Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen O'Learys Kungsholmen

O'Learys Kungsholmen

Kungsholmsgatan 31, 112 27 Stockholm — Visa karta

På O'Learys-restaurangen i Amarantens bottenvåning, hörnet Scheelegatan, Kungsholmsgatan är stämningen alltid på topp. Sportbaren server amerikansk inspirerad mat och visar de flesta stora sportevenemang.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om O'Learys Kungsholmen

• Fredrik P
    Fredrik P skrev om O'Learys Kungsholmen
    Nej det här var fan inte bra. :(
  • Daniel M
    Daniel M skrev om O'Learys Kungsholmen
    O'learys är alltid O'learys, men just den har restaurangen har jag alldeles för ofta bemötts av otrevlig personal som inte alls verkar vilja ha gäster. Ett exempel var när vi kom förbi och ville äta strax efter kl. nio. Fick höra att dom skulle stänga kvart i tio (vad är det för tid att stänga?) och att det därför inte var någon idé för oss att sätta oss där. Helt okej, så vi gick för att äta vid en närliggande krog. Klockan 23 går vi förbi där igen för att se att stället är helt öppet och det sitter fortfarande kvar folk och äter. En annan gång var vi ensamma gäster på restaurangen och ändå fick vi vänta närmare en kvart på att ens få en meny. Ingen kommentar eller ursäkt fick man heller. Detta är bara två exempel. Men maten har iaf varit bra när man väl fått den.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om O'Learys Kungsholmen
    Grejen med O'Learys-besöken är att totalupplevelsen till väldigt stor del färgas av hur det går för det lag man hejar på. Idag vann AIK Hockey och tog sig upp till Elitserien, och då spelar ju maten och servicen ingen som helst roll!

Men även i övrigt måste man bedöma sportsbarer efter sin egen måttstock. O'Learys Kungsholmen har TV-skärmar precis överallt, tillräckligt sportvänlig mat, god öl och helt OK service.

Se bara till att boka bord i tid om du tänker dig gå på någon av de viktigare matcherna.

Kungsholmsgatan 31, 112 27 Stockholm