Alla kategorier Läkarvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Ögonlasern i Stockholm AB

Ögonlasern i Stockholm AB

Sankt Eriksgatan 44, 112 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Ögonlasern i Stockholm AB

• Lilian W
    Lilian W skrev om Ögonlasern i Stockholm AB
    Har idag på förmiddagen varit hos min optiker för att få nya progressiva glas att betrakta världen genom.Om sådär 6-7 dagar får jag dem.Köpte idag läsglasögon som fungerar fram till dess. Men den riktigt stora vinsten för mig är att min ögonstarrsoperation blev så lyckad, att jag ser väldigt bra utan glasögon, förutom när jag ska skriva på datorn, läsa mina morgontidningar, böcker och lösa korsord vid sänggående.Då sätter astigmatismen på ena ögat käppar i hjulet, men astigmatismen på det andra ögat verkar vara helt borta.Optikern var imponerad och förundrad. Antingen använde ögonläkaren som gjorde operationen på mig magi eller också spelade biologin ett spratt med det ögat.Jag är ledsen att jag inte fick chans att berätta för min läkare vilket underverk han har åstadkommit och hur glad jag är över det. När jag på avtalad tid skulle på efterbesök till honom var jag för sjuk att åka iväg , så det blev en annan tid och en annan doktor /sjuksköterska som kontrollerade mina ögon tyvärr.Hoppas att han läser detta.
    Dessutom vill jag tillägga följande, som jag skrev med anledning av att DN rapporterade om extremt dålig arbetsmiljö på vissa arbetsplatser:

Sist jag upplevde en god arbetsplats var faktiskt när jag från min optiker remitterades till Ögonlasern på St Eriksgatan. Jag fick besöka denna mottagning några gånger före ögonoperationen och slogs då av att all personal hade en icke-påklistrad vänlighet mot alla oss patienter men även mellan varandra. Jag kan inte låta bli att göra sådana iakttagelser - en gammal yrkesskada.Min operation blev dessutom mycket lyckad.Genomförd av en läkare, som jag uppfattade som oerhört engagerad och professionell. Så även den sköterska som assisterade, som hela tiden berättade för mig vad som utfördes.Vid återbesöket efter operationen kunde jag inte låta bli att berätta hur jag upplevt mina besök och då fick jag bekräftat, att trivseln var stor på arbetsplatsen.
    Självklart är jag inte så naiv, att jag tror att det är helt problemfritt på arbetsplatser som i huvudsak är trivsamma. Men det är viktigt att förstå mekanismerna bakom goda förhållanden. Skulle väldigt gärna vilja veta vilka de är på t.ex. Ögonlasern.
    Jag rekommenderar Ögonlasern. Läs mer
  • Bertil W
    Bertil W skrev om Ögonlasern i Stockholm AB
    Jag kan inte heller rekommendera Ögonlasern. Har snart gått 6 månader sen jag gjorde operationen och ser fortfarande suddigt. Läkaren vägrar inse att dem har misslyckats. Ångrar att jag opererade mig här...vill varna andra så dem inte begår samma misstag som jag. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Ögonlasern i Stockholm AB
    Jag kan inte rekommendera Ögonlasern då min syn försämrades efter operationen (ca 2 rader) med den nya EPI Lasik metoden, som sägs vara helt säker. Läkaren vägrade först att erkänna detta och blev sedan aggresiv. Läkaren visade ingen empati och uppträdde halsstarrigt och nervöst. Jag har anmält läkaren till HSAN. Läs mer

Bästa läkarmottagningarna i Stockholm:

Rösundavägen 4, 13336, Saltsjöbaden Stockholm