Alla kategorier Reservdelar Stockholms län Danderyd Danderyds Bilverkstad AB

Enebybergsvägen 4, 182 36 Danderyd — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Danderyds Bilverkstad AB

• Gustaf B
    Gustaf B skrev om Danderyds Bilverkstad AB
    Upplevde samma sak som Bo nedan,
    Lämnade in bilen och fick tillbaka den med ett nytt fel.

Oprofessionellt, Respektlöst och otrevligt bemötande.

Lämna inte in bilen här, det kommer troligen bara ge dig mer problem. Läs mer
  • Bo skrev om Danderyds Bilverkstad AB
    Min (obekräftade) känsla är att de passade på att göra ett större arbete än nödvändigt. Vad jag däremot vet med säkerhet är att jag fick tillbaka en bil med fel som definitivt inte fanns där innan och att jag blev otrevligt bemött. Kommer inte att vända mig till Danderyds bilverkstad igen. Läs mer
    Gustaf B gillar detta
  • Thomas P skrev om Danderyds Bilverkstad AB
    Har servat bilen här ett par gånger. Priserna är riktigt bra. Tyvärr har de varit försenade varje gång. Som sagt bra priser, men problem med planeringen.. Läs mer
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Danderyds Bilverkstad AB
    En riktig bilverkstad som löser det mesta. Killarna på Danderyds Bilverkstad har genom åren hjälp mig med allt från enkla oljebyten till jobbiga kamremsbyten. En vinter räddade chefen min helg, genom att själv kränga på dubbdäck på mina fälgar till crossen. Jag kommer att vara evigt tacksam för den hjälpen:)
    Grabbarna är alltid vänliga och flexibla. Jag har aldrig bett om priset i förväg men alltid fått bra priser. Har rekommenderat flera av mina vänner att åka dit när de behöver hjälp med bilen, och mig vetligen är även de nöjda. Läs mer
    Jonas F gillar detta

Oxenstiernsgatan 21-23, 11527, STOCKHOLM