One Punch AB

One Punch AB

byggforetagstockholm.com
  • Badge2023

Välkommen till One Punch Bygg & Entreprenad, ditt förstahandsval för professionella byggtjänster i Sverige. Med en gedigen erfarenhet inom allt från fönster, tak och fasader till badrum och kök, samt totalentreprenad för kommersiella fastigheter, är vi stolta över att erbjuda en omfattande portfölj av tjänster som möter alla...

20 omdömen om One Punch AB

Margot B
Skrev om One Punch AB

Vi beställde ett helt nytt tak med både innertak, takfönster och takpannor. Det var lätt att kontakta deras kontaktperson som ansvarade för vårt tak och takläggarna var noggranna och snabba. Jobbet blev klart på två veckor. Vi är mycket nöjda med resultatet och anlitar dem gärna igen.

Desiré V
Skrev om One Punch AB

Renovering av kök/ vardagsrum och sovrum. Nytt golv samt nya väggar. Noggranna, snabba och trevligt bemötande.

Dabra T
Skrev om One Punch AB

Anlitade one punch för renovering av lägenheten och jag blev såååå nöjd! Otroligt fina människor! Så bra service och blev riktigt fint resultat!

Ahliman H
Skrev om One Punch AB

Mycket nöjd! Byggde mitt hemmakontor fick bra service och grymt resultat. Rekommenderade grabbarna på Onepunch till en vän till mig som också blev nöjd.

Svea A

Duktiga,flexibla och prisvärda👍👍👍

Babyscreen A
Skrev om One Punch AB

Snabba. Väl utfört arbete. Konkurrenskraftigt pris.

Ann Marie V
Skrev om One Punch AB

Upplägget och bemötandet var helt klanderfritt. När vi talade om vad som skulle göras så hörsammades mina önskemål samt att jag fick råd om hur vi skulle gå vidare med renoveringen av en trapp lite längre fram. Arbetet avklarades snabbt och proffsigt, jag är mycket nöjd. Arbetsområdet lämnades rent och fint efter färdigt jobb. Jag återkommer för renovering av trappen!! Jag rekommenderar varmt One Punch AB!!

Claes M
Skrev om One Punch AB

Hej Jag tycker att jag blev väldigt bra bemött. Företaget levde helt upp till mina förväntningar och dom gjorde ett väldigt bra jobb.. Jag hade beställt renovering av min husfasad och den blev perfekt. Mvh: Mikael Nordström

Mirja S
Skrev om One Punch AB

Jag blev väldigt väl bemött av företaget. Jag hade väldigt höga förväntningar inför arbetet. Det började väldigt dåligt. Men det var inga som helst problem att få det arbetet gjort ordentligt vid nytt tillfälle. Jag är nöjd med resultatet.

Gamla A
Skrev om One Punch AB

Bra bemötande och service. Håller det tryggt från början till slut.

Paulina M
Skrev om One Punch AB

Proffsigt och bra bemötande vid vår villarenovering av One Punch! Vi fick mycket hjälp med planering och allt utfördes vänligt, enligt tids- & kostnadsförslag och vi uppskattade mycket renligheten under hela arbetets gång. Vi fick hjälp av One Punch med nytt IKEA kök, badrum, tvättstuga, gästtoalett och nya golv i hela hemmet. Vi är supernöjda och rekommenderar varmt detta gäng!

Periya R
Skrev om One Punch AB

Anlitade One Punch för totalrenovering av 2 badrum samt kök. Noggranna, professionella och höll tidsplanen utan anmärkning. Inga extra kostnader tillkom. Rekommenderar starkt!

Svar från One Punch AB

Periya tack för rekommendationen! Kul att höra att du var speciellt nöjd med badrummen

Steve F
Skrev om One Punch AB

Vi anlitar One Punch AB mycket . Dem är mycket kunniga, punktliga bra dokumentation med foton och tidrapportering , men framförallt gör dem fina jobb. Kan starkt rekommendera dem. Steve Fogelqvist Projektchef Tjf Entreprenad AB

Svar från One Punch AB

Tack för rekommendationen Steve! Vi på One Punch bygg & entreprenad har uppskattat vårt samarbete med TJF väldigt mycket

Vassilios V
Skrev om One Punch AB

Mycket bra företag som man kan lita på, utför arbetet med hög kvalitet och på kronan enligt offert. Inga överraskningar och inga tillkommande kostnader som man inte kommit överens om. Rekommenderar dem starkt!

Svar från One Punch AB

Tack Vassilios för de vänliga orden kul att höra att ni blivit nöjda med projekten vid Äspholmsvägen!

Peter D
Skrev om One Punch AB

Mycket bra bemötande och service från första mötet. Bra genomgång av projekt och vad som ska utföras. Rekommenderas.

Svar från One Punch AB

Tack för rekommendationen Peter Badrummen vi gjorde hos er blev riktigt bra, vi ser fram emot fler projekt

Angelo C

Mycket professionella och trevliga

Svar från One Punch AB

Tack för omdömet Angelo Vid nästa projekt så kommer vi självklart att hjälpa er igen!

Christoffer S
Skrev om One Punch AB

Riktigt nöjd med renovering av kök och badrum !

Svar från One Punch AB

Christoffer tack för omdömet! kul att höra att du blev nöjd med ditt nya kök och badrum

SHAKHZOD I
Skrev om One Punch AB

Bra bemötande, snabbt och noggrant arbete!

Niklas E
Skrev om One Punch AB

Vi Kollade runt med minst 5 olika byggföretag för en helantrepenad och då gick vi vidare med bygget med One punch och nöjdare hade vi inte kunnat bli över detta beslut ! Bemötandet från början till slut var proffesionelt och trevligt och när de dök upp frågor och funderingar från våran sida, var dem mer än medgörliga och gick över den vanliga standarden för att göra vårat bygge till det vi drömt om. Vi gjorde båda badrumen och uteplats med tak och även ett nytt förråd och inget har vi kunnat hitta något att klaga på. Om...

Svar från One Punch AB

Tack Niklas för de vänliga orden Vi på One Punch är glada att höra att ni blev nöjda med renoveringen!

Klas Oskar K
Skrev om One Punch AB

Vi fick kontakt med One Punch genom en av våra grannar som hade fått sitt badrum renoverat De hjälpte oss att planera vår renovering av både badrum och tvättstuga Vi hade all kontakt med en av deras arbetsledare under hela projektet från planering till slutbesiktning De ordnade allt från plattsättning till VVS/el Något som uppskattades mycket var att de gav oss sina egna rabatter hos sina leverantörer och gav oss ett bra pris efter arbetet som utförts Kommunikation och tidsplan hölls som överenskommet Överlag är vi nöjda!

Svar från One Punch AB

Tjenare Klas Riktigt kul att höra att ni blev nöjda, vi tackar och bockar för förtroendet ni lätt oss göra den här renoveringen