Alla kategorier Åkeri Stockholms län Stockholm Södermalm Ombudet Budservice i Stockholm AB

Ombudet Budservice i Stockholm AB

Luthens Gränd 2, 118 66 Stockholm — Visa karta

Ombudet i Sthlm AB startades 1993 av 4st yrkeschaufförer. Under åren växte vi succesivt till dagens styrka på ca 20 enheter.
Lännavägen 113, 14134, HUDDINGE
Spodra Lux AB
Andrei G:
Hej! Jag blev uppringd av företaget efter den hjälpen vi fick den 30 december och den 1 januari (det var otroligt bra av dem att dem kunde ...

Åkerier nära Ombudet Budservice i Stockholm AB:

Nioörtsvägen 36, HÄGERSTEN
Ring oss gärna för personlig service! Läs mer ›
Charlie L:
Över förväntan! Trevliga killar som gjorde ett snabbt och bra jobb. Inga skador på möblerna alls och väl packat. Mycket nöjd! Rekommenderas ...

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Palermogatan 15, STOCKHOLM
Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet! Läs mer ›
Morgan S:
Pålitliga, effektiva och serviceinriktade!

Läs vad 1 kund tycker om Ombudet Budservice i Stockholm AB

• Joakim L
    Joakim L skrev om Ombudet Budservice i Stockholm AB
    Ombudet: Jag vet ingenting om hurvida ni är bra på att leverera era kunders produkter eller ej. Ska jag vara helt ärlig så vet jag typ ingenting om er verksamhet mer än följande.

Recorianer: ca 11.30 26/6 (tisdag) Står jag på en trotoar och fotar lite grann, helt plötsligt slås jag nästan omkull av en stor smäll!

Det smäller till högt och många "åskadare" vänder sig om. När jag reser mig upp i tron om att det var en 300 kg sumobrottare som hade slagit mig i ryggen/nacken, så visar det sig vara en lastbil som hade halvt nockat mig med backspegeln när han körde förbi!

Han körde alldeles för fort, och jag har vittnen på detta. Jag hinner ta en bild, och på den står det klart och tydligt OMBUDET .

Efter kanske 30-40 meter, sticker han ut ena handen och korrigerar backspegeln! Ombudets chaufför stannar inte, han gör igenting mer än att bara köra därifrån.

Jag ringde Ombudet och bad att få prata med ledningen. Som svar på incidenten får jag berättat av någon på Ombudet att dom ska försöka ta reda på vem det var, och snacka med honom, men mer än så gör vi inte.

Nu står jag i valet och kvalet om jag ska polisanmäla Ombudet eller inte, hade ont i nacken och axeln tills i förrgår 3/7 då jag fick komma till en naprapat/kiropraktor.

Att ha med sånna här människor i ett företag, det säger mycket om företaget i sin helhet. Ett företag är aldrig starkare än sin svagaste länk, och Ombudets svagaste länk är bedrövlig.

Vårdslöshet i trafik och smitning, spännande fortsättning.

Se upp när dom Ombudet far förbi!

Luthens Gränd 2, 118 66 Stockholm