Nynäshamn Byggservice AB

Nils Löpares Väg 4, 148 71 Sorunda — Visa karta

Välkommen till Nynäshamn Byggservice AB!

Vi är ett väletablerat företag som har funnits i branschen i över 20 år och utför allt inom bygg i Södra Stockholm. Vi har således ett brett kontaktnät av andra seriösa hantverkare inom olika yrkesgrupper. Detta innebär att vi på ett smidigt sätt kan agera totalentreprenör. Inget jobb är för litet eller stort för oss då vi tar oss ann företag såväl som privata kunder.

Vi kan hjälpa dig med allt från nyproduktion, snickerier, golvläggning, försäkringsskador, byggservice, dörr- och fönsterbyten samt mycket mer. Vi innehar de behörigheter som krävs för att utföra alla typer av jobb, såsom ID06, Bas U - Bas P. Varmt välkommen att rådfråga oss kring ditt nästa byggprojekt eller be om en kostnadsfri offert här ovan.

Läs vad 3 kunder tycker om Nynäshamn Byggservice AB

• 2019-08-26

Helene W skrev om Nynäshamn Byggservice AB
    Riktigt Toppjobb! Noggranna, snabba och skickliga yrkesmän. Höll tider, och genomförde ombyggnaden med minimala störningar för oss som bor i huset. Enkla att ha och göra med och höll oss kontinuerligt informerade om framskridandet. Rekommenderas verkligen!! Läs mer
  • Bengt F

2019-06-19

Bengt F skrev om Nynäshamn Byggservice AB
    Total yttre renovering av fritidshus från 1948.

Först revs allt taktegel, varvid konstaterades att en del råspont behövde bytas. Efter det las ny papp, läkt och nytt tegel. Därefter revs befintlig befintlig träfasad som sedan tilläggisolerades innan ny fasad spikades och målades.

Mycket bra bemötande både av ansvarig entreprenör och utförare. Speciellt nöjd med att alla tider hölls. Även tilläggsarbeten utfördes till full belåtenhet. Korrekt fakturering med ROT-avdrag.

Innan beställning fick vi referens som kontaktades och lovordade företaget. Jag instämmer till fullo i detta. Läs mer
  • 2019-06-19

Curtelius Hans C skrev om Nynäshamn Byggservice AB
    Trevliga och noggranna gör ett fantastiskt bra jobb .
    Kan starkt rekommendera dom. Läs mer

Nils Löpares Väg 4, 148 71 Sorunda