Vera

Vera en del av Oh Yes

153 omdömen om Vera

Anthony H
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera is an extremely skilled and creative hair stylist. Would highly recommend her.

Hanna J
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Allt var jättebra! Jag blev nöjd.

Matilda S
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera är fantastisk! Otroligt lyhörd och professionell. Väldigt fint, tryggt och varmt bemötande. Vera tog sig verkligen tid för både klippningen och för mina frågor angående hårvård. Älskar min nya frisyr! Stort tack Vera, jag kommer tillbaka! :) Jättefin salong med skön stämning.

Rana K
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera är fantastisk! Tack till Veras positiv attityd fick jag våga ha kort hår, och känna mig bekväm i min lockigt hår. Hen är väldigt professionell, det är ingen annan nu som kan klippa mitt hår som Vera gör. Rekommenderar!

Sophia A
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Otroligt härlig, lyhörd och proffsig frisör. Jag kom in med en kort frisyr och ”ville göra något nytt”, vilket Vera lyckades med! Rekommenderas!

Ella D
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Jag hade inte klippt mig hos en frisör på väldigt länge och var ärligt talat lite nervös innan mitt besök men Vera var så otroligt bemötande och lyhörd och fick mig att känna mig säker. Resultatet blev också fantastiskt! Kommer definitivt komma tillbaka, tack Vera!

Annette W

Even B
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Väldigt trevlig och noggrann frisör! Känns alltid som att jag som queer kan komma dit och få en frisyr jag vill ha, utan att behöva oroa mig över dömande och/eller missförstånd - vilket har hänt på vissa andra ställen tyvärr!

Elin W
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Vera är nog den mest noggranna frisör jag haft, hen utgick verkligen från mitt hår och försökte lära känna mitt hår innan hen började klippa. Lyssnade på min oro och så till att anpassa frisyren efter det. Har aldrig gillat att ha produkter i håret, men hen ställde frågor och tog reda på varför, och tipsade sen om produkter som jag skulle gilla bättre.

Isabel C
Skrev om Vera en del av Oh Yes

Går alltid till Vera. Jätteproffsig.