Ölands Kem & Skrädderi

• Jessica Korsgaard J

2019-09-04

Jessica Korsgaard J skrev om Ölands Kem & Skrädderi
    Hej!
    Använde denna kemtvätt pga bra omdöme för jag behövde snabb tvätt av min kappa.(annars brukar jag använda nig av NK kem)

På min kappa sitter två spännen i skinn som de glömde ta bort...! De kollar ej plagget innan det tvättas.? När jag har kemtvättat den tidigare kommer den med spännena hängt på sidan efter tvätt.
    Men inte denna gång, och de sa inte ens någon själva eller märkte det när jag hämtade upp den?!
    När jag påpekade vad de gjort sa det bara att ”vi ansvara ej för detaljer som ska tas bort och det har inte hänt tidigare...”
    Nä men nu hade det hänt. Så extremt dålig service och skulle aldrig använda denna kemtvätt igen.

Bra service är: i affären där jag hade köpt kappan beställde de nya spännen från Italien (tog dock 3mån) och NK skräddaren fixade dem.

Nä usch och fy för dålig service och när man ej tar ansvar eller kollar plaggen innan. Läs mer
  • Reco tipsar!
    BVTLER AB
    4.8 / 5 i betyg — 149 omdömen
    Badge2020
    "Kan rekommendera Bvtler! Enkla att kommunicera med och vi är mycket nöjda med städtjänsten vi köper. Flexibla och noggranna!"
    Martina N
  • Carin H

2017-06-01

Carin H skrev om Ölands Kem & Skrädderi
    Skräddarna är otroligt kunniga och man får alltid ett jättetrevligt bemötande. Läs mer
  • 2013-05-28

Eva Margareta A skrev om Ölands Kem & Skrädderi
    VÄRDSKLASS!

fixar allt man ber om, inget är omöjligt trevliga och prisvärda. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer

Bästa Kemtvättarna nära Ölands Kem & Skrädderi:

Schakwan K Schakwan K tycker:
“Jag lämnar in väldigt mycket k...” Läs mer
BVTLER AB (4.8km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte