Ögonlasern

Ring 08-21 94 00 www.ogonlasern.se
3.1

7 omdömen om Ögonlasern

Kim robin jonatan S

Toppen. Tryggt och fint bemötande. Tack!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

BIRGITTA S
Skrev om Ögonlasern

Jag gjorde linsbyte (RLE) i båda ögonen i början av året och behandlades för efterstarr efter sommaren. Det var enkelt att boka o boka om tider i deras onlinesystem. Alltid trevligt & proffesionellt bemötande, i reception, hos optiker, sköterskor & läkare. Mycket nöjd med allt.

Rut Gunnel L
Skrev om Ögonlasern

Två besök ( efterstarr) och lasern trasig. Bokat upp hjälp med transport (10 mils resväg , fått ögondroppar och sen en timm i väntrum innan besked. Ingen säger nånting under denna timma. Dåligt på alla sätt och enl mig måste apparaten vara usel …..kommer inte tillbaka

Per Harry Ö
Skrev om Ögonlasern i Stockholm AB

Har genomfört RLE - Linsbyte. Jag är oerhört nöjd med bemötande, undersökningarna, själva ingreppen och resultatet. Känns underbart att se både på långt och nära håll utan glasögon. Rekommenderas! Tack, ni är grymma!

Roger R
Skrev om Ögonlasern i Stockholm AB

Jag är 63 år och har haft ökande grad av närsynthet sedan 7-års ålder, stabiliserat vid -8.0v, -9,5h. Sedan 1976 har jag använt kontaktlinser till och från med mycket problem i tidigare år tills jag började använda dygnslinser. De senaste ~2 åren visar det sig dock att det inte längre går att korrigera synen på höger öga med vare sig linser eller glasögon. Jag gick till Ögonlasern 20230126 för att ta reda på vad som var fel och vad man kunde göra åt det. Den första läkaren konstaterade grå starr på höger och lätt grå...

Bertil W
Skrev om Ögonlasern i Stockholm AB

Jag kan inte heller rekommendera Ögonlasern. Har snart gått 6 månader sen jag gjorde operationen och ser fortfarande suddigt. Läkaren vägrar inse att dem har misslyckats. Ångrar att jag opererade mig här...vill varna andra så dem inte begår samma misstag som jag.

Anders B
Skrev om Ögonlasern i Stockholm AB

Jag kan inte rekommendera Ögonlasern då min syn försämrades efter operationen (ca 2 rader) med den nya EPI Lasik metoden, som sägs vara helt säker. Läkaren vägrade först att erkänna detta och blev sedan aggresiv. Läkaren visade ingen empati och uppträdde halsstarrigt och nervöst. Jag har anmält läkaren till HSAN.