Danderyds Bilverkstad AB

1.5 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Danderyds Bilverkstad AB

• 2019-07-19

Johan S skrev om Danderyds Bilverkstad AB
    Riktigt usel bilverkstad som jag kraftigt vill varna för. Gör ett oprofessionellt och nonchalant intryck från första till sista stund. De första kontrollerna av bilen görs hafsigt och slarvigt. De två personerna i verkstaden verkar inte veta vem som ska göra vad. De avtalade tiderna när bilen ska vara klar hålls inte utan skjuts upp flera gånger. Men de ringer aldrig och berättar det, utan det är jag själv som måste ringa och jaga dem hela tiden. När man konfronterar dem så skyller de ifrån sig på olika omständigheter. Tar noll eget ansvar. Problemet med bilen löstes till slut men jag fick ett annat på köpet så det verkar vara dålig kvalitet på deras arbeten också. Det enda de är duktiga på är att ta betalt. Kommer aldrig någonsin att anlita dessa skojare igen. Läs mer
  • Reco tipsar!
    AutoStable - Motoroptimering.se
    4.6 / 5 i betyg — 464 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Efter att optimerat 4 st vw passat alltrack td -2014 med ett fullgott resultat med mera kraft och vrid och mindre bränsleåtgång ca 15 %. Vi"
    Rs Produkter A
  • Gustaf B

2018-09-27

Gustaf B skrev om Danderyds Bilverkstad AB
    Upplevde samma sak som Bo nedan,
    Lämnade in bilen och fick tillbaka den med ett nytt fel.

Oprofessionellt, Respektlöst och otrevligt bemötande.

Lämna inte in bilen här, det kommer troligen bara ge dig mer problem. Läs mer
    Johan S gillar detta
  • 2009-09-08

Bo skrev om Danderyds Bilverkstad AB
    Min (obekräftade) känsla är att de passade på att göra ett större arbete än nödvändigt. Vad jag däremot vet med säkerhet är att jag fick tillbaka en bil med fel som definitivt inte fanns där innan och att jag blev otrevligt bemött. Kommer inte att vända mig till Danderyds bilverkstad igen. Läs mer
    Johan S, Gustaf B gillar detta
  • Reco tipsar!
    Min Bil Bromma
    4.4 / 5 i betyg — 1506 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips"
  • 2007-12-06

Thomas P skrev om Danderyds Bilverkstad AB
    Har servat bilen här ett par gånger. Priserna är riktigt bra. Tyvärr har de varit försenade varje gång. Som sagt bra priser, men problem med planeringen.. Läs mer

Bästa Reservdelsförsäljarna nära Danderyds Bilverkstad AB:

Göran K Göran K tycker: