Danderyds Bilverkstad AB

1.4

5 omdömen om Danderyds Bilverkstad AB

Patrik Esbjörn S
Skrev om Danderyds Bilverkstad AB

Danderyds bilverkstad är en oseriös verkstad som åtar sig jobb de inte klarar av. Ägaren är girig så det förslå! De har galna påslag på reservdelar och de tar betalt för saker de ej har gjort. Jag vet att de har haft sönder en kunds bil men istället för att stå för det så bad de ägaren ta det på sin försäkring istället för att nyttja sin egen försäkring då de är vållande till det. På min bil så tog mekanikern och modifierade reservdelen så den gick sönder och åsamka mig extra kostnader på över 10 000:- och då skulle ägaren...

Mekonomen Huddinge
4.5/5 i betyg av 758 omdömen 4.5 av 758 omdömen

Billy William E Billy William E
Johan S
Skrev om Danderyds Bilverkstad AB

Riktigt usel bilverkstad som jag kraftigt vill varna för. Gör ett oprofessionellt och nonchalant intryck från första till sista stund. De första kontrollerna av bilen görs hafsigt och slarvigt. De två personerna i verkstaden verkar inte veta vem som ska göra vad. De avtalade tiderna när bilen ska vara klar hålls inte utan skjuts upp flera gånger. Men de ringer aldrig och berättar det, utan det är jag själv som måste ringa och jaga dem hela tiden. När man konfronterar dem så skyller de ifrån sig på olika omständigheter. Tar...

Gustaf B
Skrev om Danderyds Bilverkstad AB

Upplevde samma sak som Bo nedan, Lämnade in bilen och fick tillbaka den med ett nytt fel. Oprofessionellt, Respektlöst och otrevligt bemötande. Lämna inte in bilen här, det kommer troligen bara ge dig mer problem.

Johan S gillar detta
Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Bo
Skrev om Danderyds Bilverkstad AB

Min (obekräftade) känsla är att de passade på att göra ett större arbete än nödvändigt. Vad jag däremot vet med säkerhet är att jag fick tillbaka en bil med fel som definitivt inte fanns där innan och att jag blev otrevligt bemött. Kommer inte att vända mig till Danderyds bilverkstad igen.

Johan S och Gustaf B gillar detta
Thomas P
Skrev om Danderyds Bilverkstad AB

Har servat bilen här ett par gånger. Priserna är riktigt bra. Tyvärr har de varit försenade varje gång. Som sagt bra priser, men problem med planeringen..