Office Recycling

Engelbrektsgatan 31, 114 32 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Office Recycling!

Vi hjälper andra företag att tänka grönt med fossilfri kontorsåtervinning och källsortering. Det är ditt, mitt och vårt aktiva val som påverkar hur vår framtid kommer att se ut. Var med och skapa morgondagens återvinning för ert kontor.

Med oss på Office Recycling återvinner ni utan att behöva oroa er för utsläpp från fossila bränslen och olja. Vi erbjuder återvinningsabonnemang för kontor, butiker och fastighetsägare. Du får då förutom exceptionell service även designade kärl och källsorteringslösningar samt hämtning till vår miljöanläggning - Grönare och billigare!

Testa vårt test!
År 2050 beräknar forskarna att vattennivån i världshaven har ökat med 8 meter på grund av koldioxidutsläpp vilket skulle orsaka ca 80 miljoner klimatflyktingar. Vill du vara med och hjälpa till så är du varmt välkommen att kontakta oss eller gå in på vår hemsida. Där kan du bland annat göra vårt test där du ser hur mycket koldioxidutsläpp du kan spara genom fossilfri återvinning.

Läs vad 12 kunder tycker om Office Recycling

• 2020-11-02

Jerk J skrev om Office Recycling
    Hantering av återvinning för en mindre Brf.

Kontakten med säljare var mycket bra, mycket trevlig och tillmötesgående.

Vid några tillfällen har hämtningen av vissa kärl uteblivit, och bemötandet från kundtjänsten vid dessa tillfällen var under all kritik. Läs mer
  • 2020-10-30

Gullis K skrev om Office Recycling
    Kom i kontakt med Fanny för att vi behövde sekretess rör. Hon var och ÄR helt galet perfekt för att tillgodose våra behov på bästa sett. Sist men inte minst har vi Melvin. Världens bästa och trevligaste chaufför som jag mött och som gör sitt jobb helt prima ballerina! Dessa två, underbara människor, som verkligen får mig att välja er alla dagar i veckan!
    Trevlig helg!
    /Gullis Läs mer
  • 2020-10-30

Jens I skrev om Office Recycling
    Superproffsiga. Bra service, håller vad de lovar Läs mer
  • 2020-10-28

ANDERS A skrev om Office Recycling
    Egentligen skulle jag ta bort denna recension men det gick inte så jag ändrar till en trea Läs mer
  • 2019-10-03

Elisabeth E skrev om Office Recycling
    Hämtning grovsopor m.m.

Snabb och effektiv hämtning Läs mer
  • 2019-09-30

Kerstin B skrev om Office Recycling
    Proffsiga, mkt bra kundbemötande, snabba och flexibla. Kommer att vända mig dit igen vid ev behov. Läs mer
  • 2019-09-30

Kia W skrev om Office Recycling
    Snabb och flexibel service; har man extra mycket material som ska återvinnas har Office Recycling .alltid tid och kapacitet att ta hand om detta. Läs mer
  • 2019-09-27

Jonas L skrev om Office Recycling
    Återvinning. Toppenservice och trevliga och skötsamma chafförer. Läs mer
  • 2019-09-27

Gertrud N skrev om Office Recycling
    Office Recycling hämtar plast och papp, till största delen matförpackningar. Följer de schemalagda tiderna till punkt och pricka. Finns inget att anmärka på. Läs mer
  • 2019-09-05

Cem E skrev om Office Recycling
    Ett företag som tänker nytt med mycket bra hållbarhetsarbete. De har skräddarsydda lösningar för företag som är enkel och smidig. Serviceminded och lyhörd personal.
    Ett företag som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-28

Kylie W skrev om Office Recycling
    Always fast and friendly service!

It is great to work with a company that want to do good regarding climate control. Läs mer
    Office Recycling gillar detta
  • 2019-08-26

Marcus P skrev om Office Recycling
    Har en återvinningslösning på kontoret vilket funkar superbra. Enkla att jobba med, bra värderingar och trevlig personal. Läs mer
    Office Recycling gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte