb...

4 omdömen om Nynäshamn Byggservice AB

CAROLINE G
Skrev om Nynäshamn Byggservice AB

Var idag i kontakt med en anställd på firman då de arbetar hos vår granne. Firman har kört in via vårt tomt till grannens bygge vilket vi inte uppskattat och också uttryckt. Till svar fick jag nu när jag pratade med den anställde att jag ”är korkad” ”jag ska brinna i helvetet” är en ”idiot” som inte är ”smidig av mig” och samarbetar (dvs låter de köra på vår tomt). Jag är uppriktigt chockad över bemötandet och skulle aldrig vilja ha en sådan byggfirma hemma hos mig. När jag bad den anställda tänka på hur hen tilltalar andra...

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen
BadgeFourYears

Andrius P Andrius P
Helene W
Skrev om Nynäshamn Byggservice AB

Riktigt Toppjobb! Noggranna, snabba och skickliga yrkesmän. Höll tider, och genomförde ombyggnaden med minimala störningar för oss som bor i huset. Enkla att ha och göra med och höll oss kontinuerligt informerade om framskridandet. Rekommenderas verkligen!!

Bengt F
Skrev om Nynäshamn Byggservice AB

Total yttre renovering av fritidshus från 1948. Först revs allt taktegel, varvid konstaterades att en del råspont behövde bytas. Efter det las ny papp, läkt och nytt tegel. Därefter revs befintlig befintlig träfasad som sedan tilläggisolerades innan ny fasad spikades och målades. Mycket bra bemötande både av ansvarig entreprenör och utförare. Speciellt nöjd med att alla tider hölls. Även tilläggsarbeten utfördes till full belåtenhet. Korrekt fakturering med ROT-avdrag. Innan beställning fick vi referens som kontaktades och lovordade företaget. Jag instämmer till fullo i detta.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Curtelius Hans C
Skrev om Nynäshamn Byggservice AB

Trevliga och noggranna gör ett fantastiskt bra jobb . Kan starkt rekommendera dom.