Office Recycling

Office Recycling

Ring 0106-85 00 00 officerecycling.se
4.3

Välkommen till Office Recycling! Vi hjälper andra företag att tänka grönt med fossilfri kontorsåtervinning och källsortering. Det är ditt, mitt och vårt aktiva val som påverkar hur vår framtid kommer att se ut. Var med och skapa morgondagens återvinning för ert kontor. Med oss på Office Recycling återvinner ni utan att behöva...

13 omdömen om Office Recycling

Karl Fredrik G
Skrev om Office Recycling

Riktigt uselt. Fått ett avtal, kommer inte o hämtar. skickar fakturor fast ingen varit här o hämtat. Går inte att få tag på på telefon. Tog 2 månader att få soptunnor men sedan gått upp i rök Går inte att få tag på dom längre

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 118 omdömen 4.5 av 118 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

Jerk J
Skrev om Office Recycling

Hantering av återvinning för en mindre Brf. Kontakten med säljare var mycket bra, mycket trevlig och tillmötesgående. Vid några tillfällen har hämtningen av vissa kärl uteblivit, och bemötandet från kundtjänsten vid dessa tillfällen var under all kritik.

Gullis K
Skrev om Office Recycling

Kom i kontakt med Fanny för att vi behövde sekretess rör. Hon var och ÄR helt galet perfekt för att tillgodose våra behov på bästa sett. Sist men inte minst har vi Melvin. Världens bästa och trevligaste chaufför som jag mött och som gör sitt jobb helt prima ballerina! Dessa två, underbara människor, som verkligen får mig att välja er alla dagar i veckan! Trevlig helg! /Gullis

Jens I
Skrev om Office Recycling

Superproffsiga. Bra service, håller vad de lovar

ANDERS A
Skrev om Office Recycling

Egentligen skulle jag ta bort denna recension men det gick inte så jag ändrar till en trea

Elisabeth E
Skrev om Office Recycling

Hämtning grovsopor m.m. Snabb och effektiv hämtning

Kerstin B
Skrev om Office Recycling

Proffsiga, mkt bra kundbemötande, snabba och flexibla. Kommer att vända mig dit igen vid ev behov.

Kia W
Skrev om Office Recycling

Snabb och flexibel service; har man extra mycket material som ska återvinnas har Office Recycling .alltid tid och kapacitet att ta hand om detta.

Jonas L
Skrev om Office Recycling

Återvinning. Toppenservice och trevliga och skötsamma chafförer.

Gertrud N
Skrev om Office Recycling

Office Recycling hämtar plast och papp, till största delen matförpackningar. Följer de schemalagda tiderna till punkt och pricka. Finns inget att anmärka på.

Cem E
Skrev om Office Recycling

Ett företag som tänker nytt med mycket bra hållbarhetsarbete. De har skräddarsydda lösningar för företag som är enkel och smidig. Serviceminded och lyhörd personal. Ett företag som jag varmt kan rekommendera.

Kylie W
Skrev om Office Recycling

Always fast and friendly service! It is great to work with a company that want to do good regarding climate control.

Office Recycling gillar detta
Marcus P
Skrev om Office Recycling

Har en återvinningslösning på kontoret vilket funkar superbra. Enkla att jobba med, bra värderingar och trevlig personal.

Office Recycling gillar detta